Duh. Giel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:15 schreef Paul het volgende:
Timur en Ramon zouden eigenlijk best altijd in de ochtend kunnen
Yup, verfrissend. Maar dat zal microwilbert wel niet durven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:15 schreef Paul het volgende:
Timur en Ramon zouden eigenlijk best altijd in de ochtend kunnen
Net als tig andere programma's. Nieuw jaar, maar de meeste programma's zijn weer precies verdergegaan waar ze vorig jaar zijn gebleven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:17 schreef Paul het volgende:
Zelfs ik als Giel grootste fan zeg dit
Misschien moet Giel maar eens wat gaan vernieuwen
Hopelijk die hij helemaal niks. Daar krijg ik dan nu al een beetje kippenvel van.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:18 schreef wolfrolf het volgende:
Nielson, met zijn fantastische cover. Hopelijk doet hij die.
Ja maar radioprogramma's veranderen ook sowieso niet zo snel. Evers denk ik ook niet. Giel wil of durft ook niet z'n begin de dag met een dansje eruit te gooien, al is hij wel gestopt toen met de gielmobiel opeensquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net als tig andere programma's. Nieuw jaar, maar de meeste programma's zijn weer precies verdergegaan waar ze vorig jaar zijn gebleven.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk die hij helemaal niks. Daar krijg ik dan nu al een beetje kippenvel van.
twitter:Domien twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:42:04Ik kan wel janken van geluk, Roel. Dat je dit weer post. Dit. Even geen woorden. Haha. *huilt reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:20 schreef Bronson het volgende:
[..]twitter:Domien twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:42:04Ik kan wel janken van geluk, Roel. Dat je dit weer post. Dit. Even geen woorden. Haha. *huilt reageer retweet
Je zou het geleidelijk kunnen doen, maar er verandert gewoon helemaal niks. Dan kan het wel muzikaal behang zijn voor mensen die 34 minuten luisteren, maar juist wat opvallende dingen maak het weer wat verfrissender. Zie het doorprikken van Radio 1 wat Timur en Rámon een uurtje geleden deden. Als Giel er zit, kun je bijna per seconde voorspellen wat ie gaat zeggen en welke jingle hij instart. Zelfde bij Ekdom. Is dat nou echt wat je als dj wil?quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar radioprogramma's veranderen ook sowieso niet zo snel. Evers denk ik ook niet. Giel wil of durft ook niet z'n begin de dag met een dansje eruit te gooien, al is hij wel gestopt toen met de gielmobiel opeens
twitter:RoelJewel twitterde op woensdag 07-01-2015 om 08:24:49Tijd om thee te halen. #Nielsoncrap #kinderrijmelarij #3FM reageer retweet
Hiermee vergeleken maakt Blof bijna goede muziekquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:29 schreef Bronson het volgende:
m'n auto is kapot
en m'n huis is niet het grootste
toch sta ik vrolijk op
ik ga gewoon een stukkie lopen
Wat een genialiteit.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:33 schreef Paul het volgende:
Michael Jackson mag nog niet eens de veters strikken van Nielson hee
Ik dacht meteen "mn schoenen zijn gejat"quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hiermee vergeleken maakt Blof bijna goede muziek.
Hier ook alles primaquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
SC! Zeker! Alweer braaf op kantoor. Daar ook alles okay?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht meteen "mn schoenen zijn gejat"
Oh balen manquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht meteen "mn schoenen zijn gejat"
Dat hoort zo. Dit is mij vrolijke, flirterige muis UI.quote:
Jammer dat ie weer naar Koerdistan is vertrokken.quote:
Ik ben een andere mening toegedaan dan jij, Mint.quote:
quote:
Haha, U mad?quote:
Is ook mooier dan Portugeesquote:
Ik gok het ook ja.quote:
Wat is eend toch ruimdenkendquote:
Wij jou ook hoor, ondanks je ietwat vreemde/afwijkende muzieksmaakquote:
Alweer?! Ik ben nog herstellende van de vorige.quote:
Dat is mooi. Dan hoeft er geen spuug op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Alweer?! Ik ben nog herstellende van de vorige.
Klopt. Er werden latten aan konten gebonden om niet verdwaald te raken in de tunnel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:22 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat is mooi. Dan hoeft er geen spuug op.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:22 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat is mooi. Dan hoeft er geen spuug op.
Was het als een frikandel in de gang gooien ja?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Er werden latten aan konten gebonden om niet verdwaald te raken in de tunnel.
Dampend en welquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar ben ik idd nu even mee bezig
Faxerdeflatsflats
Dat Wilbert nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:13 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jemig, stop dan de Stones en Journey in één lunchbox
twitter:giel3fm twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:13:18Ook in Costa Rica genoten van @NielsonMusic! Gave hertaling
http://t.co/iO0cmEKymm reageer retweet
haha die NLRolf is echt grappigtwitter:NLRolf twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:15:13@giel3fm Het mag wat Costa Rica!Hi ha hoFijne vakantie! reageer retweet
BJ met z'n BREKEND!21q2221twitter:bartjancune twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:16:36BREKEND: meerdere doden bij aanslag op Frans satirisch tijdschrift in Parijs: http://t.co/WA2I0UTUI7 #nosop3 #parijs reageer retweet
Deden ze op 3 ook een extra bulletin?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef Bronson het volgende:
BJ met z'n BREKEND!21q2221twitter:bartjancune twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:16:36BREKEND: meerdere doden bij aanslag op Frans satirisch tijdschrift in Parijs: http://t.co/WA2I0UTUI7 #nosop3 #parijs reageer retweet
Neen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deden ze op 3 ook een extra bulletin?
Schande.quote:
Het is toch gvd niet normaal ookquote:
Je bent zelf een tof nummerquote:
Lekker ongepast.quote:
Lekker spuitenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik voel me echt spuit 11 met die vertraging![]()
Het is pas woensdag!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker spuiten
Oke, ik ben klaar voor vandaag, de rest van mijn seksueel getinte opmerkingen komt vrijdag weer.
Hij had Bang Bang Bang moeten draaien?quote:
Neequote:Op woensdag 7 januari 2015 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij had Bang Bang Bang moeten draaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
NeeVerdomme, ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is eigenlijk echt "te vroeg"![]()
![]()
![]()
ik schaam mij diep
alhoewel, humor = verwerkingA morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Oke bedankt hansquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
George Ezra![]()
Wat hou ik van die stem.
Ik moest ook lachen om mijn eigen post.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme, ik moest lachen![]()
Dit is eigenlijk echt "te vroeg"![]()
![]()
![]()
ik schaam mij diep
alhoewel, humor = verwerking
Ze is zelf een kiloknallerquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef Bronson het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kiloknallers__.html
Dijksma en kiloknallers.
Ik denk dat het meer zelfbescherming is... ze lijkt aardig wat kilo's weg te hebben gewerkt als ik haar zo zie...quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef Bronson het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kiloknallers__.html
Dijksma en kiloknallers.
Goed kapsel ookquote:
Dat je zelf zo ongelukkig bent, dat je anderen geen plezier guntquote:
Ik draag geen lipstick. Vraag mij dan toch af wie van mannen er lipstick draagt...quote:
Met zo'n grote knoop lijkt ze heel klein. Maar daar trap ik niet in!quote:
Mama Appelsap in dat nummer van Train. Stomme Timurquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik draag geen lipstick. Vraag mij dan toch af wie van mannen er lipstick draagt...
ah oke. Mama appelsapjes zijn ook vervelend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Mama Appelsap in dat nummer van Train. Stomme Timur
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Het meest epische spel van de radio. De Fruitmachine
Verdomme gemist.quote:
Train weer ?quote:
Daarom luister ik geen Paul op woensdagquote:
Ik train 3 keer per week...quote:
Iets meer klassiekers op radio 2 en iets meer Nederlandstalig, en weinig aandacht voor britpop op Radio 2.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:49 schreef themauster het volgende:
Ik luister nu de Roodshow maar ik hoor bijna geen verschil in muziek tussen Radio 2 en 3FM moet ik eerlijk zeggen.
Nederlandstalig/Volendam was vooral bij de TROS voorheen bij Daniel Dekker is dat bij Bart Arens nog zo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets meer klassiekers op radio 2 en iets meer Nederlandstalig, en weinig aandacht voor britpop op Radio 2.
Verder weinig verschil ja.
Bedoel meer De Dijk ed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Nederlandstalig/Volendam was vooral bij de TROS voorheen bij Daniel Dekker is dat bij Bart Arens nog zo?
ben je zo slecht dan?quote:
Das echt al 2 weken zoquote:
Dat zou echt ongelooflijk dom zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)Glazen-Huis-in-2016/
Dat wordt echt een flopshowSpijkcity
![]()
![]()
![]()
Spijkenisse.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daar is zelfs Zoetermeer een geweldig sfeervolle stad bijquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Spijkenisse.![]()
Troosteloos gebeuren.
Niet in de laatste plaats omdat Spijk alleen via 2 bruggen bereikbaar isquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou echt ongelooflijk dom zijn.
Hopelijk is het concept na Heerlen afgelopen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kleine kans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk is het concept na Heerlen afgelopen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Die hele hoek daar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar is zelfs Zoetermeer een geweldig sfeervolle stad bij
Zelfs Lelystad heeft meer sfeer.quote:
[..]
[..]
Hopelijk is Heerlen na het concept afgelopen.
doe eens een suggestiequote:Op woensdag 7 januari 2015 18:48 schreef Evertjan het volgende:
ze moeten gewoon een ander concept verzinnen voor aan het einde van het jaar
7 dagen lang stendersquote:
ze zouden ipv op 1 vaste plek te staan door het hele land heen kunnen reizen. En niet met maar 3 DJ's maar iedere dag of nacht andere DJ's vanaf div. plekken in het land. Je ziet nu al dat acties in het land meer opleveren voor het goede doel dan het geld van de plaatjes die de mensen aanvragen. Misschien een idee om daar ook meer aandacht aan te geven zoals Hoitjes en Paul Rabbering dit jaar al dedenquote:
Hebben ze al gedaan. Sterker nog, da's de voorloper van het huidige Serious Request!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zouden ipv op 1 vaste plek te staan door het hele land heen kunnen reizen. En niet met maar 3 DJ's maar iedere dag of nacht andere DJ's vanaf div. plekken in het land. Je ziet nu al dat acties in het land meer opleveren voor het goede doel dan het geld van de plaatjes die de mensen aanvragen. Misschien een idee om daar ook meer aandacht aan te geven zoals Hoitjes en Paul Rabbering dit jaar al deden
quote:Request on Tour was de voorloper van 3FM Serious Request. De laatste drie dagen van 2003 toerde de 'Request-bus' door het land om geld in te zamelen voor Villa Pardoes door middel van het aanvragen van verzoeknummers voor geld. Er werd 16.000 euro opgehaald.
Dreft punkquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb hier dus al de hele avond lol om: https://www.facebook.com/events/559337877531553/
Vaatdoek Gonzalesquote:
Zuur hè, voor mijn doen!quote:
Ik drink altijd een wijntje voor muisquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:55 schreef minthy het volgende:
Zo zwaai ik ook regelmatig naar het werk van Hans, al weet ik niet of hij daar überhaupt nog werkt
En naar het huis van Muis, al is ze er misschien niet eens![]()
Ik ben eenzaam in de auto en verveel me vaak
Daarom hang je 's ochtends dus altijd in de vangrail?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik drink altijd een wijntje voor muis
Het is wel de reden dat ik emotioneler wordt dan normaal van al die mooie en goede livebands bij Giel!quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daarom hang je 's ochtends dus altijd in de vangrail?
Lijkt me best wel wat voor onderweg. Pootjes op het dashboard, krantje erbij, Spring van Vivaldi op de achtergrond (of die van RMB mag ook, ook heerlijk rustgevendquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik drink altijd een wijntje voor muis
Ik ben niet lenig genoeg om dan ook nog te kunnen sturenquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me best wel wat voor onderweg. Pootjes op het dashboard, krantje erbij, Spring van Vivaldi op de achtergrond (of die van RMB mag ook, ook heerlijk rustgevend)
autorijdenquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 2 tips:
- neem de trein, laptopje aan met haardvuur wijntje erbij en boekje erbij![]()
- geen rijbewijs hebben, hoef je ook nooit te rijden. Kun je wel rustig met je poten op het dashboard hangen.
Ik vind het ook wel fijn, kan het alleen niet en lijkt mij ook beter als ik het niet doe.quote:
Van harte.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik hier al verteld dat ik tante word?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al 7 keer oom.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ben nu zo'n 3,5 jaar oom en ik moet zeggen, het is verdomd leuk.
vertel mij watquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben al 7 keer oom.
Ben altijd verdraaid blij dat ik na een familieverjaardag weer gewoon lekker zonder koters naar huis kan. Mijn hemel, wat een druktemakers af en toe.
Het is bij ons de eerste en ik verwacht voorlopig bij niemand anders wat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben al 7 keer oom.
Ben altijd verdraaid blij dat ik na een familieverjaardag weer gewoon lekker zonder koters naar huis kan. Mijn hemel, wat een druktemakers af en toe.
Kan ik me levendig voorstellen...quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben al 7 keer oom.
Bazenband was datquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
The undertones is toch een stuk leuker dan A Good Heart joh
Nee, gefeliciteerd muisje!quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat word ik over het algemeen al van Nederlanders en rampen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
Worden jullie ook zo moe van Michel Veenstra met zijn sentimentele gelul alsof hij heel betrokken is.
Is mij nog niet opgevallen, maar ik vind Michiel op dit moment wel het beste programma op 3fm maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
Worden jullie ook zo moe van Michel Veenstra met zijn sentimentele gelul alsof hij heel betrokken is.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Eensch!quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat word ik over het algemeen al van Nederlanders en rampen.
Eensquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben al 7 keer oom.
De mening van de gewone man op straatquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch!
Die mensen in het nieuws ook echtmanmanman
Eensch. Ik heb dan ook oprecht vaak een hekel aan mensenquote:
Je geeft toch wel om muizen he?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch. Ik heb dan ook oprecht vaak een hekel aan mensenen nee, ik ben geen autist (ondanks dat ik op Fok! zit)
Heb jij muizen in je buik?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je geeft toch wel om muizen he?
Ik ben toch blij dat ik een rijbewijs heb, scheelt nogal reistijd naar Minthquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 2 tips:
- neem de trein, laptopje aan met haardvuur wijntje erbij en boekje erbij![]()
- geen rijbewijs hebben, hoef je ook nooit te rijden. Kun je wel rustig met je poten op het dashboard hangen.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben best te scharen (inb4 mensen die tot hier quoten) onder "de normale man" maar duik weg bij camera en/of microfoon. Zonder bier overigens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De mening van de gewone man op straat
Vaak een tokkie die net een tray Schultenbrau heeft opgehaald om 10u in de ochtend.
Nee liters groene thee op dit moment.quote:
Dan heb je vast een goede poesquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee liters groene thee op dit moment.
Hoe lang zouden we er met het ov überhaupt over doen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik een rijbewijs heb, scheelt nogal reistijd naar Minth
Ik flirt niet met mannen die al met andere vrouwen daten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan heb je vast een goede poes
/pandahosselbaas
Komt er wel een bus daar waar jij woont of moet je lopen vanaf Ommen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe lang zouden we er met het ov überhaupt over doen?
www.9292.nlquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang ze niet in m'n huis komenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je geeft toch wel om muizen he?
Rechtstreekse verbinding vanaf Zwolle jonge!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Komt er wel een bus daar waar jij woont of moet je lopen vanaf Ommen?
een uurtje of drie enkele reisquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij Utrecht Centraal een OV-Fiets moet hurenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Komt er wel een bus daar waar jij woont of moet je lopen vanaf Ommen?
leuk ook als je ruzie krijgt: "GA MAAR NAAR HUISquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een uurtje of drie enkele reis
De tering...quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een uurtje of drie enkele reis
met bier op duik je niet meer zo snel weg neequote:Op donderdag 8 januari 2015 10:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben best te scharen (inb4 mensen die tot hier quoten) onder "de normale man" maar duik weg bij camera en/of microfoon. Zonder bier overigens.
Ik bedoelde op straat met een tray Schultenbrau!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met bier op duik je niet meer zo snel weg nee
bus naar Den Boschquote:
Kun je niet naar Tiel met de bus en dan de trein pakken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bus naar Den Bosch
Den Bosch - > Zwolle met de trein
Dan weer met de bus
Dat kan, dan is de reistijd 2 uur en 40 minuten maar dan komt de reistijd naar Tiel er nog wel bijquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je niet naar Tiel met de bus en dan de trein pakken?
Ik voorzie overstapdrama's en wachttijden. Den Bosch ligt er best in de buurt (daar schrik ik nog steeds vanquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je niet naar Tiel met de bus en dan de trein pakken?
Ik rij het in een uurtje, het is mij wel prima!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
9292.nl geefft minimaal 3 uur en 15 minuten aan met OV.
En die bus rijdt 3 keer per dag?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:03 schreef rubbereend het volgende:
De halte waar ik Minth uit zou moeten stappen heet centrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |