Duh. Giel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:15 schreef Paul het volgende:
Timur en Ramon zouden eigenlijk best altijd in de ochtend kunnen
Yup, verfrissend. Maar dat zal microwilbert wel niet durven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:15 schreef Paul het volgende:
Timur en Ramon zouden eigenlijk best altijd in de ochtend kunnen
Net als tig andere programma's. Nieuw jaar, maar de meeste programma's zijn weer precies verdergegaan waar ze vorig jaar zijn gebleven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:17 schreef Paul het volgende:
Zelfs ik als Giel grootste fan zeg dit
Misschien moet Giel maar eens wat gaan vernieuwen
Hopelijk die hij helemaal niks. Daar krijg ik dan nu al een beetje kippenvel van.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:18 schreef wolfrolf het volgende:
Nielson, met zijn fantastische cover. Hopelijk doet hij die.
Ja maar radioprogramma's veranderen ook sowieso niet zo snel. Evers denk ik ook niet. Giel wil of durft ook niet z'n begin de dag met een dansje eruit te gooien, al is hij wel gestopt toen met de gielmobiel opeensquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net als tig andere programma's. Nieuw jaar, maar de meeste programma's zijn weer precies verdergegaan waar ze vorig jaar zijn gebleven.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk die hij helemaal niks. Daar krijg ik dan nu al een beetje kippenvel van.
twitter:Domien twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:42:04Ik kan wel janken van geluk, Roel. Dat je dit weer post. Dit. Even geen woorden. Haha. *huilt reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:20 schreef Bronson het volgende:
[..]twitter:Domien twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 22:42:04Ik kan wel janken van geluk, Roel. Dat je dit weer post. Dit. Even geen woorden. Haha. *huilt reageer retweet
Je zou het geleidelijk kunnen doen, maar er verandert gewoon helemaal niks. Dan kan het wel muzikaal behang zijn voor mensen die 34 minuten luisteren, maar juist wat opvallende dingen maak het weer wat verfrissender. Zie het doorprikken van Radio 1 wat Timur en Rámon een uurtje geleden deden. Als Giel er zit, kun je bijna per seconde voorspellen wat ie gaat zeggen en welke jingle hij instart. Zelfde bij Ekdom. Is dat nou echt wat je als dj wil?quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar radioprogramma's veranderen ook sowieso niet zo snel. Evers denk ik ook niet. Giel wil of durft ook niet z'n begin de dag met een dansje eruit te gooien, al is hij wel gestopt toen met de gielmobiel opeens
twitter:RoelJewel twitterde op woensdag 07-01-2015 om 08:24:49Tijd om thee te halen. #Nielsoncrap #kinderrijmelarij #3FM reageer retweet
Hiermee vergeleken maakt Blof bijna goede muziekquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:29 schreef Bronson het volgende:
m'n auto is kapot
en m'n huis is niet het grootste
toch sta ik vrolijk op
ik ga gewoon een stukkie lopen
Wat een genialiteit.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |