Doe normaal man...quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:35 schreef VarkensHart het volgende:
Transgenders![]()
![]()
Doe godverdomme gewoon normaal en praat jezelf geen rare dingen aan![]()
![]()
Je denkt serieus dat zoiets aangepraat word?quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:35 schreef VarkensHart het volgende:
Transgenders![]()
![]()
Doe godverdomme gewoon normaal en praat jezelf geen rare dingen aan![]()
![]()
AdoraBelle wel. Oh wacht...quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:38 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat zoiets aangepraat word?Je hebt blijkbaar geen idee wat voor traject eraan vooraf gaat voor je van geslacht mag veranderen.
Dank je wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik heb het hele topic gemist maar ik denk srs dat het een lastige situatie is voor Ts. Ik hoop dat alles goed komt en je geluk vindt. In iedergeval stoer dat je jezelf durft te zijn
Alles moet maar kunnen in het westen. Kinderen van acht jaar die denken te voelen dat ze in een verkeerd lichaam zitten. Zieke wereldquote:Op woensdag 7 januari 2015 06:38 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat zoiets aangepraat word?Je hebt blijkbaar geen idee wat voor traject eraan vooraf gaat voor je van geslacht mag veranderen.
Goede vergelijking man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:41 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Doe normaal, ik doe toch ook niet alsof jij een kloon van Rezania bent?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:42 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Alles moet maar kunnen in het westen. Kinderen van acht jaar die denken te voelen dat ze in een verkeerd lichaam zitten. Zieke wereld
Jij prefereert Saoudi-Arabie? Waar kom je zelf trouwens vandaan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:42 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Alles moet maar kunnen in het westen. Kinderen van acht jaar die denken te voelen dat ze in een verkeerd lichaam zitten. Zieke wereld
Nederland. Geboren en getogen. Niet gelovig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:44 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Jij prefereert Saoudi-Arabie? Waar kom je zelf trouwens vandaan?
Hetzelfde dachten ze honderd jaar geleden ook over negers, joden, vrouwen die in broeken liepen en andere zaken die tegenwoordig heel normaal gevonden worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:48 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Nederland. Geboren en getogen. Niet gelovig.
Ik prefereer SA niet, ik vind dat mensen zich niet zo moeten laten leiden voor hun gedachtes wat uiteindelijk resulteert in zieke dingen als geslachtsverandering. Ik kan er helemaal niets mee
Dat kan. Ik denk het nu over transgenders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:50 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Hetzelfde dachten ze honderd jaar geleden ook over negers, joden, vrouwen die in broeken liepen en andere zaken die tegenwoordig heel normaal gevonden worden.
het is gewoon een feit, de hersenen van een vrouw lichten anders op bij een MRI scan dan die van een man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lazer toch een end op met dingen te gaan verzinnen om toch je gelijk te krijgen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:42 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
en dit is dan weer jammer, leuk voor in Sex maar het heeft geen toegevoegde waarde in dit topic.quote:Op woensdag 7 januari 2015 04:50 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik was een keer aan het joggen in Amsterdam en werd nagefloten door een groepje corpsballen en liep geheel tegen hun verwachting in naar hun toe of er er probleem was. Corpsbal 1 zei dat ie me wel een lekkertje vond terwijl corpsbal 2 me in mijn kont greep en ik letterlijk zijn vinger in m'n kontgat voelde (ik had een yogapants aan met daaronder niks) corpbal 2 pakte me toen op en duwde me tegen een boom en we begonnen hevig te zoenen. Ik voelde aan z'n piemel die inmiddels behoorlijk hard was en zei dat ik wel met hem wilde neuken maar dat hij wel moest weten dat ik transgender. Hij was echter behoorlijk zat en geil en zei dat het het niets boeide. Hij haalde spontaan z'n piemel midden op straat eruit en al hoewel ik dat geil vond zei ik dat we beter naar binnen konden gaan. Eenmaal binnen pijpte ik z'n harde paalen kwamen een paar van z'n vrienden en dachten dat ze wel even meemochten doen, corpsbal 2 riep dat ze op moesten zouten en dat ik een transgender ben maar ik zei dat ik er geen probleem mee had. Corpsbal 3 pakte mij hardhandig en duwde mijn kont tegen zijn gezicht aan en begon me hevig te beffen wat ik heel lekker vond. Tegelijkertijd was ik corpsbal 4 aan het pijpen. Corpsbal 2 was boos en haalde me van corpsbal 3's gezicht en neukte mij doggy in mijn vagina, corpsbal 4 neukte mij in mijn billen en corpsbal 3 schoof naar voren en begon ik te pijpen, en ze wisselde om de paar minuten van positie en standje. Ze wilde bukake doen maar ik zei dat ik het veel lekkerde vind om ze te voelen klaarkomen en heb ze eindelijk alle 3 klaargepijpt.
Hij vroeg er zelf expliciet naar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
en dit is dan weer jammer, leuk voor in Sex maar het heeft geen toegevoegde waarde in dit topic.
vanwaar die bewijsdrang door middel van dit soort posts te maken?
dus alleen omdat hij het niet begrijpt kan het niet bestaan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:48 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Nederland. Geboren en getogen. Niet gelovig.
Ik prefereer SA niet, ik vind dat mensen zich niet zo moeten laten leiden voor hun gedachtes wat uiteindelijk resulteert in zieke dingen als geslachtsverandering. Ik kan er helemaal niets mee
en je kan niet gewoon zeggen "dat gaat je niks aan"quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:11 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Hij vroeg er zelf expliciet naar.
Sorry zo bedoelde ik het niet maar ik heb er meestal niet echt problemen mee om dat soort verhalen te delen gezien mijn vrije seksuele moraal en het feit dat sinds ik eindelijk een vagina heb daar ook van wil genieten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
en je kan niet gewoon zeggen "dat gaat je niks aan"
Er is niks mis met genieten van je seksualiteit. Maar je bent onveilig bezig en schept er over op. Dat komt vooral in een serieus topic als deze nogal onverantwoord over.
Bepaalt* en om op de eerste vraag te antwoorden: JA!quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:33 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Wat bepaald of iemand geboren is als man of een vrouw? Een piemeltje? En zo ja, waarom bepaald dat het en niet het feit dat ik wel gewoon met vrouwelijke hersenen ben geboren?
Als je het niet wist zou je me echt niet je bed uittrappen hoor internetheld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bepaalt* en om op de eerste vraag te antwoorden: JA!
En al ben je nog zo vrouwelijk wil ik seks met een vrouw, en geen verkapte vrouw
Bedankt dat je me een held noemtquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:29 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Als je het niet wist zou je me echt niet je bed uittrappen hoor internetheld.
Waar haal jij vandaan dat het niet kan bestaan volgens mij? Ik vind het gewoon ziek. Doe eens een bron van al je verhalen svpquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
dus alleen omdat hij het niet begrijpt kan het niet bestaan?
meeneem worden zo vaak "afwijkend" geboren.
Iedereen is in de baarmoeder vrouwelijk, soms gaat er wat mis en wijken de hersenen af van het lichaam, het is eigenlijk gewoon een geboorte afwijking.
Doktoren kunnen zelfs bij babies zien wat voor geslacht de hersenen zijn.
er is eens een baby geboren met twee geslachten, de ouders en doktoren besloten om de penis er af te halen en de baby als meisje op te laten groeien, dat is dus drastisch mis gegaan gezien hij dus eigenlijk wel zeker een jongetje was.
dat toont dus al aan dat geslacht geen nurture is maar nature.
Genoteerd. Nog inhoudelijk commentaar?quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik hoop echt dat als je ooit kinderen krijgt ze aan al jouw bekrompen verwachtingen voldoen
want mijn god....
Ik zit nu op de telefoon( vanaf ook soms een vreemd woordje dankzij Swype) maar ik zal het straks opzoeken voor je.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:31 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat het niet kan bestaan volgens mij? Ik vind het gewoon ziek. Doe eens een bron van al je verhalen svp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |