Netjes! Slim ook van om de tackerkoffer te gebruikenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:08 schreef techcom het volgende:
Even een kleine impressie van de inlays tot zover :
[ afbeelding ]
De linkse inlay heb ik zelf gemaakt van 12 mm MDF en zelfklevend noppenschuim op de bodem geplakt. Daar zit een multitool in met verschillende soorten schuurpapier.
De 2 waar de slijptolletjes in zitten is een standaard inlay van BTI / FESTOOL , 1 voor tegelwerk met alleen maar diamantschijven en de andere is voor metaal.
In de onderste systainer zit een combi-tacker van Ecotools in, hiervoor heb ik de originele koffer verzaagd tot een passend model voor in de systainer.
Wat betreft de bestelling verder, alles is goed gekomen en alsnog op tijd geleverd.
Ik mis alleen nog wel een deksel inzetstuk, maar daarvoor heb ik een mail gestuurd naar Kostershop en wacht op antwoord.
Als het wat beter weer word kan ik eindelijk buiten weer verder met zagen en alles voor de inlays totdat mijn nieuwe klushok/schuur klaar is. Voor de freesjes van de bovenfrees wil ik bijvoorbeeld een passende bodemplaat maken van 25 mm multiplex of MDF en daarin gaten boren waar de frezen in kunnen.
Tellen L-boxxen ook mee?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:14 schreef hans1985 het volgende:
nieuw topic, wie heeft de hoogste sytainer toren
als ik festool, makita en bti stapel denk 1,80 mquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:19 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Tellen L-boxxen ook mee?
Jij moet onderhand toch ook al een stapel van jewelste hebben, of valt dat mee? Een toren tot het plafond moet je zeker toch halen...
Ik snap het. Die grote apparaten gebruik/heb ik zelf niet, dus wat mij betreft is dat allemaal wat makkelijker te regelen met die L-boxxen. Als je veel/meer spul hebt wat er niet in past, en dus standaard een andere koffer bij zit, dan ga je daar vanzelf anders tegen aan kijken. Bij mij is de L-boxx-gekte vanzelf ontstaan omdat het meeste er allemaal wel in past. Alleen de reciprozaag past volgens mij niet. Die heb ik dan ook in een "gewone" koffer zitten, wel een mooie blauwequote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:35 schreef hans1985 het volgende:
als ik festool, makita en bti stapel denk 1,80 m
Maar rest zit in goede niet sytainer koffers en zien urgentie niet die te vervangen. Zijn ook machines die niet passen.
Lolquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:48 schreef usernaamvergeten het volgende:
Als ik mijn festool en makita systainers stapel kom ik net aan twee stuks.
Truequote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:51 schreef Atmoz het volgende:
Het is een mooi begin kun je ook zeggen!
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:14 schreef hans1985 het volgende:
[..]
nieuw topic, wie heeft de hoogste sytainer toren
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd, heb de boel hier maar even gestapeld nu vrijwel alles in systainers zit:
Ben benieuwd hoe hard je er overheen gaat.
Dank je!quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:28 schreef derLudolf het volgende:
Keurig bleiblei![]()
Zit overal (Festtool) gereedschap in of zijn er ook een aantal voor schroeven, pluggen, spijkers, EHBO etc?
Nondejuu, daar is over nagedacht zeg. Prachtig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:23 schreef densmee het volgende:
Nu is er al een boel gereedschap voorbij gekomen hier, maar kunnen jullie dit ook maken?
Wij weten genoegquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:14 schreef Atmoz het volgende:
c.q. heb daarstraks al een een mailtje uitgestuurd naar m'n (de laatste tijd) "vaste" leverancier.
Oopsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:30 schreef hans1985 het volgende:
Lol, mijn timmerman zei al: "je moet straks aanhanger kopen voor je tools :p).
(en moest vandaag dus bokje op imperiaal vervoeren omdat het echt niet meer in mijn bus past)
Succes d'r meequote:Op woensdag 14 januari 2015 10:35 schreef Steve-O het volgende:
[ afbeelding ]
Na een uur met klopboor machines te hebben aangekloot om een paar 4mm gaatjes te boren heb ik bovenstaande maar gehaald.
Wat een fijn apparaat! ( en sowieso mijn eerst degelijke stuk gereedschap ooit )
Ja die zit er niet bijquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Succes d'r meeAlleen nu ben je het 5mm boortje vergeten te kopen
Met een gewoon steenboortje (niet SDS+, die dus in de gewone boorkop gaat) kun je nu niet mee gaan hamer boren hè
Zit een verzekering op de bus en inhoud. Dus ze mogen hem van mij leeg stelen...quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nondejuu, daar is over nagedacht zeg. Prachtig.
[..]
Wij weten genoeg![]()
[..]
OopsHoe zit dat met verzekering van je bus/gereedschap? Bij een kennis van mij ouders is laatst 's nachts een laptop uit zijn auto gejat. Zowel inboedel als auto verzekering vergoeden dit niet.
Lijkt me sterk dat jij elke avond al het gereedschap uit je bus haalt en het :s ochtends weer terug erin legt... Gebruik je trouwens ook daadwerkelijk al het gereedschap wat je bij je hebt dan of zou je ook iets thuis kunnen laten?
Ik wist het al toen hij zei dat ie wat filmpjes ervan had bekekenquote:
Whahahaquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:02 schreef hans1985 het volgende:
Gewoon van Bosch een overpriced nutteloos apparaat zoeken met een hele goede promo film. Kijken of die dan ook hapt.
En ergens in atmoz huis is een altaar ingericht en hangt deze foto.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |