Dat gaat automagisch he.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ome IR kan niet zo goed met de nummering omgaan waardoor deel 2 nu overgaat in deel 4.
Ja, ik dacht dus 'nou, ik tel dr nog maar eentje bij op...'quote:
Zou het niveau over de breedte gewoon niet heel kut zijn. Buiten de Nederlanders zijn alleen Pechstein en Sablikova goede tegenstanders geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:13 schreef Marcoss het volgende:
Alleen bij een Nederlands podium zijn ze alle 3 zeker van het WK, anders enkel de 1ste 2 Nederlandse schaatsters.
Maar top-4 Nederlanders, waarbij de Nederlands kampioene Ter Mors niet meedoet en Leenstra normaal ook dit niveau wel kan halen
Hmm, redelijk sad eigenlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:13 schreef Marcoss het volgende:
Alleen bij een Nederlands podium zijn ze alle 3 zeker van het WK, anders enkel de 1ste 2 Nederlandse schaatsters.
Maar top-4 Nederlanders, waarbij de Nederlands kampioene Ter Mors niet meedoet en Leenstra normaal ook dit niveau wel kan halen
Wie zou Graf dan in kunnen halen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat de 8 deelnemers betreft: Beckett lijkt niet bij de beste 16 te komen dus telt niet mee, Graf moet een plek stijgen, Pechstein lijkt weinig kans te maken.
Sablikovaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie zou Graf dan in kunnen halen?
Pechstein bv, als dr 1500 net zo gaat als de 3km vandaag. Dan zit Graf 2x in de top 8. Als ze slecht rijdt kan Shikhova dr nog inhalen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie zou Graf dan in kunnen halen?
Sowieso is er denk ik geen "beste ooit" aan te wijzen, al is het maar doordat er al zo lang geschaatst wordt en er dus in heel veel verschillende "tijdperken" mensen zijn die in aanmerking komen voor "beste ooit". Die kun je nooit allemaal met elkaar vergelijken denk ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:02 schreef Norrage het volgende:
Wust is fantastisch maar nog lang niet de beste ooit. Ik zou sablikova zelfs nog boven haar zetten, laat staan pechstein en niemann en klassen
Ik heb wel een boek met de titel 'schaatsen top 100' in de kast staan. Top 3 is dan Heiden-Schenk-Koss. Bij de vrouwen Niemann-Enke-Skoblikova.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso is er denk ik geen "beste ooit" aan te wijzen, al is het maar doordat er al zo lang geschaatst wordt en er dus in heel veel verschillende "tijdperken" mensen zijn die in aanmerking komen voor "beste ooit". Die kun je nooit allemaal met elkaar vergelijken denk ik
Lijkt me een tof boekquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb wel een boek met de titel 'schaatsen top 100' in de kast staan. Top 3 is dan Heiden-Schenk-Koss. Bij de vrouwen Niemann-Enke-Skoblikova.
Ik zou het weer moeten doornemen om te weten hoe ze daar ook alweer op gekomen zijn, maar Heiden op 1 snap ik wel.
Ik mag hopen van niet juist, ik heb echt helemaal niets met Bob.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mag toch wel hopen dat Bob de Jong er ook in staat. Anders zou ik hem niet aanschaffen.
Bob staat pas 140e, dus dat moet je aanspreken. Is wel van 2008, dus die 3 wereldtitels van daarna zullen hem wel in de top 100 hebben gelanceerd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet juist, ik heb echt helemaal niets met Bob.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |