quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef ToT het volgende:
Weer ff snel eentje gemaakt.FlauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:41 schreef ToT het volgende:
Weer ff snel eentje gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef xBubbles het volgende:
Morgen vroege dienst...als ik ergens een hekel aan heb
Enige voordeel is dat ik rond 4 uur weer thuis ben
Heerlijk deuntje is het ookquote:
Ha, Bos!quote:
quote:
Ik had je wel gespot hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik luister al vanaf het begin van deze show hoor, alleen laat me hier niet de hele tijd zien![]()
![]()
wel jammer dat je mijne gemist hebt....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik luister al vanaf het begin van deze show hoor, alleen laat me hier niet de hele tijd zien![]()
![]()
LOLquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
LOLJa iedereen zegt dat-ie zo gaaf is, dus moet ik hem wel ooit een keer gaan zien.
Pulp Fiction heb ik ook echt jaren uitgesteld omdat die me echt niets leek.
die moet ik nog steeds zienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
LOLJa iedereen zegt dat-ie zo gaaf is, dus moet ik hem wel ooit een keer gaan zien.
Pulp Fiction heb ik ook echt jaren uitgesteld omdat die me echt niets leek.
Ik moest ToT inwijden in de filmmuziek van Kill Bill 1 + 2quote:
Ja verdorie, ik had echt gave muziek en HEEEEEEEL toffe sampletjes uit die film klaar staan voor mijn show laatst, verdorie!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moet ik nog steeds zien(denk ik)
Dat is beterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moet ik nog steeds zien(denk ik)
een aantal lukt me, aar 99,9% is een grote blinde vlekquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moest ToT inwijden in de filmmuziek van Kill Bill 1 + 2
Okee. Jammer denk ik dan idd. AL heb ik zelf voor dit jaar al 2 concerten op de planning staan. Handsome Poets en Sonata Arctica. 2 totaal niet vergelijkbare bands, maar soitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel jammer dat je mijne gemist hebt....
de concertagenda voor 2015
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:55 schreef ToT het volgende:
Reservoir Dogs of zo? (Ook nog niet gezien!)
Dat vond ik nou echt een kutfilm 1ste klas. Die kon me echt totaal niet boeien..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:55 schreef ToT het volgende:
ja die welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:55 schreef ToT het volgende:
Ik laat ze wel doorkomen in mijn Original Soundtrack To A Movie show. Die in voorbereiding isquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een aantal lukt me, aar 99,9% is een grote blinde vlek
Sonja Baker?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn dochter is een collega van me geweest
Leukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn dochter is een collega van me geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |