Ik duik al onder voor thebradgequote:Op woensdag 7 januari 2015 12:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja kijk jij ook maar uit met je paints jonguh
quote:De aanslagplegers zouden hebben geroepen 'We komen de profeet wreken'.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik was over die laatste paint over mij ook niet echt te spreken
verklaaarquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer je oogkleppen afzetten?
Echt he. Wat een schizofrene malloten.quote:
Wat heeft een moslim uit Amsterdam te maken met een gek die tegen de regels van zijn geloof mensen dood?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer je oogkleppen afzetten?
Zeg dat maar tegen Henk en Ingrid en Anita en Koos.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef Copthorne het volgende:
Gewone moslims hebben niks met deze onzin te maken.
Er bestaat niet zoiets als "gewone moslims".quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef Copthorne het volgende:
Gewone moslims hebben niks met deze onzin te maken.
Enige tijdbom zijn de mensen die het geloof van andere mensen veroordelen. Vrijheid van godsdienst.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als "gewone moslims".
De islam(en elke religie trouwens) is puur vergif en een tijdbom voor Nederland
Hoeveel tijd hebben we dan nog?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ze dezelfde ideologie aanhangen misschien?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wat heeft een moslim uit Amsterdam te maken met een gek die tegen de regels van zijn geloof mensen dood?
Ah zoals eigenlijk vrijwel elke moslim dat doet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Enige tijdbom zijn de mensen die het geloof van andere mensen veroordelen. Vrijheid van godsdienst.
hoe durf je moslima te zijn???quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:51 schreef Inspireme het volgende:
[..]
hoe bedoel je wat denk je zelf? ik ben een moslima ik ben wel benieuwd naar je denkwijze.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wat heeft een moslim uit Amsterdam te maken met een gek die tegen de regels van zijn geloof mensen dood?
er staat nergens in de koran dat je mensen mag doodmaken.quote:
Je beweert dat er wel mensen blij zullen zijn met de dood van 11 mensen en je gaat anderen vragen zich nader te verklaren?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:51 schreef Inspireme het volgende:
[..]
hoe bedoel je wat denk je zelf? ik ben een moslima ik ben wel benieuwd naar je denkwijze.
En dat is een unaniem blok inderdaad. Ik was het eventjes vergeten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
Dat ze dezelfde ideologie aanhangen misschien?
je legt me woorden in de mond. Ik vind het ook erg wat er momenteel gaande is maar ben wel benieuwd naar wat hij bedoelt met doe je oogkleppen af.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je beweert dat er wel mensen blij zullen zijn met de dood van 11 mensen en je gaat anderen vragen zich nader te verklaren?
Het heeft hetzelfde fundament, het is slechts een kwestie van tijd voor de eerst volgende doorslaat en Amsterdam Centraal laat ontploffenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dat is een unaniem blok inderdaad. Ik was het eventjes vergeten.
Vertel het d.m.v. een cartoon aan de moslims i.p.v. er hier niet-moslims van proberen te overtuigen, succes ermeequote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
er staat nergens in de koran dat je mensen mag doodmaken.
dat oudbollige station mag idd wel een opknapbeurt krijgenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het heeft hetzelfde fundament, het is slechts een kwestie van tijd voor de eerst volgende doorslaat en Amsterdam Centraal laat ontploffen
Ik bedoel dat het tijd wordt dat links Nederland inziet dat de islam een giftige, haatzaaiende, vernietigende cultuur is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:51 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Heiden gespotquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Engeland zit in de EU. Het is de schuld van Brussel!!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De BBC meld het. Het is de schuld van Engeland!!!!
Iets met een rabobank...quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De BBC meld het. Het is de schuld van Engeland!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |