eens!!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet zeiken Wust...Sablikova stak er gewoon met kop en schouders bovenuit...
Heb de 1500m vrouwen niet gezien en alleen de laatste 2 ritten van de 10 kmquote:Op zondag 9 januari 2011 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
Het heeft mij niet echt kunnen boeien, heb er iig zelden zo weinig van gezien.
Ja, het was leuk.quote:
Ik heb er vrede mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jammer dat Nederland faalt met twee 2e plaatsen.
Daar hebben we idd mooi een half topic over volgeluldquote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef MiLalaa het volgende:
ohja, en hoogtepunt damestoernooi was de gezellige rit Skokova - Erbanova hier
hahaha exactly my thoughtsquote:Op zondag 9 januari 2011 16:35 schreef Wilskracht het volgende:
Herbert spanning op papier.
Het ergste is dat hij het nog meent ook.
falen, falen... niet mee eensquote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het was leuk.
Jammer dat Nederland faalt met twee 2e plaatsen.
oude tijden herleven.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar hebben we idd mooi een half topic over volgeluld
De EK afterparty volgt nog inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef MiLalaa het volgende:
oh ik had weer even een pauze, gaat het nog verder met huldiging of is het al klaar ?
Ai...die opmerking van gisteren is slecht gevallenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Poppel is nog niet zo oud dus weet dat niet
wat heb ik gemist?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ai...die opmerking van gisteren is slecht gevallen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |