SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierDeathlift or Die.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die linker
middelste zou ik niet raken omdat asian (no seto)
rechter mss/6
Jij hebt echt een fucked up smaakquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die linker
middelste zou ik niet raken omdat asian (no seto)
rechter mss/6
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
http://turks.nl/turkije/a(...)op-social-media.html
hey ircute
Britse nerdhumor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Is dat een tv programma?
Ben niet van plan mijn baardstijl te veranderen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:55 schreef Deuce92 het volgende:
Klokov over een paar jaar?
[ afbeelding ]
Nee rewatch.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu pas gaan kijken??
IT-Crowd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De "I'm disaaaaabled" aflevering is mijn lievelings. En daarna die met het internet in een doosje...quote:
Ga studeren en echt werk zoeken danquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit zijn toch gvd geen tijden om aan het werk te zijn.
Ik red levens en ben bezig met een tweede studie. Ik heb m'n maatschappelijk voordeel wel bewezen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:32 schreef Champy het volgende:
[..]
Ga studeren en echt werk zoeken dan
ik hoop dat Nederlands onderdeel is van die tweede studie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik red levens en ben bezig met een tweede studie. Ik heb m'n maatschappelijk voordeel wel bewezen.
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik hoop dat Nederlands onderdeel is van die tweede studie.
Omgquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:29 schreef Champy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fail_compilatie.html
daat gaan ze je leren (nut != voordeel)quote:
Nee, maar ik lever de maatschappij ook meer op dan ik kost, dus heb wel degelijk een voordeel. Nog afgezien van m'n nut.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
daat gaan ze je leren (nut != voordeel)
Haha die met zn spiraaltje. Echt typische getrouwde man en vrouw, word al depressief als ik er aan denk hoe ze dan 's avonds naast elkaar op de bank tv kijken, de man gefrustreerd omdat hij geen pussy krijgt, maar aan de andere kant opgelucht omdat hij hem niet in zijn met Gaastrajas omhulde, pittig gekapte vrouw hoeft te steken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Sommige antwoorden in dit topic![]()
SEX / Hoe vaak heb jij seks per week?
Ach, zelf heeft hij wrsch een matchende gaastra jas.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die met zn spiraaltje. Echt typische getrouwde man en vrouw, word al depressief als ik er aan denk hoe ze dan 's avonds naast elkaar op de bank tv kijken, de man gefrustreerd omdat hij geen pussy krijgt, maar aan de andere kant opgelucht omdat hij hem niet in zijn met Gaastrajas omhulde, pittig gekapte vrouw hoeft te steken.
Zo gaat het meestal wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, zelf heeft hij wrsch een matchende gaastra jas.
Met van die kaartenmapjes vooropquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo gaat het meestal wel jaEn matchende fietsen natuurlijk.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die met zn spiraaltje. Echt typische getrouwde man en vrouw, word al depressief als ik er aan denk hoe ze dan 's avonds naast elkaar op de bank tv kijken, de man gefrustreerd omdat hij geen pussy krijgt, maar aan de andere kant opgelucht omdat hij hem niet in zijn met Gaastrajas omhulde, pittig gekapte vrouw hoeft te steken.
dus je hebt een positieve maatschappelijke waarde. Wat het voordeel is weet ik nog steeds niet. Welk voordeel? Voor wie? T.o.v. wat of wie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, maar ik lever de maatschappij ook meer op dan ik kost, dus heb wel degelijk een voordeel. Nog afgezien van m'n nut.
Dus.
Financieel! Godverredomme!quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
dus je hebt een positieve maatschappelijke waarde. Wat het voordeel is weet ik nog steeds niet. Welk voordeel? Voor wie? T.o.v. wat of wie?
Allemaal vragen. Stop deze mindfuck alsjeblieft
Valt wel mee hoor, zit zo lekker in m'n velletje nu ik weer lekker kan #genietenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:56 schreef JackieBrown het volgende:
Sap heb je al een cwd (gehad)?
Klokov heb je al een kind?
Fathank ben je nog dagelijks boos?
Is Beach nog steeds pro-Korea?
Is Eleiko nog steeds Cor?
Is montelly weer/nog steeds geband?
Dima nog single?
Is dit nog wel gym?
Vertellllllll het me
Hoezo helaas? Omdat dat hoeren zijn omdat ze hun tieten laten zien?quote:
beter plannen vriend, of een fatsoenlijke gym zoeken. Wees blij, ze betalen 'jouw' nieuwe crosstrainerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:25 schreef mrstylo het volgende:
Gym was zo druk vandaag.![]()
![]()
Ik haat ze
[..]
Had ik ook toen ik heel dik was, maar na paar keer was dat wel over.
[..]
Hoe hopeloos moet je dan zijn als man
https://blendle.com/i/els(...)ukken?medium=popularquote:
Niks mis met nieuwe gymmers. Wel met 1 januari gymmers. Das een wezenlijk verschil.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach dat gejank op nieuwe gymmers. Er zitten er hier ook een paar die iig begonnen met de fysiek van een 12-jarig meisje/sumo-worstelaar.
#hypocrieteonliners
Nee je bent een hoer omdat je voor $500 spullen aanneemt van een vreemde. Sorry, meer kan ik er niet van maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:38 schreef IrCute het volgende:
Jongens, ik ben een sletje omdat ik een nerd video heb gemaakt op YT.
Echt supercool manquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:55 schreef Dimachaerus het volgende:
WoW is niet echt leuk ook, WoW is zeg maar fitness
runescape is zeg maar hardcore gym
ik was hierbij
Op een console? Zoja:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:56 schreef mrstylo het volgende:
Niet een K/D ratio van 2,65 hebben op COD Black Ops
Doe maar biologisch afbreekbare dan. Het liefst binnen een maand.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laten we steun-nieuwjaars-fatties-armbandjes op de markt brengen. LiftStrong ofzo.
Zie hier het "mijn vent mag niet te lekker zijn want anders krijg ik een minderwaardigheidscomplex"-syndroomquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Beetje een buikje hoort. Sixpack ligt niet lekker.
8pack it is. Ectogenen toch nog ergens goed voor. 2 weken voor 'k naar strand ga beetje kalm aan met 't eten en chicks drijven spontaan de zee in.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, en nu even handje omhoog houden wie van jullie daadwerkelijk een sixpack heeft
Heey ray hoe gaat je cut?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Helemaal niets lol
Waar ik alleen niet zo goed bij kan met mn hersens is dat mensen voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en dan denken dat ze het beste van het beste krijgen.
En dat als ik een half jaar geleden meld dat ik al jaren Adam van Now foods doe als multi vid ik toen voor gek werd verklaard want onzin en veels te duur, en die zelfde mensen nu hoger dan hoog van de toren blazen om de witte merken die schijnbaar niet deugen.
![]()
Condooms man man man leef je nou die yolo-leef of niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze geen condooms maken
Das beter dan een iphone in de klauwen voor navigatie. Die ouwe van mij heb dat ook. Die gaan vrolijk 80 km fietsen op een dag. Dan is een makkelijk leesbare kaart wel handig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met van die kaartenmapjes voorop
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Spiraaltje is de beste uitvinding ooit
Springveer bedoel je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Spiraaltje is de beste uitvinding ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |