Well hello there,
It's me Corehype
Nou voordat ik van de week naar da club ging kwam ik een paar toeristen tegen die wilden weten waar ze 'ff lekker NL sletjes kunnen neuken'
Ik:

Veel geluk. Voor 50 euro kan je een Oostbokster neuken die veel lekkerder is dan elk NL-chick die je ooit zal vinden in da club
Het is niet leuk meer man. Iedere keer dat ik naar da club ga zie ik een man-vrouw ratio van 85-15. Chicks zitten allemaal in een clique, en anders zijn het een stelletje dikke wijven die eindelijk een keer aandacht krijgen.
Nederlandse mannen zijn zo battie en beta dat ze maar al te graag als beta willen gedragen tegen een 7, met wie hij nooit zal neuken maar wel urenland wil gaan praten.
Ooit zal deze 2 meter lange brede (maar beta) boy worden voorgesteld aan een van haar dikke vriendinnen en dan is hij gelukkig

En superagressief gedragen als ik maar een meter in de buurt kom om naar deze dan wordt er gegooid met glazen en stoelen. WTF. Is dit altijd zo op Rembrandtsplein??? Niet zelden hebben deze nichten ook nog eens beveiligingspakken aan (waarom zou je anders beveiliger willen worden?)
Het kan ook komen dat ik dit keer zonder fles da club inging

klacht: Nederland zit vol met dikke wijven die als robots gedragen en als boeren lopen en de 7s en hoger hebben miljoenen beta orbiters om hen heen, zodat een hoer neuken nog je beste geld/tijd ROI investment is
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen