Waarom is er dan niemand naakt op de foto's?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:01 schreef Hulkio het volgende:
Correct. Bleek achteraf een beetje een matige pilot aflevering van Girls. Zelfde verhaal (als je al van een verhaal kunt spreken) en groot deel van de cast van de serie doet ook mee.
Ik vond de film juist vele malen leuker dan de serie (al heb ik daar maar een paar afleveringen van gezien)quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:01 schreef Hulkio het volgende:
Correct. Bleek achteraf een beetje een matige pilot aflevering van Girls. Zelfde verhaal (als je al van een verhaal kunt spreken) en groot deel van de cast van de serie doet ook mee.
Klopt. Ik ben zo weg dus ff vaart drachter.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb de beschrijving van die film nou al zo vaak gelezen, maar elke keer de naam vergeten. Die hond is toch van een drugsdealer?
Nee, niet echt. Ze zijn alledrie heel bekend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef picodealion het volgende:
Zijn dat Chris Pratt en Anna Kendrick?
1/3quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:33 schreef dyonvbaal het volgende:
James gandolfini, Chaning Tatum maar die 3de weet ik niet
Heb je nog een hint ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jaaaaa 3/3, titel ook nog Dragon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |