Verweijfd.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:01 schreef koosfransoos het volgende:
Verweij had een meisje kunnen zijn.
Ik vind het helemaal niks. Als mensensnelheid willen kijken ze maar naar het WK sprint.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:23 schreef hhh38 het volgende:
Kleine meerkamp zou wel beter zijn voor de spanning denk ik.
Mogelijk is dat zo ja. Maar wat ga ik dan 10k's als deze missen. Die prima race tussen WOH en Swings, die strijd tussen Verweij en Kramer, de krankzinnige 30'ers die Yuskov nog net naar het brons brengen.... Persoonlijk heb ik genotenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:23 schreef hhh38 het volgende:
Kleine meerkamp zou wel beter zijn voor de spanning denk ik.
Ik ook hoor. Maar je moet er niet mee door willen gaan tot er alleen nog maar Nederlanders mee willen doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:32 schreef Roceco het volgende:
[..]
Mogelijk is dat zo ja. Maar wat ga ik dan 10k's als deze missen. Die prima race tussen WOH en Swings, die strijd tussen Verweij en Kramer, de krankzinnige 30'ers die Yuskov nog net naar het brons brengen.... Persoonlijk heb ik genoten
Dit jaar was het ( zeker bij de mannen) toch echt wel spannend tot de laatste afstand.....quote:Op zondag 11 januari 2015 17:00 schreef Piperidine het volgende:
Omdat het niet echt meer spannend is, Arcee.
Maar niet of er een Nederlander wint.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit jaar was het ( zeker bij de mannen) toch echt wel spannend tot de laatste afstand.....
Alsof de rest van de afgelopen pak em beet 10 jaar spannender wasquote:Op zondag 11 januari 2015 17:36 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Maar niet of er een Nederlander wint.
dat is wel triest inderdaadquote:Op zondag 11 januari 2015 17:39 schreef tong80 het volgende:
20 seconden op de WDR. Niks over de mannen.
Dat was het vorig jaar ook totaal niet. Nog ff de kijkcijfers gecheckt van gisteren en die waren zeer keurig (hoogste kijkdichtheid van de dag), dus daar lag het ook niet aan. Misschien een verval in interesse binnen FOK? Mogelijk versterkt door toestand in Parijs en het veldrijden?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:00 schreef Piperidine het volgende:
Omdat het niet echt meer spannend is, Arcee.
laten we ook niet vergeten dat het de afgelopen jaren steeds rustiger is geworden op Fok in het algemeen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:41 schreef Roceco het volgende:
[..]
Dat was het vorig jaar ook totaal niet. Nog ff de kijkcijfers gecheckt van gisteren en die waren zeer keurig (hoogste kijkdichtheid van de dag), dus daar lag het ook niet aan. Misschien een verval in interesse binnen FOK? Mogelijk versterkt door toestand in Parijs en het veldrijden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |