Dankjewel zeg.quote:
Als je hier nog steeds nog om kan lachen dan kun je maar beter naar de dokter om de brok donkere frustratie uit je onderbuik te laten verwijderen.quote:
Gaat het goed, hoink? nog geen aai over de bol gehad?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je hier nog steeds nog om kan lachen dan kun je maar beter naar de dokter om de brok donkere frustratie uit je onderbuik te laten verwijderen.
Geen waardevolle toevoeging maar toch het laatste woord willen hebben?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
Gaat het goed, hoink? nog geen aai over de bol gehad?
Hoink wordt altijd depressief en kwaad als er ook maar een schrijntje nuance ontbreekt volgens hem.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat het goed, hoink? nog geen aai over de bol gehad?
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen waardevolle toevoeging maar toch het laatste woord willen hebben?
Hoi, ik ben 2Nutz, welkom op Fok.
Ja, merk ik ook op. Hij moet eens met iemand goed gaan pratenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoink wordt altijd depressief en kwaad als er ook maar een schrijntje nuance ontbreekt volgens hem.
Ik wordt altijd een beetje verdrietig van mensen die denken met de onderbuik maar zich vervolgens wel slim noemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:40 schreef GhpH het volgende:
Hoink wordt altijd depressief en kwaad als er ook maar een schrijntje nuance ontbreekt volgens hem.
Ik voorspel eenzelfde reactie hierop, je mag toch zeker geen kkmad beta zijn die niets van zich laat horen ofwel 2Nutz?quote:
Nee, echt hequote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik voorspel eenzelfde reactie hierop, je mag toch zeker geen kkmad beta zijn die niets van zich laat horen ofwel 2Nutz?
Was een educated guess..quote:
Helaas heb ik een autistenstudie gedaan (Elektrotechniekquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sommige mannen, blijkbaar jij ook TS, gaan te geforceerd op zoek naar meisjes. Dan is het inderdaad een zinloze investering.
Ik geef toe dat ik het vroeger ook wel met enige regelmaat had, ook bij het werkwoord vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
dt regel is een bitch. Gebeurt ook alleen bij een vorm van worden.
Ik denk dat ik teveel Roadtrip topics onder ogen heb gekregen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:05 schreef HPLC het volgende:
Ik geef toe dat ik het vroeger ook wel met enige regelmaat had, ook bij het werkwoord vinden. Op een gegeven moment let je er gewoon op en gaat het vanzelf goed.
Als je hiermee ook op mijn posts duidt vind ik het raar dat feiten en statistieken onderbuik zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wordt altijd een beetje verdrietig van mensen die denken met de onderbuik maar zich vervolgens wel slim noemen.
Je bedoelt cijfertjes en aannames gevonden op themoslimissue?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:08 schreef GhpH het volgende:
Als je hiermee ook op mijn posts duidt vind ik het raar dat feiten en statistieken onderbuik zijn.
Maar ja.
Themuslimissue was slechts een tussenbron met bronvermelding naar het Zweeds bureau voor statistiek BRÅ waarvan ik je ook de links heb gegeven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bedoelt cijfertjes en aannames gevonden op themoslimissue?
haha.
Ik vind Zweedse vrouwen ook heel mooi, de laatste keer dat ik naar Zweden ben geweest echter (zo'n 7 jaar geleden alweer besef ik me opeensquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:39 schreef GhpH het volgende:
Dan moet je naar Zweden gaan
Laat maar daar wordt het nu ook langzaam een boerka festijn.
Hard to get spelen is wat iedere lekkere vrouw doet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:32 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik vind Zweedse vrouwen ook heel mooi, de laatste keer dat ik naar Zweden ben geweest echter (zo'n 7 jaar geleden alweer besef ik me opeens) kreeg ik de indruk dat ze wel relatief lastig benaderbaar zijn en hoge eisen stellen, in hoeverre klopt dat?
De moslimissue was de bron die je aanhaalde om aan te tonen dat 5% van de bevolking (moslims) schuldig was aan bijna alle verkrachtingsgevallen. De cijfers van Bra werden vervolgens foutief geinterpreteerd en bijgespekt door claims als "een anonieme politiebron bevestigde de vermoedens".quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:30 schreef GhpH het volgende:
Themuslimissue was slechts een tussenbron met bronvermelding naar het Zweeds bureau voor statistiek BRÅ waarvan ik je ook de links heb gegeven.
Echter bleef jij constant bitchen over themuslimissue.
De cijfers staan dat zelf zo op Brå. Want volgens mij heb jij de link van Brå direct weggeklikt toen je zag dat je studie Engelse grammatica je daar niet veel kon helpen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De moslimissue was de bron die je aanhaalde om aan te tonen dat 5% van de bevolking (moslims) schuldig was aan bijna alle verkrachtingsgevallen. De cijfers van Bra werden vervolgens foutief geinterpreteerd en bijgespekt door claims als "een anonieme politiebron bevestigde de vermoedens".
Cijfers van Bra waren verder betekenisloos omdat ze niets aantoonde van wat jouw tussenbron claimde, die jij eigenlijk als primaire bron gebruikte tot je gezeik kreeg.
Feit dat je na al die tijd nog niets geleerd hebt over het fenomeen statistiek en brongebruik, zou ik je kinderlijke Korra quote nog maar eens voor jezelf overnemen.
Ooh ik wist niet eens dat je daar ook daadwerkelijk gewoond had.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hard to get spelen is wat iedere lekkere vrouw doet.
Maar ik ben te jong uit Zweden vertrokken om ook maar iets mee te maken van het flirtleven. Daarna alleen eens met bètavrienden (ik ben ook bèta) en familie daar op vakans geweest
Waar woon je nu?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:42 schreef Diesell het volgende:
Terechte klacht!
Ik had ook meer dan genoeg van die arrogante fattie Chimeids.. ben blij dat ik uit Nederland ben
Laat die fatsosaurussen maar lekker denken dat ze gewild zijn:) ik kan er wel om lachen
Tot mijn 5e was ik viking op de grens van Zweden-Noorwegenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:47 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ook ik wist niet eens dat je daar ook daadwerkelijk gewoond had.Hoelang heb je daar gewoond en waar woon je nu?
KLB / Islamisering van Sverigequote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:45 schreef GhpH het volgende:
De cijfers staan dat zelf zo op Brå. Want volgens mij heb jij de link van Brå direct weggeklikt toen je zag dat je studie Engelse grammatica je daar niet veel kon helpen.
Mijn punt was het aantonen van de criminaliteitscijfers. En deze zijn juist.
In Polen.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:28 schreef hoink581 het volgende:
Zelfs als parodie is dit niet amusant meer.
parodie van wat?quote:
Je bent dus ook daadwerkelijk Zweeds of zijn je ouders Nederlands die een tijdje in Zweden woonde? Limburg is wel kut ja al komt dat voornamelijk door de inwonersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Tot mijn 5e was ik viking op de grens van Zweden-Noorwegen
Nu ben ik een Limburger
Ik vind veel vrouwen uit Oost-Europa mooi maar ik vind ze altijd iets afstotendst hebben, iets engs, onbetrouwbaars en ben bang dat ze op de een of andere manier verwikkeld zijn in de criminaliteit. Landen waar de mannen zijn doorgedraaid in hun machogedragquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:52 schreef Diesell het volgende:
[..]
In Polen.
Genoeg fatsoenlijke vrouw hier te zien.
Het is alsnog niet perfect, want het blijven vrouwen hè .. Maar als ik terug denk aan NL dan ben ik wel dik tevreden.
is gwn een terechte klachtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vrouwenhaat op Fok! Het eeuwige "Nederlandse vrouwen zijn zeekoeien geemmer."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |