Ik vraag aan jullie hoe jullie dit zouden vinden.....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Vraag dan aan de vrouw waarom ze zo doet...
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:12 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Ik vraag aan jullie hoe jullie dit zouden vinden.....
...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:48 schreef Obstinaatje het volgende:
Hebben jullie enig idee welke psychologie er achter dit gedrag schuil gaat?
Dus: mannen praten met mannen, en vrouwen praten met vrouwen? Hoezo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Vraag dan aan de vrouw waarom ze zo doet...
Zie je de 'dan' in de post? Je wil het niet met de man bespreken, je vindt dat moeilijk. Vervolgens stel ik het voor om het met de vrouw te bespreken, pak je het op deze manier aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:14 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Dus: mannen praten met mannen, en vrouwen praten met vrouwen? Hoezo?
Ik zoek sowieso geen vrouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
....... vooral geen vrouw zoeken die zo doet dus, ......
maar waarom?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:18 schreef Obstinaatje het volgende:
Nou ja, vooralsnog is mijn idee door jullie reacties dat het inderdaad redelijk denigrerend is wat mevrouw doet. Dit wilde ik gewoon even weten. En dat was de bedoeling van mijn vraag.
Ik weet nu dat ik geen spoken zie. En nu kan ik het er met hem/haar over hebben op een geschikt moment. Of gewoon aan haar vragen waarom ze dat doet.
Nogmaals: waarom?quote:
Wat is er nou zo moeilijk aan dat ik gewoon nieuwsgierig ben naar wat jullie hiervan vinden?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het ergens nogal denigrerend naar die vriend van je dat jij uberhaubt vind dat jij je hier mee moet bemoeien? Het is een volwassen man neem ik aan. Laat hem lekker zijn eigen relatie vorm geven
Je wil het met het koppel bespreken? Dus je wil niet alleen weten wat volslagen vreemden er van vinden? (snap ik ook al niet, daar niet van. Daarnaast is je OP zo opgesteld dat wij niet anders kunnen zeggen als 'nou nou dat gaat wel ver')quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:21 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk aan dat ik gewoon nieuwsgierig ben naar wat jullie hiervan vinden?
Ik heb geen idee wat hierachter zit, maar persoonlijk zou ik het niet lang pikkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:48 schreef Obstinaatje het volgende:
Bij een bij mij bekend stel heeft mevrouw het over 'haar mannetje' als ze haar man bedoeld. (Niks 'mannetje' aan, een grote sterke kerel.)
En bij mij ging even het licht uit toen ze in haar onbekend gezelschap de man op weg naar het toilet de instructie toeriep (hard) om vooral te gaan zitten tijdens het plassen.
Hebben jullie enig idee welke psychologie er achter dit gedrag schuil gaat? En hoe zouden de mannen hier reageren als hen dat zou overkomen? (Tenzij je er aan gewend bent na een lange relatie, of niet beter weet omdat mammie dat ook altijd deed...)
Zelf vind ik het een verbale vorm van castratie, maar misschien overdrijf ik. Zou natuurlijk kunnen.
Leuk topic toch? Interessante vraag op zich en men springt er op in. Topic geslaagdquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Leuk topic toch? Interessante vraag op zich en men springt er op in. Topic geslaagd.
Wat een BS opmerking. Wat doe je überhaupt op een forum als je zo denkt. Het is normaal en ook goed om je mening te toetsen. Anders zit je voor je het weet in een ivoren toren je eigen mening te herkauwen tot je niet beter weet dan dat je altijd gelijk hebt. En dat is pas irritant.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je wil het met het koppel bespreken? Dus je wil niet alleen weten wat volslagen vreemden er van vinden? (snap ik ook al niet, daar niet van. Daarnaast is je OP zo opgesteld dat wij niet anders kunnen zeggen als 'nou nou dat gaat wel ver')
Het lijkt mij weer zo'n typisch topic waarbij TS een mening heeft en die even ondersteund wil zien
Dan nog zou ik het niet lang pikkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:28 schreef jogy het volgende:
En wie weet hangt die vrouw wel elke nacht met tepelklemmen aan het plafond. Who knows.
Met een OP als deze kan dit topic toch maar 1 kant uit?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:32 schreef Obstinaatje het volgende:
[..]
Wat een BS opmerking. Wat doe je überhaupt op een forum als je zo denkt. Het is normaal en ook goed om je mening te toetsen. Anders zit je voor je het weet in een ivoren toren je eigen mening te herkauwen tot je niet beter weet dan dat je altijd gelijk hebt. En dat is pas irritant.
2 toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Met een OP als deze kan dit topic toch maar 1 kant uit?
Is dat zo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Met een OP als deze kan dit topic toch maar 1 kant uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |