Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine. Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig. (Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.
Must have apps De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur. Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) CruisinDen, hiker regio Amsterdam Dalenbart, hiker regio Amersfoort driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset) Drilboor, hiker regio Breda Fleauris, hiker regio Rotterdam Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway) Hojdhopper, hiker regio Utrecht ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn Kevindinhinho, hiker regio Zwolle Kiprollade, hiker regio Rotterdam Krotenkoker, hiker regio Rotterdam Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset) Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) qua111, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Schaafkaas, hiker regio Groningen Solidberg, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen stripe, hiker regio Groningen (Autoreset) trolley, hiker regio Leeuwarden underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) Viezze, hiker regio Eindhoven VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch Wave103, hiker regio Utrecht wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset) yosander, hiker regio Groningen (Autoreset) zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle
dery1990, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen QuiCk01, ex-hiker regio Leiden
Privéchauffeurs ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Dimitri_, privéchauffeur regio Breda DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem invine, privéchauffeur regio Amsterdam Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
Taxichauffeurs Dimitri_, regio Breda Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur/Lijnbus chauffer Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.</pre>
Net de aansluiting gemist op Amersfoort, maar het is hier tenminste wel warm. En dan heb ik straks de rechtstreekse trein naar Groningen, dat is ook wel lekker.
Op dinsdag 6 januari 2015 13:39 schreef Sarasi het volgende: Net de aansluiting gemist op Amersfoort, maar het is hier tenminste wel warm. En dan heb ik straks de rechtstreekse trein naar Groningen, dat is ook wel lekker.
Ik ben met een minuut of tien op Amersfoort, maar pak gelijk de blauwe smurf richting Barneveld
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Maar ik zit nu wel lekker in de warme trein terug naar Grunn. Toch een dagje van acht uur vandaag. En ik heb me er eindelijk bij neergelegd dat de snelste en eenvoudigste manier om bij de leasing in Amersfoort te komen via afrit Vathorst is.
Op dinsdag 6 januari 2015 14:08 schreef Sarasi het volgende: Maar ik zit nu wel lekker in de warme trein terug naar Grunn. Toch een dagje van acht uur vandaag. En ik heb me er eindelijk bij neergelegd dat de snelste en eenvoudigste manier om bij de leasing in Amersfoort te komen via afrit Vathorst is.
Heheh, duurt even
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik heb vandaag voor het eerst in lange tijd eens lekker aan het werk kunnen gaan op mijn laptop terwijl ik op de klant wachtte, zo hopelijk in de trein naar Arnhem nog even aan de gang
Op dinsdag 6 januari 2015 14:08 schreef Sarasi het volgende: Maar ik zit nu wel lekker in de warme trein terug naar Grunn. Toch een dagje van acht uur vandaag. En ik heb me er eindelijk bij neergelegd dat de snelste en eenvoudigste manier om bij de leasing in Amersfoort te komen via afrit Vathorst is.
Gozer, vanuit Zwolle is Vathorst 10x makkelijker dan Hoevelaken. Vanuit Amsterdam is Hoevelaken inderdaad gemakkelijker. Vanuit Utrecht kun je ook beter Hoevelaken pakken.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Gozer, vanuit Zwolle is Vathorst 10x makkelijker dan Hoevelaken. Vanuit Amsterdam is Hoevelaken inderdaad gemakkelijker. Vanuit Utrecht kun je ook beter Hoevelaken pakken.
Te ingewikkeld dit allemaal. Ik had het net door, zonder navigatie nog wel want mijn Garmin kent die hele afrit Vathorst al niet, maken jullie me weer in de war.
Op dinsdag 6 januari 2015 15:47 schreef A_Valbuena het volgende: Teringzooi vergeten autotransportformulier in te vullen Weet iemand wat de gevolgen zijn?
Hoe bedoel je? Auto meegenomen zonder formulier in te vullen en te laten tekenen?
Op dinsdag 6 januari 2015 15:47 schreef A_Valbuena het volgende: Teringzooi vergeten autotransportformulier in te vullen Weet iemand wat de gevolgen zijn?
Als je met auto transportformulier de kilometerstanden, wachttijden en onkosten bedoelt; dan kan het zijn dat de gemaakte kosten (tanken, wachttijden) op je salaris worden ingehouden.
Als je het standaard formulier bent vergeten wat je voor iedere rit moet invullen, dan ben je gewoon dom
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Als je met auto transportformulier de kilometerstanden, wachttijden en onkosten bedoelt; dan kan het zijn dat de gemaakte kosten (tanken, wachttijden) op je salaris worden ingehouden.
Als je het standaard formulier bent vergeten wat je voor iedere rit moet invullen, dan ben je gewoon dom
Ja idd deze (de eerste) bedoel ik dus. Heb niet getankt en ook niet echt gewacht ofzo dus wat kunnen ze dan inhouden
Ja idd deze (de eerste) bedoel ik dus. Heb niet getankt en ook niet echt gewacht ofzo dus wat kunnen ze dan inhouden
Dan denk, en hoop ik voor je, dat het allemaal wel mee gaat vallen. Je zou natuurlijk ook alsnog die gegevens kunnen versturen, maar of ze er dan nog iets mee doen weet ik niet. Maar goed, baat het niet, dan schaadt het ook niet
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ja idd deze (de eerste) bedoel ik dus. Heb niet getankt en ook niet echt gewacht ofzo dus wat kunnen ze dan inhouden
Je bedoelt dus eigenlijk dat je een herinneringsmail hebt ontvangen?
Die krijg ik in 80% van de gevallen omdat ik t altijd vergeet. En in 50% van die gevallen heb ik hem wel gestuurd maar zuigt hun administratie weer.
Nog nooit gezeik mee gehad in ieder geval. Ook wel vaker bonnetjes 2 maanden na dato gestuurd omdat ik die ergens 'handig' had neergelegd. Ze zijn gelukkig coulant.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op dinsdag 6 januari 2015 16:46 schreef wtr12 het volgende: Vandaag ook weer is een ritje gereden. Zwolle - Amersfoort En net als Sarasi een kwartier in de file gestaan en afslag Hoevelaken gemist, kortom: kut.
Morgen Apeldoorn - IJmuiden en Lisserbroek - Amersfoort
Hee ho, ik heb de afslag niet gemist! Was jij dan toevallig de andere student hiker die mee ging met de bus naar Hoevelaken en dan met de trein naar Amersfoort?
Hee ho, ik heb de afslag niet gemist! Was jij dan toevallig de andere student hiker die mee ging met de bus naar Hoevelaken en dan met de trein naar Amersfoort?
Ehhh, ik ben wel met de bus naar Hoevelaken gegaan ja en heb daar de trein gepakt naar Amersfoort, maar dat was rond 14:00
Hebben jullie dat ook wel eens gehad, je start de auto en bijna spontaan doe je een schietgebedje dat je de eindbestemming gaat halen? Ik startte die 5008 en 't vliegwiel kwam zo'n beetje door 't dashboard heen en ook de versnellingsbak en koppeling waren compleet verneukt. Enkeltje Verweggistan voor dat hok. Toch knap hoe mensen dat in 220K voor elkaar krijgen. Ding gaf ook allemaal foutmeldingen en waarschuwingen. 'Onbekende storing, raadpleeg instructieboek' en 'kans op verstopping roetfilter, raadpleeg instructieboek'. Aangezien er bij geen 1 'STOP' stond maar gewoon naar Almere gereden. Na te hebben getankt nog gehaald ook! En nog een half uurtje, dan ben ik weer in Groningen
Op dinsdag 6 januari 2015 17:06 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Hebben jullie dat ook wel eens gehad, je start de auto en bijna spontaan doe je een schietgebedje dat je de eindbestemming gaat halen? Ik startte die 5008 en 't vliegwiel kwam zo'n beetje door 't dashboard heen en ook de versnellingsbak en koppeling waren compleet verneukt. Enkeltje Verweggistan voor dat hok. Toch knap hoe mensen dat in 220K voor elkaar krijgen. Ding gaf ook allemaal foutmeldingen en waarschuwingen. 'Onbekende storing, raadpleeg instructieboek' en 'kans op verstopping roetfilter, raadpleeg instructieboek'. Aangezien er bij geen 1 'STOP' stond maar gewoon naar Almere gereden. Na te hebben getankt nog gehaald ook! En nog een half uurtje, dan ben ik weer in Groningen
1x een Renault Master gehad die enorm gierende versnellingsbak had. Blij dat ik daarmee de auto veiling in Barneveld haalde
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op dinsdag 6 januari 2015 17:06 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Hebben jullie dat ook wel eens gehad, je start de auto en bijna spontaan doe je een schietgebedje dat je de eindbestemming gaat halen?
Van die mooie Kangoo's voor dat postbedrijf.
Koppeling die onmogelijk hoog ligt..Piepende remmen en een benden binnenin
Je bedoelt dus eigenlijk dat je een herinneringsmail hebt ontvangen?
Die krijg ik in 80% van de gevallen omdat ik t altijd vergeet. En in 50% van die gevallen heb ik hem wel gestuurd maar zuigt hun administratie weer.
Nog nooit gezeik mee gehad in ieder geval. Ook wel vaker bonnetjes 2 maanden na dato gestuurd omdat ik die ergens 'handig' had neergelegd. Ze zijn gelukkig coulant.
Ja precies haha. Heb het net maar opgestuurd, uur telaat maargoed
Als het voor een transport van vandaag is zou je alsnog het transportformulier kunnen invullen en dan maar zonder handtekening inscannen en uploaden?
Nee ben niet het transportformulier vergeten in te vullen, dat zou wel heel stupid zijn . Ben vergeten alle gegevens online te uploaden (ze willen het dezelfde dag) dus heb het maar vandaag gedaan. Moest voor 16:00 maar heb het een uur later dus gedaan
Nee ben niet het transportformulier vergeten in te vullen, dat zou wel heel stupid zijn . Ben vergeten alle gegevens online te uploaden (ze willen het dezelfde dag) dus heb het maar vandaag gedaan. Moest voor 16:00 maar heb het een uur later dus gedaan
Oh joh dat is geen probleem lijkt me, van die standaardzinnetjes ''ZELFDE DAG OPSTUREN!!''. Denk dat negen van de tien keer er toch pas na drie dagen wat mee gedaan wordt. Een uurtje te laat zal niemand zich om bekommeren.
Heb één keer gehad dat ik dusdanig laat thuis kwam van hiken (21:30) en die avond al afspraken had ik het niet had geüpload, dag er na mailtje met de vraag van een stagiaire of ik ze kon uploaden en daar was het klaar mee.
Een Crafter, Jetta, CrossPolo en een 500. Die gast moet haast wel ejaclueren als die in een BMW stopt
Ik dacht ook al ''Wauw, de marketing van EW upload echt alles wat je opstuurt'' maar op zich is het niet verkeerd. Geeft in ieder geval een realistischer beeld met wat voor wagens je gaat rijden als je voor EW werkt. Die standaard A-merk bakken als elke willekeurige Audi of Mercedes op Facebook heb ik ook wel gezien ondertussen.
Zie liever gekke of unieke auto's dan die luxe wagens die voornamelijk op FB staan.
Geen werk gekregen morgen ondanks beschikbaarheid tot 16.00 uur, ook geen smsjes vandaag. Is de planning rond of heeft het nog zin om vanavond (noodnummer?) of morgenochtend te bellen? Iemand enig idee?
Vandaag een te gore Peugeot 807 gereden, gelukkig was het maar een half uurtje.
Op dinsdag 6 januari 2015 21:04 schreef ElTinuzz het volgende: Geen werk gekregen morgen ondanks beschikbaarheid tot 16.00 uur, ook geen smsjes vandaag. Is de planning rond of heeft het nog zin om vanavond (noodnummer?) of morgenochtend te bellen? Iemand enig idee?
Vandaag een te gore Peugeot 807 gereden, gelukkig was het maar een half uurtje.
Nou noodnummer lijkt me niet, beetje ongepast om nu mensen thuis te gaan storen omdat jij niet op tijd naar kantoor hebt gebeld. Het is een noodnummer.
Gewoon morgenochtend bellen. Ik heb vandaag wel een mailtje gehad met de melding dat het druk is en de vraag wie er morgen beschikbaar is, en op Facebook stond ook een melding voor morgen met de tekst'' iedere hiker die kan is welkom!''.
Op dinsdag 6 januari 2015 21:04 schreef ElTinuzz het volgende: Geen werk gekregen morgen ondanks beschikbaarheid tot 16.00 uur, ook geen smsjes vandaag. Is de planning rond of heeft het nog zin om vanavond (noodnummer?) of morgenochtend te bellen? Iemand enig idee?
Vandaag een te gore Peugeot 807 gereden, gelukkig was het maar een half uurtje.
Het zou wat zijn als iedere hiker die geen werk heeft gekregen voor de volgende dag het noodnummer zou gaan bellen ..
Als ze jou nodig hadden gehad, hadden ze je wel gebeld. Zo simpel is het. Het zal nog wel veel vaker gaan voorkomen dat je geen werk krijgt terwijl je wel gewoon beschikbaar stond, dus wen er maar vast aan.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Klopt het dat je nu bij ritten die per email worden gegeven 2 keer dezelfde rit onder elkaar in dezelfde mail krijgt? Er staat namelijk dat ik 2 ritten moet rijden maar dit zijn precies dezelfde ritnummers. Echter verschillen de salarissen en wat kleine dingen.
Klopt het dat je nu bij ritten die per email worden gegeven 2 keer dezelfde rit onder elkaar in dezelfde mail krijgt? Er staat namelijk dat ik 2 ritten moet rijden maar dit zijn precies dezelfde ritnummers. Echter verschillen de salarissen en wat kleine dingen.
Nee. Staan er twee keer twee ritnummers vermeld? Dan klopt het, want je krijgt tegenwoordig al je opdrachten in een enkele mail. Als het twee andere auto's zijn, heb je gewoon twee ritten.
Nee. Staan er twee keer twee ritnummers vermeld? Dan klopt het, want je krijgt tegenwoordig al je opdrachten in een enkele mail. Als het twee andere auto's zijn, heb je gewoon twee ritten.
u staat ingepland voor de volgende ritten: rit 1: 1336736 rit 2: 1336736
Dit staat er en dan twee keer hetzelfde verhaal, op het salaris na. Dus de auto en de adressen zijn hetzelfde maar sommige dingen verschillen weer wel. Vage boel, bel ze morgen wel even.
u staat ingepland voor de volgende ritten: rit 1: 1336736 rit 2: 1336736
Dit staat er en dan twee keer hetzelfde verhaal, op het salaris na. Dus de auto en de adressen zijn hetzelfde maar sommige dingen verschillen weer wel. Vage boel, bel ze morgen wel even.
Misschien een wissel? Heb nog geen ritten volgens het nieuwe formaat gehad / gedaan, maar dit leek me wel mogelijk
Klopt het dat je nu bij ritten die per email worden gegeven 2 keer dezelfde rit onder elkaar in dezelfde mail krijgt? Er staat namelijk dat ik 2 ritten moet rijden maar dit zijn precies dezelfde ritnummers. Echter verschillen de salarissen en wat kleine dingen.
Ja heb ik ook, snap d'r de ballen niet van. Blijkbaar moeten er nog wat plooien gladgestreken worden?
quote:
U bent zojuist gebeld door onze planner, hierbij bevestigen wij dat u staat ingepland voor de volgende ritten: rit 1: 1335651 rit 2: 1335651 rit 3: 1336350
Ook maar een account aangemaakt. Heb ooit in het verleden gesolliciteerd bij Easyway. Paar weken geleden terug gebeld met het bericht dat ik overmorgen voor privé chauffeur mag gaan.. Heb hiernaast al een prima bijbaan, maar afwisseling kan geen kwaad.
Nou heb ik al gezien dat het uit den boze is om iets te vragen dat al eerder is gevraagd, maar ga ik het toch doen haha Is het verstandig om morgen die route een paar keer te rijden? Of is het prima te doen als je de route uit je hoofd leert. Ik kom namelijk uit Utrecht en ken Breda niet echt. Ik ben zelfs van plan om een auto te huren voor morgen en even die route paar keer te doen, of zeggen jullie dat dit niet nodig is?
Ook ben ik niet echt bekend met een automaat, maar dit is geen probleem denk ik. Heb er al een in het verre verleden gereden.
Ja heb ik ook, snap d'r de ballen niet van. Blijkbaar moeten er nog wat plooien gladgestreken worden?
[..]
Ja denk ik ook. Kon er echt maar 1 rit uit ontcijferen dus ga die morgen maar doen. Ben ook wel benieuwd wat het loon van die rit gaat worden, aangezien er twee bedragen staan waarvan de een aanzienlijk beter dan de andere.
Op dinsdag 6 januari 2015 23:10 schreef joppie_saus het volgende: Easyway heeft het album met ingezonden foto's verwijderd. Daar stond mijn glaswagen tussen. Bazenrit was dat
Ik zie dat album nu gewoon staan op FB? 674 foto's?
Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef Thrasyllus het volgende: Iemand toevallig in Dusseldorf donderdag?:P moet daar 4 uur wachten ('s-ochtends). Anders wordt het maar serietjes kijken op de telefoon en studeren
Haha I know, hoe vaak ik daat niet heb gezeten in/met de auto. En rondjes rijden om het pand heen om te kijken of er nog in de auto bereik is voor wanneer ik het binnen zat was. Wel alweer een tijdje geleden.
Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef Officier het volgende: Ook maar een account aangemaakt. Heb ooit in het verleden gesolliciteerd bij Easyway. Paar weken geleden terug gebeld met het bericht dat ik overmorgen voor privé chauffeur mag gaan.. Heb hiernaast al een prima bijbaan, maar afwisseling kan geen kwaad.
Nou heb ik al gezien dat het uit den boze is om iets te vragen dat al eerder is gevraagd, maar ga ik het toch doen haha Is het verstandig om morgen die route een paar keer te rijden? Of is het prima te doen als je de route uit je hoofd leert. Ik kom namelijk uit Utrecht en ken Breda niet echt. Ik ben zelfs van plan om een auto te huren voor morgen en even die route paar keer te doen, of zeggen jullie dat dit niet nodig is?
Ook ben ik niet echt bekend met een automaat, maar dit is geen probleem denk ik. Heb er al een in het verre verleden gereden.
Je hoeft echt geen auto te gaan huren, leer het een beetje uit je kop via google maps, het is ook geen drama als je een keer de verkeerde afslag neemt.
En de automaat, heel simpel, leg je linkerviet aan de kant en gebruik alleen je rechtervoet.
Je hoeft echt geen auto te gaan huren, leer het een beetje uit je kop via google maps, het is ook geen drama als je een keer de verkeerde afslag neemt.
En de automaat, heel simpel, leg je linkerviet aan de kant en gebruik alleen je rechtervoet.
Top thanks! Ja, hoop niet dat ze heel moeilijk gaan doen. Als je in z'n D komt aanrijden bij stoplicht moet je gewoon remmen tot de auto stopt en dan overschakelen naar N? En met achteruitgaan ook eerst remmen en dan naar R?
Top thanks! Ja, hoop niet dat ze heel moeilijk gaan doen. Als je in z'n D komt aanrijden bij stoplicht moet je gewoon remmen tot de auto stopt en dan overschakelen naar N? En met achteruitgaan ook eerst remmen en dan naar R?
Oei, doe dat overschakelen naar de N maar niet. Als je in de auto gaat zitten, dan altijd de (rechter)voet op de rem zetten, dan de auto starten, voet op de rem houden en schakelen naar de D, bij de Mercedes is dat in een paar hoekjes naar je toe trekken naar de D. En dan laat je hem ook in de D, als je bij een stoplicht aankomt, dan rem je rustig af tot je stil staat en dan laat je de voet op de rem, als het licht op groen gaat, dan voet van de rem en rustig optrekken.
Achteruit rijden inderdaad, eerst remmen tot je stil staat, dan naar de R.
Ik zit nu te denken, ik gebruik volgens mij NOOIT de N, bij een automaat wordt die vrijwel niet gebruikt denk ik.
Oei, doe dat overschakelen naar de N maar niet. Als je in de auto gaat zitten, dan altijd de (rechter)voet op de rem zetten, dan de auto starten, voet op de rem houden en schakelen naar de D, bij de Mercedes is dat in een paar hoekjes naar je toe trekken naar de D. En dan laat je hem ook in de D, als je bij een stoplicht aankomt, dan rem je rustig af tot je stil staat en dan laat je de voet op de rem, als het licht op groen gaat, dan voet van de rem en rustig optrekken.
Achteruit rijden inderdaad, eerst remmen tot je stil staat, dan naar de R.
Ik zit nu te denken, ik gebruik volgens mij NOOIT de N, bij een automaat wordt die vrijwel niet gebruikt denk ik.
Oei, doe dat overschakelen naar de N maar niet. Als je in de auto gaat zitten, dan altijd de (rechter)voet op de rem zetten, dan de auto starten, voet op de rem houden en schakelen naar de D, bij de Mercedes is dat in een paar hoekjes naar je toe trekken naar de D. En dan laat je hem ook in de D, als je bij een stoplicht aankomt, dan rem je rustig af tot je stil staat en dan laat je de voet op de rem, als het licht op groen gaat, dan voet van de rem en rustig optrekken.
Achteruit rijden inderdaad, eerst remmen tot je stil staat, dan naar de R.
Ik zit nu te denken, ik gebruik volgens mij NOOIT de N, bij een automaat wordt die vrijwel niet gebruikt denk ik.
N gebruik ik alleen als ik op iemand sta te wachten en de motor wil laten draaien. Verder bij stilstaan altijd uit of in P.
Ik heb de nare gewoonte een automaat altijd in de N te zetten als ik voor het stoplicht sta te wachten Een beetje gewend aan het moeten schakelen voordat ik wegrijd bij een stoplicht...
Op woensdag 7 januari 2015 11:20 schreef OMGitsSander het volgende: Vandaar dat mensen altijd zo traag optrekken bij stoplichten. Zie het nut er niet van in om hem neutraal te zetten. Moeie benen? Hoe oud ben je?
Meestal zeggen mensen iets anders over mijn rijstijl....
Las gisteren een berichtje over werken in de auto.. Had vorige week weer eens de VIPbus mee, en wat wachttijd. Wifi aan boord + entertainment is niet erg om te wachten.
Op woensdag 7 januari 2015 12:29 schreef Dimitri_ het volgende: Las gisteren een berichtje over werken in de auto.. Had vorige week weer eens de VIPbus mee, en wat wachttijd. Wifi aan boord + entertainment is niet erg om te wachten.
Op woensdag 7 januari 2015 12:29 schreef Dimitri_ het volgende: Las gisteren een berichtje over werken in de auto.. Had vorige week weer eens de VIPbus mee, en wat wachttijd. Wifi aan boord + entertainment is niet erg om te wachten.
Op woensdag 7 januari 2015 12:29 schreef Dimitri_ het volgende: Las gisteren een berichtje over werken in de auto.. Had vorige week weer eens de VIPbus mee, en wat wachttijd. Wifi aan boord + entertainment is niet erg om te wachten.
Op woensdag 7 januari 2015 12:29 schreef Dimitri_ het volgende: Las gisteren een berichtje over werken in de auto.. Had vorige week weer eens de VIPbus mee, en wat wachttijd. Wifi aan boord + entertainment is niet erg om te wachten.