Vertel meer pls.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Omdat ik al wel vaker vlogs/video's van haar (helemaal) heb aangezien.
Best leerzaam, ik weet nu o.a. meer van make-up en wat er allemaal bij komt kijken om er dagelijks een gezicht op te tekenen.
Als het je niet bevalt ga je maar weer naar je verkiezingen scquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef hoink581 het volgende:
Waarom zijn OP's altijd achterlijke gifs hier.
Je weet dat die dicht isquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt ga je maar weer naar je verkiezingen sc
Wat een xenofoob sfeertje zet je zo 2Nutz.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Als het je niet bevalt ga je maar weer naar je verkiezingen sc
Ja. Toch nog even een mooie butthurt.quote:
Ik wil dat je je hier thuis voelt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat een xenofoob sfeertje zet je zo 2Nutz.
Jep ik mis hem echtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Toch nog even een mooie butthurt.
[..]
Ik wil dat je je hier thuis voelt.
Ach je hebt de WA groep nogquote:
En de klb scquote:
Omdat er thuis niemand is en je dus ook niet uitgemaakt word voor rotte vis?quote:
Ook dat nog. Genoeg alternatieven dus!quote:
awhquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik voel me al echt thuis hier trouwens
Snap ik, het is warm hier en mensen leven mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik voel me al echt thuis hier trouwens
Je kwam deze keer niet eensquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, het is warm hier en mensen leven mee.
Alle grappen kan ik nog redelijk grinniken totdat je valse aannames gaat maken. Beetje Gridlok humor. "haha ja ik weet niets dus dan verzin ik maar iets om mezelf vervolgens tegen te spreken."quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
Omdat er thuis niemand is en je dus ook niet uitgemaakt word voor rotte vis?
Ja ik voel de warmtequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, het is warm hier en mensen leven mee.
quote:
Wow, sorry man.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle grappen kan ik nog redelijk grinniken totdat je valse aannames gaat maken. Beetje Gridlok humor. "haha ja ik weet niets dus dan verzin ik maar iets om mezelf vervolgens tegen te spreken."
Dat vind ik jammer 2Nutz.
Ziet er leuker uit dan Mascha.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:52 schreef remi1986 het volgende:
die irCute is wel een sletje hoor .. beetje dit soort videos maken om views te krijgen. Geloof dat dan ook direct van dat ze die dingen had gekregen.
Ik word van deze ontwikkelingen allemaal zeer verdrietig. Als redneck 500 dollar uitgeven aan onbekende Nederlandse meisjes, terwijl die allemaal zeekoeien zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:52 schreef remi1986 het volgende:
die irCute is wel een sletje hoor .. beetje dit soort videos maken om views te krijgen. Geloof dat dan ook direct van dat ze die dingen had gekregen.
goed begin is het halve werkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je begint vandaag weer goed zie ik
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle grappen kan ik nog redelijk grinniken totdat je valse aannames gaat maken. Beetje Gridlok humor. "haha ja ik weet niets dus dan verzin ik maar iets om mezelf vervolgens tegen te spreken."
Dat vind ik jammer 2Nutz.
Wow ook ziek veramerikaansd gelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:52 schreef remi1986 het volgende:
Doet ze toch ook? Ze postte over het cammen in GYM SC.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow ook ziek veramerikaansd gelijkdacht dat ze aan sporten deed btw
Daarom, speciaal voor jou. Wil niet dat je weer verdrietig gaat worden enzo.quote:
Waar is de sporty lichaam?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet ze toch ook? Ze postte over het cammen in GYM SC.
Het leven is al zo'n tranendal. Ik ben blij dat je medeleven toont 2Nutz.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Daarom, speciaal voor jou. Wil niet dat je weer verdrietig gaat worden enzo.
Zoals ik zei, zo rollen we hier in deze scquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het leven is al zo'n tranendal. Ik ben blij dat je medeleven toont 2Nutz.
3 knoopjes op je T-shirt en vervolgens allemaal open laten staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog zo'n meisje in de lijst van gerelateerde video's
![]()
![]()
met jezelf spelen is geen sportquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet ze toch ook? Ze postte over het cammen in GYM SC.
Dit is geen podium om je fok discussies te laten escaleren, hoink.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:57 schreef hoink581 het volgende:
http://themuslimissue.wor(...)-of-all-rape-crimes/
Bron van GhpH. Kunnen we allemaal even lachen.
Heey, alles goed?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je begint vandaag weer goed zie ik
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
Van die meidjes ook die dan een foto posten van hun nieuwe schoenen en daar verder zelf ook helemaal op staan met hotpants aan en een kleine lapje stof voor je tieten en vet veel make up
Ze post daar al jaren manquote:
Spijker op de kop herman.quote:
mss denkt ze dat het ook telt als ze 10km rent in CoD?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze post daar al jaren manwat is deze voor het lapjes houderij!?!?!
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mss denkt ze dat het ook telt als ze 10km rent in CoD?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mss denkt ze dat het ook telt als ze 10km rent in CoD?
Gaat goed, homie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
copthoooooooooooooooooooorne
het gaat prima, met jou?
Anders hoor ik er niet bij. Ik hoor er graag bij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja waarom niet jij ook op de herman hypetrain springen
Het hoeft ook niet te escaleren, dat is al eens gebeurt. Ik wilde puur en alleen jullie een stukje van het absurde deel van internet laten zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
Dit is geen podium om je fok discussies te laten escaleren, hoink.
tschoe tschoequote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
ja waarom niet jij ook op de herman hypetrain springen
Mooi die inception hier.... op FOK! in KLB in de SC mensen wijzen op een absurd deel van het internetquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet te escaleren, dat is al eens gebeurt. Ik wilde puur en alleen jullie een stukje van het absurde deel van internet laten zien.
ik voorzie deze SC dagelijks van kwaliteitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Gaat goed, homie.Goed om je hier te zien.
Ja, maar dat stukje had je nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi die inception hier.... op FOK! in KLB in de SC mensen wijzen op een absurd deel van het internet
quote:If you are a dream don't wake me up!!!
You 'll grow up very quickly!
Beautiful music, beautiful girl, beautiful video.
I look many of youtubers and you'll make the difference
daarmee zeg je dus dat we allemaal randdebielen zijn ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi die inception hier.... op FOK! in KLB in de SC mensen wijzen op een absurd deel van het internet
Niet om de sfeer te verpesten of tegen te spreken maar ik zie je hier nooit eigenlijk.....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik voorzie deze SC dagelijks van kwaliteit
Verschillende tijden van posten 2Nutz.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Niet om de sfeer te verpesten of tegen te spreken maar ik zie je hier nooit eigenlijk.....
Wat, is Herman hier?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om de sfeer te verpesten of tegen te spreken maar ik zie je hier nooit eigenlijk.....
Komt alleen een beetje huilen van 'Noem me geen Hermannquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice, iemand moet het doen. Je bent ook actief op Twitter tegenwoordig zie ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik voorzie deze SC dagelijks van kwaliteit
Als je niet tevreden bent dan flikker je maar op.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef hoink581 het volgende:
Waarom zijn OP's altijd achterlijke gifs hier.
Nee, dit was het wel zo'n beetje.quote:
YT en reclame-inkomsten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar dat geld komt toch bij mascha vandaan?
ik zie jou juist nooit hierquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je hebt wel paar dingen gemist afgelopen dagenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
klopt, Twitter had ook wat extra kwaliteit nodig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:03 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nice, iemand moet het doen. Je bent ook actief op Twitter tegenwoordig zie ik.
Ik zit hier alleen in de ochtend en middag idd. Al 100 jaar.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
daarmee zeg je dus dat we allemaal randdebielen zijn ofzo?
God sammequote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar dat stukje had je nog nooit gezien.
[..]
Wat dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je hebt wel paar dingen gemist afgelopen dagen
ik kan eerlijk gezegd niets goeds herinneren wat er gebeurd is de laatste paar dagenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Dingen gemist en geen eens op de hoogte gebracht worden door chaiben ik van de abbo lijst af chai?
Waarom gaat ze dan met hem? Niet om het uiterlijk lijkt mijquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je niet tevreden bent dan flikker je maar op.
Met vriendelijke groet,
KLB-klantenservice
[..]
Nee, dit was het wel zo'n beetje.
[..]
YT en reclame-inkomsten.
Is dit serieus die FOK!ster (irCute)?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:52 schreef remi1986 het volgende:
Is toch louter kwaliteit manquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt alleen een beetje huilen van 'Noem me geen Hermann'
Ben je al gehypnotiseerd door haar tieten?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is dit serieus die FOK!ster (irCute)?
Ben je van plan een Meloewatje te doen met irCute? Anders zou ik wel eerst informeren naar haar geestelijke gesteldheid.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:12 schreef chroestjov het volgende:
Jammer weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan eerlijk gezegd niets goeds herinneren wat er gebeurd is de laatste paar dagen
Ik denk eerder met Willow.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je van plan een Meloewatje te doen met irCute? Anders zou ik wel eerst informeren naar haar geestelijke gesteldheid.
ja staat in dat gym topic. Paar posts boven de post die Modus quotte.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze al met hem sinds de middelbare school.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom gaat ze dan met hem? Niet om het uiterlijk lijkt mij
is willow de nieuwe sg?quote:
Ah wat cutequote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze al met hem sinds de middelbare school.
Toen had hij waarschijnlijk nog haar.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:18 schreef Chai het volgende:
Doe eens niet zo lullig. Willow heeft nog wel iets van klasse en is nog oprecht lief.
wie?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lullig. Willow heeft nog wel iets van klasse en is nog oprecht lief.
vriendin of kloon?quote:
Wat mij nog bijstaat is de beef met haan. Die kwam hier de gleufridder uithangen, nadat Chloro iets zei tegen xSomesz.quote:
Watquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Wat mij nog bijstaat is de beef met haan. Die kwam hier de gleufridder uithangen, nadat Chloro iets zei tegen xSomesz.
Ok ken ik verder niet rustig maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja haan heeft een zware tijd, zijn moeder is snakelady en die laat hem nu achter in NL.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Wat mij nog bijstaat is de beef met haan. Die kwam hier de gleufridder uithangen, nadat Chloro iets zei tegen xSomesz.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja haan heeft een zware tijd, zijn moeder is snakelady en die laat hem nu achter in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |