Breivik noem ik ook gestoord, ondanks dat dat ook zeer goed gepland en uitgevoerd was. Gaat over hoe ziek je moet zijn zo'n horrordaad uit te voerenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:19 schreef Molurus het volgende:
"Dit waren gestoorde mensen"
Ik weet het niet hoor... afgaande op dat filmpje lijkt het allemaal goed gepland. Alleen al het feit dat ze nu spoorloos zijn.
Natuurlijk geen prettige lui, maar het zijn niet het soort mensen dat is ontsnapt uit de GGZ.
Hoezo is het iemand anders z'n oorlog? Ze zien elkaar als broeders dus het is ook hun oorlog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dus deze mensen voelen zich geroepen mee te vechten in iemand anders' oorlog. De Islam maakt dat mogelijk, niet de oorlog van iemand anders. wagen->paard.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:19 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar zodra er een heuvel met Afghanen wordt opgeblazen maar dat is dan weer anders ofzo?
Dat dus. Een schot en meteen raak. Zijn geen amateurs i.i.g.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze zien er wel pro uit en schieten gewoon raak. Vraag me af waar ze getrained zijn.
Ik zie dat anders. Dat deze moordenaars hetzelfde geloof aanhangen als lokale moslims die multiculti-markten organiseert, maakt niet dat de laatstgenoemde een potentieel gevaar vormt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als een religie dit soort uitwassen met zich meebrengt, is de religie an sich al een probleem. Dus ook de aanwezigheid daarvan. Onderzoek naar denkbeelden onder 'gematigde' moslims laat een enorme kloof zien qua opvattingen.
Ja, ik doelde dan ook op de vraag of het cellen zijn of dat dit gewoon twee gasten zijn die zelfstandig opereren.quote:
De aanwezigheid van de religie an sich, schreef ik. Daarbij expliciet doelend op de islam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De aanwezigheid van religie an sich is nimmer uit te bannen. Knoop dat maar eens in uw oren - want het lijkt er maar niet bij u in te gaan. Ik zeg dat - omdat je kennelijk de aanwezigheid al als problematisch ziet.
was toch al niet duidelijk te zienquote:
Dit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef eQuaL het volgende:
Ergens toch wel goed dat ze het laten zien.
Eenlingen noemen we al snel ziek. In mijn beleving is zonder goede reden georganiseerd een land platbombarderen net zo ziek. (Irak.)quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Breivik noem ik ook gestoord, ondanks dat dat ook zeer goed gepland en uitgevoerd was. Gaat over hoe ziek je moet zijn zo'n horrordaad uit te voeren
Precies.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef StephanL het volgende:
Dit is wat een nieuwszender moet doen, de realiteit laten zien.
Kom op, joh. Dit is het levende GTA.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef StephanL het volgende:
Dit is wat een nieuwszender moet doen, de realiteit laten zien.
Inderdaad een groot verschil met de afrekeningen hier in Amsterdam en omgeving.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus. Een schot en meteen raak. Zijn geen amateurs i.i.g.
Ook die kogelgaten in die politie-auto zijn vrij stabiel met een kalashnikov.
Levend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies.
O man wat hoop ik dat deze lui gepakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |