Neequote:
Jupquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dat nou toch komen? Misschien je eigen post nog eens (goed) lezen?
Ik zou zeggen van niet, al heb ik best een aantal traditioneel als mannelijk bestempelde interesses, maar ik heb in dit topic geleerd dat dat aan de maatschappij is om dat voor elk individu te bepalen dus zeg het maar.quote:
Hoe ben je geboren?quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:45 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik zou zeggen van niet, al heb ik best een aantal traditioneel als mannelijk bestempelde interesses, maar ik heb in dit topic geleerd dat dat aan de maatschappij is om dat voor elk individu te bepalen dus zeg het maar.
Helaas... jij bent ook een man. Waarom? Omdat iemand in een topic die er totaal geen verstand van heeft dat zegt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:45 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik zou zeggen van niet, al heb ik best een aantal traditioneel als mannelijk bestempelde interesses, maar ik heb in dit topic geleerd dat dat aan de maatschappij is om dat voor elk individu te bepalen dus zeg het maar.
Ah ok. Hoe ging dat met jouw eikel achteruit duwen en van die huidflapjes een vagina knutselen? Ik denk dat ik het toch niet wilquote:
vroeg in de baarmoeder waren we allemaal vrouw, pas later ontwikkelen we naar ons definitieve geslacht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gewoon: mensen die geboren zijn met XX chromosoom zijn vrouw. Iemand met XY kan zich wel identificeren als vrouw, maar niet een vrouw zijn
Dat zegt me verder niet zo heel veelquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:48 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend is met twee x-chromosomen.
Wat een onzin. Dat percentage is zo hoog omdat mensen als ts beter hij een psychiater kunnen gaan lopen in van onnatuurlijke dingen doen als een geslachtsverandering. Die kronkel gaat er niet uit als je jezelf een pik of een kut aan laat metenquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:28 schreef budvar het volgende:
[..]
En waarom denk je dat het zelfmoordpercentage hoger ligt bij transgenders?
Omdat types zoals jij ze "freak of nature" noemt ja.
Bekrompen mensen hou je altijd TS, beste zou zijn om ze te negeren want de kans dat je ze kan doen beseffen dat zoiets niet aangepraat of aandachtszoeken is is bijzonder klein.
Euh, in sommige Islamitische landen kan dit ook gewoon.quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:42 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Alles moet maar kunnen in het westen. Kinderen van acht jaar die denken te voelen dat ze in een verkeerd lichaam zitten. Zieke wereld
quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zegt me verder niet zo heel veel
Was een eitje joh.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah ok. Hoe ging dat met jouw eikel achteruit duwen en van die huidflapjes een vagina knutselen? Ik denk dat ik het toch niet wil!
Niet zo gek he als je wordt afgwezen om wie je bent en nooit voor vol wordt aangezien...quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:22 schreef Jordi23 het volgende:
.... en is de kans dat je ergens in je leven zelfmoord pleegt statistisch zeer gestegen...
Bedankt voor het compliment. Je wilt me gewoon doen, maar dat kan niet als je me als vrouw ziet. Daarom zie je me als man, want dan kan het wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was een eitje joh.![]()
Gewoon doen als je daar prettig bij voelt
Goed argumentquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:51 schreef AdoraBelle het volgende:
Persoonlijk denk ik dat die mannen die hier nu roepen dat je als transvrouw gewoon een man bent, zelf hartstikke homo zijn. En dat ze eigenlijk ons willen doen, maar dat dat alleen kan wanneer ze ons als man zien.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment. Je wilt me gewoon doen, maar dat kan niet als je me als vrouw ziet. Daarom zie je me als man, want dan kan het wel.
Ach, met alle onzin die ik hier voorbij heb zien komen vind ik dit nog niet eens zo'n rare conclusie.quote:
Fijn dat je het nu eindelijk eens toegeeftquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.Heb sinds ik jou ken in een foetushouding gelegen en gehuild omdat ik je niet kon krijgen.
Een harttransplantatie, ivf, het tegen gaan van genetische aandoeningen is allemaal onnatuurlijk, die persoon is immers zo geboren. Toch is het algemeen geaccepteerd dat we die mensen helpen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:50 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat percentage is zo hoog omdat mensen als ts beter hij een psychiater kunnen gaan lopen in van onnatuurlijke dingen doen als een geslachtsverandering. Die kronkel gaat er niet uit als je jezelf een pik of een kut aan laat meten
Sarcasme is jouw sterkste punt of wel?quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, met alle onzin die ik hier voorbij heb zien komen vind ik dit nog niet eens zo'n rare conclusie.
[..]
Fijn dat je het nu eindelijk eens toegeeft.
Ik stel een referendum voor. We leven wel in een democratie hé!quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Helaas... jij bent ook een man. Waarom? Omdat iemand in een topic die er totaal geen verstand van heeft dat zegt.
Ik heb begrepen dat het inmiddels zo werkt, en dat de mening van een arts er toch niet toe doet.
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sarcasme is jouw sterkste punt of wel?
Blijkbaar telt je mening niet wanneer je tieten hebt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:54 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik stel een referendum voor. We leven wel in een democratie hé!
De dingen die jij noemt zijn noemt om een leven te redden of te maken. Noodzaak. Van ts is puur omdat hij niet lekker in zijn vel zit en dat zelf alleen maar versterkt met de rare dingen die mogelijk zijn tegenwoordig. Van de regen in de drup, ik kan me niet voorstellen dat alles nu opeens goed is nu zehijhet een kut heeft. Je kunt beter de psychische problemen aanpakken ipv eraan toe te geven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een harttransplantatie, ivf, het tegen gaan van genetische aandoeningen is allemaal onnatuurlijk, die persoon is immers zo geboren. Toch is het algemeen geaccepteerd dat we die mensen helpen.
wat is hier zo anders aan? Jij wil een fysieke aandoening bestrijden met psychologie? Hoe zie je dat voor je? Uit het verleden is al lang gebleken dat dat niet helpt.
En op een forum reageren met elektronische apparatuur is wel lekker natuurlijk? Denk nou eens na joh.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:50 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat percentage is zo hoog omdat mensen als ts beter hij een psychiater kunnen gaan lopen in van onnatuurlijke dingen doen als een geslachtsverandering. Die kronkel gaat er niet uit als je jezelf een pik of een kut aan laat meten
Zo te zien waren de pogingen jou te scholen ook onnatuurlijk, je had beter in een instelling gestopt kunnen worden. Die domheid is er niet uit gegaan door jou een opleiding aan te proberen te meten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:50 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Maar...heb ik die wel (of jij)? Misschien tellen ze niet als tieten omdat ze de verkeerde vorm hebben of wat dan ook. Ik krijg spontaan een identiteitscrisis door dit topic.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Blijkbaar telt je mening niet wanneer je tieten hebt.
Waarom denk jij toch de hele tijd dat ik de TS ben? Er kunnen best andere transvrouwen op dit forum zitten hoor. Of is jouw obsessie met mij zo erg geworden dat je overal Naomi a.k.a. AdoraBelle ziet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik merk het.Geeft niets hoor, TS/AB/James/wiejeookbent.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom denk jij toch de hele tijd dat ik de TS ben? Er kunnen best andere transvrouwen op dit forum zitten hoor. Of is jouw obsessie met mij zo erg geworden dat je overal Naomi a.k.a. AdoraBelle ziet?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:26 schreef CaryAgos het volgende:
Deel 2 omdat ik merkte dat er nog mensen waren met vragen en omdat er bovendien nogal veel trolls waren in het vorige topic die ik nog van repliek wil voorzien.
Getroll van notabene een exmod?quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah ok. Hoe ging dat met jouw eikel achteruit duwen en van die huidflapjes een vagina knutselen? Ik denk dat ik het toch niet wil!
Vind je het gek? Ze heeft de hele nacht lopen posten. Ze reageert ook niet meer op mijn DM's dus waarschijnlijk ligt ze gewoon te slapen nu.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige blijkbaar. En laten we niet vergeten dat TS opeens niet meer reageert sinds jij post.
Helaas niet. Ik heb niet zoveel met vrouwenquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:02 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Getroll van notabene een exmod?En ook jij kunt wel doen van niet maar ik zou je te keer kunnen laten gaan als een op hol geslagen stier van geilheid,
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:51 schreef AdoraBelle het volgende:
Persoonlijk denk ik dat die mannen die hier nu roepen dat je als transvrouw gewoon een man bent, zelf hartstikke homo zijn. En dat ze eigenlijk ons willen doen, maar dat dat alleen kan wanneer ze ons als man zien.
You go girl!quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:02 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Getroll van notabene een exmod?En ook jij kunt wel doen van niet maar ik zou je te keer kunnen laten gaan als een op hol geslagen stier van geilheid,
Sterkte en laat me weten hoe het is gegaan, op welke account dan ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ze heeft de hele nacht lopen posten. Ze reageert ook niet meer op mijn DM's dus waarschijnlijk ligt ze gewoon te slapen nu.
Ik ben net wakker en daarom reageer ik nog wel. Maar ik ga zometeen de haarzakjes in mijn gezicht kapot laten laseren, dus ik reageer niet lang meer.
Ik kan dat wel he?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik heb niet zoveel met vrouwen![]()
___!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |