Quote dan tenminste de goeie post.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om nu, het gaat om je hele pohi en alle posts die jij op het forum hebt geplaatst, inclusief de posts van je kloons.
Ik zei toch oversekstquote:
Waarom liet je dan je string in een mannelijke reet zien in de TinyChat paar maanden terug?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Quote dan tenminste de goeie post.
En nee, ik heb nooit aandacht gewild voor mijn transgender zijn. Daar kan ik eerlijk in zijn. Het enige wat ik wil en het enige wat ik wou is als vrouw behandeld worden door iedereen hier. Meer niet.
Wat ben jij toch een enorme teefquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom liet je dan je string in een mannelijke reet zien in de TinyChat paar maanden terug?
Bedankt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een enorme teef
Zag het er een beetje geil uit?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom liet je dan je string in een mannelijke reet zien in de TinyChat paar maanden terug?
Meh. Lig er nog steeds nachten wakker van.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zag het er een beetje geil uit?
Was dat op het forum dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zij, TS is een vrouw, het zou je sieren als je dat respecteert en accepteert net als andere (helaas niet iedereen)respecteren en accepteren dat jij homo bent zonder daar negatief over te oordelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet in een seconde beslissen, dan is het vrij logisch dat je dan zegt; ik ben geen homo..
Als je er paar minuten over nadenkt zegt degene wellicht; ik heb er te veel moeite mee, dus ik zie er van af...
Dat is niet eens zo raar, TS maakt zich er druk om. Dat snap ik, het is wellicht kwetsend, maar hij moet het ook van andere kant bekijken
DE STAD UIT DIE HOER VAN BABYLON!quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zei toch oversekst![]()
PEK EN VEREN
ik wil ook als koning behandeld worden, maar dat ben ik niet. Simpel. Je had het nooit moeten vertellen. Maar dit krijg je dus als je teveel persoonlijke informatie op FOK! zet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Quote dan tenminste de goeie post.
En nee, ik heb nooit aandacht gewild voor mijn transgender zijn. Daar kan ik eerlijk in zijn. Het enige wat ik wil en het enige wat ik wou is als vrouw behandeld worden door iedereen hier. Meer niet.
'weleens dingen' is 95% van jouw acties.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was dat op het forum dan?
En ja, ik doe ook weleens dingen die achteraf gezien niet zo slim zijn.
Dat kan toch? Dat betekent niet dat mijn hele argument meteen ongeldig is.
kan je niet accepteren dat je. Homo bent?quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:26 schreef CaryAgos het volgende:
TS is een biseksuele transgender en na een aantal dates met een jongen vertelde ik het hem.
Ik verwachtte natuurlijk dat hij het niet helemaal fijn zou vinden maar dit sloeg toch wel alles.![]()
Jongen: Je ziet er prachtig uit vanavond.![]()
TS: Dank je wel,maar er is iets dat ik je moet vertellen..
![]()
Jongen: Wat is er aan de hand?
TS: Nou, ik ben al een aantal jaar in een lichamelijk transitie en hoewel ik me altijd vrouw heb gevoeld ben ik geboren in een mannenlicha..
Jongen: Ik waardeer je eerlijkheid maar nee sorry, ik ben geen homo.
En toen ging ie gewoon weg en sinds dien heeft ie niet eens meer gebeld.![]()
![]()
Note: dit gebeurde tijdens oud&nieuw, ik wilde er in eerste instantie geen topic over openen maar het heeft ook geen zin om frustaties op te kroppen.
Deel 2 omdat ik merkte dat er nog mensen waren met vragen en omdat er bovendien nogal veel trolls waren in het vorige topic die ik nog van repliek wil voorzien.
Positief dus (omdat jij hommo)quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meh. Lig er nog steeds nachten wakker van.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Positief dus (omdat jij hommo)
Beetje meer respect voor persoonlijke informatie ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:51 schreef remi1986 het volgende:
ik wil ook als koning behandeld worden, maar dat ben ik niet. Simpel. Je had het nooit moeten vertellen. Maar dit krijg je dus als je teveel persoonlijke informatie op FOK! zet.
Omdat niet aangetrokken, het concept niet helemaal goed vind én daarom de mensen afwijs. Je kan 'transgender in transitie' never nooit niet zijn/haar hele leven los zien van plastisch gedoe. Klaar. Je bent het.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan, daar is ook niks mis mee als je er geen relatie mee wil, prima.
Maar er zit een groot verschil tussen er geen relatie mee willen/je er niet tot aangetrokken voelen en het hele concept afwijzen en daarmee die mensen afwijzen.
Dat maak jij ervan lieverd. Dat is helemaal niet zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
'weleens dingen' is 95% van jouw acties.
En die acties hebben allemaal met je geslachtsverandering te maken.
Je vraagt er gewoon om.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, erg dat je trolled in dit topic en doet alsof transgenders vremd zijn. Ik twerk, pijp, slik, neuk, dans, en zie er vrouwelijk uit maakt mij dat dan echt minder vrouw dan ria uit de jordaan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog erger dat ik niet als een stier op je kut ga? Of hoe bedoel je?
Hetero > Hetero (puur)
Homo > Homo (puur)
Trans > ho/he (niet puur, want 'geknutseld/plastisch')
Scuuzie omtrent mijn woord 'geknutsel' maar het is een grotere stap. Zie dat gewoon in..
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:53 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Nee, erg dat je trolled in dit topic en doet alsof transgenders vremd zijn. Ik twerk, pijp, slik, neuk, dans, en zie er vrouwelijk uit maakt mij dat dan echt minder vrouw dan ria uit de jordaan?
Ria uit de jordaan rookt zware shag trouwens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:53 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Nee, erg dat je trolled in dit topic en doet alsof transgenders vremd zijn. Ik twerk, pijp, slik, neuk, dans, en zie er vrouwelijk uit maakt mij dat dan echt minder vrouw dan ria uit de jordaan?
ow ik zal er niet over beginnen, maar er zijn genoeg andere labiele FOK!kers die dat wel doenquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor persoonlijke informatie ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |