Hoezo goed voor je portemonnee? Jij werkt daar?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:04 schreef RB42 het volgende:
Da's jammer maar goed voor mijn portemonnee. Ze hebben ontdekt dat de prijs onjuist was denk ik.
Gisteren de Makita lxt accu decoupeerzaag gekocht :pquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:34 schreef hans1985 het volgende:
btw, iemand nog ervaring met gastackers.
Onze timmerman heeft een dutack op lucht. schiet tot 55mm schuine brads.
wil ook wel zoiets maar dan op gas/accu.
en ik wil nog een decoupeerzaag op accu
kan die lelijke bosch blauw op MP
Ha, nee, ik bedoel dat ik hem nu niet meer ga kopen wat ik voor die mooie prijs wel van plan wasquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo goed voor je portemonnee? Jij werkt daar?
Oh haha. Bij de Duitse Alternate is hij nog wel ¤199 en ¤10 verzendkostenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef RB42 het volgende:
[..]
Ha, nee, ik bedoel dat ik hem nu niet meer ga kopen wat ik voor die mooie prijs wel van plan was
Nette prijs voor zo'n setjequote:Op donderdag 15 januari 2015 12:37 schreef RB42 het volgende:
Gedore L-BOXX met VDE-spulletjes, bankhamer, klein beiteltje en een stel ring/steeksleutels werd net bezorgdLeuk voor op de stapel en voor 99 euro niet enorm duur IMHO aangezien een L-BOXX 136 al 40 à 50 euro kost.
[ afbeelding ]
Da's idd niet duur, als het geen prul is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:45 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Gisteren het houtzaagblad van mijn Fein gemold
Vanochtend even langs de bouwmaterialenzaak... 46euro ex btw voor 1 zaagblad (origineel Fein).
Dus net maar eens Ecotools opgezocht.
Zelfde bedrag (in de BTW) uitgegeven maar wel het volgende in de winkelmand:
-4 stuks zaagbladen voor de Supercut
-Paar freesjes voor de bovenfrees (moet nog tig plinten / neuten / architraven maken).
-Diverse M6 / M8 boutjes en ringen (greep vd week mis in de garage, en daar heb ik een hekel aan)
-Pak slagpluggen 6x60
-Schuurpapier voor de 125mm exenter.
Kost werkelijk geen kont daar, nu maar hopen dat de kwaliteit een beetje te doen is.
Van het schuurpapier weet ik dat het goed zit.
Dat past, en is prima kwaliteit, zeker voor die prijs. Die groene komt redelijk overeen met het Festool granat papier.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:09 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Da's idd niet duur, als het geen prul is.
Toevallig ook ervaring met hun delta schuurpapier icm de festool dts400? Als die gaatjes in de zool met het schuurpapier overeen komen ga ik ook eens een pak proberen.
Die groene heb ik een tijd terug voor mijn Fein besteld, beviel zo goed dat ik gelijk een bult meer heb besteld. Loopt niet snel vol, verliest amper korrels, goede afname.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:49 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Dat past, en is prima kwaliteit, zeker voor die prijs. Die groene komt redelijk overeen met het Festool granat papier.
Nee, nog niet gezien.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:10 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Deze actie al gezien Atmoz??
http://www.toolmax.nl/act(...)en-krijg-gratis.html
Zeer nicequote:Op donderdag 15 januari 2015 12:37 schreef RB42 het volgende:
Gedore L-BOXX met VDE-spulletjes, bankhamer, klein beiteltje en een stel ring/steeksleutels werd net bezorgdLeuk voor op de stapel en voor 99 euro niet enorm duur IMHO aangezien een L-BOXX 136 al 40 à 50 euro kost.
[ afbeelding ]
Nou, ik had 2 dozen besteld van 1000 stuks, maar van 2 verschillende maten. En een doos (die op de foto hierboven) was nog niet geleverd. Dus nu staan er 2 dozen van 2 verschillende maten (10 en 20) en idd iets te veel voor mezelf, maar die kleinere verpakkingen waren weer te weinig, dus dan is de keuze snel gemaaktquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:42 schreef Attitude het volgende:
Atmoz: nog meer lamellen dan? Ik dacht dat je eerder zei dat je teveel had...
Hahaquote:Vraag me toch af bij jou, je hebt nu al heel veel besteld. Is het wel eens voorgekomen dat toen je ergens mee bezig was, dat je dacht... hmmm hoe los ik dit op. En uiteindelijk heb je het opgelost. Maar naderhand denk je, he... hier heb ik een speciaal gereedschap voor!Is dat wel eens gebeurd?
Ik kijk vaak hier om te zien welke gereedschappen er bestaan. Van heel veel wist ik het bestaan niet eens, zoals die lamellenfrees, dus dat is dan weer leuk. Alleen komt jouw naam hier wel wat vaker voorquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:50 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Nou, ik had 2 dozen besteld van 1000 stuks, maar van 2 verschillende maten. En een doos (die op de foto hierboven) was nog niet geleverd. Dus nu staan er 2 dozen van 2 verschillende maten (10 en 20) en idd iets te veel voor mezelf, maar die kleinere verpakkingen waren weer te weinig, dus dan is de keuze snel gemaakt
[..]
Hahamijn gevoel zegt dat je dat zelf ook wel eens hebt, klopt dat? En inderdaad: zoiets heb ik wel eens. Is dan echt heel vreemd als ineens het kwartje valt. "Ow shit, was stom... daar had ik gewoon dit of dat voor"
(en dan "achja, toch sjiek dat het ook zo gelukt is"
) denk dat iedereen dat wel eens heeft, niet?
Lag gisteren in bed nog te bedenken wat ik me allemaal gekocht had de laatste tijd. Kon niet alles opnoemen, dus das meteen de reden dat je wel eens "vergeet" dat daar ook een tool voor is. Maargoed, als straks alles netjes uitgestald is, dan is er ook meer overzicht, en neem je vanzelf de juiste tool waar iets net beter en sneller mee gaat. In de hobbysferen maakt het echter niet zoveel uit hoe lang iets duurt, daar is het hobby voor he.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:49 schreef usernaamvergeten het volgende:
Dat past, en is prima kwaliteit, zeker voor die prijs. Die groene komt redelijk overeen met het Festool granat papier.
Dank, ik weet genoeg. Als ik de DTS400 weer eens ga gebruiken zal ik een paar pakken schuurvellen van ecotools bestellen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:10 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Die groene heb ik een tijd terug voor mijn Fein besteld, beviel zo goed dat ik gelijk een bult meer heb besteld. Loopt niet snel vol, verliest amper korrels, goede afname.
En het kost geen drol.
Ja die koffer is wel degelijk hè.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:51 schreef Atmoz het volgende:
En fijn die uitvulplaatjes-koffer, dus nog bedankt voor diegene die met die tip kwam
Mooi spul hoor, maar 13 accu's.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:11 schreef hans1985 het volgende:
[ afbeelding ]
deze maar besteld. Weer "gratis" accu erbij. das nummer 13.
Denk dat ik tzt wel ff een 6000 mah erbij bestel want 13 is geen mooi getal
Ik heb een emmer die ik vul met volle accu's. na 2 of 3 dagen is die leeg en moet ik ze weer ladenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Mooi spul hoor, maar 13 accu's.![]()
Heb je ze dan ook genummerd ofzo dat je ze uit elkaar kunt houden? Lijkt me nogal irritant als je halverwege de klus 3 accu's in het apparaat drukt en ze allemaal al leeg blijken te zijn.![]()
Kan me voorstellen dat draadloos tijdens het werk wel makkelijk is, ik moet het voor die paar keer maar doen met de oude metabo die er van m'n pa nog lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |