quote:Op zondag 9 januari 2011 15:37 schreef Felagund het volgende:
Zul je net zien dat het Skokova gaat worden.
Dieptriest...dat wij met bier, nootjes en blokjes kaas op de bank zitten te lachen om slechte tijdenquote:
Alleen een beetje jammer dat ze het daarover hebben tijdens het vrouwenschaatsenquote:
rijdt nu niet meerquote:
dat moet hij ff harder roepen, dan horen ze het misschienquote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef snellejelle het volgende:
Goeie tip van Herbert; "je moet geen 36-ers gaan rijden"
Herbert heeft er wel verstand van.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef snellejelle het volgende:
Goeie tip van Herbert; "je moet geen 36-ers gaan rijden"
Het ging er over dat iemand (?) géén date met de kroonprins had gehad. Geen heel schokkend nieuws dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:42 schreef MiLalaa het volgende:
wat, wie heeft er een date met wie gehad? (waar hébben Hersman en Dijkstra het over??)
Dat jij je met die RTL Boulevard roddels bezig houdt...quote:Op zondag 9 januari 2011 15:42 schreef MiLalaa het volgende:
wat, wie heeft er een date met wie gehad? (waar hébben Hersman en Dijkstra het over??)
Ach kom, niks mis met leuke afgetrainde schaatsters.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat jij je met die RTL Boulevard roddels bezig houdt...
De meeste zijn anders niet zo geweldigquote:Op zondag 9 januari 2011 15:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach kom, niks mis met leuke afgetrainde schaatsters.
Milalalalalalalala is daar altijd de eerste meequote:Op zondag 9 januari 2011 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
zeg Poppeltje, je moet wel het leuke met het aangename kunnen verenigen he!!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, mooi dat je op deze manier toch zelf wat spanning aan het toernooi kan toevoegen.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zeg Poppeltje, je moet wel het leuke met het aangename kunnen verenigen he!!
ik kan anders ook vet serieus over schaatsen praten hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 15:45 schreef snellejelle het volgende:
Milalalalalalalala is daar altijd de eerste mee![]()
Mirri had je vroeger altijd, die scheen nog met Pauline van Deutekom te hebben gezoendquote:Op zondag 9 januari 2011 15:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Milalalalalalalala is daar altijd de eerste mee![]()
hahahaquote:Op zondag 9 januari 2011 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
We krijgen de 5000 m bij de vrouwen nog. Alsof na een uitvaartdienst nog maar eens de volledige versie van 'November Rain' wordt ingestart.
Goeie
Dacht ik.quote:
lol, nou zo ver ga ik niet hoor, daar moet je me even nie tmee vergelijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:46 schreef Remzz het volgende:
Mirri had je vroeger altijd, die scheen nog met Pauline van Deutekom te hebben gezoend
gewoon om ons te pestenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:49 schreef Drassss het volgende:
ERbanova gaat gewoon geen 39e rijden maar vanaf 38 naar 40
staat Kemkers te coachen?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Skokova zit bijna in de binnenbaan
in dat geval bedoelde ik ronde 12, niet 13quote:Op zondag 9 januari 2011 15:48 schreef franklop het volgende:
de eerste 200 meter telt als ronde 1 trouwens he!@
die had ik!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:52 schreef franklop het volgende:
dat was de 39-er even kijken volgens mij ronde 9
drie ronden voor het eind.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:52 schreef franklop het volgende:
dat was de 39-er even kijken volgens mij ronde 9
kutwijf op 2/1000quote:Op zondag 9 januari 2011 15:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Skokova had overigens het traagste rondje, 39.98.
Het was Erbanova in ronde 10!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:48 schreef franklop het volgende:
FOK!forum 5.000 meter bokaal:
Van_Poppel - Erbanova ronde 11
snelle_jelle - Erbanova ronde 2
franklop - erbanova ronde 8
Symphonic - Erbanova ronde 5
MiLalaa - Erbanova ronde 9
Felagund - Erbanova ronde 10
Drassss - Zlothowska ronde 7
DiegoRibasdaCunha - Skokova ronde 9
vaarsuvius - Erbanova ronde 13
Flappekz - Skokova ronde 5
Gefeliciteerd, Felagund!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Het was Erbanova in ronde 10!
Winnaar is dus Felagund
Ze doet het erom.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Skokova had overigens het traagste rondje, 39.98.
Rondje negen, volgens mijn berekenen. Of reken je de eerste 200 meter ook als rondje?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Het was Erbanova in ronde 10!
Winnaar is dus Felagund
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:56 schreef Felagund het volgende:
Rondje negen, volgens mijn berekenen. Of reken je de eerste 200 meter ook als rondje?
dat laatste.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze doet het erom.
[..]
Rondje negen, volgens mijn berekenen. Of reken je de eerste 200 meter ook als rondje?
Ik leef met je mee, MiLalaaquote:Op zondag 9 januari 2011 15:55 schreef MiLalaa het volgende:
ja doeii, die regel over de eerste 200m kwam pas later
edit: gefeliciteerd Fegalund !
tweede is toch ook mooi?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:55 schreef MiLalaa het volgende:
ja doeii, die regel over de eerste 200m kwam pas later
edit: gefeliciteerd Fegalund !
Ja, ik zat al te denken of ik wel eens sneller ben geweest... maar ik kan 42.50 vinden (eindtijd 56.44). Op de 1500 eindigde ik nog net onder de 50.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:54 schreef vaarsuvius het volgende:
nog steeds sneller dan MIJN snelste rondje ooit overigens..... (Dat is 41 seconden)
Annilandsquote:Op zondag 9 januari 2011 16:01 schreef wdn het volgende:
Anni met een eigen onderwerp
Geen ondertiteling
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:01 schreef wdn het volgende:
Anni met een eigen onderwerp
Geen ondertiteling
daar zit ik net overheen denk ikquote:Op zondag 9 januari 2011 16:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik in mijn hele leven nog geen vijf kilometer bij elkaar geschaatst heb
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:03 schreef wdn het volgende:
"Daar weet ik het Nederlandse woord niet voor"
(c) Anni
de anderen waren snellerquote:Op zondag 9 januari 2011 16:03 schreef marcodej het volgende:
Ik heb een spannende 10.000m gemist zie ik?
Wat was er met Bokko aan de hand? Vijfde?
EENS! Mail jij de NOS?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Anni
heeft geen ondertiteling nodig.
Anni
moet een eigen show krijgen in de winter
moi, ik let nu extra goed opquote:Op zondag 9 januari 2011 16:03 schreef snellejelle het volgende:
Iemand die naar het WK afstanden toe gaat?
Slecht ijs...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:03 schreef marcodej het volgende:
Ik heb een spannende 10.000m gemist zie ik?
Wat was er met Bokko aan de hand? Vijfde?
Gewoon spontaan he: ze weet het niet en dan gewoon zeggen dat ze het niet weetquote:
En een slechte rit, ik denk niet dat het ijs bij Skobrev echt slechter was.quote:
vond ik niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef MiLalaa het volgende:
oh, goed voor de lange afstanden. Wederom jammer dan dat Sven er niet bij is
Zonder Sven, ook geen wereldrecords...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef MiLalaa het volgende:
oh, goed voor de lange afstanden. Wederom jammer dan dat Sven er niet bij is
Hier waren toch geen wereld records geredenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Sven, ook geen wereldrecords...
die had hij hier ook niet gereden hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Sven, ook geen wereldrecords...
Weet 't niet, Bokko mag normaal gesproken nooit 10s op Blokhuijsen en WOW verliezen...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
En een slechte rit, ik denk niet dat het ijs bij Skobrev echt slechter was.
Ze moeten iets hèquote:Op zondag 9 januari 2011 16:07 schreef franklop het volgende:
proberen ze het damestoernooi nou spannend te laten lijken?
nou, dan zou er wel direct een geweldig baanrecord staan. Daar kijk je toch ook voor. Ik wil wel wat spektakel zien als ik daar zitquote:Op zondag 9 januari 2011 16:06 schreef Symphonic het volgende:
vond ik niet.
Dit is wel eens een keer goed voor het schaatsen
ik vond de rit van Skobrev anders aardig spectaculairquote:Op zondag 9 januari 2011 16:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, dan zou er wel direct een geweldig baanrecord staan. Daar kijk je toch ook voor. Ik wil wel wat spektakel zien als ik daar zit
vooral door het spel natuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 16:08 schreef MiLalaa het volgende:
eigenlijk waren die vorige 3 ritten leuker dan de komende, denk ik
Het ijs zal tijdens de rit van Blokhuijsen en Olde Heuvel wel beter zijn geweest. Dat was de eerste rit na de dweil. Ik denk alleen niet dat het door het slechtere ijs kwam, want zoals je zegt is Bokko normaal gesproken een stuk beter op de 10 km dan Blokhuijsen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weet 't niet, Bokko mag normaal gesproken nooit 10s op Blokhuijsen en WOW verliezen...
't ging over de baan van Inzel...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die had hij hier ook niet gereden hoor
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Dat Sablikova maar in een wak mag rijden
dat zeker, en de rit van Blokhuijsen ook. Maar bij het WK Afstanden op een nieuwe baan, blijkbaar heel goed voor lange afstanden, komop, dat had toch geweldig geweest Sven daar als vanouds los te zien gaan.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vond de rit van Skobrev anders aardig spectaculair
Ok. Ik had hem toch wel gewoon op het podium verwacht.quote:
laat hem volgend seizoen maar een goede comeback makenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat zeker, en de rit van Blokhuijsen ook. Maar bij het WK Afstanden op een nieuwe baan, blijkbaar heel goed voor lange afstanden, komop, dat had toch geweldig geweest Sven daar als vanouds los te zien gaan.
Die rit van Erbanova was idd het hoogtepunt van toernooiquote:Op zondag 9 januari 2011 16:08 schreef MiLalaa het volgende:
eigenlijk waren die vorige 3 ritten leuker dan de komende, denk ik
edit: in ieder geval de 3e rit
in ieder geval de leukstequote:Op zondag 9 januari 2011 16:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die rit van Erbanova was idd het hoogtepunt van toernooi
Je kunt zeggen wat je wilt maar sinds dat ene interview een paar jaar terug kan ze niet meer stuk. Weet niet meer welke dat dat was maar die wat zo huiselijk wasquote:Op zondag 9 januari 2011 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Dat Sablikova maar in een wak mag rijden
Het was de kans om een keer te winnen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ok. Ik had hem toch wel gewoon op het podium verwacht.
Ach ik vind het allemaal best meevallen het valt niet mee in totaal 8 uur schaatsen vol te pratne.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:12 schreef Wilskracht het volgende:
Dieptepunt van het toernooi is het commentaar van Herbert Dijkstra
graag! Hopen op een mooi toernooi dan in Inzell, en geen worldcupje sprintquote:Op zondag 9 januari 2011 16:11 schreef Symphonic het volgende:
laat hem volgend seizoen maar een goede comeback maken
Hij is een leuke sidekick bij Ducrot...maar wat hij nu doet is idd lachwekkendquote:Op zondag 9 januari 2011 16:12 schreef Wilskracht het volgende:
welnee, niemand doet dat beter.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:12 schreef Wilskracht het volgende:
Herbert is nooit leuk.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is een leuke sidekick bij Ducrot...maar wat hij nu doet is idd lachwekkend
idd, ze hebben niet echt door wat het publiek wilquote:Op zondag 9 januari 2011 16:13 schreef MiLalaa het volgende:
jammer dat Dijkstra en Hersman geen date-roddels meer hebben nu
Bij Pauw en Witteman was hij een keer geweldig op dreef. De ene na de andere prachtige schaatsanekdote...quote:
Volgensmij heeft Sablikova eens 13:50 geschaatst uit mijn hoofd.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou ik toch wel een keer willen zien
13.48.33quote:Op zondag 9 januari 2011 16:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij heeft Sablikova eens 13:50 geschaatst uit mijn hoofd.
Laten we het aub wel serieus houden; het gaat hier wel over topsport...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:13 schreef MiLalaa het volgende:
jammer dat Dijkstra en Hersman geen date-roddels meer hebben nu
Bij atletiek heb je ook wel een iets betere controle over de richting waar je ingaatquote:Op zondag 9 januari 2011 16:15 schreef TheVulture het volgende:
En toch ben ik het eigenlijk wel eens met die Dr. Bibberregel... die baan is breed genoeg om er in te blijven en als je dan meerdere keren de fout in gaat is het terecht dat je wordt aangepakt.. gebeurt bij atletiek ook
De baan is in de loop van de tijd smaller geworden volgens mij, en de slag breder.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:15 schreef TheVulture het volgende:
En toch ben ik het eigenlijk wel eens met die Dr. Bibberregel... die baan is breed genoeg om er in te blijven en als je dan meerdere keren de fout in gaat is het terecht dat je wordt aangepakt.. gebeurt bij atletiek ook
Dat word het sowiezoquote:Op zondag 9 januari 2011 16:16 schreef Yonjuuni het volgende:
Straks zitten we met 2-3-4 bij de mannen en 2-3-4-5 bij de vrouwen.
Atletiek is iets heel anders. Schaatsen is 2 kanten uit qua beweging.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:15 schreef TheVulture het volgende:
aerodynamische vrouwenquote:
ik noem een Tonnie de Jong, Carla Zijlstraquote:Op zondag 9 januari 2011 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Toch raar dat wij geen echt goede stayers bij de vrouwen kunnen afleveren structureel
Nou ja, het grote verschil is dat je in schaatsen zijwaarts afzet. Er zijn (technisch uitstekend rijdende) schaatsers die bijna de hele baan nodig hebben. Ik kijk liever naar zo'n brede slag, dan dat stomme rechtdoor prikken.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou al beter zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 16:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Atletiek is iets heel anders. Schaatsen is 2 kanten uit qua beweging.
Maar waarom dan meteen diskwalificeren? Waarom niet 0.5 seconde straftijd per keer?
Dat zou ook nog kunnen ja...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Atletiek is iets heel anders. Schaatsen is 2 kanten uit qua beweging.
Maar waarom dan meteen diskwalificeren? Waarom niet 0.5 seconde straftijd per keer?
Zou wel moeten kunnen (maar ik vind Valkenburg ook leuker dan voorhuis, dus misschien wishfull thinking)quote:Op zondag 9 januari 2011 16:17 schreef snellejelle het volgende:
Gaat Valkunburg Voorhuis nog voorbij??
Gretha Smit...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik noem een Tonnie de Jong, Carla Zijlstra
Juist. En deze regel is er alleen vanwege Sablikova en Kramer. Die 2 gaan/gingen vaak over de lijn heen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:19 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Dat zou al beter zijn
Maar nog steeds niet nodig
Bij regels moet gekeken worden naar het nut van de regel in positieve zin,
Iets wat deze regel dus totaal niet heeft
inderdaad. En direct DQ is dan helemaal belachelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het grote verschil is dat je in schaatsen zijwaarts afzet. Er zijn (technisch uitstekend rijdende) schaatsers die bijna de hele baan nodig hebben. Ik kijk liever naar zo'n brede slag, dan dat stomme rechtdoor prikken.
Da's ook al weer 8 jaar geleden dat die goed reed... om over De Jong en Zijlstra maar te zwijgen....quote:
Maar daarbij benadelen ze niemand.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Juist. En deze regel is er alleen vanwege Sablikova en Kramer. Die 2 gaan/gingen vaak over de lijn heen.
dan is Anni een van de weinige die niet aerodynamisch was (bijna het hele veld is borstloos volgens mij), maar wel sneller dan de restquote:
In theorie kun je de tegenstander van de sokken rijden...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:21 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Maar daarbij benadelen ze niemand.
door het gewicht kon ze dieper zittenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dan is Anni een van de weinige die niet aerodynamisch was (bijna het hele veld is borstloos volgens mij), maar wel sneller dan de rest
Simionato is volgens mij ook niet volkomen aerodynamischquote:Op zondag 9 januari 2011 16:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dan is Anni een van de weinige die niet aerodynamisch was (bijna het hele veld is borstloos volgens mij), maar wel sneller dan de rest
dat heb ik in 36 jaar schaatsen nog nooit zien gebeurenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In theorie kun je de tegenstander van de sokken rijden...
Ja maar die heeft ze dan weer zo zwaar dat ze automatisch in de goede houding komtquote:Op zondag 9 januari 2011 16:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
En dan is daar wel weer een andere regel voor.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik in 36 jaar schaatsen nog nooit zien gebeuren
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
door het gewicht kon ze dieper zitten
Dat is door de dopingquote:Op zondag 9 januari 2011 16:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat je borstloos wordt van schaatsen vind ik niet zo gek, ik weet dat Barbara de Loor vertelde dat ze ook niet meer ongesteld werd.
topsporters wonen hun lichaam volledig uitquote:Op zondag 9 januari 2011 16:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat je borstloos wordt van schaatsen vind ik niet zo gek, ik weet dat Barbara de Loor vertelde dat ze ook niet meer ongesteld werd.
En gezien jij direct over in theorie begint weet jij dus ook dat dit in de praktijk bijna nooit gebeurtquote:Op zondag 9 januari 2011 16:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In theorie kun je de tegenstander van de sokken rijden...
Nou, volgens mij kwam het na de carriere (en ik denk ook in de zomer) wel weer terug, dus het is een ander verhaal dan bij de oostduitsers.quote:
Die hoefden zich ook niet meer te scheren na hun carrière.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, volgens mij kwam het na de carriere (en ik denk ook in de zomer) wel weer terug, dus het is een ander verhaal dan bij de oostduitsers.
Was maar een geintjequote:Op zondag 9 januari 2011 16:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, volgens mij kwam het na de carriere (en ik denk ook in de zomer) wel weer terug, dus het is een ander verhaal dan bij de oostduitsers.
Daar heb jij op zich ook een puntquote:Op zondag 9 januari 2011 16:23 schreef presidenttje het volgende:
[..]
En gezien jij direct over in theorie begint weet jij dus ook dat dit in de praktijk bijna nooit gebeurt
Nou ja, doping is natuurlijk al snel een gevoelig onderwerp, en ik wil niet per ongeluk nederlanders bezoedelen.quote:
Denk jij niet dat Romme, Ids en Rintje eind jaren 90 aan de EPO zaten?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, doping is natuurlijk al snel een gevoelig onderwerp, en ik wil niet per ongeluk nederlanders bezoedelen.
dan moeten ze de vrouwen ook op vrijdag laten beginnenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:25 schreef wdn het volgende:
Ze moeten de 5k vrouwen voor de 10k mannen doenDan kijkt het makkelijker.
Ze moeten de vrouwen 10km laten schaatsen...da's pas lachenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan moeten ze de vrouwen ook op vrijdag laten beginnen
nee, alles in 2 dagen, is veel knusserquote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef Symphonic het volgende:
dan moeten ze de vrouwen ook op vrijdag laten beginnen
as alwaysquote:Op zondag 9 januari 2011 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Wust gaat zich compleet de vernieling inrijden.
dood v. gladiolenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
dat lijkt me wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
dan krijg je rondjes van 50 en hoger.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten de vrouwen 10km laten schaatsen...da's pas lachen
Das dus weer 2 weken niet ongesteldquote:Op zondag 9 januari 2011 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
alsof wust dat uberhaupt wordtquote:Op zondag 9 januari 2011 16:28 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Das dus weer 2 weken niet ongesteld![]()
Tja...da heeft ook weer z'n voordelenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:28 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Das dus weer 2 weken niet ongesteld![]()
Daar kan je inderdaad de klok op gelijk zettenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een race was dat, een van de mooiste schaatsraces ooitquote:Op zondag 9 januari 2011 16:30 schreef marcodej het volgende:
Wust gaat Sablikova kapot rijden zoals Groenewold dat deed bij Pechstein.
ze is lelijk, maar niet akeligquote:Op zondag 9 januari 2011 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Sablikova, akelig vrouwtje vind ik dat maar.
Zelfde met haar coach.
Ze ziet niet uit OK maar ze is niet akelig.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Sablikova, akelig vrouwtje vind ik dat maar.
Zelfde met haar coach.
Dus Wust had 39.12 moeten rijdenquote:
Het kwaliteitsverschil bij de vrouwen is gewoon zó groot, niet alleen tussen Sablikova en Wust, maar zeker tov de rest. Bij de mannen zaten de eerste 20 op de 1500m binnen 3 seconden, bij de vrouwen waren dat er ruim 10 (!)quote:
Tja...de NOS moet ook een bepaald percentage minderbegaafden in dienst nemen...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:35 schreef Wilskracht het volgende:
Herbert spanning op papier.
Het ergste is dat hij het nog meent ook.
Dat was te verwachten.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Leatherface het volgende:
In de breedte goed gereden door Nederland, alleen geen titels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |