dat is de tendens tegenwoordig in R&P, TS belachelijk maken en maar een mening is de juiste mening. Het begint hier steeds meer op KLB te lijken.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een idiote "je mag je er niet mee bemoeien" tendens in dit topic zegAls 1 van mijn vriend(inn)en idioot behandeld wordt door zijn/haar partner zal ik dat zeker met hem/haar bespreken en er naar vragen!
En maar BLIJVEN herhalen en geen mm toegevenquote:Op maandag 12 januari 2015 08:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
dat is de tendens tegenwoordig in R&P, te belachelijk maken en maar een mening is de juiste mening. Het begint hier steeds meer op KLB te lijken.
Hahaha, inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En maar BLIJVEN herhalen en geen mm toegeven
Wie weet kickt hij wel op de vernedering ja. Maar dan is het dus inderdaad castrerend gedragquote:Op maandag 12 januari 2015 08:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Wie weet is t n Vunzig dominantiespelletje in t openbaar
Moppie is erger...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:04 schreef kwiwi het volgende:
MannetjeZelfde categorie als "hubby", "vrouwtje" etc.
Je weet niet waar je het over hebt vriendquote:
Ik bedoel maarquote:Op maandag 12 januari 2015 20:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt vriend
Huh? Nee, dat zie ik niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:19 schreef WvdL het volgende:
Ik denk dat TS gewoon jaloers is... omdat ze zelf hem niet zover heeft kunnen temmen.
Pure afgunst dit.
Dit ja. En vervolgens alles afzeiken, waar je maar over zeiken kan. Overigens, waarom zou iemand willen dat je zittend plast?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:52 schreef jogy het volgende:
Eens, ik zou het ook niet kunnen accepteren en behandel die persoon op exact dezelfde wijze tot de relatie ontploft of ze door heeft dat ze belachelijk bezig is.
'mannetje' kan ik op zich nog wel hebben, walgelijk kooswoord maar goed maar het door de tent schreeuwen dat je zittend moet plassen zou voor mij een reden zijn om overal staand, met een blinddoek en na vijf keer gedraaid te zijn random ergens overheen te zeiken.
Ik vind het pas echt ranzig om de wc-bril contant omhoog te moeten doen.quote:Op zondag 18 januari 2015 09:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het niet zeiken om te zeiken. Heel irritant en ook best vies om steeds die wc bril dan omlaag te moeten doen.
Dan ga je maar zitten. Ik kan niet staand pissen.quote:Op zondag 18 januari 2015 09:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik vind het pas echt ranzig om de wc-bril contant omhoog te moeten doen.
Daarom heb ik ook een urinoir thuisquote:Op zondag 18 januari 2015 09:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan ga je maar zitten. Ik kan niet staand pissen.
Dan ben je gewoon zelf een hufter. Zeker als je te gast bent, en dan ook nog in een vrouwenhuis.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:22 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Ken der wel één die vond dat de bril altijd omlaag moest, want vrouwenhuis. Eigenlijk had ik dat ook gewoon moeten doen, dat de bril dan nat wordt is risico van het vak, maar ja ik 'vergat' hem gewoon altijd omlaag te doen.Waarom? Omdat ik het een bullshit reden vond, en het gewoon zeiken is om te kunnen zeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |