Watquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk dat ik liever WoD luister, maar ken ze beide eigenlijk niet dat soort bands is zo populair dat ik er maar vanuit ga dat het niks is.
Oh ben jij er zo eentje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou ik luister toch liever War on Drugs dan Sun Kil Moon.
Zo ver ik weet is Sun Kil Moon en WoD geen populaire muziek, een beetje misschien. Beetje makkelijk wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik heb beperkte tijd.
Ik weet over het algemeen meer muziek die ik tof vind dan ik kan luisteren.
Populaire muziek is vaak heel shit.
Ik luister liever naar muziek met een hogere kans van slagen.
WoD is gewoon 3fm hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is Sun Kil Moon en WoD geen populaire muziek, een beetje misschien. Beetje makkelijk wel.
Hipster alert.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk dat ik liever WoD luister, maar ken ze beide eigenlijk niet dat soort bands is zo populair dat ik er maar vanuit ga dat het niks is.
Exactomundo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:46 schreef On het volgende:
Mensen die Sun Kil Moon ineens minder waarderen omdat Mark Kozelek een lompe opmerking maakt, kennen hem waarschijnlijk pas sinds Benji.
Denk je of weet je?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nee Red House Painters vind ik ook niet tof
Dan mag natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het is niet mijn genre, ik zit echt te wachten tot er wat gebeurt.
Heb ook zelfs bij zon kort nummer al de neiging om het af te zetten voor iets anders.
Doe mij maar iets met wat meer energie of op zijn minst een vrouw die zingt.
Heerlijk nummer, maar semi-pedosexuele tekst:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef Tchock het volgende:
Na aanleiding van
...mag ik jullie beste nummer met een heel erg slechte lyric er in?
Oh ja, die heeft ook een verschrikkelijk slechte tekst zegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dit is het eerste wat in me opkomt
Die is toch niet slecht, of wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, maar semi-pedosexuele tekst:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |