abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148396944
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS
Cassandra87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SilverSjoiis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinquit
SPOILER
JantinaGr
SPOILER
Sproetjes
SPOILER
sara82
SPOILER
Barreltje
SPOILER
J0ycie88
SPOILER
Hilzillah
SPOILER
Dottey
SPOILER
MaJo
SPOILER
Bottoms_up
SPOILER
KapiteinCupcake
SPOILER
Daui
SPOILER
Bloem
SPOILER
Wizzy
SPOILER
Stroopwafelmeisje
SPOILER
Fien10
SPOILER
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Wizzy *O*

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..
(Spelletjes)meet 28 maart 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
KapiteinCupcake
Majo

Misschien:
Silversjois
Barreltje

[ Bericht 1% gewijzigd door Cassandra87 op 07-01-2015 18:15:48 ]
pi_148397202
Open! 8-)

Ik ga 'm vrijhouden, maar nog niet voor 100% zeker :Y :)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_148398238
Jeetjes, dames. Wat ging het vorige topic weer snel dicht! Kletskousen!
Moeten jullie niet werken, ofzo. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:47 schreef Bloem84 het volgende:
ik durf echt nog niet te denken aan spulletjes, ben bang dat ik het dan jinx ofzo :+
Ik ben daar ook nog totaal niet bezig, al zou ik het heel erg leuk vinden. Ik doe het bewust niet, want ik ken mijzelf: dan gaan alle remmen los. Ik verzeker jullie er dan ook van dat zodra ik zwanger ben, er geen houden aan zal zijn. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:32 schreef pinquit het volgende:
Overigens heb ik elke maand het gevoel dat t wel eens raak kan zijn :P dus ben benieuwd wat ik 'voel' als ik écht zwanger ben.
Ben nu ook weer misselijk bijvoorbeeld, maar dat was ik vorige maand rond deze tijd in mijn cyclus ook. Ook af en toe een zwaar gevoel in d'n buik, maarrr dat had ik vorige maand rond deze tijd dus ook :') Net als een aantal dagen onmogelijk koud hebben, zere tetten, raar voelende tepels and so on.

Bwaargh }:|
Ik heb juist weer nergens last van en ik probeer toch wel goed naar mijn lichaam te luisteren en naar symptomen te zoeken, maar niks nada noppes. Naja, dan geef ik mijzelf in elk geval ook geen valse hoop.

Wel vorige maand al eerder licht bloedverlies dan de NOD, toen dacht ik dat het misschien de innesteling was, maar helaas werd ik 4 dagen daarna ongesteld. :+

-------------

3 dames die het vermoeden hebben dat het raak is (las ik dat goed?), tof! Hopelijk krijgen we weer veel streepjes dit topic.
pi_148398468
Cassandra mag mijn NOD naar 17 - 18 Januari
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148398512
:@ ik moest werken maar het is soms zo gezellig op het forum

SPOILER
Breien en naaien! Ik denk dat ik niet meer weet hoe dat moet. Binnenkort maar eens mee aan de slag

[ Bericht 21% gewijzigd door Daui op 07-01-2015 09:07:21 ]
pi_148398562
Mag mijn NOD naar 26 januari?
pi_148398621
Pfff eind januari alweer. Waar blijft de tijd :')
pi_148398727
Kom maar door met die streepjes! Kijken of we de streepjesregen van t vorige topic kunnen evenaren. En dat elk streepje dan maar uit mag groeien tot n gezond kindje. *O*
pi_148398810
Was t t vorige topic? Dat topic daarvoor toch?
pi_148398877
Dat zou kunnen idd. :P
  dinsdag 6 januari 2015 @ 19:18:09 #11
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148399158
Jeetje wat veel gekletst!
Ik voel ook nog helemaal niks aan symptomen ofzo. We wachten het wel even af...

Naaien/breien/haken.. Lijkt me fantastisch om te doen, maar 1) ik kan het niet en 2) ik heb dan niet het geduld om het af te maken :+ ik hou het wel bij zelfgekochte items :D
pi_148399789
Haken kan ik. Breien en naaien niet. Zou ik wel willen leren.

Heb ook wel wat ideetjes om te haken als ik 2 streepjes heb geplast ;)
  dinsdag 6 januari 2015 @ 19:40:27 #13
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148400030
Is het een beetje eenvoudig te leren? Volgens mij heb ik ooit een project gekocht (haak een rendier) maar ik heb 'm zelfs nooit open gemaakt O-)
pi_148400144
Er is een haaktopic op fok met heel veel linkjes naar uitleg en veel lieve behulpzame users.
Dito voor breitopic.

Breien en haken is doodsimpel, als je je schoenveters kunt strikken kun je dat ook. Een touwtje op een bepaalde manier door een lus heen trekken, meer is het niet. Je moet er wellicht even wat zicht op krijgen hoe je het precies doet maar echt, het is uiteindelijk heel simpel.
:)
pi_148400163
Ik heb laatst een haak setje gekocht, maar de vaste gaat niet helemaal lekker bij mij. Snap alleen niet wat ik verkeerd doe, ik volg van die youtube filmpjes met uitleg...

En dan vind ik het al snel niet leuk meer. :')
pi_148400692
Het is inderdaad niet heel moeilijk al vind ik haken makkelijker als breien.

Al ben ik meer van het lappen (dekentjes, sjaals, kussens) haken als knuffeltjes..
pi_148400953
Jullie praten teveel! zo kan ik het niet bijhouden! ;)!

Ik haak en brei niet, maar ik borduur! Ook een aanrader. je ziet ook vaak van die leuke geboorteborduursels ! ik maak er wel is voor vrienden/familie. maar om op tijd (als kraamcadeau) klaar te zijn moet ik na de streepjes meteen beginnen :p
pi_148401213
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef silliegirl het volgende:
Jullie praten teveel! zo kan ik het niet bijhouden! ;)!

Ik haak en brei niet, maar ik borduur! Ook een aanrader. je ziet ook vaak van die leuke geboorteborduursels ! ik maak er wel is voor vrienden/familie. maar om op tijd (als kraamcadeau) klaar te zijn moet ik na de streepjes meteen beginnen :p
Dat lijkt me zulk priegelwerk. Denk dat ik daar dus niet het geduld voor zou hebben!
pi_148401457
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:06 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat lijkt me zulk priegelwerk. Denk dat ik daar dus niet het geduld voor zou hebben!
Dat dacht ik eerst ook, maar ik kreeg mijn eerste pakketje van mijn oma.
Vroeg ze vervolgens elke 3 weken hoe het ging, dus ik moest wel.. En in die periode werd ik ziek en lag ik 2 weken in het ziekenhuis, dus had ik er mooi tijd voor. Ben er daarna nooit meer mee opgehouden, haha!
pi_148401686
Ik schuif wel door -O- .

Al voel ik erg weinig. Wat gerommel in mijn buik. Vanmorgen nog een test gedaan en t resultaat is overduidelijk :@

Nu weer verder met t haken van de deken. Zo'n tig jaren plan dat ik af en toe weer op pak.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_148401798
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:17 schreef Wizzy het volgende:
Ik schuif wel door -O- .

Al voel ik erg weinig. Wat gerommel in mijn buik. Vanmorgen nog een test gedaan en t resultaat is overduidelijk :@

Nu weer verder met t haken van de deken. Zo'n tig jaren plan dat ik af en toe weer op pak.
:W Tot gauw, hopelijk!
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 20:25:24 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148402095
Cassandra, wizzy had een tweede streepje vorig topic! Zij mag dus officieel uitgezwaaid worden in de OP O+

Nou meiden, dikke anticlimax. De test was witter dan wit -O- ik geef het maar even op :') ik kan te vroeg getest hebben maar lijkt me dat als je echt symptomen hebt dat het dan wel terug te zien is op een test toch? Of kan ik echt te vroeg zijn geweest? Voorlopig iig geen test meer :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148402231
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef MaJo het volgende:
Cassandra, wizzy had een tweede streepje vorig topic! Zij mag dus officieel uitgezwaaid worden in de OP O+

Nou meiden, dikke anticlimax. De test was witter dan wit -O- ik geef het maar even op :') ik kan te vroeg getest hebben maar lijkt me dat als je echt symptomen hebt dat het dan wel terug te zien is op een test toch? Of kan ik echt te vroeg zijn geweest? Voorlopig iig geen test meer :')
ja toch kan het dan nog steeds te vroeg zijn geweest, ook erg afhankelijk van de test...
En ochtend urine is, als je vroeg test, echt het beste.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148402295
Balen Majo!

Kun je ook ergens afleiding zoeken? Proberen dit topic niet zoveel open te hebben, even ergens anders aan denken? Ik herken het het heel erg, alles voelen wat je maar kunt voelen, en overal wat in denken...Ik weet dat het bij mij erg snel is gegaan, maar ik vond de afleiding die ik deze maand had erg fijn....Heb maar 2 keer tegen de Duutser gezegd dat ik dacht dat ik vandaag wel/niet zwanger was...
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 20:36:41 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148402683
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef Skoap het volgende:

[..]

ja toch kan het dan nog steeds te vroeg zijn geweest, ook erg afhankelijk van de test...
En ochtend urine is, als je vroeg test, echt het beste.
Vooralsnog ben ik nog niet ongesteld dus ik wacht het nog even af. Maar ga voorlopig niet meer testen, pas volgende week weer ofzo :D En zat al te twijfelen aan wachten tot morgenochtend maar hield het echt niet meer vol :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Balen Majo!

Kun je ook ergens afleiding zoeken? Proberen dit topic niet zoveel open te hebben, even ergens anders aan denken? Ik herken het het heel erg, alles voelen wat je maar kunt voelen, en overal wat in denken...Ik weet dat het bij mij erg snel is gegaan, maar ik vond de afleiding die ik deze maand had erg fijn....Heb maar 2 keer tegen de Duutser gezegd dat ik dacht dat ik vandaag wel/niet zwanger was...
Afleiding werkt over het algemeen wel ja! Alleen de laatste 2 dagen zo misselijk dat ik daar niet echt omheen kan. Nu hoor ik net van vriend dat hij dat vandaag ook al de hele dag heeft, misschien dan toch een buikgriepje.

Morgen weer werken, dat is sowieso goede afleiding ^O^
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148404506
Ik merk ook nu ik thuis ben en niet wordt gebeld voor werk ik echt heel erg aan het nadenken ben. Dus ik snap het heel goed MaJo, hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt!

En buikgriep heerst wel volgens mij. Dus kan heel goed dat je misselijkheid daar vandaan komt. Al hoop ik dat natuurlijk niet voor je!
pi_148406354
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef MaJo het volgende:

Och Majo toch. Even het topic op een laag vuurtje zetten kan geen kwaad denk ik inderdaad.. Heb je geen afleiding op je werk? Maak een lekkere lange wandeling met je lief, of ga gezellig iets leuks doen met vriendinnen.

Een symptomen dagboekje bijhouden zou ik je willen aanraden! Het kan je best helpen op het moment dat je volgende maand weer last hebt van symptomen om die te vergelijken met kwaaltjes die je voor je menstruatie hebt. :Y
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:48:37 #29
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148406447
Na alle positieve voorgevoelen in het topic nu een andere. Ik word opeens overspoeld met het gevoel dat het niet raak is deze ronde. Geen idee waarom opeens, maar ik ben er al helemaal verdrietig over. ;( blugh.
pi_148406609
Jeetje dames.. Jullie zijn niet bij te houden! :P

Ik las het een en ander bij wie het spannend is deze dagen. Ik duim voor nog meer strepen.
Het wordt hier dan wel erg leeg denk ik.. Misschien dat ik het dan wel wat beter bij kan benen haha.

Ook las ik het een en ander over breien, haken, borduren en naaien.
I like! :)
Ik vind haken leuk! Breien kan ik niet maar lijkt me ook leuk. Borduren vind ik stom en naaien doe ik graag alleen dan wel in de andere zin van het woord.. :9

Hier nog niets aangeschaft wat baby gerelateerd is. We wonen in een appartement waar we 2 slaapkamers hebben en in een slapen wij en de 2e kamer staat redelijk leeg. We wonen hier nu een jaar en we wisten dat we niet jaren wilden wachten met zwanger worden. Vandaar dat we niet teveel met de kamer doen. Interieur en styling is wel wat ik echt heel erg leuk vind en ik heb wel al een beetje in m'n hoofd wat ik graag wil qua babykamer. Ook hebben we het samen wel eens over namen en de meisjesnaam staat eigenlijk al vast. Verder hebben we het er samen niet mega veel over eigenlijk. Ik koop niks en probeer er ook niet de hele dag aan te denken. Ik heb ook gewoon echt in m'n hoofd zitten dat het nog heel lang gaat duren voor het eenmaal raak is. Ik heb ook geen nod waar ik op kan wachten. Het voelt een beetje alsof ik nog voor spek en bonen mee doe..
pi_148406876
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:48 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Na alle positieve voorgevoelen in het topic nu een andere. Ik word opeens overspoeld met het gevoel dat het niet raak is deze ronde. Geen idee waarom opeens, maar ik ben er al helemaal verdrietig over. ;( blugh.
:*
oefening baart kunst zeggen ze. Hoe langer je bezig bent hoe beter de baby ;)
pi_148407089
Majo wat balen -O-
Ik hoop voor je dat je binnenkort wel een positieve test in handen hebt. Laat je niet gek maken hoor, neem wat afstand van dit topic en probeer niet bij elk symptoom te denken dat je zwanger bent (is makelijker gezegd dan gedaan, ik weet het) want je kan die symptomen ook in je cyclus hebben, rondom eisprong of menstruatie. Maar je kan jezelf wel helemaal in de "zwangerwaan" brengen en dan is het zo'n teleurstelling als je een negatieve test hebt of ongesteld wordt :*

Moppert wat ben je alweer snel, hebhet gevoel dat het bloeden net gestopt is bij je.
Ik hoop dat je gevoel goed is.

Stroopwafelmeisje dat is ook geen leuk gevoel.

Ik zit inmiddels op dag 65, ben benieuwd wanneer mijn menstruatie komt (al hoop ik van niet natuurlijk). Het spek en bonen gevoel herken ik Fien.
pi_148407296
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:52 schreef Fien10 het volgende:
Jeetje dames.. Jullie zijn niet bij te houden! :P

Ik las het een en ander bij wie het spannend is deze dagen. Ik duim voor nog meer strepen.
Het wordt hier dan wel erg leeg denk ik.. Misschien dat ik het dan wel wat beter bij kan benen haha.

Ook las ik het een en ander over breien, haken, borduren en naaien.
I like! :)
Ik vind haken leuk! Breien kan ik niet maar lijkt me ook leuk. Borduren vind ik stom en naaien doe ik graag alleen dan wel in de andere zin van het woord.. :9

Hier nog niets aangeschaft wat baby gerelateerd is. We wonen in een appartement waar we 2 slaapkamers hebben en in een slapen wij en de 2e kamer staat redelijk leeg. We wonen hier nu een jaar en we wisten dat we niet jaren wilden wachten met zwanger worden. Vandaar dat we niet teveel met de kamer doen. Interieur en styling is wel wat ik echt heel erg leuk vind en ik heb wel al een beetje in m'n hoofd wat ik graag wil qua babykamer. Ook hebben we het samen wel eens over namen en de meisjesnaam staat eigenlijk al vast. Verder hebben we het er samen niet mega veel over eigenlijk. Ik koop niks en probeer er ook niet de hele dag aan te denken. Ik heb ook gewoon echt in m'n hoofd zitten dat het nog heel lang gaat duren voor het eenmaal raak is. Ik heb ook geen nod waar ik op kan wachten. Het voelt een beetje alsof ik nog voor spek en bonen mee doe..
Joh, dat gevoel heb ik ook vaak, en ik ben semi-regelmatig ongesteld :D. We zitten gewoon letterlijk op het wachtbankje, met name als we wachten op }).

Overigens kan ik haken en breien, maar mijn breiwerkjes zijn nooit heel fantastisch (sommige delen te wijd, andere delen te strak :')). Misschien wel leuk om het binnenkort, als ik het iets rustiger heb qua studie, werk, stage en privé wel leuk om weer op te pakken. Goeie afleiding voor tijdens het wachten, en zo leuk om weg te dromen.

SPOILER
pi_148408066
Gewoon lekker doen dan. :)
pi_148408077
MaJo van breien ontspan je (alleen niet in het begin). Dan gaan we het breitopic volbombarderen. Goede afleiding :)
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 23:11:09 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148410269
Bedankt lieverds! :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:23 schreef Daui het volgende:
MaJo van breien ontspan je (alleen niet in het begin). Dan gaan we het breitopic volbombarderen. Goede afleiding :)
Ik heb met Sinterklaas een haakset voor beginners gekregen, dat wil ik eens gaan uitproberen. Breien vond ik vroeger ook leuk! Wil sowieso dat wel weer op gaan pakken :Y

Nu tijd om te slapen, morgen weer een nieuwe dag (met afleiding :P ) :z
pi_148410749
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:06 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Joh, dat gevoel heb ik ook vaak, en ik ben semi-regelmatig ongesteld :D. We zitten gewoon letterlijk op het wachtbankje, met name als we wachten op }).

Overigens kan ik haken en breien, maar mijn breiwerkjes zijn nooit heel fantastisch (sommige delen te wijd, andere delen te strak :')). Misschien wel leuk om het binnenkort, als ik het iets rustiger heb qua studie, werk, stage en privé wel leuk om weer op te pakken. Goeie afleiding voor tijdens het wachten, en zo leuk om weg te dromen.

SPOILER
Ik heb een heel leuk boek van de Boekenvoordeel met heel veel patroontjes gehaakte babyslofjes/laarsjes.
pi_148411654
Ja lekker naar het breitopic met zn allen *O* come to the dork side, we haz yarn :P
er mag best wat meer spirit in dat topic, en er zijn zulke leuke babydingen te vinden O+ ik heb al een hele lijst met to make items en ik ben niet eens aan het tweede streepjessen :D
pi_148416093
Boh, wat jammer Majo... na een tijdje wordt dat symptomenchecken ook wel minder... ikzelf was definitief genezen na een cyclus van drie maanden, met een miljoen symptomen, die dus heulemaal neks met een zwangerschap te maken hadden.... dus pin je er niet teveel op vast, je wordt niet meer of minder zwanger van al dat gehoop....

Breien en haken, tja... ik vrees dat ik ben afgeleverd zonder het frøbel-gen... bij het zien van die werkjes veranderen mijn blauwe ogen in twee grote vraagtekens. Maar aan mijn facebook te zien ga ook ik ermee worden doodgegooid, mocht ik ooit een kindje krijgen, mijn dinnetjes zijn zwaar verslaafd...(en hopelijk ben ik dan zo doortrokken van die oestrogenen dat ik het dan he-le-maal fabuleus vind... :P ) Vooralsnog kijk ik liever voetbal... :@
pi_148416191
haha :D maar dat kun je ook gewoon tegen ze zeggen toch? Dat het aan jou niet besteed is?
Ik bedoel, voor mij persoonlijk dan, het kost best behoorlijk wat moeite om een truitje te breien, bijvoorbeeld. Als het een babytruitje is gaat het wat sneller, maar toch gaat er geld en vooral veel moeite in zitten. Als ik weet dat iemand echt niet zit te wachten op mijn zelfgebreide meuk dan geef ik dat geld net zo lief uit aan een knuffeltje/shirtje/speeltje bij de Hema, ofzoiets. Zonde van al mn moeite als de ontvanger het daarna achterin de kast gooit. Toch? :P
  woensdag 7 januari 2015 @ 08:36:29 #41
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148416390
Hopelijk hebben de andere dames net zulke voorspellende gaven als ik... Kan mijn NOD nog aangepast worden naar 5 februari?
Gister mezelf helemaal leeggejankt en toen maar lekker vroeg onder de wol. Vandaag wel iets positiever, gaan deze ronde maar beginnen met temperatuur opnemen en ovulatietesten.
En misschien wel met haken :+
pi_148416582
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 08:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hopelijk hebben de andere dames net zulke voorspellende gaven als ik... Kan mijn NOD nog aangepast worden naar 5 februari?
Gister mezelf helemaal leeggejankt en toen maar lekker vroeg onder de wol. Vandaag wel iets positiever, gaan deze ronde maar beginnen met temperatuur opnemen en ovulatietesten.
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Maar ik heb het ook elke keer weer. Het moment dat er bloed is voel ik me heel rot. Ook al weet ik dat het niet raak is.
pi_148416965
quote:

Wat rot, snap het heel goed dat je gisteren lekker hebt gejankt.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. En misschien is temperaturen en ovulatietesten wel een ideetje om wat beter inzicht te krijgen!
pi_148417054
Ah poppies toch! :* Niet wenen, maar omhoog met die gespreide benen! Als je dit vaak genoeg doet, komt alles vanzelf wel goed!

Ben zelf meer een soort van pissig als ik ongesteld word. Zo van:

You only had one job, stupid uterus. ONE JOB.

:7
pi_148417126
Echt he :') t ding zit er alleen maar daarvoor }:|
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_148417201
quote:
Ach. :*

Het temperaturen vind ik zelf machtig interessant en zelfs... leuk!
pi_148417630
Jammer stroopwafelmeisje, nieuwe ronde nieuwe kansen. :*
Temperaturen en ovulatie testen doe ik nog niet aan. Eerst maar eens een keer ongesteld worden.
  woensdag 7 januari 2015 @ 10:08:08 #48
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148418088
:* Thanks iedereen. Jullie zijn lief O+ het janken was meer door het overweldigende gevoel van gisteravond, toen was ik dus nog niet eens ongesteld. Ging veel meer om die rottige onzekerheid waar we elke keer maar weer mee zitten. Gelukkig ben ik niet alleen en heb ik jullie O+
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 10:50:55 #49
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148419107
Balen stroopwafel :*

quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:19 schreef Sara82 het volgende:
Ah poppies toch! :* Niet wenen, maar omhoog met die gespreide benen! Als je dit vaak genoeg doet, komt alles vanzelf wel goed!

Ben zelf meer een soort van pissig als ik ongesteld word. Zo van:

You only had one job, stupid uterus. ONE JOB.

:7
Dit is wel herkenbaar _O- :D

Vriend is thuis gebleven vanwege buikgriepklachten en ook mijn moeder heeft er last van (we werken allemaal samen). Grote kans dus dat ik ook gewoon daar last van heb _O- Vooralsnog nog steeds geen menstruatie maar denk dat dat zich vandaag of morgen aandient. Eigenlijk hoop ik daar nu ook wel op omdat ik dan echt wel een betrouwbare cyclus heb van 40 dagen :)

Edit: uiteraard ben ik nog liever zwanger maar ik bedoel dat ik niet hoop op een langere cyclus ;)
pi_148423914
quote:
pi_148424789
Stroopwafel :* :*
pi_148427837
Ik heb altijd vanaf de vierde dag voor NOD al baarmoederkrampen (heel zacht hoor, maar t krampt wel), voel t ook in mn rug. Hebben meer mensen dat?
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 15:48:22 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148430627
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:41 schreef pinquit het volgende:
Ik heb altijd vanaf de vierde dag voor NOD al baarmoederkrampen (heel zacht hoor, maar t krampt wel), voel t ook in mn rug. Hebben meer mensen dat?
Ik heb sinds zondag al krampen en nog steeds geen menstruatie dus ik sluit me aan ^O^ Normaal heb ik daar nooit zo lang last van.

Trouwens even opgezocht hoe het nou zat met de spelletjesmeet, zie hier: OUD / Wachten op het tweede streepje deel 314
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 15:51:41 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148430761
Dat gezegd hebbende: we hebben meer mensen nodig voor de spelletjesmeet want met z'n drieën schiet niet echt op natuurlijk :+

Dus meld je aan *O* :s) ^O^
pi_148432230
Eigenlijk voel ik helemaal niks tot ik bloed zie. Dan is het feest hoor :(.

Ja, meer mensen om spelletjes mee te spelen! Op deze manier kunnen we niet eens hartenjagen.. :').
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:58:11 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148433415
Ik ben er misschien bij! Moet tzt even kijken hoe druk de agenda is, maar in principe ben ik voor!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_148433561
Ik ben ook voor alleen in het weekend van de 28e heb ik al een verjaardag en een babyshower. Dus mocht het een ander weekend worden. Dan doe ik graag mee!
pi_148433680
Ok het is nu echt duidelijk. Ik maak mezelf helemaal gek nu er in mijn ogen "hoop" is. Liep vanmiddag in de intratuin en kreeg opeens een menstruatieachtige kramp. En was meteen bang dat ik ongesteld was. Maar niets te zien. Gelukkig morgen en overmorgen werken. Afleiding!

Vandaag wel goed nieuws gehad. Mijn contract wordt nog voor 5 maanden verlengd. Dus ik heb in ieder geval tot 8 augustus werk ;)
Ook slecht nieuws. Een dikke deuk/vouw/kras in de !nieuwe! wagen. Schade van zon 600 euro. En de andere partij is natuurlijk lekker doorgereden. Dag 13 schadevrije jaren :(
Nog geen anderhalve maand oud :(
pi_148436172
Anders nemen we aanhang ook mee :P

Je nod was toch nog even weg Joycie? Fingers crossed!
Balen van de auto. Had je de tegenpartij niet gezien? Ben je mooi klaar mee |:(
pi_148436191
Bluhhhh... Vandaag was ik wel even blij dat er nog geen baby in m'n buik zat.
Auto ongeluk gehad..
Iemand die achter mij niet zat op te letten en ik remde voor een oranje stoplicht. Gelukkig was vriend erbij maar het was een behoorlijke klap en nu hebben we allebei rug en nekpijn. Seksen zit er deze dagen dus ook even niet in..
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:42:35 #61
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148437249
Al die auto ongelukken de laatste tijd! Brr!
Lekker rustig aan doen en op jezelf Letten nu..
pi_148437669
Jeetje meiden, wat vervelend van jullie auto ongelukken! Heel veel sterkte en rustig aan doen :*
pi_148439699
Wat ongelofelijk balen van je auto Joycie! 13 schadevrije jaren? Hoe doe je dat met 26 jaar oud?
Edit: Je vriend natuurlijk. :+

En Fien, dat is schrikken! Hopelijk houden jullie er geen verdere klachten aan over. De auto naar de garage?

[ Bericht 23% gewijzigd door JantinaGr op 07-01-2015 19:44:20 ]
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 20:29:22 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148442241
Gefeliciteerd met je contractverlenging joycie! Wel balen van je auto :( wij moeten voor 2000 euro aan reparaties doen dus we moeten snel op zoek naar een andere auto.

Fien dat is schrikken! :o laten jullie wel even door de dokter checken of alles goed is?

Cassandra, ik vind aanhang prima maar vriend zegt dat het hem leuker lijkt om het alleen te doen 'voor ons meiden' :D
pi_148442938
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:41 schreef pinquit het volgende:
Jep. Meer af en toe lichte tot felle steekjes. Van de menstruatie voel ik i.t.t. vroeger bijna niks meer trouwens, maar die krampjes vooraf blijven.

Schrikken Fien! Ga maar lekker warm douchen, helpt tegen een stijf nekkie... :*
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:44:26 #66
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148442952
Mijn aanhang vind fok niks.. Dus die gast niet meekomen..

En ergens bij ik het met majo dr lief eens.. :@
pi_148443086
Och Fien, dat is schrikken!
pi_148447799
Stroopwafel je gevoel klopte, helaas.

Fien hopelijk geen blijvende klachten.

Joycie balen van je auto.

Sara ik ga wel samen met je voetbal kijken, handwerken is aan mij niet besteed.
pi_148448994
Ja, zeker schrikken! Morgen voor de zekerheid even de huisarts bellen. De autoschade is alleen blikschade verwacht ik en ik ben gelukkig goed verzekerd.
pi_148450869
Oh das schrikken fien! Hopelijk valt de schade mee, fysiek

Aanhang was niet serieus, ik schop O+ wel naar boven.

Spotting -O- op dag 25.. Laatste keer dat dat zo vroeg was, was een halfjaar geleden.. Zucht. Geen usa baby dus
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:52:53 #71
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148453845
Spoiler ivm offtopic en herkenbaarheid :
SPOILER
En natuurlijk ook sterkte aan iedereen met auto-ongelukken! Hopelijk valt de schade (aan auto danwel lijf) mee!
pi_148456177
Ach lieve stroopwafelmeisje.... Dikke knuffel.... :*
pi_148456221
Stroopwafelmeisje sterkte :*
pi_148456234
A, lief stroopwafelmeisje, wat verschrikkelijk rot. Gecondoleerd! :*
pi_148456240
Sterkte!
pi_148456247
Dat is ook iets wat ik heel erg vond. Ik wasnet zwanger van zoon, toen oma overleed.. Ze hebbben elkaar nooit mogen ontmoeten... Helaas
pi_148456394
Stroopwafelmeisje gecondoleerd! Wat verdrietig ;(
pi_148456429
Sterkte Stroopwafel :*
pi_148456501
Gecondoleerd stroopwafelmeisje, sterkte!!
pi_148456595
Ach stroop, wat vervelend :( sterkte :*

Ik heb net een test gedaan (geen idee waarom eik) en hij was negatief. Blaah alweer niet geluk t.
  donderdag 8 januari 2015 @ 08:17:43 #81
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148456769
Bedankt allemaal. Het voelt zo vreemd dat ik gisterochtend om deze tijd nog een beetje verdrietig was dat ik ongesteld was geworden... Zet eea wel in perspectief!

Pinq, ik weet even niet meer wat jouw situatie is. Kun je niet gewoon te vroeg zijn geweest met je test?
pi_148456919
Sterkte stroopwafel!
pi_148457090
Ja dat kan wel stroop, heb kruidvat 4dgvoorNOD-testen en zit nu twee dagen voor nod dus wie weet..
pi_148457150
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 08:43 schreef pinquit het volgende:
Ja dat kan wel stroop, heb kruidvat 4dgvoorNOD-testen en zit nu twee dagen voor nod dus wie weet..
}:|

mijn test bij E. was pas 4 dagen ná NOD positief eh :7 van die int0rwebz hypertests van 7 dagen voor NOD
niet om onnodig hoop en moed in te spreken en weet ik veel, maar wacht het gewoon eventjes af en herhaal de test later eventueel nog es.
pi_148457195
Ik wacht gewoon maar weer NOD af :P snap zelf ook niet zo goed waarom ik t deed :') volgens mij zei ik een kleine 2 mnd geleden nog dat ik t zonde vond (van geld en alles) om voor t uitblijven van menstruatie te testen :+ oh hai :')
pi_148457238
ghehe :D
we've all been there :7
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 09:25:13 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148457711
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2015 08:54 schreef mignonne het volgende:
+1 :D

Sterkte stroopwafel :*
pi_148457933
Ach Stroopwafel, gecondoleerd! :*
pi_148458056
Stroopwafel. :*
pi_148458124
Sterkte Stroopwafel :*
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 15:20:40 #91
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148469311
Hier ook weer een autogerelateerde rotdag. Ik was aan het rijden en de auto begon te shaken. Meteen naar een garage gereden en de monteur is een stukje meegereden. Blijkt dat de rem blijft hangen, het rechtervoorwiel was helemaal oververhit. De monteur zei dat ik er niet meer teveel in moest rijden. We hebben al 2000 euro schade aan de auto dus nu moeten we echt op zoek naar wat anders. Meteen een lening bij de bank aangevraagd voor 5000 euro en dit weekend maar op zoek naar wat nieuws. -O-

Ondertussen nog steeds niet ongesteld, 4 dagen na NOD. Maar denk er nauwelijks aan door andere zaken aan mijn hoofd :D
pi_148469501
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2015 08:54 schreef mignonne het volgende:
:Y :Y
pi_148469522
Stroopwafelmeisje ;( gecondoleerd :*
pi_148474648
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er deze maand nog geen zin in heb. Toen ik zag dat ik volgende week weer aan de slag kan met ovulatie testen dacht ik meuh. Het voelt als iets ongrijpbaars dat zwanger worden. Alsof het niet uitmaakt wat ik doe. Maar misschien is het een onvermijdelijk gevoel na een aantal rondes
pi_148475653
Stroopwafel :*

& Fien! Wat vervelend :o Hoop dat je er niet lang last van heb :*
pi_148476004
Gecondoleerd stroopwafelmeisje. ;(
pi_148476085
[/zeurmodus] Ik heb hongerrrrr. Ik ben sinds maandag weer aan het afvallen, maar vandaag mn tussendoortjes door drukte niet op het juiste moment genomen. Ik ben altijd veel eerder thuis dan P. dus ik moet altijd zo'n 2 uur wachten voor ik kan avondeten. Ik wil niet gaan snoepen of snacken, maar mn maag gaat zo te keer dat de hond me raar aankijkt hahaha [/zeurmodus]

Maar goed, eigenlijk mag ik niet zeuren, want er zijn genoeg ergere dingen dan mijn rommelende maag O-) >:) En we doen 't voor 't goede doel, de weegschaal gaat weer de goede kant op *O* Als ik nu ook nog eens ongesteld word, dan weet ik helemaal weer waar ik aan toe ben.. 8)7
pi_148476996
Hmmm.. zit al heel lang te malen wat te doen qua werkuren als we een kindje hebben. Gaat nog wel wat tijd overheen voor het zover is, maar het houd me afentoe wel bezig. M'n vriend is werkloos, ziek en uitkeringsloos zoals een aantal van jullie wel weten, dus het inkomen komt volledig bij mij vandaan. Zit zelf heel erg te denken om in elk geval geval 4 uur ouderschapsverlof op te nemen, zodat ik op 36 uur uitkom en dan 4x9 uur te gaan werken, zodat ik in elk geval doordeweeks 1 dag thuis kan zijn. Qua salaris ga ik er dan natuurlijk op achteruit, maar kom er net achter dat ik dan recht krijg op zorgtoeslag en kindgebonden budget, waardoor het netto verschil 100 euro per maand is, dat kunnen we wel missen.

Verder zou ik het waarschijnlijk ook wel voor elkaar krijgen om bijvoorbeeld 1 middag in de week thuis te werken, waardoor ik in feite "maar" 3,5 dag op kantoor ben.
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:01:26 #99
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148477560
Bedankt allen. Vandaag met de familie bijeen. Hoewel ik weinig 'heb' met deze kant van de familie, was het erg prettig.

Herkenbaar Pinq! Wachten is lastig en zo'n testje is zo gedaan! En als die verpakking eenmaal open is... :D

Vervelend van de auto, MaJo! Was het een oud beestje?

Daui :* vervelend, kan het me heel goed voorstellen. Misschien een idee om een maandje geen ovulatietesten te gebruiken? Even een maandje 'pauze' en het meer op zijn beloop laten?

SilverSjoiis: dieeten is stom. Ken het maar al te goed!

Klinkt alsof je er al goed over na gedacht hebt, Jantina! Maar wellicht ziet jullie situatie er tegen die tijd wel heel anders uit. Desalniettemin verstandig om ook daar aan te denken!
pi_148477715
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:01 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

Klinkt alsof je er al goed over na gedacht hebt, Jantina! Maar wellicht ziet jullie situatie er tegen die tijd wel heel anders uit. Desalniettemin verstandig om ook daar aan te denken!
Ik ga nu van dit scenario uit, dan kan het namelijk niet zo tegenvallen.
Maar ik hoop dat m'n vriend beter wordt en dan weer op zoek kan naar werk en ergens wordt aangenomen.
Dan is alles weer anders. :)
pi_148480027
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Ik ga nu van dit scenario uit, dan kan het namelijk niet zo tegenvallen.
Maar ik hoop dat m'n vriend beter wordt en dan weer op zoek kan naar werk en ergens wordt aangenomen.
Dan is alles weer anders. :)
Krijg je 75% ouderschapsverlof? Dat is wel fijn. Heeft je vriend geen recht op WAO? Kan hij ondanks dat hij zo moe is op jullie toekomstige kleine passen? Scheelt je wel weer oppaskosten.

Maar ik kan me voorstellen dat je je veel zorgen maakt over de toekomst. Ik hoop voor jou en je meneer dat hij weer beter wordt :*
pi_148480907
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:16 schreef SilverSjoiis het volgende:
[/zeurmodus] Ik heb hongerrrrr. Ik ben sinds maandag weer aan het afvallen, maar vandaag mn tussendoortjes door drukte niet op het juiste moment genomen. Ik ben altijd veel eerder thuis dan P. dus ik moet altijd zo'n 2 uur wachten voor ik kan avondeten. Ik wil niet gaan snoepen of snacken, maar mn maag gaat zo te keer dat de hond me raar aankijkt hahaha [/zeurmodus]

Maar goed, eigenlijk mag ik niet zeuren, want er zijn genoeg ergere dingen dan mijn rommelende maag O-) >:) En we doen 't voor 't goede doel, de weegschaal gaat weer de goede kant op *O* Als ik nu ook nog eens ongesteld word, dan weet ik helemaal weer waar ik aan toe ben.. 8)7
Heb je geen zak wortels of selderij? Lekker knagen als een konijnebeest :)

Ik probeer nu van mijn kerstzwembandje af te komen. Elke avond sporten. Ga er zo maar eens voor
pi_148483156
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:03 schreef Daui het volgende:

[..]

Krijg je 75% ouderschapsverlof? Dat is wel fijn. Heeft je vriend geen recht op WAO? Kan hij ondanks dat hij zo moe is op jullie toekomstige kleine passen? Scheelt je wel weer oppaskosten.

Maar ik kan me voorstellen dat je je veel zorgen maakt over de toekomst. Ik hoop voor jou en je meneer dat hij weer beter wordt :*
Wat bedoel je met 75%? :D

M'n vriend is ziek geworden nadat hij werkloos raakte. Of tenminste, de Lyme is pas na die tijd vastgesteld... Dus heeft er helaas geen recht op.

Wat betreft oppassen, dat zien we wel goedkomen, ondanks een hele waslijst met klachten :@ , maar de reumatische klachten zijn toch wel het meest aanwezig, ontstekingen in z'n knieën en ellebogen, dus pijn zonder stevige pijnstillers en kan niet te veel / lang lopen.
We hopen dat hij 12 januari weer aan een antibioticakuur wordt gezet om die nare Lyme bacterie aan te pakken.
pi_148483748
Kan me voorstellen dat je d'r mee bezig bent Jantina! Gelukkig kan er een hoop veranderen in 9 maanden, laten we hopen dat je vriend dan weer helemaal is opgeknapt en weer een baan heeft! Hopen dat de volgende abkuur goed aanslaat!

Oh no Majo, van die dingen waar je niet op zit te wachten... Is een goedkopere auto voor de timebeing niet handiger als je er voor moet lenen..? Heb zelf 3 jaar lang in een kleine Nissan van 600 ballos gereden! Was er iets stuk? Geen probleem, op de sloop kun je tassenvol donoronderdelen vinden voor een habbekrats! Het kleine ding heeft alle hoeken van Europa gezien! (En toen hebben we hem uit humaan oogpunt in moeten laten slapen..... :'( )

En uhoh.... Ik sta vandaag weer in de "goffer, ik heb er geen vertrouwen in" stand. Als de eerste ronde raak was geweest, had ik nu zo ongeveer een kindje gehad. Nou maakt het me niet afschuwelijk veel uit dat het wat langer duurt, maar ik ben zo bang dat dit hem gewoon niet gaat worden, met zo'n grote eierschaarste.... :N

Maargoed. Niet teveel over nadenken. Keep on trying. Moet toch lukken. Ooit. Toch. Ja toch. :{
pi_148484026
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:26 schreef Daui het volgende:

[..]

Heb je geen zak wortels of selderij? Lekker knagen als een konijnebeest :)

Ik probeer nu van mijn kerstzwembandje af te komen. Elke avond sporten. Ga er zo maar eens voor
Haha nee, ik had niets in huis op een pak droger crackertjes na. :{w
Ik sport twee à drie keer in de week en wandel daarnaast minimaal 1 keer in de wijk een flink eind. Naast elke dag het uitlaten van de hond :Y Vind dat wel oké O-)
pi_148484132
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:19 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 75%? :D

M'n vriend is ziek geworden nadat hij werkloos raakte. Of tenminste, de Lyme is pas na die tijd vastgesteld... Dus heeft er helaas geen recht op.

Wat betreft oppassen, dat zien we wel goedkomen, ondanks een hele waslijst met klachten :@ , maar de reumatische klachten zijn toch wel het meest aanwezig, ontstekingen in z'n knieën en ellebogen, dus pijn zonder stevige pijnstillers en kan niet te veel / lang lopen.
We hopen dat hij 12 januari weer aan een antibioticakuur wordt gezet om die nare Lyme bacterie aan te pakken.
Sorry bedoelde krijg je als je ouderschapsverlof opneemt 75% van je loon betaald?
Zijn er voor Lyme specialisten in het ziekenhuis? Of gaat het via je huisarts?
Is de antibiotica kuur eentje die je normaal ook krijgt voor bijvoorbeeld keelontsteking of is het een stevigere variant?

Maar die kuur gaat gewoon aanslaan en voor je het weet is ie weer de oude

[ Bericht 2% gewijzigd door Daui op 08-01-2015 22:52:52 ]
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 22:36:55 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148486207
Stroopwafel, de auto komt uit 2001. Valt dus wel mee qua hoe oud het is maar blijkbaar komen alle gebreken nu tegelijk :'(

Sara we hebben op dit moment helemaal geen spaargeld dus we moeten sowieso lenen helaas -O- Dan maar wat meer zodat we in ieder geval de komende jaren weer vooruit kunnen (we willen een auto van niet ouder dan 5 jaar).

Jantina krijgt je vriend ook geen WW? Wel goed om te kijken naar je werkdagen, dat moeten wij ook nog eens doen. Vriend werkt 4 dagen, ik officieel ook maar zit 1 dag in de ziektewet. Er vanuit gaande dat ik tegen die tijd weer 4 dagen kan werken zouden we dus voor 3 dagen opvang moeten regelen. Ik zou misschien ook wel wat ouderschapsverlof op willen nemen maar we kunnen er eigenlijk niet al teveel op achteruit gaan.

Sjois zorg dat je voortaan wat gezonde snacks in huis haalt! Bijvoorbeeld wortel of komkommer met hummus. Lekker en gezond :9 Of fruit.
pi_148487315

Dit wordt jouw ei Sara!
pi_148487967
Dah liek wel nun hoarbal! :D

(ik doe het ervoor!)
pi_148488642
Hahaha
T is een Coloured SEM of sperm on fertilized egg

http://www.sciencephoto.com/media/312606/view

Blij dat ik geen ei ben. Aangevallen worden door zaadmeneren
pi_148488960
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:44 schreef Daui het volgende:

[..]

Sorry bedoelde krijg je als je ouderschapsverlof opneemt 75% van je loon betaald?
Zijn er voor Lyme specialisten in het ziekenhuis? Of gaat het via je huisarts?
Is de antibiotica kuur eentje die je normaal ook krijgt voor bijvoorbeeld keelontsteking of is het een stevigere variant?

Maar die kuur gaat gewoon aanslaan en voor je het weet is ie weer de oude
Voor zover ik weet, is het onbetaald verlof, dus helaas.
Er zijn wel Lyme specialisten, maar op dit moment zit hij nog bij een reumatoloog. Als er volgende week niet iets concreet uitkomt, wil hij worden doorverwezen naar het AMC, waar ook een aantal specialisten zitten. Gaat allemaal via het ziekenhuis nu...

Het is wel een iets zwaardere antibiotica, maar we hadden eigenlijk een hogere dosis verwacht. De kuur is 2 maal daags en dat 4 weken lang. in Duitsland en de VS is de dosering echter hoger en minimaal 6 weken... NL loopt achter de feiten aan. We willen dus aandringen op een langere 2e kuur...

quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef MaJo het volgende:
Stroopwafel, de auto komt uit 2001. Valt dus wel mee qua hoe oud het is maar blijkbaar komen alle gebreken nu tegelijk :'(

Sara we hebben op dit moment helemaal geen spaargeld dus we moeten sowieso lenen helaas -O- Dan maar wat meer zodat we in ieder geval de komende jaren weer vooruit kunnen (we willen een auto van niet ouder dan 5 jaar).

Jantina krijgt je vriend ook geen WW? Wel goed om te kijken naar je werkdagen, dat moeten wij ook nog eens doen. Vriend werkt 4 dagen, ik officieel ook maar zit 1 dag in de ziektewet. Er vanuit gaande dat ik tegen die tijd weer 4 dagen kan werken zouden we dus voor 3 dagen opvang moeten regelen. Ik zou misschien ook wel wat ouderschapsverlof op willen nemen maar we kunnen er eigenlijk niet al teveel op achteruit gaan.

Krijg geen WW meer. Hij heeft 3 maanden gekregen bijna anderhalf jaar terug :o .

Er zijn vaak best wel wat constructies mogelijk qua opvang / dagen etc. Geeft allemaal stof tot nadenken...

Succes met het uitzoeken van een nieuwe auto.
Al een merk / type op het oog? Met de eis niet ouder dan 5 jaar, beperken jullie de keuze wel wat. Dan zit je al snel aan veel km?

quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:32 schreef Sara82 het volgende:

En uhoh.... Ik sta vandaag weer in de "goffer, ik heb er geen vertrouwen in" stand. Als de eerste ronde raak was geweest, had ik nu zo ongeveer een kindje gehad. Nou maakt het me niet afschuwelijk veel uit dat het wat langer duurt, maar ik ben zo bang dat dit hem gewoon niet gaat worden, met zo'n grote eierschaarste.... :N

Maargoed. Niet teveel over nadenken. Keep on trying. Moet toch lukken. Ooit. Toch. Ja toch. :{
Wat betreft het besef dat je een kindje had gehad als de eerste ronde raak was... Dat besef is soms wat lastig weer weg te stoppen, maar het geluk dat je een kleintje in je armen mag sluiten, gaat gewoon nog komen!

[ Bericht 2% gewijzigd door JantinaGr op 08-01-2015 23:45:09 ]
pi_148493688
Zo, het is een stuk lastiger bijlezen als je weer hele dagen werkt.

Even een korte bijleespost!

MaJo, wat balen van jullie auto! Hopelijk vinden jullie snel wat nieuws. Wij hebben gekozen voor een nieuwe auto met financiering toen onze auto mankementen begon te vertonen die het repareren niet meer waard waren. Eerst gezocht naar een goede tweedehands, maar toen we daar niet voor slaagde hier maar voor gekozen!

Silver, afvallen is gewoon ruk, en moeilijk. Ik snap je helemaal! Zag je al on het dieettopic posten. Hopelijk ga je de kilos kwijt raken die je wilt verliezen. Ik vecht er ook nog steeds tegen. En weet dat het zoveel beter is. Maar toch lijkt het me op de een of andere manier niet.

Jantina, ik hoop voor jou en je vriend dat de kuur echt aanslaat en hij snel wat beter wordt. Ik heb niet veel verstand van Lyme, maar het lijkt me enorm klote! Misschien inderdaad goed voor jullie (vooral hem) om naar een specialist te gaan!

Gaat het al wat beter met je Stroopwafelmeisje?

Sara, ik snap je gevoel heel erg. Ik zit echt tegen jaar op te hikken. Vorig jaar eind Februari gestopt met de pil. En dat ia het gewoon alweer bijna. Blegh! Ons geluk komt nog meid!

Hopelijk ben ik niemand vergeten, want mobiel is het zo rot reageren op iedereen.

Hier weinig nieuws. Nog steeds een zeurderig gevoel in mijn doos, en gaan dag 6 in van pijn aan de borsten. Gisteren ging bij mij om half 10 al het lampje uit. En ben nog niet bijgeslapen.
Kortom mijn hoop is zeer groot, en de "symptomen" die ik vertoon maken het niet makkelijker.
Al heb ik heel erg in mijn achterhoofd.. Volgende week word ik gewoon ongesteld..

Nou nu maar eens aankleden en op naar het werk. Wat een weer trouwens!
pi_148493732
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:36 schreef MaJo het volgende:

Sjois zorg dat je voortaan wat gezonde snacks in huis haalt! Bijvoorbeeld wortel of komkommer met hummus. Lekker en gezond :9 Of fruit.
Ik had al zes stuks fruit op, want dat ligt er genoeg :9 Maar teveel fruit is ook weer niet goed O-) Maar ik ga inderdaad even iets 'groter' inslaan met de boodschappen dit weekend :Y
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:00:00 #115
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148494501
Kusje dr op Cassandra! :*
pi_148494693
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:00 schreef pinquit het volgende:
Kusje dr op Cassandra! :*
he bah!

Balen, Cassandra!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:14:43 #117
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148494730
Hahaha, niet dáárop :P
pi_148494846
Balen cassandra :*
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:35:22 #119
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148495082
-O- stom Cassandra
pi_148495606
Cassandra :*
pi_148495860
Joycie als iets januari wat leuker kan maken is het een mini Joycie in de maak
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 10:13:15 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148496081
Jantina, 3 maanden WW is wel erg kort :o heeft je vriend nog geen lang werkverleden? Wat de auto betreft: jaartal en kilometers zijn beide belangrijk, we zoeken een goeie combi :) we hebben nu een citroen C4 op het oog uit 2007 voor 5000 euro. Wel 160k op de teller.

Joycie een helemaal nieuwe auto is ook nog een optie! We gaan dit weekend eens goed kijken wat we gaan doen. En jeetje snap dat het lastig is als je een jaar bezig bent :* vind het nu al best lastig als anderen doorschuiven en je zelf hier achterblijft, al ben ik wel super blij voor de anderen hoor O+

Sjois teveel fruit is inderdaad ook weer niet goed. Lastig is dat :D

Balen Cassandra :( op naar de volgende ronde! :*

Hier nu 5 dagen na NOD en geen bloed te zien. Morgen zit ik op de 42ste dag van mijn cyclus, de langste tot nu toe was 40 dagen. Denk dat ik er morgen nog een testje tegenaan gooi en dan maar afwacht. Heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in.
pi_148497302
@Cassandra: Balen! :(

@Joycie: Klinkt spannend bij jou!

@Majo: M'n vriend heeft wel een lang werkverleden, maar tussendoor een studie gedaan, waardoor de berekening van het aantal werkjaren veel lager uitvalt voor de uitkering. Wat een mazzelpik is het toch ook he?

Als ik je iets mag adviseren: ga eerder voor minder km dan voor een nieuwer bouwjaar. 160.000 vind ik persoonlijk wel wat flink voor een citroen, je hebt dan toch al gauw weer met vervanging van slijtage onderdelen te maken. Maar het is hoe dan ook lastig om een gezinsauto te vinden voor die prijs, je komt al gauw op kleine auto's uit.
Maar kijk eens naar een Opel Corsa. De corsa's van tegenwoordig zijn een stuk groter. Hebben onze buren met een kleine laatst ook gekocht en een kinderwagen past er goed in.
Voor 5000 euro zijn er corsa's met een bouwjaar van +/- 2008 en rond de 100.000 km :)

Ik vind auto's overigens leuk. :P
pi_148497430
:* voor Cassandra, en iedereen die het even nodig heeft..

Majo, bij het kijken naar een nieuwe auto ook meteen de praktische overweging maken of er een kinderstoeltje in kan? :P

De strijd tegen de kilootjes is hoe dan ook vervelend.. Vooral het beginnen met conditie opbouwen. Ik kan mezelf er niet toe zetten om naar de sportschool te gaan met dit donkere weer, onwijs frustrerend :). Ik zie op Facebook altijd van die handige tips langskomen om zakjes te prepareren voor in de diepvries met stukken fruit die je in de ochtend in de blender kan flikkeren met yoghurt of sinaasappelsap. Ik vind dat een zware smoothie vaak meer vult dan losse stukken fruit eten, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Jantina, ik vind jouw situatie met je vriend zo vervelend voor jullie! Ook gek eigenlijk dat de aanpak van Lyme niet overal hetzelfde is. Als jullie met onderzoeksresultaten komen bij de arts zal hij waarschijnlijk wel de kuur verlengen lijkt me?

Sara, het is logisch dat je af en toe last hebt van baalmomentjes. Vooral de onzekerheid die je hebt omdat je geen regelmatige cyclus hebt (in ieder geval een veeeeel te lange cyclus) is onwijs frustrerend natuurlijk. We slepen elkaar er wel doorheen, dit wordt ons jaar!
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 11:16:40 #125
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148498353
Jantina, mijn vriend is nogal specifiek in wat hij wil. Opel Corsa krijg ik hem nooit in :') Ik ben daar zelf niet zo moeilijk in maar hij wil dus het liefst een grotere auto. En ja, dan zijn ze automatisch ook wat ouder met ons budget.

Cupcake dat kinderstoeltje hou ik al wel rekening mee ja ;) Dat is een van de redenen dat we van de MG naar een Citroen C5 zijn gegaan :D

Ik vind auto's ook leuk trouwens :Y
pi_148498626
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:53 schreef KapiteinCupcake het volgende:
*knip*

Ik zie op Facebook altijd van die handige tips langskomen om zakjes te prepareren voor in de diepvries met stukken fruit die je in de ochtend in de blender kan flikkeren met yoghurt of sinaasappelsap. Ik vind dat een zware smoothie vaak meer vult dan losse stukken fruit eten, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Jantina, ik vind jouw situatie met je vriend zo vervelend voor jullie! Ook gek eigenlijk dat de aanpak van Lyme niet overal hetzelfde is. Als jullie met onderzoeksresultaten komen bij de arts zal hij waarschijnlijk wel de kuur verlengen lijkt me?

Smoothies zijn ook veel lekkerder. Oh, ik ga dit weekend diepvries aardbeien kopen bij de AH. Wat magere yoghurt en vers fruit er door... Jammie! En wat voor de vulling en vezels: brinta, dat maakt het zwaarder, denk ik.

We dachten in het begin traject dat het inderdaad zo simpel was. Helaas! De artsen houden zich aan zogenoemde CBO richtlijnen, die voorschrijven dat een kuur maar 4 weken hoeft te duren en dat de bacterie daarna hoe dan ook dood is, dat je daarna nog klachten hebt of symptomen vertoond is dan volgens een boel artsen ergens anders aan te wijten; kan geen Lyme meer zijn.
Ga maar naar een psycholoog, krijgen veel lyme-patiënten zelfs uiteindelijk te horen als de klachten vooral neurologisch zijn. 8)7 In de VS en Duitsland zijn ze veel verder en daar weten ze inmiddels wel beter. Het is dan ook niet voor niets dat mensen daar antibiotica krijgen via een infuus, soms wel jaren lang...

M'n vriend heeft dus vooral de reumatologische klachten, dus zolang hij visuele klachten heeft, wordt hij geholpen, alleen je kan wel de onstekingen proberen weg te halen, maar die blijven terugkomen als je de oorzaak niet wegneemt; wat volgens ons nog steeds de Lyme bacterie is.

Het is overigens heel erg afhankelijk hoe je de ziekte al hebt. Je kunt er jaren mee rondlopen, zonder er echt last van te hebben. Maar des te langer je het hebt (ze zeggen langer dan 1 jaar) des te moeilijker het is om er vanaf te komen. Maar hoelang iemand het heeft, is dus niet te achterhalen, tenzij degene zelf de tekenbeet heeft ontdekt...
In het geval van m'n vriend denken we, gezien bepaalde symptomen en z'n algehele gesteldheid dat hij het nu al minstens 2 jaar heeft. ;(

Het is een erg frustrerend traject waar je gewoon niet in terecht wil komen. De ziekte is nog te ongrijpbaar in Nederland, waardoor artsen gewoon niet weten wat ze ermee moeten en het gewoon niet erkennen.

Ok, dat was mijn verhaal. :{

[ Bericht 5% gewijzigd door JantinaGr op 09-01-2015 11:32:54 ]
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 11:46:33 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148499658
Kus voor jou en je vriend Jantina :* Ik weet helaas maar al te goed hoe het is om een onbegrepen ziekte te hebben. Ik had ook ooit de illusie dat mensen het wel zouden begrijpen als er een naam voor mijn klachten was maar het lijkt wel alsof het daardoor minder serieus wordt genomen.

Wat betreft therapie: ik krijg dat nu ook maar niet omdat ze denken dat het tussen mijn oren zit maar om te kijken hoe je er beter mee kunt leven en meer te focussen op andere dingen dan je ziekte. Ik had er eerst ook een hard hoofd in maar ik merk nu dat het best een beetje helpt. Dus sluit het niet uit :)
pi_148500336
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:46 schreef MaJo het volgende:
Kus voor jou en je vriend Jantina :* Ik weet helaas maar al te goed hoe het is om een onbegrepen ziekte te hebben. Ik had ook ooit de illusie dat mensen het wel zouden begrijpen als er een naam voor mijn klachten was maar het lijkt wel alsof het daardoor minder serieus wordt genomen.

Wat betreft therapie: ik krijg dat nu ook maar niet omdat ze denken dat het tussen mijn oren zit maar om te kijken hoe je er beter mee kunt leven en meer te focussen op andere dingen dan je ziekte. Ik had er eerst ook een hard hoofd in maar ik merk nu dat het best een beetje helpt. Dus sluit het niet uit :)
Ook al heb je een diagnose / stempel of wat dan ook. Nog blijft het voor buitenstaanders moeilijk te bevatten, zeker als het dan ook nog eens een veelomvattende ziekte is die bij niemand hetzelfde is. Dat zal ook zeker voor jou op gaan. Ik denk dat het uiteindelijk van je eist om sterk te zijn en leert om stevig in je schoenen te staan.
Wel fijn dat je merkt dat de therapie wat lijkt te helpen. Ik zou het nooit uitsluiten hoor als het gaat om verwerking / acceptatie, maar zover is het nog niet; dat moet komende maanden gaan uitwijzen. M'n vriend blokt op dit moment het nadenken over een toekomst mét de ziekte, hij kan dat gewoon nog niet handlen in combinatie met het sociale isolement waar hij in zit (lees: altijd thuis, weinig kunnen, nutteloos voelen en daarom jezelf een nul vinden).

Ik ga even verder in spoiler. Voor de mensen die het willen lezen...

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door JantinaGr op 09-01-2015 12:32:18 ]
pi_148510220
Wat naar voor je vriend Jantina! En rot voor jou, lijkt me dat je je zo machteloos moet voelen soms..
Is behandeling in België geen optie? Ik heb zelf goede ervaringen met de ziekenhuizen daar, wellicht zijn die ook verder dan hier?

Ik mag zo naar de huisarts voor verwijdering van Mirena. Zie er tegenop! Foliumzuur is ook in huis. Vanochtend in "droom"huis gekeken, maar waar ik minder enthousiast ben geworden (wat een ruimte, maar
mèn, wat een werk om het in onze stijl te krijgen) ziet vriend het helemaal zitten (jeej! Wat een potentie heeft dit huis!). Zucht.
pi_148515357
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 15:49 schreef silliegirl het volgende:
Wat naar voor je vriend Jantina! En rot voor jou, lijkt me dat je je zo machteloos moet voelen soms..
Is behandeling in België geen optie? Ik heb zelf goede ervaringen met de ziekenhuizen daar, wellicht zijn die ook verder dan hier?

Ik mag zo naar de huisarts voor verwijdering van Mirena. Zie er tegenop! Foliumzuur is ook in huis. Vanochtend in "droom"huis gekeken, maar waar ik minder enthousiast ben geworden (wat een ruimte, maar
mèn, wat een werk om het in onze stijl te krijgen) ziet vriend het helemaal zitten (jeej! Wat een potentie heeft dit huis!). Zucht.
We zijn nog niet aan het kijken naar behandelingen in het buitenland, maar wellicht... al denk ik dat het dan Duitsland zou worden...

Ik dacht dat je al eerder terecht kon hij je huisarts voor de Mirena, niet doorgegaan??
Je zult inmiddels wel weer thuis zijn. Hoe voel je je? :*

Allebei een ander gevoel bij het huis dus, laat het nog even lekker bezinken. Is je vriend handig?
pi_148517333
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:53 schreef KapiteinCupcake het volgende:

De strijd tegen de kilootjes is hoe dan ook vervelend.. Vooral het beginnen met conditie opbouwen. Ik kan mezelf er niet toe zetten om naar de sportschool te gaan met dit donkere weer, onwijs frustrerend :). Ik zie op Facebook altijd van die handige tips langskomen om zakjes te prepareren voor in de diepvries met stukken fruit die je in de ochtend in de blender kan flikkeren met yoghurt of sinaasappelsap. Ik vind dat een zware smoothie vaak meer vult dan losse stukken fruit eten, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Gelukkig is mn conditie wel aardig oké :Y Want ik sportte al regelmatig :D Smoothies zijn heerlijk O+ In New York elke dag als ontbijt een smoothie :D *O* Smoothie vanuit huis wordt alleen nogal lastig zolang er geen blender in huis is O-)
pi_148518237
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:40 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Gelukkig is mn conditie wel aardig oké :Y Want ik sportte al regelmatig :D Smoothies zijn heerlijk O+ In New York elke dag als ontbijt een smoothie :D *O* Smoothie vanuit huis wordt alleen nogal lastig zolang er geen blender in huis is O-)
Bij de Action zag ik laatst mini-blenders, voor 1 groot glas. Voor een tientje. :)
pi_148518243
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 15:49 schreef silliegirl het volgende:

Mits financieel haalbaar niet bang zijn voor veel werk! Dat komt echt goed, ook al voelt dat soms niet zo. Ik kijk nu naar een groot stuk plastic dat een deel van de kamer afschermt, alle kozijnen in het huis moeten er nog uit, de toekomstige woonkamer is nog een stal, spouwmuren zitten er nog niet in, en zo nog wat dingen ;) Dat vergeet je allemaal wel weer en dan heb je wel een heel tof huis :+
pi_148518363
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:05 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Bij de Action zag ik laatst mini-blenders, voor 1 groot glas. Voor een tientje. :)
Thanks voor de tip! :*

Mijn hond is echt vre-se-lijk aanhankelijk de laatste dagen. Ik moet hem serieus van me af slaan (okée.. dat is wat overdreven..) maar elke keer aai ik hem en als ik dan wil typen of scrollen gaat ie mn hand likken en 'kopjes' geven. Gekke hond haha
pi_148518551
Wie weet is er een reden voor ;)
pi_148519324
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:13 schreef JantinaGr het volgende:
Wie weet is er een reden voor ;)
Lijkt me niet geheel aannemelijk gezien de frequentie van onze avonturen en het feit dat ik nu op een cyclus zit van 92 dagen. Maar goed.. 1 keer kan natuurlijk genoeg zijn :Y
pi_148520568
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:47 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

We zijn nog niet aan het kijken naar behandelingen in het buitenland, maar wellicht... al denk ik dat het dan Duitsland zou worden...

Ik dacht dat je al eerder terecht kon hij je huisarts voor de Mirena, niet doorgegaan??
Je zult inmiddels wel weer thuis zijn. Hoe voel je je? :*

Allebei een ander gevoel bij het huis dus, laat het nog even lekker bezinken. Is je vriend handig?
Inmiddels inderdaad weer thuis. Het viel me mee, nu wat krampjes maar so far so good. Zit nu lekker op de bank met een dekentje.

Met de huisarts nog over foliumzuur gesproken. Hij gaf aan dat je er eigenlijk niet teveel van kan nemen; de onderzoeken die gedaan zijn, waren zelfs op basis van 5x (!!!!) de maximale dagelijkse hoeveelheid. Als je je dus goed voelt bij 2 pillen om een kans op adhd/autisme te verminderen; gewoon doen!

Hij zei ook nog dat alcohol drinken, met mate, als je nog niet weet dat je zwanger bent gewoon kan. Als je je maar niet klem drinkt, maar een wijntje tijdens een etentje kan geen kwaad.. (Volgens mij heb ik een wat onconventionele huisarts).

Tsja dat huis. Ja mn vriend is handig en ja het is, zeker stapsgewijs, ook wel financieel haalbaar.. Maar als ik dan ons huidige huis zie, waar ik eigenlijk heel blij mee ben, dan denk ik "ugh" waar beginnen we aan".. We komen er wel weer uit samen, maar toch.

Overigens, voor de dames die willen afvallen; ik ben 15 kg kwijtgeraakt met een eiwit-dieet. Zou het iedereen aanraden! Het kost wat, maar het werkt zonder hongergevoel. Het is alleen niet goed voor je lijf als je zwanger wil worden, maar misschien een tip voor na het 2e streepje (en de 9 maanden daarna? ;))

[ Bericht 8% gewijzigd door silliegirl op 09-01-2015 20:08:34 ]
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 20:51:38 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148522263
Goed nieuws hier. We krijgen de lening voor de auto van de bank *O*

Morgen kijken bij de auto die we op het oog hebben. Hij heeft trouwens 130k kilometer, zat er even 30k naast :') Ik heb de auto gecartracked en er komt uit dat het 1 eigenaar heeft gehad, 1 op 16 rijdt en dat de dagwaarde niet heel veel verschilt van wat de garage ervoor vraagt ^O^
pi_148522522
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:47 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

SPOILER
pi_148523361
* Dekentje over wachtbankje gooit. Kaasjes, stukje worst, toastjes en door gebakken filet americain neerzet* Wie doet er mee?
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 21:23:46 #141
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148523601
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:18 schreef Hilzillah het volgende:
* Dekentje over wachtbankje gooit. Kaasjes, stukje worst, toastjes en door gebakken filet americain neerzet* Wie doet er mee?
Ik :Y

* MaJo pakt een colaatje en een kitkat :9
pi_148523902
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik :Y

* MaJo pakt een colaatje en een kitkat :9
Nom!! Kitkat ! O+
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 21:33:24 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148524023
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:30 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Nom!! Kitkat ! O+
Dat eet ik altijd als ik ongesteld ben :D Nu blijft de ongesteldheid uit dus probeer ik het zo op te wekken _O-
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:06:08 #144
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148525431
Ik heb Mignonnes advies opgevolgd en ben gaan breien :D liep langs de zeeman en zag daar bolletjes wol liggen.. Voor 5,50 ben ik wel even zoet ;)

en nu heb ik allemaal ideeën wat ik ga breien voor de baby _O-
  vrijdag 9 januari 2015 @ 23:51:23 #145
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148529630
Gedver ! Door gebakken filet americain! !

Ik neem een zak paprika chips mee.
pi_148530117
Doe mij maar een emmer ben&jerry's dan!
  zaterdag 10 januari 2015 @ 00:08:20 #147
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148530225
m&ms :9 gele :9
pi_148530497
Gele m&m's :9~
Ik kom ook op het bankje zitten. Ik neem dan wel fruit mee, even iets gezonds tussendoor ;)
  zaterdag 10 januari 2015 @ 06:42:24 #149
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148533958
Wekker zetten op een zaterdag om m'n temperatuur op te meten... :Z beter is het deze ronde raak :{w
pi_148534476
Nah, da's geen grappige hobby zeg, dat temperaturen! Ik ga er maar niet aan beginnen...

Heb iets interessants gelezen: dat vrouwen met een vet lange cyclus deze flink kunnen verkorten door op dag 13 tm 17 te slapen met een 100 watt lamp naast hun bed. Zal mijn lief leuk vinden, hihi!
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2243890
pi_148534549
Mag ik ook in de OP?

Silliegirl, bezig sinds januari 2015 en NOD op 7 februari.

Die NOD is een beetje met een slag om de arm gezien ik de afgelopen 15 jaar of de pil slikte of een Mirena had. Geen idee wat m'n cyclus doet maar dat merk ik vanzelf.

Ik heb een partij slecht geslapen, ik was om half 6 al op. Ik had allerlei halve dromen over huizen die niet af zijn en huilende baby's.
Dus! Ik ga naar de supermarkt om n emmer Ben&Jerry's en dan weer onder mn dekentje op de bank (ofzo.)
pi_148535096
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 06:42 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wekker zetten op een zaterdag om m'n temperatuur op te meten... :Z beter is het deze ronde raak :{w
Mevrouw Stroopwafel. Ik weet niet hoe laat je normaal opstaat en hoe laat je uitslaapt. Ik heb bij mijzelf gemerkt dat het niet zoveel uitmaakt

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Daui op 10-01-2015 11:08:40 ]
pi_148535155
Ik had sushi gisteravond O+ En vanochtend werd ik ook verrast in bed ~O>
  zaterdag 10 januari 2015 @ 11:18:10 #154
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148536032
SilverSjoiis })?

Daui, is zit nu op:
36,61 om 6:55
36,72 om 6:55
36,99 om 7:11 - dag 1 menstruatie
36,73 om 6:57
36,41 om 7:06
35,41 om 6:42

Ik heb nu natuurlijk nog maar weinig meetpunten, dus ik durf er nog niks zinnigs over te zeggen. Maar hij daalt in elk geval niet direct na het begin van de menstruatie.

Op zich heb ik er geen last van gehad hoor. Na het meten gewoon weer knockout tot 10 uur
:+
pi_148536500
Too much information haha

Haha nee O-) Wij zijn meestal van de avond pret in bed :Y Maar vanochtend dus niet.
pi_148536552
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
SilverSjoiis })?

Daui, is zit nu op:
36,61 om 6:55
36,72 om 6:55
36,99 om 7:11 - dag 1 menstruatie
36,73 om 6:57
36,41 om 7:06
35,41 om 6:42

Ik heb nu natuurlijk nog maar weinig meetpunten, dus ik durf er nog niks zinnigs over te zeggen. Maar hij daalt in elk geval niet direct na het begin van de menstruatie.

Op zich heb ik er geen last van gehad hoor. Na het meten gewoon weer knockout tot 10 uur
:+
Rond de menstruatie daalt hij bij mij soms of na of voor. Meestal duurt het dan een paar dagen voordat het constant wordt. Op babybytes kun je temperatuur kaarten kijken van andere vrouwen.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 12:52:06 #157
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148537970
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:46 schreef SilverSjoiis het volgende:
Too much information haha

Haha nee O-) Wij zijn meestal van de avond pret in bed :Y Maar vanochtend dus niet.
Dat is wel een betere verrassing dan }) in elk geval ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:49 schreef Daui het volgende:

[..]

Rond de menstruatie daalt hij bij mij soms of na of voor. Meestal duurt het dan een paar dagen voordat het constant wordt. Op babybytes kun je temperatuur kaarten kijken van andere vrouwen.
Ah, thanks voor de tip!
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 12:56:31 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148538044
Net even getest en weer niks. Ik ga me opmaken voor de langste cyclus ooit *O* :')

Aan de andere kant gaan we zo een auto bekijken dus we hebben er niet eens geld voor _O-
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 12:58:57 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148538099
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 09:02 schreef Sara82 het volgende:
Nah, da's geen grappige hobby zeg, dat temperaturen! Ik ga er maar niet aan beginnen...

Heb iets interessants gelezen: dat vrouwen met een vet lange cyclus deze flink kunnen verkorten door op dag 13 tm 17 te slapen met een 100 watt lamp naast hun bed. Zal mijn lief leuk vinden, hihi!
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2243890
:D Wordt ongemakkelijk slapen dan :')
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:00:44 #160
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148538138
Ik dacht net aan je en wilde er net naar vragen. Balen, zeg! Je hebt verder niets gedaan qua temperaturen of ovulatietesten, toch?
pi_148539881
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:56 schreef MaJo het volgende:
Net even getest en weer niks. Ik ga me opmaken voor de langste cyclus ooit *O* :')

Aan de andere kant gaan we zo een auto bekijken dus we hebben er niet eens geld voor _O-
Ik doe nog vrolijk met je mee!
pi_148541588
1 week wachten voorbij... Nog 1 week te gaan! Ga zo even alvast een test scoren bij het kruidvat.. Heb ik die alvast in huis haha!

Hier een beetje stressig. Wat problemen/irritaties binnen een vriendschap. En vanavond moet er gepraat worden. Maar ik weet niet goed wat ik zelf wil. Zo lastig.
pi_148544301
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 15:15 schreef J0ycie88 het volgende:
1 week wachten voorbij... Nog 1 week te gaan! Ga zo even alvast een test scoren bij het kruidvat.. Heb ik die alvast in huis haha!

Hier een beetje stressig. Wat problemen/irritaties binnen een vriendschap. En vanavond moet er gepraat worden. Maar ik weet niet goed wat ik zelf wil. Zo lastig.
Wat voor problemen? Irritaties van beide kanten?
pi_148544337
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 15:15 schreef J0ycie88 het volgende:

Succes vanavond. Hopelijk komen jullie eruit.
pi_148547305
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:06 schreef Daui het volgende:

[..]

Wat voor problemen? Irritaties van beide kanten?
Voornamelijk irritaties vanuit mijn kant.
Waardoor ik eigenlijk een wat afwachtende houding heb aan genomen zon anderhalve maand geleden. Van de week leek ze dit door te hebben en sprak me aan op whatsapp.

Spoiler voor uitleg ivm herkenbaarheid, en wil niet het topic bevuilen met mijn sores.

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door J0ycie88 op 10-01-2015 19:22:08 ]
  zaterdag 10 januari 2015 @ 19:24:58 #166
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148547515
SPOILER
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 20:05:01 #167
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148548461
SPOILER
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 20:22:36 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148548953
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:00 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik dacht net aan je en wilde er net naar vragen. Balen, zeg! Je hebt verder niets gedaan qua temperaturen of ovulatietesten, toch?
Nope, tot nu toe nog niet. Ik wil met ovulatietesten beginnen nadat we een half jaar bezig zijn, en dat is nog niet zover (nu 4 maanden bezig). Ik hoop wel dat de menstruatie nu snel komt, nog meer afwachten maakt me alleen maar gek :')

quote:
17s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:09 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik doe nog vrolijk met je mee!
Gezellig O+

Joycie ik ben benieuwd hoe het gegaan is! Als ik 1 ding geleerd heb is het wel dat vrienden je geen rotgevoel horen te geven. Zo zonde van je energie! Ik heb een tijd geleden besloten om alleen nog met mensen om te gaan die me positieve energie geven. Het leven is te kort om je ook nog druk te gaan maken over van alles en nog wat. Je hebt altijd ons als je je hart wil luchten :*
pi_148550460
SPOILER
pi_148551808
SPOILER
pi_148551866
quote:
Ja hoi :W. Gezellig hier zeg!

Ik blijf hier nog een maandje zitten :). Deze ronde hebben we helemaal gemist ;(
pi_148556160
Hoi :)
Ik ben nieuw hier. Mijn naam is Mazou, 28 jaar oud en ik ben eind december gestopt met de pil. Mijn NOD is 29 januari, al is dat met een slag om de arm omdat ik de afgelopen 12 jaar de pil heb geslikt.
Verder ben ik ruim 7 jaar samen met mijn vriend, we wonen samen en hebben een hond en een kat.
pi_148556721
quote:
chocolademelk en koffie neerzet. *enjoy*

nee niet op t wachtbankje :{w
S. 2014
J. 2016
pi_148556938
Ik ben een stiekeme meelezer voor als ik niet kan slapen 's nachts, dus alle streepjes nog gefeliciteerd! Maar ik wilde nu toch even reageren op het verhaal van Jantina (in spoiler ivm herkenbaarheid).
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 11-01-2015 00:50:33 ]
pi_148556985
Joyce:

SPOILER
pi_148558943
Joyce
SPOILER
Best druk op dat wachtbankje! En chocolademelk... Nom!! Ik vreet sowieso de laatste week alles op wat los en vast zit! :o prezwangervreten misschien! ;)
pi_148558979
Hopelijk ging het gesprek goed Joycie!

SPOILER
Succes op het wachtbankje, hoop dat m'n testen hebben meegeholpen deze ronde!
pi_148559199
Ook een Lyme-ervaring hier

SPOILER
Veel sterkte, lastige tijd voor jullie! Hoop dat ie langere antibiotica gaat krijgen en dit effect gaat hebben!
pi_148560396
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 00:18 schreef Mazou het volgende:
Ik ben nieuw hier. Mijn naam is Mazou, 28 jaar oud en ik ben eind december gestopt met de pil. Mijn NOD is 29 januari, al is dat met een slag om de arm omdat ik de afgelopen 12 jaar de pil heb geslikt.
Verder ben ik ruim 7 jaar samen met mijn vriend, we wonen samen en hebben een hond en een kat.
Welkom Mazou :W

Wat voor hond heb je? En kunnen de hond en kat het goed vinden met elkaar?
  zondag 11 januari 2015 @ 09:50:06 #180
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148560525
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 00:18 schreef Mazou het volgende:
Welkom :W

Spannend! Gaan jullie meteen voor het echie of wil je eerst inzicht krijgen in je cyclus?
pi_148560763
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 09:30 schreef Daui het volgende:

[..]

Welkom Mazou :W

Wat voor hond heb je? En kunnen de hond en kat het goed vinden met elkaar?
We hebben een ruwharige Jack Russell van 5 jaar. Lief beestje maar soms een beetje opvliegend, zoals Jack Russells kunnen zijn. Hond en kat tolereren elkaar. Vaak gaat het goed en liggen ze zelfs naast elkaar te slapen maar soms hebben ze ruzie omdat de 1 te dichtbij het voerbakje van de ander kwam oid :')

quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 09:50 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Welkom :W

Spannend! Gaan jullie meteen voor het echie of wil je eerst inzicht krijgen in je cyclus?
Beide! We gaan er gewoon voor, gebruiken nu geen anticonceptie meer. Dat inzicht in m'n cyclus komt vanzelf wel denk ik. Kan me van vroeger herinneren dat ik heel regelmatig was maar dat is nu nog even afwachten.

Vind het zelf best spannend allemaal en ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.
Bedankt voor het welkom!
pi_148560835
Dames later een update over het gesprek gisteravond. Nu druk met verjaardagen.
Vind jullie berichtjes van gisteren echt superlief. En dat doet me wel iets. Jullie hebben stuk voor stuk gelijk. :*

Verder had ik geen test moeten kopen gisteren. Deze week wordt het echt op de handen zitten. Heb een vroege test gehaald. Dus misschien waag ik woensdag de gok. Heb met vriend afgesproken deze test met hem samen te doen. Dus dan zou het woensdag zijn en zaterdag. Dit is echt voor het eerst dat ik het ZO spannend vind. En dat ik ook echt het gevoel heb. Er gebeurd iets daarbinnen.
Lijkt me ook zo bijzonder om samen zwanger te zijn met mijn goede vriendin samen. Argh! Nog een weekje!
Ben daardoor wel bang dat de teleurstelling heel groot gaat zijn mocht ik ongesteld worden.
pi_148561047
En welkom Mazou!
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 10:55:34 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148561120
Welkom Mazou!

Hier de 8ste dag met menstruatiekrampen zonder menstruatie :')
pi_148561146
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 00:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben een stiekeme meelezer voor als ik niet kan slapen 's nachts, dus alle streepjes nog gefeliciteerd! Maar ik wilde nu toch even reageren op het verhaal van Jantina (in spoiler ivm herkenbaarheid).
SPOILER
Dankje voor het delen. :*

SPOILER
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:33 schreef Gevalletje het volgende:
Ook een Lyme-ervaring hier

SPOILER
Veel sterkte, lastige tijd voor jullie! Hoop dat ie langere antibiotica gaat krijgen en dit effect gaat hebben!
Dankje! :*

SPOILER
En Mazou, welkom!!! :W
  zondag 11 januari 2015 @ 10:57:37 #186
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148561156
Ik heb nu expres geen vroege tests gekocht :P
pi_148561216
Mijn NOD is komende dinsdag. :) Vorige keer al vroege spotting, deze keer niet.
Maarja, zegt ook gewoon helemaal niets. Afwachten. :D

Wel heb ik op de een of andere manier het gevoel dat het gewoon niet raak is. Hopelijk heb ik ongelijk.

quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 10:57 schreef pinquit het volgende:
Ik heb nu expres geen vroege tests gekocht :P
Nog niet getest? Ik zag dat je NOD gisteren was?

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 08:39 schreef Bloem84 het volgende:

[..]
En Bloem??? 09-01... hoe is het bij jou? Even een lok-quote :P

[ Bericht 31% gewijzigd door JantinaGr op 11-01-2015 11:09:30 ]
  zondag 11 januari 2015 @ 11:18:00 #188
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148561431
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 11:03 schreef JantinaGr het volgende:
Mijn NOD is komende dinsdag. :) Vorige keer al vroege spotting, deze keer niet.
Maarja, zegt ook gewoon helemaal niets. Afwachten. :D

Wel heb ik op de een of andere manier het gevoel dat het gewoon niet raak is. Hopelijk heb ik ongelijk.

[..]

Nog niet getest? Ik zag dat je NOD gisteren was?

Ik heb donderdag getest met zo'n 4dg-voorNOD-test, en die was zo wit als maar kan, dus ik wacht even. Gisterenavond voor dat k ging slapen had ik baarmoederkrampen en een beetje roodbruine afscheiding, dus ik denk dat ik vandaag gewoon ongesteld word :)
  zondag 11 januari 2015 @ 11:19:10 #189
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148561454
quote ipv edit :')
pi_148561467
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 11:18 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ik heb donderdag getest met zo'n 4dg-voorNOD-test, en die was zo wit als maar kan, dus ik wacht even. Gisterenavond voor dat k ging slapen had ik een beetje roodbruine afscheiding, dus ik denk dat ik vandaag gewoon ongesteld word :)
Ah.. die post heb ik gemist.
En jammer.
  zondag 11 januari 2015 @ 11:20:50 #191
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148561480
Ja jammer ;( Dit was de laatste kans op nog eens zwanger voor mijn dertigste!
pi_148561519
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 11:20 schreef pinquit het volgende:
Ja jammer ;( Dit was de laatste kans op nog eens zwanger voor mijn dertigste!

Hoe oud is je zoon/dochter nu?
  zondag 11 januari 2015 @ 11:44:25 #193
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148561926
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 11:23 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Hoe oud is je zoon/dochter nu?
8 :) Hij wordt in februari 9
pi_148562074
Even zonder bij te lezen.. Ik lijk maar een dag ongesteld te zijn geweest? :?
* Cassandra87 hoopt de fokwet in te roepen voor ze aan andere dingen gaat denken
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 11:57:54 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148562216
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 11:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Even zonder bij te lezen.. Ik lijk maar een dag ongesteld te zijn geweest? :?
* Cassandra87 hoopt de fokwet in te roepen voor ze aan andere dingen gaat denken
of toch een innestelingsbloeding? :o
pi_148562358
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 11:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

of toch een innestelingsbloeding? :o
ik heb dit weekend redelijk gezopen.. Donderdag een veeg bij afvegen, vrijdag rose en rode spotting, gisteren doorgebroken, vanochtend lichte restjes. Normaal twee of drie dagen spotting en vier dagen ongesteld.
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 12:09:01 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148562485
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 12:04 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik heb dit weekend redelijk gezopen.. Donderdag een veeg bij afvegen, vrijdag rose en rode spotting, gisteren doorgebroken, vanochtend lichte restjes. Normaal twee of drie dagen spotting en vier dagen ongesteld.
Hmmm lastig, het kan ook gewoon een gekke menstruatie zijn, dat heb ik laatst ook gehad. Of een hele vroege miskraam. Klopte je menstruatie met je NOD?
pi_148562580
Mijn cyclus wisselt soms een of twee dagen maar niet qua lengte. Ik was nu vroeger ongesteld dan gepland maar dit was mijn gemiddelde cyclus dus dat klopt wel. Vroege miskraam ga ik niet van uit. In het verleden liep dat ook heel anders. Buikpijn nog volop aanwezig dus zal straks wel weer losbarsten
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 12:16:12 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148562684
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 12:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn cyclus wisselt soms een of twee dagen maar niet qua lengte. Ik was nu vroeger ongesteld dan gepland maar dit was mijn gemiddelde cyclus dus dat klopt wel. Vroege miskraam ga ik niet van uit. In het verleden liep dat ook heel anders. Buikpijn nog volop aanwezig dus zal straks wel weer losbarsten
Eerst maar eens afwachten hoe het verder gaat inderdaad, ik heb ook wel eens dat het gestopt lijkt te zijn en dan de volgende dag weer losbarst. Kan alcohol hier ook niet op van invloed zijn?
pi_148563040
Nuchtere majo :D
Ik moet zo paardrijden. Dat doet het trucje meestal wel
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 12:31:13 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148563135
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 12:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Nuchtere majo :D
Ik moet zo paardrijden. Dat doet het trucje meestal wel
Als het om anderen gaat ben ik behoorlijk nuchter, niet als het om mezelf gaat _O-
  zondag 11 januari 2015 @ 13:28:55 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148564762
* Barreltje hoopt op zwanger zijn voor d 'r 35ste. .
En damn wat klinkt dat oud als ik het zo neer schrijf en damn wat word ik er stiekem toch een beetje verdrietig van.... :{
pi_148564956
Het lijkt me moeilijk als je zo'n tijdsdruk hebt Barreltje. ;(
  zondag 11 januari 2015 @ 13:55:23 #204
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148565492
SPOILER
pi_148566410
Mazou welkom

Cassandra heeft het paardrijden geholpen?

Barreltje en pinquit frustrerend is het als je je verwachting bij moet stellen :*

Moppert hoe is het bij jou?

JantinaGr wat heftig van je vriend, sterkte ermee, hopelijk krijgt hij een lange kuur, met wel het gewenste resultaat.

J0ycie ga je het volhouden tot woensdag? Jij had ook een hele lange cyclus toch?
pi_148566799
Na het paardrijden helemaal niets, zelfs geen afscheiding
pi_148569648
Wat gek Cassandra, ik hoop voor jou op een innestelingsbloeding.
  zondag 11 januari 2015 @ 21:26:06 #208
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_148584269
Hallo! :W

Ik ben even een tijdje afwezig geweest hier omdat we besloten hadden om het actief proberen wat uit te stellen ivm tijdelijk contract van mijn werk.
Inmiddels hebben we besloten dat we er toch gewoon voor willen gaan, we hebben geen idee hoe lang het zal gaan duren tenslotte. Alleen zou ik graag mijn eerste normale menstruatie afwachten om een beetje zicht te hebben op mijn cyclus.

En ik las een onderzoek over dat een grotere dosis foliumzuur (600 microgram) de kans op autisme zou kunnen verlagen?
SPOILER
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_148586473
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:26 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hallo! :W

Ik ben even een tijdje afwezig geweest hier omdat we besloten hadden om het actief proberen wat uit te stellen ivm tijdelijk contract van mijn werk.
Inmiddels hebben we besloten dat we er toch gewoon voor willen gaan, we hebben geen idee hoe lang het zal gaan duren tenslotte. Alleen zou ik graag mijn eerste normale menstruatie afwachten om een beetje zicht te hebben op mijn cyclus.

En ik las een onderzoek over dat een grotere dosis foliumzuur (600 microgram) de kans op autisme zou kunnen verlagen?
SPOILER
Ik heb die vraag met mijn huisarts besproken en hij kende de informatie wel, maar legde uit dat het onderzoek wat vaag is en weinig betrouwbaar.
Aan de andere kant; je kan niet teveel foliumzuur nemen (mensen in de risicogroep voor open ruggetjes krijgen 5000 mg per dag), dus als je zeker wil zijn kan je de hogere dosis pakken (maar das dan 800 mg dacht ik, niet 600)
  maandag 12 januari 2015 @ 07:58:04 #210
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148595949
Hier is bloed. Cyclus van 32dg deze keer! Mijn nieuwe NOD is 12 februari
pi_148596167
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 07:58 schreef pinquit het volgende:
balen! Was jij dat met dat voorgevoel?
Moet even in de nieuwe op, kan niet meer editten

Hier nog steeds geen doorbraak, rare korte menstruatie dus. En trouwens ook geen pijnlijke borsten die ik elke cyclus heb. Word er niet goed van, heb tot nu toe elke uitzondering al gehad, vroege spotting, late spotting, geen spotting, 26,27,28,29,30 dagen, en nu blijkbaar een menstruatie van een dag. Volgende keer ga ik pas denken dat ik mogelijk zwanger ben als ik weeën heb :')
  maandag 12 januari 2015 @ 08:47:11 #212
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148596411
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 08:25 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Hier nog steeds geen doorbraak, rare korte menstruatie dus. En trouwens ook geen pijnlijke borsten die ik elke cyclus heb. Word er niet goed van, heb tot nu toe elke uitzondering al gehad, vroege spotting, late spotting, geen spotting, 26,27,28,29,30 dagen, en nu blijkbaar een menstruatie van een dag. Volgende keer ga ik pas denken dat ik mogelijk zwanger ben als ik weeën heb :')
Ik heb altijd voorgevoel :P maar nee niet heel sterk deze keer, dat was Moppert geloof ik?

Jouw lichaam speelt een spelletje met je :{ :P ook al zo fijn :') Dat is echt t vervelendst he, dat je nergens een soort patroon in kan vinden, niks om je aan vast te houden.
Ben heel blij wel dat bij mij alles wel een regelmaat heeft.
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 08:52:44 #213
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148596469
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 08:25 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik sluit me aan bij dat laatste _O- hier ook al zo'n raar lichaam.

Je hebt in ieder geval wel een korte cyclus, kun je het snel weer proberen :*
pi_148596604
Hier vannacht het hoogtepunt van pijn aan de borsten. Kon niet meer lekker op mijn buik liggen....
Wachten duurt lang, maar weet dat het zonde is om nu al een test te doen aangezien zaterdag pas mijn NOD is.
Ook lichtelijk last van misselijkheid vandaag. Maar dat praat ik mezelf misschien wel aan.....
pi_148596718
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 07:58 schreef pinquit het volgende:
Balen pinquit! :*
pi_148596730
quote:
7s.gif Op zondag 11 januari 2015 13:55 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
Alvast gefeliciteerd! En je bent nog hartstikke jong.
  maandag 12 januari 2015 @ 09:23:11 #217
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_148596848
Hier is de }) vanochtend gearriveerd... En ik was superblij :@ Het is de eerste keer sinds ik ben gestopt met de pil half december, dus eigenlijk is het heel mooi op tijd. Geen idee of dit een indicatie is of kan zijn voor de volgende cycli, maar ik vind het wel een opsteker dat mijn lijf het nu in ieder geval al goed heeft opgepakt.

Ik zag er wel een beetje tegenop om (wanneer ik pech heb en niet snel zwanger raak) weer elke maand ongesteld te moeten worden, aangezien dat de laatste jaren met de pil zorgde voor mega hoofdpijn van te voren. Daarom slikte ik vaak meerdere strips door, dan had ik het in ieder geval maar een paar keer per jaar. Maar ik heb nu dus niks aan voelen komen, het was er gewoon ineens. Eigenlijk net als 'vroeger' toen ik nog geen pil had...

Voor mijn gevoel beginnen we nu pas echt, klinkt dat heel stom?

Zul je zien dat ik alsnog een troll lijf heb en dat de volgende cyclus 3 maanden duurt of zo :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  maandag 12 januari 2015 @ 09:24:25 #218
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_148596872
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier vannacht het hoogtepunt van pijn aan de borsten. Kon niet meer lekker op mijn buik liggen....
Wachten duurt lang, maar weet dat het zonde is om nu al een test te doen aangezien zaterdag pas mijn NOD is.
Ook lichtelijk last van misselijkheid vandaag. Maar dat praat ik mezelf misschien wel aan.....
Dat lijkt me zo lastig he, die twijfel momenten en dan nog niet kunnen/mogen testen... Laat het dan maar snel zaterdag zijn met hopelijk mooie strepen!
pi_148596994
Ja, heb wel 2 vroege testen van Clearblue liggen.. 4 dagen voor NOD.

Argh.. dat ik nu niet hoef te werken zorgt er alleen maar voor dat ik er meer over na kan denken ;)

Wel fijn voor jou dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk krijg je een mooie regelmatige cyclus!
  maandag 12 januari 2015 @ 09:34:36 #220
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_148597023
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 22:01 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb die vraag met mijn huisarts besproken en hij kende de informatie wel, maar legde uit dat het onderzoek wat vaag is en weinig betrouwbaar.
Aan de andere kant; je kan niet teveel foliumzuur nemen (mensen in de risicogroep voor open ruggetjes krijgen 5000 mg per dag), dus als je zeker wil zijn kan je de hogere dosis pakken (maar das dan 800 mg dacht ik, niet 600)
Ik vind het hele autisme verhaal sowieso heel lastig. Volgens sommige informatie is het erfelijk, volgens andere informatie is de erfelijke component helemaal niet zo sterk aanwezig. Dan zou dat betekenen dat het vooral heel toevallig is dat er in mijn moeders kant van de familie zoveel jongens met autisme zijn (wel allemaal in verschillende mate, dat wel). Ik ga gewoon 2 tabletten foliumzuur per dag nemen onder de noemer baadt het niet dan schaadt het niet. En dan maar afwachten. En hopen op een meisje, aangezien het autisme in de familie alleen bij de jongens zit...

SPOILER
pi_148597034
Balen Pinquit :* Op naar de volgende rondje.

En cassandra, wat speelt jouw lichaam een spelletje zeg!
  maandag 12 januari 2015 @ 09:42:36 #222
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_148597154
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja, heb wel 2 vroege testen van Clearblue liggen.. 4 dagen voor NOD.

Argh.. dat ik nu niet hoef te werken zorgt er alleen maar voor dat ik er meer over na kan denken ;)

Wel fijn voor jou dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk krijg je een mooie regelmatige cyclus!
Het niet hoeven werken is nu niet handig nee! Heb je nog klusjes te doen die je gedachten kunnen helpen verzetten?

Ik hoop ook dat mijn cyclus regelmatig wordt! Dat was hij altijd wel redelijk, als ik het me goed herinner. Maar ik heb wel 14 jaar de pil geslikt, dus ik kan me voorstellen dat het nog ff kan duren voordat de boel weer uit zichzelf regelmatig wordt.
Ik ben voor mijn gevoel wel zo'n beetje door het ontpillen heen, wat rare kwaaltjes betreft. Ik heb anderhalve week rare spierpijn gehad in mijn rug en bovenbenen zonder directe aanleiding. Daarna een ruime week totaal geen honger. Ik heb in de kerstvakantie hele dagen lopen opruimen (die baby moet straks toch ergens liggen he O-) ) en dan kreeg ik pas tegen 16.00u voor het eerst trek en at ik nog maar anderhalf broodje of zo. Dat is gelukkig ook weer normaal nu. Maar het heeft me wel aan het twijfelen gebracht of ik later wel weer terug wil naar de pil, als het zulke rare dingen met je kan doen..
pi_148597205
Woeioeioei, wat spannend joycie! Ik hoop het zo, ik hoop het zo.... :*

Volgens mij heerst er iets Zoe....Hier ben ik zo ondertussen al twee weken misselijk. Die kotsgriep is al lang weg, maar ik heb geen honger want mijn maag voelt raar, en als ik wat voer in mijn mik gooi, belandt het binnen een uur weer in de pot. Mijn darmen lijken wel een wildwaterbaan, echt niet chill. En ik heb normaal echt een ijzeren pens, ik vreet zonder problemen een broodje vis weg terwijl zelfs de bootcrew naast me aan het brokkelen is in een zakje na twee uur stuiteren over veel te hoge golven... :D Hoop toch niet dat ik dat straks heb als ik ooit zwanger ben! Maar goed, elk nadeel heb z'n voordeel: min 3 kilo *O*
pi_148597275
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:42 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Het niet hoeven werken is nu niet handig nee! Heb je nog klusjes te doen die je gedachten kunnen helpen verzetten?

Ik hoop ook dat mijn cyclus regelmatig wordt! Dat was hij altijd wel redelijk, als ik het me goed herinner. Maar ik heb wel 14 jaar de pil geslikt, dus ik kan me voorstellen dat het nog ff kan duren voordat de boel weer uit zichzelf regelmatig wordt.
Ik ben voor mijn gevoel wel zo'n beetje door het ontpillen heen, wat rare kwaaltjes betreft. Ik heb anderhalve week rare spierpijn gehad in mijn rug en bovenbenen zonder directe aanleiding. Daarna een ruime week totaal geen honger. Ik heb in de kerstvakantie hele dagen lopen opruimen (die baby moet straks toch ergens liggen he O-) ) en dan kreeg ik pas tegen 16.00u voor het eerst trek en at ik nog maar anderhalf broodje of zo. Dat is gelukkig ook weer normaal nu. Maar het heeft me wel aan het twijfelen gebracht of ik later wel weer terug wil naar de pil, als het zulke rare dingen met je kan doen..
Ik wil nog een pan scoren bij de Action, moet nog een pakketje wegbrengen en tanken. En een beetje opruimen in huis.

Voor de rest heb ik weinig om handen.

Ja ik ben nooit echt regelmatig ongesteld geweest volgens mijn moeder. En nu dus ook niet. Denk dat daar best wat uit af te leiden is.
Ik zou ook nooit meer aan de pil gaan. (Denk ik) De pil doet erg veel met je. Bij mij vooral ook geestelijk. Ben ook best wat aangekomen na het stoppen met de pil heb ik het idee..

Over het verhaal over je angst voor een kindje met autisme snap ik heel goed. Dat gun je niemand, jullie niet en jullie kindje niet. Maar het scheelt dat je wel "ervaring" hebt.
Is er geen mogelijk om te onderzoeken of jij het kan overdragen? (Sorry als ik daar overheen heb gelezen)
pi_148597328
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:46 schreef Sara82 het volgende:
Woeioeioei, wat spannend joycie! Ik hoop het zo, ik hoop het zo.... :*

Volgens mij heerst er iets Zoe....Hier ben ik zo ondertussen al twee weken misselijk. Die kotsgriep is al lang weg, maar ik heb geen honger want mijn maag voelt raar, en als ik wat voer in mijn mik gooi, belandt het binnen een uur weer in de pot. Mijn darmen lijken wel een wildwaterbaan, echt niet chill. En ik heb normaal echt een ijzeren pens, ik vreet zonder problemen een broodje vis weg terwijl zelfs de bootcrew naast me aan het brokkelen is in een zakje na twee uur stuiteren over veel te hoge golven... :D Hoop toch niet dat ik dat straks heb als ik ooit zwanger ben! Maar goed, elk nadeel heb z'n voordeel: min 3 kilo *O*
Hahahaha ik kots echt (bijna) nooit. En hoop dat dat me ook bespaart blijft in een evt zwangerschap. Maar heb echt een gedraaide maag op het moment. En het voelt allemaal wat weeig.

sorry als jullie al moe worden van mijn gebazel..... ;)
  maandag 12 januari 2015 @ 10:02:28 #226
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148597459
Ik ben vandaag ook een dagje (ziek) thuis.. Hele hoofd zit vol met snot.. Wat dan weer via m'n keel naar beneden zakt.. Precies over dat plekje waardoor je kotsneigingen krijgt.. Bleghh..

Gelukkig kan ik relativeren dat het dat is.. Want een mogelijk ei is afgelopen zaterdag pas bevrucht en ZO snel gaat dat echt niet met die hormonen.. :P
  maandag 12 januari 2015 @ 10:05:02 #227
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_148597492
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik wil nog een pan scoren bij de Action, moet nog een pakketje wegbrengen en tanken. En een beetje opruimen in huis.

Voor de rest heb ik weinig om handen.

Ja ik ben nooit echt regelmatig ongesteld geweest volgens mijn moeder. En nu dus ook niet. Denk dat daar best wat uit af te leiden is.
Ik zou ook nooit meer aan de pil gaan. (Denk ik) De pil doet erg veel met je. Bij mij vooral ook geestelijk. Ben ook best wat aangekomen na het stoppen met de pil heb ik het idee..

Over het verhaal over je angst voor een kindje met autisme snap ik heel goed. Dat gun je niemand, jullie niet en jullie kindje niet. Maar het scheelt dat je wel "ervaring" hebt.
Is er geen mogelijk om te onderzoeken of jij het kan overdragen? (Sorry als ik daar overheen heb gelezen)
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik het over kan dragen. En alle vrouwen aan die kant van de familie die een autistisch kind gebaard hebben, zijn helaas niet meer onder ons, dus weet niet of er dan nog wat te onderzoeken valt eigenlijk. We hebben het de laatste jaren wel vaak gehad over 'wat nou als', maar je weet het gewoon niet van tevoren. En als het wel zo is, dan heeft het blijkbaar zo moeten zijn en dan gaan we ons uiterste best doen om iedereen een zo leuk mogelijk leven te laten leiden.

Lastig dat je nu weinig om handen hebt! Is het alleen vandaag die je met klusjes moet vullen, of heb je er van de week nog meer? En het lijkt me ook heel vervelend om zo onregelmatig ongesteld te zijn. Hopelijk ben je binnenkort een flinke tijd vanaf :)
pi_148597609
Oh, joycie, als je toch naar de action gaat: ze hebben daar vet goedkope zwangerschapstesten! :7
pi_148597841
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:11 schreef Sara82 het volgende:
Oh, joycie, als je toch naar de action gaat: ze hebben daar vet goedkope zwangerschapstesten! :7
Ja maar die kun je niet voor je NOD gebruiken en die is zaterdag pas ;) Nee Sara, ik mag vandaag nog niet van mezelf over een stokkie heen plassen :P
pi_148597873
quote:
7s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:02 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben vandaag ook een dagje (ziek) thuis.. Hele hoofd zit vol met snot.. Wat dan weer via m'n keel naar beneden zakt.. Precies over dat plekje waardoor je kotsneigingen krijgt.. Bleghh..

Gelukkig kan ik relativeren dat het dat is.. Want een mogelijk ei is afgelopen zaterdag pas bevrucht en ZO snel gaat dat echt niet met die hormonen.. :P
Beterschap Barreltje! Hopelijk knap je snel weer op!
pi_148597967
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:05 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik het over kan dragen. En alle vrouwen aan die kant van de familie die een autistisch kind gebaard hebben, zijn helaas niet meer onder ons, dus weet niet of er dan nog wat te onderzoeken valt eigenlijk. We hebben het de laatste jaren wel vaak gehad over 'wat nou als', maar je weet het gewoon niet van tevoren. En als het wel zo is, dan heeft het blijkbaar zo moeten zijn en dan gaan we ons uiterste best doen om iedereen een zo leuk mogelijk leven te laten leiden.

Lastig dat je nu weinig om handen hebt! Is het alleen vandaag die je met klusjes moet vullen, of heb je er van de week nog meer? En het lijkt me ook heel vervelend om zo onregelmatig ongesteld te zijn. Hopelijk ben je binnenkort een flinke tijd vanaf :)
Ik werk op invalbasis, dus heb geen idee wanneer ik moet werken. Dus misschien moet ik morgen ook nog wel de dag vullen met klusjes ;)

Ik zou ook niet weten of er dan nog iets getest kan worden. Maar daar kan je huisarts waarschijnlijk meer over vertellen. Mocht je het willen weten! Wel goed dat jullie erover gesproken hebben. En zeker met een lichte voor van autisme is er van alles om te doen om het leven wat leuker te maken!
pi_148598007
Haaaai snoepjes!

Allemaal een fijn weekend gehad? :*

Zeg Moppert, doe eens een update?

Barreltje, je bent een jonge godin! O+ Ik duim dat het snel raak is, want ik kan me voorstellen dat je druk voelt :*.

Over de pil: ik heb vier verschillende pillen geprobeerd, maar van allemaal kreeg ik migraine. Nou ben ik erg gevoelig voor migraine, na 1 kroegwijntje lig ik twee dagen plat op bed :'). Vroeger kon ik de klok op mijn cyclus gelijk zetten, maar na de Diane pil, de laatste pil die ik drie jaar geleden heb geprobeerd, heb ik een onregelmatige cyclus die gemiddeld varieert tussen 25 en 35 dagen. :(

Pinquit en Cassandra, wat vervelend dat jullie lichamen je zo foppen! Cassandra, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt..

Joycie, hoe is het nou afgelopen met je vriendin? Of heb ik hieroverheen gelezen?

Welkom Mazou! Ik hoop dat je lichaam snel weer het oude ritme oppakt!

Veel plassers deze week! Spannend! :D
pi_148598771
Nee daar heb je niet overheen gelezen. Ik had alleen nog geen moment gehad achter de laptop. En das toch wat makkelijker typen ;)

SPOILER
pi_148598778
Owja, mijn test is nog gewoon wit ;)
pi_148598886
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:25 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja maar die kun je niet voor je NOD gebruiken en die is zaterdag pas ;) Nee Sara, ik mag vandaag nog niet van mezelf over een stokkie heen plassen :P
No no! Zijn gevoelige dingen, ook al vanaf 4 dagen voor NOD! (25 u/ml)

Maar vooruit, wacht nog maar een daggie. Ik ben plaatsvervangend ongeduldig, hihi! :P
pi_148599109
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:11 schreef Sara82 het volgende:

[..]

No no! Zijn gevoelige dingen, ook al vanaf 4 dagen voor NOD! (25 u/ml)

Maar vooruit, wacht nog maar een daggie. Ik ben plaatsvervangend ongeduldig, hihi! :P
Ik heb me door jou toch laten verleiden. Geen 3de streepje op de CB (moet je een kruisje op hebben). Maar nu wacht ik geduldig tot woensdag ;) Want ondanks dat het veel te vroeg is, voelt het toch als een kleine teleurstelling. Ik had nog zo gezegd tegen mijn vriend, neem die testen mee de vrachtwagen in anders doe ik morgen al een test! Maar hij denkt dat ik geduldiger ben als dat ik werkelijk ben ;)
pi_148599642
Mijn lijf doet raar.
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Nee daar heb je niet overheen gelezen. Ik had alleen nog geen moment gehad achter de laptop. En das toch wat makkelijker typen ;)

SPOILER
SPOILER
Hier voelt mijn lijf wat raar. Verwijderen van Mirena viel me uiteindelijk mee (goed, het was even niet lekker, maar de krampjes waren na een dag over). Ik heb amper bloedverlies gehad eigenlijk; wat spotting, maar dat had ik al voor de verwijderen. Het plan was om nog een maand condooms te gebruiken om even mijn cyclus af te wachten, maar dat ging 24 uur na de verwijdering al "mis". Gisteren bleef het condoom vervolgens "achter" bij mij in plaats van dat het bij mijn vriend bleef hangen , dus dat was ook niet echt heel nuttig }:| .

SPOILER
Verder lijken mijn darmen een soort van geactiveerd sinds gisterochtend en ik heb zin in dingen die ik normaal echt nooit eet. Lang leve hormonen.
pi_148599844
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:33 schreef silliegirl het volgende:
Mijn lijf doet raar.

[..]

SPOILER
Hier voelt mijn lijf wat raar. Verwijderen van Mirena viel me uiteindelijk mee (goed, het was even niet lekker, maar de krampjes waren na een dag over). Ik heb amper bloedverlies gehad eigenlijk; wat spotting, maar dat had ik al voor de verwijderen. Het plan was om nog een maand condooms te gebruiken om even mijn cyclus af te wachten, maar dat ging 24 uur na de verwijdering al "mis". Gisteren bleef het condoom vervolgens "achter" bij mij in plaats van dat het bij mijn vriend bleef hangen , dus dat was ook niet echt heel nuttig }:| .

SPOILER
Verder lijken mijn darmen een soort van geactiveerd sinds gisterochtend en ik heb zin in dingen die ik normaal echt nooit eet. Lang leve hormonen.
Je hebt ook gewoon gelijk.. en eigenlijk vind ik dat zelf ook. :)

Fijn dat het verwijderen van de mirena zo is meegevallen!
Op die manier is condooms gebruiken die echt nuttig nee :7

SPOILER
pi_148600407
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:06 schreef J0ycie88 het volgende:

SPOILER
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Daui op 12-01-2015 14:37:59 ]
pi_148600829
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:59 schreef Daui het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_148601076
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:14 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  maandag 12 januari 2015 @ 13:49:01 #242
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148603675
de laptop er maar eens bijgepakt en ook een reactie:
neem het niet TE persoonlijk op , maar zie het als een " andere reactie" :*

SPOILER
pi_148605854
SPOILER
pi_148607644
quote:
7s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef Barreltje het volgende:

SPOILER
SPOILER
  maandag 12 januari 2015 @ 15:54:32 #245
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_148607902
SPOILER
pi_148610647
SPOILER
pi_148611432
quote:
7s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef Barreltje het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_148611867
SPOILER
Denk dat het misschien beter is om dit onderwerp af te sluiten, dit topic gaat tenslotte over streepjes plassen en alles wat daarbij komt kijken! Ben blij met al jullie reacties en heb er echt wat aan gehad. Dank je wel lieverds! :*
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 20:44:38 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148619030
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:23 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hier is de }) vanochtend gearriveerd... En ik was superblij :@ Het is de eerste keer sinds ik ben gestopt met de pil half december, dus eigenlijk is het heel mooi op tijd. Geen idee of dit een indicatie is of kan zijn voor de volgende cycli, maar ik vind het wel een opsteker dat mijn lijf het nu in ieder geval al goed heeft opgepakt.

Ik zag er wel een beetje tegenop om (wanneer ik pech heb en niet snel zwanger raak) weer elke maand ongesteld te moeten worden, aangezien dat de laatste jaren met de pil zorgde voor mega hoofdpijn van te voren. Daarom slikte ik vaak meerdere strips door, dan had ik het in ieder geval maar een paar keer per jaar. Maar ik heb nu dus niks aan voelen komen, het was er gewoon ineens. Eigenlijk net als 'vroeger' toen ik nog geen pil had...

Voor mijn gevoel beginnen we nu pas echt, klinkt dat heel stom?

Zul je zien dat ik alsnog een troll lijf heb en dat de volgende cyclus 3 maanden duurt of zo :')
ik snap dat wel, zou ook blij zijn als ik nu ongesteld word :D wil het liefste natuurlijk zwanger zijn maar dat schemergebied vind ik alleen nog maar verrotter :')

Vandaag was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld was geworden, voelde iets nats zeg maar. Bleek gewoon vocht te zijn :? Op zich een verbetering tov afgelopen week, was het steeds kurkdroog van onderen :')

Over het verloop van je cyclus valt echt nog niks te zeggen. Ik dacht met een eerste cyclus van 25 dagen ook dat mijn lichaam het goed oppikte. Sindsdien steeds rond de 40 dagen, nu zelfs langer. Geen peil op te trekken dus eigenlijk :')
pi_148619045
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:18 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb me door jou toch laten verleiden. Geen 3de streepje op de CB (moet je een kruisje op hebben). Maar nu wacht ik geduldig tot woensdag ;) Want ondanks dat het veel te vroeg is, voelt het toch als een kleine teleurstelling. Ik had nog zo gezegd tegen mijn vriend, neem die testen mee de vrachtwagen in anders doe ik morgen al een test! Maar hij denkt dat ik geduldiger ben als dat ik werkelijk ben ;)
Clearblue is niet zo gevoelig toch...? Hou hoop me is, het is nog super vroeg! :*
pi_148619230
Het was de earlytest van Clearblue, tot 4 dagen voor NOD. Geen idee of ze echt zo gevoelig zijn. Maar ik blijf hoop houden hoor.. Zolang mijn tetten nog pijn doen :P

Morgen en woensdag ook werken. Dus weinig tijd om er aan te denken, of juist wel. Sta 2 dagen op de babygroep ;)
pi_148626623
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik snap dat wel, zou ook blij zijn als ik nu ongesteld word :D wil het liefste natuurlijk zwanger zijn maar dat schemergebied vind ik alleen nog maar verrotter :')

Vandaag was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld was geworden, voelde iets nats zeg maar. Bleek gewoon vocht te zijn :? Op zich een verbetering tov afgelopen week, was het steeds kurkdroog van onderen :')

Over het verloop van je cyclus valt echt nog niks te zeggen. Ik dacht met een eerste cyclus van 25 dagen ook dat mijn lichaam het goed oppikte. Sindsdien steeds rond de 40 dagen, nu zelfs langer. Geen peil op te trekken dus eigenlijk :')
Wanneer heb je voor het laatst getest MaJo? Zolang er geen bloed is....... is er hoop ;)

Schemergebied is gewoon ruk, je wilt gewoon weten waar het op staat.. Op een gegeven moment kijk je zelfs uit naar het ongesteld zijn... althans dat heb ik altijd. Zodat je daarna door kan.

Hier nu lekker naar bed. Mijn borsten accepteren het vandaag wat beter dat ik op ze lig. Gisteren was t drama, auch! En volgens mijn vriend zijn ze groter... Daar heb ik geen problemen mee :P
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 23:53:24 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148628125
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:19 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wanneer heb je voor het laatst getest MaJo? Zolang er geen bloed is....... is er hoop ;)

Schemergebied is gewoon ruk, je wilt gewoon weten waar het op staat.. Op een gegeven moment kijk je zelfs uit naar het ongesteld zijn... althans dat heb ik altijd. Zodat je daarna door kan.

Hier nu lekker naar bed. Mijn borsten accepteren het vandaag wat beter dat ik op ze lig. Gisteren was t drama, auch! En volgens mijn vriend zijn ze groter... Daar heb ik geen problemen mee :P
eergisteren dus de komende week geen test meer voor mij :P

De laatste twee weken ook nauwelijks actie gehad omdat we laatst al zo goed bezig waren geweest :@ :')
pi_148631549
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

eergisteren dus de komende week geen test meer voor mij :P

De laatste twee weken ook nauwelijks actie gehad omdat we laatst al zo goed bezig waren geweest :@ :')
Ik zou dat echt niet volhouden. Dus ik vind het knap dat je nu een week wacht!
Hier morgen weer.. Merk aan mezelf dat ik mezelf wel voorbereid om een negatieve test. Ik denk nu steeds meer, ik word vast gewoon ongesteld. Verstand en gevoel liggen hier niet op 1 lijn haha!
pi_148632077
@Majo, dat vocht zou zonaar vruchtbaar vocht kunnen zijn. Ik hoop dat je dat benut hebt ;)
Schudden voor gebruik
pi_148632719
Ik verlies allemaal "oud bloed" vandaag. Hopelijk is dat een voorbode van menstruatie, want dan weet ik dat alles weer wat op orde is daar.

Het echte wachten is voor mij begonnen trouwens. Vriend en ik hebben gisteren hardop gezegd dat we gewoon aan kinderen gaan beginnen nu. Dus de condooms zijn in de prullenbak verdwenen!
pi_148633266
Wie gaat er nog even twee streepjes plassen dit deel? We hebben een quotum waar we ons aan vast moeten houden! :D
pi_148633270
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:13 schreef silliegirl het volgende:
Ik verlies allemaal "oud bloed" vandaag. Hopelijk is dat een voorbode van menstruatie, want dan weet ik dat alles weer wat op orde is daar.

Het echte wachten is voor mij begonnen trouwens. Vriend en ik hebben gisteren hardop gezegd dat we gewoon aan kinderen gaan beginnen nu. Dus de condooms zijn in de prullenbak verdwenen!
*O*
pi_148634044
Hier zondagavond wat licht bloed bij afvegen, sindsdien heel minimaal wat oud bloed "spotting". Vandaag is mijn NOD. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik ongesteld word.
pi_148634737
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:28 schreef JantinaGr het volgende:
Hier zondagavond wat licht bloed bij afvegen, sindsdien heel minimaal wat oud bloed "spotting". Vandaag is mijn NOD. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik ongesteld word.
Heb je ook krampjes?
pi_148635068
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:46 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Wie gaat er nog even twee streepjes plassen dit deel? We hebben een quotum waar we ons aan vast moeten houden! :D
Als jullie nu even allemaal een kleine maand (of weet ik veel wanneer mijn nod is) niet posten, ga ik daarvoor zorgen! Ik ben namelijk vastberaden om keihard met jong geschopt te worden deze ronde! BAM!
pi_148636054
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:00 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Heb je ook krampjes?
Nope.

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:13 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Als jullie nu even allemaal een kleine maand (of weet ik veel wanneer mijn nod is) niet posten, ga ik daarvoor zorgen! Ik ben namelijk vastberaden om keihard met jong geschopt te worden deze ronde! BAM!
Weet je wel wat je van ons vraagt? :P
pi_148637451
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:13 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Yes!! *O*

Ik meldde mij vorige week af per e-mail bij de vk. Daarna belde de VK dat ik toch nog voor de zekerheid een echo moest laten maken, om te kijken of alles goed weg was. Dus daar was ik net en ze zag een prachtig ei dat op springen stond. en ze zag ook nog wat 'slijm' :@ *O*

Ik had eigenlijk om een afdruk moeten vragen voor in het babyboek, mocht het nu raak zijn. :D
pi_148638499
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 12:36 schreef Limone het volgende:

[..]

Yes!! *O*

Ik meldde mij vorige week af per e-mail bij de vk. Daarna belde de VK dat ik toch nog voor de zekerheid een echo moest laten maken, om te kijken of alles goed weg was. Dus daar was ik net en ze zag een prachtig ei dat op springen stond. en ze zag ook nog wat 'slijm' :@ *O*

Ik had eigenlijk om een afdruk moeten vragen voor in fhet babyboek, mocht het nu raak zijn. :D
Batsen voor een kleine limoncello
~O>
pi_148638711
Pfff :( later deze morgen voelde ik me kotsmisselijk in mn buik en zag al wat bloed. Net even een kop thee gedronken en ik stond na een halfuur op om naar de keuken te lopen en ik dacht... :{ ... }:| ... :'( compleet doorgelekt.
Het gaat weer zo'n week worden vrees ik
pi_148638802
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:21 schreef deadly_kiss het volgende:
Pfff :( later deze morgen voelde ik me kotsmisselijk in mn buik en zag al wat bloed. Net even een kop thee gedronken en ik stond na een halfuur op om naar de keuken te lopen en ik dacht... :{ ... }:| ... :'( compleet doorgelekt.
pi_148639239
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 12:36 schreef Limone het volgende:

[..]

Yes!! *O*

Ik had eigenlijk om een afdruk moeten vragen voor in het babyboek, mocht het nu raak zijn. :D
Jaaa, we love prachtige eieren! O+ Dattie maar snel aangevallen moge worden door duizenden enthousiaste zeemannen! ~O>

quote:
Beuh... :*

Zo, en nu allemaal kappen met posten. Mijn ei is waarschijnlijk pas over een week of twee. Anders redden we dat quotum niet! :P
pi_148639365
Als dit deel morgen nog open is. Is er de mogelijkheid dat ik misschien een vroeg streepje plas ;)
pi_148639446
Had ik nou maar braaf met jullie meegeschreven i.p.v. alleen meelezen.... Dan hadden mijn streepjes van afgelopen zondag dit deel gered ;).
pi_148639650
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:47 schreef Malteser het volgende:
Had ik nou maar braaf met jullie meegeschreven i.p.v. alleen meelezen.... Dan hadden mijn streepjes van afgelopen zondag dit deel gered ;).
aah, toe! Plaats ze ook nog even hier! Kunnen we je ook weer uitzwaaien. O+
pi_148639659
quote:
Blegh. :(
pi_148639849
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:55 schreef Limone het volgende:

[..]

aah, toe! Plaats ze ook nog even hier! Kunnen we je ook weer uitzwaaien. O+
Dat voelde zo bezwaard omdat ik deze keer niet actief meer mee heb gepost :@.

Lief dat ik ze toch mag posten O+. Hopelijk geldt 3x is scheepsrecht...

pi_148639864
*O* Wat een mooie streepjes, zeg! O+
pi_148639898
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:03 schreef Limone het volgende:
*O* Wat een mooie streepjes, zeg! O+
Dank je O+.
pi_148639939
*O* wat is dit toch een mooi topic *O*

Gefeliciteerd!!!
pi_148640000
*O* gefeliciteerd!
pi_148640275
Jeeeh Malteser! WE HEBBEN STREPEN! *O*

Feli!
pi_148640852
*Breekt het glas en trekt aan het streepjesalarm*

YEAEAEAEAEAEAEAEAEAEAHHHHHHH!!!!! Streeeeeeeeeeeeeeeeeepjââââsss!!! *O* *O* *O*

Gefeliciteerd Malteser! :s)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:41:05 #279
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_148640878
Gefeliciteerd Malteser! *O*
  Moderator dinsdag 13 januari 2015 @ 14:52:45 #280
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148641231
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 06:43 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik zou dat echt niet volhouden. Dus ik vind het knap dat je nu een week wacht!
Hier morgen weer.. Merk aan mezelf dat ik mezelf wel voorbereid om een negatieve test. Ik denk nu steeds meer, ik word vast gewoon ongesteld. Verstand en gevoel liggen hier niet op 1 lijn haha!
Ik heb deze cyclus al 4x getest (kerst, oudjaar, vorige week dinsdag en afgelopen zaterdag) en die teleurstelling is steeds zo groot dat ik dat mezelf even niet meer aan wil doen. Gek genoeg ben ik er helemaal niet zo mee bezig, ik geloof er eigenlijk gewoon niet meer in deze ronde. Laat mij maar gewoon ongesteld worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 08:20 schreef Stippelrientje het volgende:
@Majo, dat vocht zou zonaar vruchtbaar vocht kunnen zijn. Ik hoop dat je dat benut hebt ;)
Helaas niet -O- We zitten even tijdelijk bij mijn ouders vanwege de kapotte auto in afwachting op de nieuwe (krijgen we zaterdag) dus even helemaal geen actie hier :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:02 schreef Malteser het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Tuurlijk mag jij je prachtige strepen posten gekkie! :* Snap ook wel dat je minder mee hebt gepost gezien jouw geschiedenis. En dit keer echt wegblijven hier he ;)
pi_148641385
Wat lief van jullie! Dank!
Ik heb inderdaad trouw meegelezen maar durfde niet mee te posten. Hopelijk nu een plakker..
En dat jullie maar snel mogen volgen richting Z&G!
  Moderator dinsdag 13 januari 2015 @ 15:09:04 #282
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148641773
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:57 schreef Malteser het volgende:
Wat lief van jullie! Dank!
Ik heb inderdaad trouw meegelezen maar durfde niet mee te posten. Hopelijk nu een plakker..
En dat jullie maar snel mogen volgen richting Z&G!
Als jij beloofd in Z&G te blijven hebben we een deal ;)
pi_148642302
Deadly-kiss :*

Malteser *O* gefeliciteerd!!

Limone, hopelijk was dat de eerste film van jullie toekomstige kindje.

Silliegirl nu voor het (bevruchte) eggie, veel succes!

J0ycie waarom wil je testen als je gisteren negatief testte en je verwacht ongesteld te worden? (Ik bedoel het niet gemeen, maar vraag het mij af wat je dan echt verwacht?) Ik hoop natuurlijk dat je 2 streepjes krijgt.
Ik vind het zelf zo confronterend om zo'n witte test te zien, daarom test ik amper, maar dat moet iedereen zelf weten natuurlijk.

Majo ik hoop voor je dat je snel duidelijk hebt in je cylcus :*. Welke auto is het geworden?

Sorry Sara toch in jou topic gepost :P, maar er is in ieder geval al weer een tweede streepje!
pi_148642554
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:24 schreef Sethiwe het volgende:

J0ycie waarom wil je testen als je gisteren negatief testte en je verwacht ongesteld te worden? (Ik bedoel het niet gemeen, maar vraag het mij af wat je dan echt verwacht?) Ik hoop natuurlijk dat je 2 streepjes krijgt.
Ik vind het zelf zo confronterend om zo'n witte test te zien, daarom test ik amper, maar dat moet iedereen zelf weten natuurlijk.

Majo ik hoop voor je dat je snel duidelijk hebt in je cylcus :*. Welke auto is het geworden?

Sorry Sara toch in jou topic gepost :P, maar er is in ieder geval al weer een tweede streepje!
Ik verwacht niet ongesteld te worden. Voel nog niets. Alleen die mogelijkheid hou ik wel in mijn achterhoofd om me voor te bereiden op een teleurstelling.
Voor nu heb ik nog steeds pijnlijke borsten, soms vlagen van misselijkheid en een gevoelige onderbuik. Dus ik hoop nog steeds!
pi_148642802
Oh dan had ik dat verkeerd begrepen, sorry. Ik duim voor je!
  Moderator dinsdag 13 januari 2015 @ 16:04:03 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148643742
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:24 schreef Sethiwe het volgende:

Misschien haal je Joycie en mij door elkaar? Ik verwacht er niks meer van. Daarom ga ik ook even niet meer testen, het is zo'n domper steeds -O-

Het is een Citroen C4 geworden O+ We hebben nu een C5 dus we gaan een klein stapje terug maar deze is wel zuiniger, 6 jaar nieuwer en vooral veel goedkoper qua wegenbelasting. We gaan nu in 3 maanden betalen wat we eerst in 1 maand betaalde :o
pi_148645010
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Als jij beloofd in Z&G te blijven hebben we een deal ;)
Deal! O+
  dinsdag 13 januari 2015 @ 17:03:03 #288
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148645605
*O* *O* *O* voor de streepjes van Malteser, de auto van MaJo, het weggooien van condooms van Sillie en de mooie eitjes van Limone!

:* voor Deadly. Maar een beetje rustig aan doen!
En spanning voor J0ycie. Heb je nog nagels over? ;)

Hier inmiddels alweer op dag 7 (of pas? -O-). Waar de menstruatie normaal na een dag of 4/5 wel voorbij is, ben ik vandaag nog niet klaar. Zal wel komen door de stress? Ik merk wel dat het temperaturen me meevalt. Had het idee dat ik er dan opeen heel veel meer mee bezig zou zijn, maar dat is niet zo. Misschien ook wel omdat ik erg veel afleiding heb.
Verder weinig te melden. Dit vind ik eigenlijk ook helemaal geen fijn deel van de cyclus, hoor! :')
  dinsdag 13 januari 2015 @ 17:58:28 #289
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148647242
voor het tijdverdrijf totdat er nog iemand een streepje plast :

http://www.nu.nl/binnenla(...)ernamen-in-2014.html
pi_148649066
Congrats Malteser!! In elk geval 1 streepje dit topic!

Hier is }) definitief op bezoek gekomen. Nu nog een paar uur de welbekende pijnlijke krampen. :(
Hebben jullie dat ook altijd aan het begin zo heftig?

Ik zeg in elk geval... op naar de volgende ronde.
pi_148650504
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:03 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
*O* *O* *O* voor de streepjes van Malteser, de auto van MaJo, het weggooien van condooms van Sillie en de mooie eitjes van Limone!

:* voor Deadly. Maar een beetje rustig aan doen!
En spanning voor J0ycie. Heb je nog nagels over? ;)

Hier inmiddels alweer op dag 7 (of pas? -O-). Waar de menstruatie normaal na een dag of 4/5 wel voorbij is, ben ik vandaag nog niet klaar. Zal wel komen door de stress? Ik merk wel dat het temperaturen me meevalt. Had het idee dat ik er dan opeen heel veel meer mee bezig zou zijn, maar dat is niet zo. Misschien ook wel omdat ik erg veel afleiding heb.
Verder weinig te melden. Dit vind ik eigenlijk ook helemaal geen fijn deel van de cyclus, hoor! :')
Ik heb nog nagels over.

Net gegeten en voelde me echt even weeïg/misselijk. Argh, morgenochtend vroeg vriendlief uit bed trommelen ;) moet om 7 uur weg om te werken dus hij mag er even lekker mee uit! Ben erg ongeduldig op het moment ;)
  Moderator dinsdag 13 januari 2015 @ 20:15:19 #292
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148652653
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 19:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb nog nagels over.

Net gegeten en voelde me echt even weeïg/misselijk. Argh, morgenochtend vroeg vriendlief uit bed trommelen ;) moet om 7 uur weg om te werken dus hij mag er even lekker mee uit! Ben erg ongeduldig op het moment ;)
is jouw cyclus zo precies dat het alleen maar morgen 4 dagen voor NOD kan zijn? Ook zo zonde als je te vroeg test.

Ik ga in ieder geval voor je duimen :*
  dinsdag 13 januari 2015 @ 20:41:51 #293
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148653808
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:58 schreef Barreltje het volgende:
voor het tijdverdrijf totdat er nog iemand een streepje plast :

http://www.nu.nl/binnenla(...)ernamen-in-2014.html
Wat een namen staan er tussen, hè... In het namen-topic zijn er al een aantal uitvoerig besproken. Een beetje anders dan 13 in een dozijn: prima (al vind ik dat persoonlijk wel de mooiste namen O+). Maar je noemt je dochter toch geen Qut? |:( of gaan ze daar een heel spectaculaire uitspraak aan koppelen?

mijn oprechte excuses als ik iemand beledig omdat zij Qut heet of overweegt. Hopelijk ben je in het leven weinig kortzichtige mensen tegengekomen ^O^
pi_148654238
Gefeliciteerd Malteser!

En succes Joycie morgenochtend! Ik duim voor je!
pi_148655013
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

is jouw cyclus zo precies dat het alleen maar morgen 4 dagen voor NOD kan zijn? Ook zo zonde als je te vroeg test.

Ik ga in ieder geval voor je duimen :*
Nee dat niet.. het is echt wild gokken! Weet alleen wanneer mijn ovulatie was, 3 of 4 januari.

Beetje lastig dus. Heb gewoon geen geduld. Wil morgen testen en daarna in het weekend pas weer. Omdat dat de momenten zijn dat mijn vriend thuis is. Maar misschien moet ik gewoon wachten..
  Moderator dinsdag 13 januari 2015 @ 21:11:22 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148655295
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:06 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee dat niet.. het is echt wild gokken! Weet alleen wanneer mijn ovulatie was, 3 of 4 januari.

Beetje lastig dus. Heb gewoon geen geduld. Wil morgen testen en daarna in het weekend pas weer. Omdat dat de momenten zijn dat mijn vriend thuis is. Maar misschien moet ik gewoon wachten..
Je moet sowieso doen wat het beste voor jou voelt :) Als je niet kan wachten gewoon doen toch?
pi_148655537
Ik denk dat dat me wel de meeste rust geeft ja. Ik zal eens zien. Wie weet verslaap ik me morgen en heb ik er geen tijd voor :P

Word vervolgd ;)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:40:45 #298
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_148656636
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:02 schreef Malteser het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Helemaal gemist :o
Gefeliciteeeeeeeeerd!!! *O*
pi_148664836
Dames! Ik word gek! Net geplast over de Clearblue vroege test, en wij zien allebei een heeeeeeeeeeeel licht streepje. Voornamelijk in de spiegeling van het licht. Ik ga nog niet juichen. Want dat mag ik nog niet van mijn vriend. Maar ik ben hyper. Ik wil een foto maken maar ik ben bang dat daar dus helemaal niets op te zien is!
pi_148664854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 06:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Dames! Ik word gek! Net geplast over de Clearblue vroege test, en wij zien allebei een heeeeeeeeeeeel licht streepje. Voornamelijk in de spiegeling van het licht. Ik ga nog niet juichen. Want dat mag ik nog niet van mijn vriend. Maar ik ben hyper. Ik wil een foto maken maar ik ben bang dat daar dus helemaal niets op te zien is!
*O* *O* streep is streep

Een dik verdiende streep voor jou Joyce!
Noem haar alsjeblieft geen Qut ;)
pi_148664912
Dat zou geweldig zijn joycie! Ik hoop dat de streep snel duidelijker wordt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')