1/5quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Brain : orson welles?
Bugs: jimmy stewart?
3/5quote:
Is goed.quote:
Miggs zit in de cel naast Lector volgens mij. Degene die "I can smell your cunt" tegen Clarice zegt en later zijn zaad op haar probeert te gooien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:40 schreef pipster het volgende:
Ja tuurlijk, Miggs was zeker een client van Lector.
Wat een playa. Het zijn versiertrucs van een Robby-niveau.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Miggs zit in de cel naast Lector volgens mij. Degene die "I can smell your cunt" tegen Clarice zegt en later zijn zaad op haar probeert te gooien.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wat een playa. Het zijn versiertrucs van een Robby-niveau.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:49 schreef picodealion het volgende:
Als je maar genoeg gooit blijft er vanzelf wat plakken. En zwanger is trouwen he.
quote:
Ja, die keur ik goed.quote:
FIlm?quote:: What do I do with it? What do I do with it?
: What if you stick it in your butt?
Gekke ballenlikker +1quote:
2/5quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:02 schreef ArtistA het volgende:
Mila Kunis
Rachel Weisz
dat was het wel ff...
Normaal doe ik niet aan mensen achter de camera, maar ik heb het er niet bij gezegd dus voor deze keerquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:02 schreef DragonFodder het volgende:
zach braff
michelle williams
en regisseur Sam Raimi
7/25quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Ghost rider
Ghost rider 2
Gone in 60 seconds
Con air
The rock
Mega mind?
Unknown?tegenovergestelde
The sorcerers aprentice
Bangkok dangerous
Roboby?Bestaat niet eens
15/25quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:12 schreef sasquatsch het volgende:
National Treasure
National Treasure 2
Next
Knowing
Leaving Las Vegas
Bad Lieutenant Port of Call
Face/Off
Lord Of War
16/25quote:
Net mega maar ..... boyquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Known dan en
Megaboy? Ik weet niet meer hoe die heet, animatie over zo'n robot jongetje en Nic is de oude professor...
tjaquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Om de maand brengt die man een film uit en dan gewoon niet op 25 titels kunnen komen
19/25quote:
de a klopt, t zit er ook in, en de o ook.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze al hebt gezien. Matchstick Men vond ik leuk. Anders Adaptation of Raising Arizona.
Tussenstand januari 2015:quote:
Burnett, stel je nog een vraag? Geldt ook voor muziektrivia.quote:
Wie?quote:Trade Mark
Vibrant brown doe eyes
Often plays free-spirited women who attempt to remain independent but have difficulty doing so
quote:
Neen. Ze is wel eens de nieuwe Julia Roberts genoemd.quote:
quote:
Ik gok op Sunshinequote:
Dan had ik het wel moeilijker gemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:18 schreef Hulkio het volgende:
Onderste Perfume?
Dan is Tom Tykwer de regisseur.
2/2quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef Hulkio het volgende:
De tweede is Fish Tank. Met dank aan het nieuwe plaatje
Tussenstand januari 2015:quote:
Waarom is er dan niemand naakt op de foto's?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:01 schreef Hulkio het volgende:
Correct. Bleek achteraf een beetje een matige pilot aflevering van Girls. Zelfde verhaal (als je al van een verhaal kunt spreken) en groot deel van de cast van de serie doet ook mee.
Ik vond de film juist vele malen leuker dan de serie (al heb ik daar maar een paar afleveringen van gezien)quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:01 schreef Hulkio het volgende:
Correct. Bleek achteraf een beetje een matige pilot aflevering van Girls. Zelfde verhaal (als je al van een verhaal kunt spreken) en groot deel van de cast van de serie doet ook mee.
Klopt. Ik ben zo weg dus ff vaart drachter.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb de beschrijving van die film nou al zo vaak gelezen, maar elke keer de naam vergeten. Die hond is toch van een drugsdealer?
Nee, niet echt. Ze zijn alledrie heel bekend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef picodealion het volgende:
Zijn dat Chris Pratt en Anna Kendrick?
1/3quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef dyonvbaal het volgende:
James gandolfini, Chaning Tatum maar die 3de weet ik niet
Heb je nog een hint ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jaaaaa 3/3, titel ook nog Dragon?
check, je mag een nieuwe vraag stellenquote:
Jay +1quote:
quote:Michael Oher was an experienced football player when he enrolled at Briarcrest. He developed into a premier left tackle, and was heavily recruited by top schools in the Southeastern Conference. Oher was less than pleased by the movie's depiction of him as passive, unskilled big guy who was only barely acquainted with football. Nor was he enamored by the Forrest Gump-like depiction of himself in the film; in real life.
Helemaal goed!quote:
Ookal is dit een onschuldige edit, het is een regel dat geen posts in dit topic mogen worden geëdit. Niet dat het ooit echt voorkomt, maar dit is om te voorkomen dat er puntenfraude wordt gepleegdquote:
quote:
hot fuzzquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Doe mij maar 6 films met Timothy Dalton. 1 Film per serie
Maar die zijn wel al goed!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hot fuzz
license to kill
dat was het
Er is al een JB genoemd dus die hoef je verder niet meer te noemenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:26 schreef picodealion het volgende:
Euh, welke Bonds waren dat ook alweer. From Russia With Love? License to Kill?
Met de altijd aangename gestemde Fran Drescherquote:
Ja zekerquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef picodealion het volgende:
Ik typte gewoon te langzaam. Maar zit die vent nog in andere films dan?.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
flushed away?
who framed roger rabbit?
children of men?
princess diaries?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:35 schreef DragonFodder het volgende:
oh wacht, is hij niet die kakkerlak in Monster vs Aliens/
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef DragonFodder het volgende:
toy story?
Equibrilium?
...
War Horse?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:51 schreef DragonFodder het volgende:
pff wat kwam er nog meer uit in 1980 qua cult sci fi
Battle beyond the stars?
the last starfighter?
tron?
Sorry zonnetje...quote:
Wie?quote:Prefers to wear boots rather than ordinary shoes because it makes her feel that her feet are "firmly on the ground".
Correct! Dit keer wel een nieuwe vraag stellen he!quote:
niet goed?quote:
gaarnequote:
nopequote:Op donderdag 8 januari 2015 22:28 schreef picodealion het volgende:
Enige die ik me kan bedenken met vervolgen is Children of the Corn, maar die heeft er meer dan 3 meen ik.
Nog twee namenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:29 schreef DragonFodder het volgende:
Sometimes they come back?![]()
Met Tim Matheson volgens mij![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:44 schreef DragonFodder het volgende:
die eerste lijkt wel op Neill Flynn, de janitor van Scrubs.
Ik reken t goed als dat mag?? Dan nog 1 te gaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:48 schreef DragonFodder het volgende:
die tweede ken ik wel van gezicht, vooral van bladerunner zoals jouw screenshot. Maakt het uit als ik zeg dat Daryll Hannah achter hem staat?
Bijnaquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:51 schreef DragonFodder het volgende:
dan ga ik maar eens de handtekening ontcijferen. Brooke Cedar?
Had een rol in de tv serie the outsidersquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toen en nu
Na ada nog 2 lettersquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef DragonFodder het volgende:
eh, Adas? Wordt wel een zielig puntje zo voor me
laatste letter is niet juistquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef DragonFodder het volgende:
Adama? Of bestaat die naam alleen op Galactica?
quote:
voornaam is al genoemd..quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef drakin het volgende:
Er heeft een hele familie die achternaam
is er iets DF?quote:
Ja, ik sla mezelf voor mijn kop.quote:
1 post boven jequote:
quote:
Kusje erop?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, ik sla mezelf voor mijn kop.
Dan eet je me op ben ik bang.quote:
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan eet je me op ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?Ik wordt angstig van je spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raul Julia
Christine Ricci
Angelica hustonWe privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
met namen worden avteurs/schrijvers/regisseurs bedoeld anders wordt wrl karakternamen gezegd. Maar ik snap de verwarring na jouw vraag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Chrisina Ricci
Anjelica Hudson
Raoul Julia
Christopher Loyd
Sorry nieuw hier en je vroeg namen, geen actuers..sorry, ik leer het vanzelf wel![]()
en nu zonder spellingfouten (hoop ik)quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Christina Ricci
Anjelica Hudson
Raul Julia
Christopher Lloyd
Sorry nieuw hier en je vroeg namen, geen actuers..sorry, ik leer het vanzelf wel![]()
zonnetje heeft al genoeg genoemd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef DragonFodder het volgende:
Noem MC Hammer voor de megahit Adams Family
Je mag je posts niet editten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
en nu zonder spellingfouten (hoop ik)
11/10quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef drakin het volgende:
slow burn![]()
platoon![]()
nightmare on elmstreet![]()
blow![]()
alice in wonderland![]()
the brave![]()
sweeney todd![]()
pirates of the carribean deads mens chest![]()
chocolate![]()
fear and loating in las vegas![]()
rum diary![]()
Na alle films die al genoemd zijn? punt als je dat lukt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:07 schreef picodealion het volgende:
Godver daar had ik er nog wel 20 mee geweten.
goed zo punt voor jou. Heb je niks vergeten? Ik weet er nog wel 2quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:23 schreef picodealion het volgende:
Private Resort
Nightmare on Elm Street 5: Freddy's Dead
Arizona Dreaming
Benny and Joon
What's Eating Gilbert Grape
Nick of Time
Don Juan de Marco
The Astronaut's Wife
The Ninth Gate
Sleepy Hollow
At Night's Fall
From Hell
Once Upon a Time in Mexico
Secret Window
And They Lived Happily Ever After
Finding Neverland
The Libertine
The Imaginarium of Dr. Parnassus? (of een andere met Tom Waits, ben het ff kwijt)
Public Enemies
Rango
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
Op chronologische volgorde
Ik bedoelde idd Dark Shadowsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:31 schreef picodealion het volgende:
Ja maar ik heb al gespiekt. Zitten inderdaad een paar tussen die ik over het hoofd heb gezien, en vanaf Dark Shadows weet ik ze sowieso niet.
Niet gezien, ik heb Depp opgegeven eerlijk gezegd. The Tourist had ik ook moeten weten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoelde idd Dark Shadows
Andere is the corpse bride
En Trancendense was ook wel te doen toch? Vond ik hem eindelijk weer goed in.
die was al genoemd. En ik ook, teveel herhaling van hetzelfde geoveracteer en irritante lachje. Denkt nog steeds popi twintiger te zijn. Maar in trancendense was het weer goed. Ga nu pittenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niet gezien, ik heb Depp opgegeven eerlijk gezegd. The Tourist had ik ook moeten weten.
mementoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:36 schreef picodealion het volgende:
Dan wil ik graag 6 films van Christopher Nolan op chronologische volgorde.
Jep, zo makkelijk kan het zijn. Ha die Horny! Mooi feest gehad?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:46 schreef hornage het volgende:
Nicole Kidman - Eyes Wide Shut - Tom Cruise - Valkyrie - Carice van Houten
FireFox1 + 1quote:
drakin +1quote:
Jup, horny 1 puntjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:34 schreef hornage het volgende:
Richard Linklater
Before Sunset
Before Sunrise
Before Midnight
A Scanner Darkly
School Of Rock
quote:
DragonFodder + 1quote:
Inderdaad. 1/3quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:19 schreef Hulkio het volgende:
Ik ga er even vanuit dat ze niet zichzelf mogen spelen, bijvoorbeeld veel acteurs met een rol in de Muppet films...![]()
Jack Nicholson als Jack Torrance in The Shining
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |