Tarkan? Meh. Nog steeds te glad. Maar minder gay dan die Zyzz dude.quote:
Ben jij zo'n "shirtje uit op een festival om de goods te showen" figuur?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet nog wel ff tijdje balansen zo na O&N hoor maar festivalzyzzoen gaan we schijnen brah
Ik streep je van mijn lijst afquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit gvd op was nr 4 en nog 2 wasmanden vol te gaan. Die single leef
.
"Kut geen kleding meer, ff nieuwe kopen" is niet de beste methode, blijkbaar.
Met je kettlebellinstructeur mag ik hopenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, fuck, meeting over 10 minuten...
Ik denk dat ie inmiddels gestenigd is omdat ie uit de kast kwam of zo?quote:
Helaas, promotiebegeleider....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Met je kettlebellinstructeur mag ik hopen
Jij vuige lesbienne!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef Weissman het volgende:
dima lijkt wel beetje op tarkan maar dan meer aesthetics
Check!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga later genoeg verdienen voor een schoonmaakstertje.
Tuinierenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij vuige lesbienne!
De intratuin vind je zeker wel leuk?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tarkan? Meh. Nog steeds te glad. Maar minder gay dan die Zyzz dude.
Nee, meer van "ik heb m'n shirt uit dus heel gauw opbokken voordat je een paar stompen krijgt"-figuurquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij zo'n "shirtje uit op een festival om de goods te showen" figuur?
Beter. Maar wat hebben die mannen met die lelijke overstylde kapsels?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tuinieren
Plastic Ikea planten
Ik haat dat hele terugsturen gebeuren want niets past ooit goed (of te groot, of te kleinquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Online shoppenniet onder de mensen hoeven komen
geen paskamerterreur
O. Meh. Beide stom.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, meer van "ik heb m'n shirt uit dus heel gauw opbokken voordat je een paar stompen krijgt"-figuur
Ga je turn up the beach?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet nog wel ff tijdje balansen zo na O&N hoor maar festivalzyzzoen gaan we schijnen brah
Echte Ernemmer die Henkiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, meer van "ik heb m'n shirt uit dus heel gauw opbokken voordat je een paar stompen krijgt"-figuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |