Ik weet niet hoe, wat en waar. Maar laat je niet gek maken hè. Ook niet liefdevol.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Kingstown het volgende:
Mijn onrechtmeter slaat uit. Ik moet me inhouden om niet vreselijk te gaan ranten.
Wel heel liefdevol uiteraard.
Hier staat nu wel een elektrische oven. Maar ik vind gas toch fijner (weet ik nu). Koken doe ik gelukkig nog wel op gas.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeker weten, zo'n elektrische oven vind ik maar niks.
Niet zo bij stem....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Met ondertitels, dus allemaal meezingen...
Hier ook een elektrische oven en gelukkig weer gas, ik heb wel een paar jaar op keramisch gekookt, maar dat vind ik echt niets.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Hier staat nu wel een elektrische oven. Maar ik vind gas toch fijner (weet ik nu). Koken doe ik gelukkig nog wel op gas.
Nee precies, de keren dat ik op iets anders dan gas kookte waren echt een drama.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook een elektrische oven en gelukkig weer gas, ik heb wel een paar jaar op keramisch gekookt, maar dat vind ik echt niets.
Mijn oude Pelgrim doet het nog prima en die blijft totdat ie instort.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook een elektrische oven en gelukkig weer gas, ik heb wel een paar jaar op keramisch gekookt, maar dat vind ik echt niets.
Alles flamberen gaat ook maar vervelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:00 schreef Eska het volgende:
[..]
Nee precies, de keren dat ik op iets anders dan gas kookte waren echt een drama.Ik heb gewoon echte vlammen nodig.
Het is niet te hopen dat je oven instort als je pizza erin staat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn oude Pelgrim doet het nog prima en die blijft totdat ie instort.
Je hebt teveel Big Brother gekeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:53 schreef Eska het volgende:
Ik weet niet hoe, wat en waar. Maar laat je niet gek maken hè. Ook niet liefdevol.
Zo'n oude Pelgrim is aardig degelijk, alle knoppen zijn nog steeds heel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat je oven instort als je pizza erin staat.
Ik houd de vlammen doorgaans wel onder de pannen hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles flamberen gaat ook maar vervelen.
Hier geen vlammen meer in huis, hooguit een kaars...
Yeaahhhhquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt teveel Big Brother gekeken.![]()
Gek laten maken gebeurt sowieso niet. Geen persoonlijke betrokkenheid, dus /care, maar een stel aso wijsneuzen eens subtiel in hun kloten schoppen geeft wel een bepaalde vorm van voldoening.
Ik ga altijd Maarten van Rossem kijken dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gek laten maken gebeurt sowieso niet. Geen persoonlijke betrokkenheid, dus /care, maar een stel aso wijsneuzen eens subtiel in hun kloten schoppen geeft wel een bepaalde vorm van voldoening.
Pelletkachel, met timer en thermostaat...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik houd de vlammen doorgaans wel onder de pannen hoor.(zó onhandig ben ik ook weer niet
)
En op de kaarsen idd. En in de open haard.
WTF is een Palletkachel?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pelletkachel, met timer en thermostaat...
Zo, je bent de eerste die me daarvan beschuldigt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |