Eens, eigenlijk de enige waar ik niet zo veel aan vondquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was een van de zeldzame afleveringen die ik maar grotendeels gemierenneuk vond.
Ja die filmbesprekingen zijn ook mooiquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:37 schreef DO2 het volgende:
Vind die gasten vaak nogal flauw, eigenlijk. En het is natuurlijk ook niet zo moeilijk om alles onderuit te halen.
Halina Reijn gespot.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:37 schreef DO2 het volgende:
Vind die gasten vaak nogal flauw, eigenlijk. En het is natuurlijk ook niet zo moeilijk om alles onderuit te halen.
Zo goed beargumenteerd is wel een ander verhaal vind ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:37 schreef DO2 het volgende:
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zo goed beargumenteerd is wel een ander verhaal vind ik.
Dat is nog best lastig.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:37 schreef Moody het volgende:
Nieuwe album van Asaf Avidan is gelekt
[ afbeelding ]
Titelnr:
Komop, man. Er is niets zo makkelijk als een slechte tekst onderuithalen.quote:
Ik zat even te kijken naar die handenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Shit is aan in dit topic, brotha. #jwz#nomercy
[ afbeelding ]
Kees Jansma gespot.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken naar die handen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken naar die handen
Ik denk niet dat ik zo ver kom als zij, en in de afleveringen over DWDD zie je ook goed dat ze verder komen dan een paar onbenullige taalfouten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:01 schreef DO2 het volgende:
[..]
Komop, man. Er is niets zo makkelijk als een slechte tekst onderuithalen.
Als jij 10 minuten de tijd neemt om zo'n slappe tekst daadwerkelijk te ontleden kom je toch ook tot die conclusies?
Snijceptionquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:08 schreef Xrenity het volgende:
Maak anders een filmpje over dat je de snijtafel behandeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |