abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148414280
Hoi..

Ik heb morgenochtend een colonoscopie.. heeft iemand zoiets zelf gehad en wat was je ervaring? Heb je zelf gekozen voor een roesje of niet?

Ik heb het morgen en ik kijk er echt tegenop.. niet naar het onderzoek zelf oid.. maar dat dat slang in mijn anus gaat.. dat vind ik echt vreselijk.. ben bang dat het zeer pijnlijk gaat worden.. van dat roesje ben ik sowieso al bang...

als ik het roesje niet neem, kan het wellicht enorm pijnlijk zijn denk ik. Als ik het wel neem, verzacht het de pijn denk ik? Alleen ben bang dat er kans is op complicaties waardoor je zenuwstelsel beachadigd raakt of dat je verlamd of gehandicapt kan worden door het roesje oid.. omdat er bepaalde zintuigen/functies voor eeuwig blijven slapen ofzo..

heeft iemand een ervaring met een colonoscopie? Ik kan er helemaal niet door slapen.. dat komt het ook al niet ten goede.. moet om 07.30 mn bed uit.
pi_148414307
Dat roesje lijkt mij juist een van de weinige dingen om naar uit te kijken en niets om bang voor te zijn.

Ik denk dat het je al met al erg mee gaat vallen. Tenminste als je niets blijkt te mankeren.
pi_148414325
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:47 schreef Downwards het volgende:
Dat roesje lijkt mij juist een van de weinige dingen om naar uit te kijken en niets om bang voor te zijn.
Dus het is klote dat roesje? Of bedoel je: er TEGENOP kijken?
pi_148414336
Dude, je kan toch ook schijten? Dan past die slang ook wel. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148414352
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:47 schreef Downwards het volgende:

Ik denk dat het je al met al erg mee gaat vallen. Tenminste als je niets blijkt te mankeren.
Hoop t ook
pi_148414359
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:49 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Dus het is klote dat roesje? Of bedoel je: er TEGENOP kijken?
Nee, juist niet klote.
pi_148414360
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:49 schreef Rezania het volgende:
Dat klonk bij jou heel erg dubbelzinnig.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_148414366
quote:
9s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:51 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat klonk bij jou heel erg dubbelzinnig.
Bedankt. :)
pi_148414376
quote:
Mijn ouders zeiden ook: " hommo's krijgen elke dag een 'slang', nergens druk om maken"

toch doe ik het...
pi_148414385
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:52 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Mijn ouders zeiden ook: " hommo's krijgen elke dag een 'slang', nergens druk om maken"

toch doe ik het...
:')!
  woensdag 7 januari 2015 @ 01:54:00 #11
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_148414394
Dat roesje is juist heerlijk, daar hoef je echt niet bang voor te zijn ^O^
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_148414396
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:52 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

toch doe ik het...
Wat een deprimerend beeld van homoseksuelen.
pi_148414430
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:46 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Alleen ben bang dat er kans is op complicaties waardoor je zenuwstelsel beachadigd raakt of dat je verlamd of gehandicapt kan worden door het roesje oid.. omdat er bepaalde zintuigen/functies voor eeuwig blijven slapen ofzo..
Vervelend, deze irrationele gedachte. Hoe kom je hier zo bij?
Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk.
  Moderator / Redactie FP woensdag 7 januari 2015 @ 02:06:45 #14
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_148414532
Roesje ftw _O_ Kreeg er eentje toen ik in het Vumc in Amsterdam een maag/darmonderzoek te verduren had (dikke slang je strot in om je maag en dunne darm van binnen te bekijken + wat weefsel uit laatstgenoemde te plukken (van dat laatste voel je sowieso niks)). Ik kreeg wat spul ingespoten, dommelde wat in, moest op een tafel gaan liggen en viel binnen 5 min in slaap _O_ Heb alleen de laatste minuut waarin ze de slang weer uit je strot trekken meegemaakt.

Je hoeft echt absoluut niet bang te zijn voor dat roesje, het is heerlijk :Y
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_148414955
Gewoon wat diclofenac en goan.
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:08:18 #16
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148416824
Het drankje om leeg te raken is de hel op aarde. 2 liter savonds, 2 liter sochtends.

1 keer zo'n onderzoek meegemaakt. Roesje gehad. Werd midden in het onderzoek wakker. Geschreeuwd van de pijn. Ze moeten me in de wachtkamer gehoord hebben, haha. De pijn hield pas op toen het onderzoek voorbij was. Het waren de langste minuten uit mijn leven.

Maar het roesje was op zich niet vervelend, dus daar hoef je niet tegenop te zien.

Succes!
Maar diep van binnen lach ik.
pi_148416870
Apart dat 'ze' hier nog niks vriendelijkers voor bedacht hebben
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:12:45 #18
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148416904
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:11 schreef Dingflofbips het volgende:
Apart dat 'ze' hier nog niks vriendelijkers voor bedacht hebben
Doe jij het dan even.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:13:23 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_148416916
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het drankje om leeg te raken is de hel op aarde. 2 liter savonds, 2 liter sochtends.

1 keer zo'n onderzoek meegemaakt. Roesje gehad. Werd midden in het onderzoek wakker. Geschreeuwd van de pijn. Ze moeten me in de wachtkamer gehoord hebben, haha. De pijn hield pas op toen het onderzoek voorbij was. Het waren de langste minuten uit mijn leven.

Maar het roesje was op zich niet vervelend, dus daar hoef je niet tegenop te zien.

Succes!
Dit. Precies hetzelfde hier. Alleen bij mij is het onderzoek afgebroken vanwege de hevige pijn.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:15:37 #20
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148416969
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dit. Precies hetzelfde hier. Alleen bij mij is het onderzoek afgebroken vanwege de hevige pijn.
En hoe ging het daarna dan, moest je nog een keer?
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:17:10 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_148417000
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

En hoe ging het daarna dan, moest je nog een keer?
Nee, gelukkig niet. Eerste deel zag er goed uit, geen aanwijzingen dat het in andere deel anders zou zijn. En ze hebben nog e.e.a. onderzocht op bepaalde stofjes die niet in hoge mate aanwezig mochten zijn en dat was ook niet zo. Dus er was geen aanleiding tot herhaling. En als dat wel had gemoeten, had ik een ander middel gekregen. Zwaarder dan een roes, maar nog geen narcose.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:20:10 #22
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148417064
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet. Eerste deel zag er goed uit, geen aanwijzingen dat het in andere deel anders zou zijn. En ze hebben nog e.e.a. onderzocht op bepaalde stofjes die niet in hoge mate aanwezig mochten zijn en dat was ook niet zo. Dus er was geen aanleiding tot herhaling. En als dat wel had gemoeten, had ik een ander middel gekregen. Zwaarder dan een roes, maar nog geen narcose.
Volgende keer als ik zo'n onderzoek moet weiger ik het met een gewoon roesje.
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:21:04 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_148417078
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Volgende keer als ik zo'n onderzoek moet weiger ik het met een gewoon roesje.
Ja, ik dus ook. Echt never nooit meer. Ik werd wakker dat ik lag te schreeuwen van de pijn en dat drie mensen me vasthielden. Echt, wat een nachtmerrie.
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:26:39 #24
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_148417180
Toen ik de colonoscopie had (vijftien jaar of meer geleden, dat wel), gaven ze me pas een roesje toen ik niet verder kon van de pijn. Daarna werd ik wakker in het ziekenhuisbed. Volgens mijn moeder heb ik alsnog het hele verdere onderzoek geschreeuwd, maar daar weet ik niks meer van. Volgens mij werkt een roesje zo en dooft het de pijn niet verder, je weet er alleen niks meer van.

De vloeistof om je darmen leeg te maken is erger. Die kreeg ik via een sonde want drinken lukte voor geen meter.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_148418158
Ik heb gister 1 liter en vanochtend 1 liter gedronken. Ik kijk er echt tegenop. Ik heb geen zin in pijn en ook niet om te schreeuwen..ik had er wel zoveel mogelijk onderuit willrn komen vh onderzoek, tijdens overleg met arts.. maar ik moet blijkbaar.

Doet het bij jongens minder pijn?
pi_148418283
Ik moet straks vertrekken.. weet iemand of ik ook een pyama of iets dergelijks moet meenemen of hoeft dat niet? Ik ga gewoon met dagelijkse kledig er naar toe. Broek en shirt met vest.
  woensdag 7 januari 2015 @ 10:17:33 #27
71919 wonderer
pi_148418297
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:11 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Doet het bij jongens minder pijn?
Ik denk niet dat iemand kan vergelijken ;)

De pijn kwam bij mij in ieder geval van de kramp waarin mijn darmen schoten door de "invasie", niet omdat er iets oprekte of zo.

Joggingbroek is wel fijn, iets dat niet zo strak zit rond je buik.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_148418459
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:17 schreef wonderer het volgende:

[..]

De pijn kwam bij mij in ieder geval van de kramp waarin mijn darmen schoten door de "invasie", niet omdat er iets oprekte of zo.

Met joggingsbroek naar het onderzoek
of gewoon normaal zoals ik altijd aantrek naar bijv school en vervolgens een joggingsbroek e.d. meenemen?
pi_148418517
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:17 schreef wonderer het volgende:

[..]

Met een klysma, zetpil heb ik nooit last van gehad.. ik heb echt geen idee of het te vergelijken is... gaat deze slang echt diep ofzo?

Ik moet over een uur vertrekken, maar ik kom de wc niet uit.. telkens de drang... en dan is de ontlasting zo dun als water.
pi_148418531
Tvp, oh TS ik verwacht een hilarisch verhaal als je je filmmomentje hebt gehad.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 7 januari 2015 @ 10:32:06 #31
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148418629
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:24 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Met joggingsbroek naar het onderzoek
of gewoon normaal zoals ik altijd aantrek naar bijv school en vervolgens een joggingsbroek e.d. meenemen?
Ik deed gewoon mn spijkerbroek aan. Tijdens het onderzoek had ik dan wel vreselijk veel pijn, toen het klaar was was het ook echt klaar.
pi_148418633
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Tvp, oh TS ik verwacht een hilarisch verhaal als je je filmmomentje hebt gehad.
Why?

Ik ben er echt schichtig voor. Wil het roesje.. maar wil niet dat dat roesje verkeerd afloopt.. dat ik lichamelijk gedesorienteerd raak, complicaties optreden zoals verlamming, verstoring zenuwstelsel etc etc.
pi_148418662
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Ik deed gewoon mn spijkerbroek aan. Tijdens het onderzoek had ik dan wel vreselijk veel pijn, toen het klaar was was het ook echt klaar.
Nam jij wat mee naar het onderzoek om je van te voren om te kleden of niet?

Moet je daar naakt liggen of krijg je fatsoenlijk een deken over je heen op zn minst?
  woensdag 7 januari 2015 @ 10:33:39 #34
71919 wonderer
pi_148418668
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:26 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Met een klysma, zetpil heb ik nooit last van gehad.. ik heb echt geen idee of het te vergelijken is... gaat deze slang echt diep ofzo?

Ik moet over een uur vertrekken, maar ik kom de wc niet uit.. telkens de drang... en dan is de ontlasting zo dun als water.
Ja, die slang gaat waarschijnlijk je dikke darm door, dus die gaat flink diep. Bij mij had ie moeite met de bochtjes waardoor mijn darm in een stuip schoot.

Joggingbroek kun je alvast aandoen of meenemen, aan jou de keus. Tijdens het onderzoek moet ie toch uit.

Dat je water schijt is juist de bedoeling van dat spul dat je moet drinken ;)
pi_148418721
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:32 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Why?

Ik ben er echt schichtig voor. Wil het roesje.. maar wil niet dat dat roesje verkeerd afloopt.. dat ik lichamelijk gedesorienteerd raak, complicaties optreden zoals verlamming, verstoring zenuwstelsel etc etc.
Gast, take It easy. Een verdoving verkeerd aflopen. Dat komt eigenlijk nooit voor, ik zou me meer zorgen maken om die ijzeren staaf die ze in je reet schuiven.

Hoe oud ben je eigenlijk? Ik hoop zelf er nooit een te krijgen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_148418790
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Gast, take It easy. Een verdoving verkeerd aflopen. Dat komt eigenlijk nooit voor, ik zou me meer zorgen maken om die ijzeren staaf die ze in je reet schuiven.

20
pi_148418810
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:33 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, die slang gaat waarschijnlijk je dikke darm door, dus die gaat flink diep. Bij mij had ie moeite met de bochtjes waardoor mijn darm in een stuip schoot.

Joggingbroek kun je alvast aandoen of meenemen, aan jou de keus. Tijdens het onderzoek moet ie toch uit.

Dat je water schijt is juist de bedoeling van dat spul dat je moet drinken ;)
ik trek dan wel een degelijke broek aan .. vind het echt genant om daar naakt te liggen. je krijgt wel een deken of iets dergelijks eroverheen?
pi_148418834
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Hopelijk voel ik niks van die staaf na verdoving..
pi_148418835
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:39 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

20
:{

Veel sterkte straks. Zal wel meevallen (hoop ik voor je). Ik zou me echt geen zorgen maken over de verdoving.
pi_148418876
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

:{

Veel sterkte straks. Zal wel meevallen (hoop ik voor je). Ik zou me echt geen zorgen maken over de verdoving.
Dankje.. tis trouwens ter controle van mijn darmen. heb colitus ulce rosa.. al 10 jaar.. soort jubileum onderzoek..
pi_148418912
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:42 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Dankje.. tis trouwens ter controle van mijn darmen. heb colitus ulce rosa.. al 10 jaar.. soort jubileum onderzoek..
Aha, nou hopen dat het snel voorbij is en de uitslag naar omstandigheden goed is.
pi_148418999
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:42 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Had je klachten dan?
Mokkel met stuntstok
  woensdag 7 januari 2015 @ 10:47:30 #43
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148419021
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:33 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Nam jij wat mee naar het onderzoek om je van te voren om te kleden of niet?

Moet je daar naakt liggen of krijg je fatsoenlijk een deken over je heen op zn minst?
Je bovenkleding blijft aan, daaronder moet uit. Je krijgt zon blauw operatiedoek erover heen. Je moet je vervolgens op je linkerzij liggen. Daarna bidden dat het roesje helpt.
  woensdag 7 januari 2015 @ 10:49:41 #44
71919 wonderer
pi_148419084
Het valt uiteindelijk vast mee. Ik vond het beter te doen dan een gastroscopie in ieder geval, al deed dat minder pijn.
pi_148419138
Succes!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148419515
quote:
5s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:46 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Had je klachten dan?
Nee maar ze willen kijken naar hoe het ervoor staat. eventueel extra medicijn erbij of niet, of wellicht ben ik genezen oid. Het is ter controle werd mij verteld, want 10 jaar blijven bloedprikken en ontlasting inleveren, daar schiet de dokter niks mee op.. zei de dokter..
pi_148419571
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:51 schreef Penls het volgende:
Succes!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bang dat ik, na het onderzoek, voorstander zal worden voor een verbod op anale porno. :D
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:12:18 #48
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148419741
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:05 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik, na het onderzoek, voorstander zal worden voor een verbod op anale porno. :D
Je mannelijke trots zal een tijdje weinig van over zijn.
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:12:49 #49
71919 wonderer
pi_148419756
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Je mannelijke trots zal een tijdje weinig van over zijn.
Zou wel treurig zijn als dat alleen daarvan afhangt... ;)
pi_148419854
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

Zou wel treurig zijn als dat alleen daarvan afhangt... ;)
Uit je bips plassen wordt je niet vrolijk van lijkt me...
pi_148419857
Met een roesje is het goed te doen. Althans, je vergeet de pijn erna.

Ik weet heel vaagjes nog dat ik een paar keer lag te schreeuwen van de pijn toen ze wat raakten, maar het grootste deel was al vergeten toen ze klaar waren.
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:20:48 #52
71919 wonderer
pi_148420015
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Uit je bips plassen wordt je niet vrolijk van lijkt me...
Nope, maar mijn mannelijke trots hangt daar niet vanaf hoor :D
pi_148420168
ik ga nu zo ongeveer vertrekken wish me luck! ik heb mij gewoon degelijk gekleed zoals altijd. Gel in de haar en telefoon e.d. erbij. extra kleding is niet nodig of wel?
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:28:28 #54
71919 wonderer
pi_148420249
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:25 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
ik ga nu zo ongeveer vertrekken wish me luck! ik heb mij gewoon degelijk gekleed zoals altijd. Gel in de haar en telefoon e.d. erbij. extra kleding is niet nodig of wel?
Schone boxer voor de zekerheid?
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:29:32 #55
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148420290
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:25 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
voor de zekerheid een schone boxer zou ik wel meenemen. En broek. Je weet het maar nooit met dat gekke laxeerspul.
pi_148420575
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Schone boxer voor de zekerheid?
thnks
pi_148420581
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

voor de zekerheid een schone boxer zou ik wel meenemen. En broek. Je weet het maar nooit met dat gekke laxeerspul.
thnka
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:38:33 #58
71919 wonderer
pi_148420608
Vergeet je niet te ontspannen. Blijf ademen. Het is niet het einde van de wereld. Sterkte!
pi_148420818
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:03 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Nee maar ze willen kijken naar hoe het ervoor staat. eventueel extra medicijn erbij of niet, of wellicht ben ik genezen oid. Het is ter controle werd mij verteld, want 10 jaar blijven bloedprikken en ontlasting inleveren, daar schiet de dokter niks mee op.. zei de dokter..
Laat ze lekker de tyfus krijgen :')
Lekker makkelijk praten altijd, maar zij hoeven niet een hele dag te laxeren met vieze rotzooi tot ze water uit hun reet pissen, en zij hoeven geen slang in hun reet te krijgen.
Bloedprikken en ontlastingsonderzoek is prima als je 0 klachten hebt.
Mokkel met stuntstok
pi_148422791
2x gedaan het stelt niks voor, stoned van het roesje vond ik het zelfs interessant en grappig om via monitor mee te kunnen kijken in mijn eigen reet. :')

Gastro enterologen die van hun hobby hun beroep maken en de hele dag in mensen hun verrotte reet kijken. :') :r
pi_148423474
quote:
jij weet wat er allemaal in past he hi ha ho....
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_148423485
zit nu te wachten. :(

Hopelijk zijn het geen vrouwelijke dokters. daar heb ik geen zin in... beetje beschamend met mn harige laxeerreet daar te liggen.
pi_148423818
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:00 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

Hopelijk zijn het geen vrouwelijke dokters. daar heb ik geen zin in... beetje beschamend met mn harige laxeerreet daar te liggen.
Toen ik besneden werd was het een mannelijke dokter, maar twee bloedgeile wijfies als assistente. Lig je dan in een facking koude kamer, twee wijfies die aan je leuter zitten met alcohol doekjes en dan toch een slappe lul... Echt wat een schaamte toen. Leek wel een verschrompelde garnaal.
pi_148424145
quote:

Die zijn wel wat gewend hoor, als ze daar werken.
Children of the night. What music they make.
pi_148425741
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:17 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die zijn wel wat gewend hoor, als ze daar werken.
Dit, krijgen normaal anussen voorgeschoteld van meer dan 60 jaar oud.
pi_148426030
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Toen ik besneden werd was het een mannelijke dokter, maar twee bloedgeile wijfies als assistente. Lig je dan in een facking koude kamer, twee wijfies die aan je leuter zitten met alcohol doekjes en dan toch een slappe lul... Echt wat een schaamte toen. Leek wel een verschrompelde garnaal.
Herkenbaar _O- :'(
pi_148426185
quote:

[..]

Lijkt me fijner dan dat je op zo'n moment een erectie krijgt :')
pi_148426306
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef DrNick het volgende:

[..]

Lijkt me fijner dan dat je op zo'n moment een erectie krijgt :')
Klopt, maar je mannelijkheid is dan ver te zoeken _O-
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:14:52 #69
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_148426692
quote:

Als ik een staaf in mijn anus moet krijgen, laat het dan maar een leuk vrouwtje doen.

Hoe ging het?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_148426774
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef Fopje het volgende:

[..]

Als ik een staaf in mijn anus moet krijgen, laat het dan maar een leuk vrouwtje doen.

Hoe ging het?
Eigenlijk wel hé.

Ik denk dat TS op dit moment een open riool voorstelt.
pi_148427992
Gehad met roesje. Nou van roesje was geen sprake.
Kolere wat deed dat zeer. Nooit meer.

Succes man!
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:09:29 #72
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_148429027
quote:
Ervaring?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_148431290
quote:

[..]

Ben je zo'n klotemoslim dan?
pi_148431596
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:05 schreef PendingApproval het volgende:

[..]

:')!
Twiddel
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:12:50 #75
71919 wonderer
pi_148431607
quote:

[..]

Dude :') Die worden besneden vlak na de geboorte, niet als ze al aan geile wijffies kunnen denken.
pi_148432095
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dude :') Die worden besneden vlak na de geboorte, niet als ze al aan geile wijffies kunnen denken.
Wat dacht je dan van joden waar rabbijnen met hun mond het bloed van het net besneden pikkie zuigen. :')
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:36:15 #77
71919 wonderer
pi_148432608
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:23 schreef PendingApproval het volgende:

[..]

Wat dacht je dan van joden waar rabbijnen met hun mond het bloed van het net besneden pikkie zuigen. :')
Ik geloof niet dat het er echt toe doet wat ik daarvan denk, zeker niet in dit topic.
pi_148432638
Joden worden toch na hun geboorte besneden en moslims pas rond hun derde?
pi_148433052
Colonoscopie gehad! Wat viel dat mee zeg! Misschien omdat het een vrouwelijke dokter was en misschien dat ze (vrouw eigen) niet ruw te werk ging. Het viel echt reuze mee! Zelfs de slang die erin ging. Ik voelde niks. Ik was er gewoon de hele tijd bij.. Ik was alleen moe geraakt door het roesje, verder niks!

Fijn! Ik had enorme pijn verwacht.. omdat het een slang is dat mijn anus in ging..

Het kan er ook aan liggen dat de dokter eerst met haar vinger mijn anus even ging verbreden en vervolgens er glijmiddel op smeerde om het gemakkelijker te laten gaan!

Ik had verwacht dat het een hel zou zijn!
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:50:24 #80
71919 wonderer
pi_148433095
Fijn dat het niet zo erg was als je jezelf had aangepraat :) Hopelijk vinden ze ook niks raars. Heb je nog meegekeken op de monitor?
pi_148433150
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:50 schreef wonderer het volgende:
Fijn dat het niet zo erg was als je jezelf had aangepraat :) Hopelijk vinden ze ook niks raars. Heb je nog meegekeken op de monitor?
Ja ik had meegekeken, maar begreep er niks van! In mijn perspectief zag ik allemaal lichamelijke vormen zoals benen, vagina achtige dingen, leek alsof ik zag dat er mensen in mijn darmen zaten.. Het had allemaal rare vormen. Maar dat betekent dus dat mijn kennis van geneeskunde 0 is :P

EINDELIJK WEER ETEN! :D
pi_148433211
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:49 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Het kan er ook aan liggen dat de dokter eerst met haar vinger mijn anus even ging verbreden en vervolgens er glijmiddel op smeerde om het gemakkelijker te laten gaan!

Nou fijn, bedankt voor deze details.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_148433971
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nou fijn, bedankt voor deze details.
Met een beetje mazzel is het een kerel dan maakt hij je anus nog ruimer met zijn dikke wijsvinger. Als hij een beetje gaat ronddraaien ga je het nog lekker vinden misschien. Dat is normaal en daar hoef je je niet voor te schamen, die dokter ziet vaak genoeg een glimlach op een patiënt zijn gezicht verschijnen tijdens het oprekken van de anus.
pi_148434800
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:14 schreef PendingApproval het volgende:

[..]

Met een beetje mazzel is het een kerel dan maakt hij je anus nog ruimer met zijn dikke wijsvinger. Als hij een beetje gaat ronddraaien ga je het nog lekker vinden misschien. Dat is normaal en daar hoef je je niet voor te schamen, die dokter ziet vaak genoeg een glimlach op een patiënt zijn gezicht verschijnen tijdens het oprekken van de anus.
Als je hem lief aankijkt stopt hij misschien wel zijn duim erin, of twee vingers als je stout bent geweest.
pi_148436533
quote:

[..]

Nee
pi_148436595
quote:
Colonoscopie gehad! Wat viel dat mee zeg! Misschien omdat het een vrouwelijke dokter was en misschien dat ze (vrouw eigen) niet ruw te werk ging. Het viel echt reuze mee! Zelfs de slang die erin ging. Ik voelde niks. Ik was er gewoon de hele tijd bij.. Ik was alleen moe geraakt door het roesje, verder niks!

Fijn! Ik had enorme pijn verwacht.. omdat het een slang is dat mijn anus in ging..

Kijk dat is mooi!
pi_148438055
quote:

Ruggenprik stelt ook geen fluit voor dan weet je dat alvast. Keer of 3 gehad maar ik begrijp al dat drama daarover niet.
pi_148453191
Ben blij dat het goed verlopen is.
  donderdag 8 januari 2015 @ 01:22:17 #89
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_148454625
quote:

_O-

Mooi man.
pi_148456525
quote:

Vinger in je anus vind je wel lekker he.

Viespeuk!
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')