Dus het is klote dat roesje? Of bedoel je: er TEGENOP kijken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:47 schreef Downwards het volgende:
Dat roesje lijkt mij juist een van de weinige dingen om naar uit te kijken en niets om bang voor te zijn.
Hoop t ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:47 schreef Downwards het volgende:
Dat roesje lijkt mij juist een van de weinige dingen om naar uit te kijken en niets om bang voor te zijn.
Ik denk dat het je al met al erg mee gaat vallen. Tenminste als je niets blijkt te mankeren.
Nee, juist niet klote.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:49 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Dus het is klote dat roesje? Of bedoel je: er TEGENOP kijken?
Dat klonk bij jou heel erg dubbelzinnig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:49 schreef Rezania het volgende:
Dude, je kan toch ook schijten? Dan past die slang ook wel.
Bedankt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat klonk bij jou heel erg dubbelzinnig.
Mijn ouders zeiden ook: " hommo's krijgen elke dag een 'slang', nergens druk om maken"quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:49 schreef Rezania het volgende:
Dude, je kan toch ook schijten? Dan past die slang ook wel.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:52 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden ook: " hommo's krijgen elke dag een 'slang', nergens druk om maken"
toch doe ik het...
Wat een deprimerend beeld van homoseksuelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:52 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden ook: " hommo's krijgen elke dag een 'slang', nergens druk om maken"
toch doe ik het...
Vervelend, deze irrationele gedachte. Hoe kom je hier zo bij?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:46 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Alleen ben bang dat er kans is op complicaties waardoor je zenuwstelsel beachadigd raakt of dat je verlamd of gehandicapt kan worden door het roesje oid.. omdat er bepaalde zintuigen/functies voor eeuwig blijven slapen ofzo..
Doe jij het dan even.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:11 schreef Dingflofbips het volgende:
Apart dat 'ze' hier nog niks vriendelijkers voor bedacht hebben
Dit. Precies hetzelfde hier. Alleen bij mij is het onderzoek afgebroken vanwege de hevige pijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:08 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het drankje om leeg te raken is de hel op aarde. 2 liter savonds, 2 liter sochtends.
1 keer zo'n onderzoek meegemaakt. Roesje gehad. Werd midden in het onderzoek wakker. Geschreeuwd van de pijn. Ze moeten me in de wachtkamer gehoord hebben, haha. De pijn hield pas op toen het onderzoek voorbij was. Het waren de langste minuten uit mijn leven.
Maar het roesje was op zich niet vervelend, dus daar hoef je niet tegenop te zien.
Succes!
En hoe ging het daarna dan, moest je nog een keer?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit. Precies hetzelfde hier. Alleen bij mij is het onderzoek afgebroken vanwege de hevige pijn.
Nee, gelukkig niet. Eerste deel zag er goed uit, geen aanwijzingen dat het in andere deel anders zou zijn. En ze hebben nog e.e.a. onderzocht op bepaalde stofjes die niet in hoge mate aanwezig mochten zijn en dat was ook niet zo. Dus er was geen aanleiding tot herhaling. En als dat wel had gemoeten, had ik een ander middel gekregen. Zwaarder dan een roes, maar nog geen narcose.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En hoe ging het daarna dan, moest je nog een keer?
Volgende keer als ik zo'n onderzoek moet weiger ik het met een gewoon roesje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Eerste deel zag er goed uit, geen aanwijzingen dat het in andere deel anders zou zijn. En ze hebben nog e.e.a. onderzocht op bepaalde stofjes die niet in hoge mate aanwezig mochten zijn en dat was ook niet zo. Dus er was geen aanleiding tot herhaling. En als dat wel had gemoeten, had ik een ander middel gekregen. Zwaarder dan een roes, maar nog geen narcose.
Ja, ik dus ook. Echt never nooit meer. Ik werd wakker dat ik lag te schreeuwen van de pijn en dat drie mensen me vasthielden. Echt, wat een nachtmerrie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgende keer als ik zo'n onderzoek moet weiger ik het met een gewoon roesje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |