Ja want die hebben de afgelopen jaren voor zoveel doden gezorgd..quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Probeer je nou echt een aanslag aan een hele geloofsovertuiging op te hangen. Nou, fijn voor de christenen dan.
Wie precies?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja ze struikelen allemaal over elkaar om dit te downgradenmooi om te zien, ook wel ziek dat ze zulke oogkleppen hebben
In Brussel speelt Anderlecht. Het is de schuld van Sepp Blatter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Engeland zit in de EU. Het is de schuld van Brussel!!!!!
Gristenhond :'Dquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het tijd wordt dat links Nederland inziet dat de islam een giftige, haatzaaiende, vernietigende cultuur is.
Vertel dat maar eens in bijvoorbeeld Ierland. Ik weet ook niet zo goed wat het uitmaakt of het nu of 50 jaar terug was.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja want die hebben de afgelopen jaren voor zoveel doden gezorgd..
We zijn eruit. Sepp is altijd de dader!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In Brussel speelt Anderlecht. Het is de schuld van Sepp Blatter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je niet om kan gaan met vrijheid van meningsuiting kan je verhuizen naar zandbakistanquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:15 schreef corehype het volgende:
OP mag terugrotten naar Geenstijl/Stormfront
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:15 schreef corehype het volgende:
OP mag terugrotten naar Geenstijl/Stormfront
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ze dezelfde ideologie aanhangen misschien?
Hoeveel heeft Israël je betaald om dit te plaatsen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als "gewone moslims".
De islam(en elke religie trouwens) is puur vergif en een tijdbom voor Nederland
Leg ik jou woorden in de mond? Volgens mij beweer je dat Wilders aanhangers (ook) blij zullen zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:55 schreef Inspireme het volgende:
[..]
je legt me woorden in de mond. Ik vind het ook erg wat er momenteel gaande is maar ben wel benieuwd naar wat hij bedoelt met doe je oogkleppen af.
quote:
Jij zou je nader moeten verklaren hoe je er in Allah's naam bij komt dat er mensen blij zullen zijn met 11 doden. Laten we het toespelen van de Zwarte Piet naar een andere hoek dan waar het geweld vandaan komt nog maar even buiten beschouwingquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef Inspireme het volgende:
NWS / Aanslag op satirisch tijdschrift Parijs.
wildeds zijn aanhangers ook
Dat moment dat hij op de grond ligt en zijn hand nog met zijn laatste kracht omhoog steekt deed mijn maag kantelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Zag net die beelden van het exicuteren van die politie agent.... wtf. Ik moest huilen.
Wat heeft een afspraak tussen overheid en burger hier te maken? Jouw hele taak is zorgen dat topics niet verkloot worden en daarmee is jouw taak dus het beperken van de vrijheid van meningsuiting. En dat is prima, want dat is tussen burgers onderling.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je niet om kan gaan met vrijheid van meningsuiting kan je verhuizen naar zandbakistan
Denken dat ik religieus benquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:16 schreef corehype het volgende:
[..]
Gristenhond :'D![]()
Ga lekker terug naar je Geenstijl/Stormfront gekke girstengek
450 euro, is dat niet fantastisch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:20 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Israël je betaald om dit te plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |