Die ander kende ze dus, want ze schreeuwde onderhand door de hele zaal: eeeeej!! jij ook hier?! Hoe is het met je????quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoezo? Het bewijst toch juist het tegendeel? Ze wilde wel met die ander kletsen?
Ik gok dat jij gewoon vaak glimlachjes etc ziet die er niet zijn?
Wow Drinky, je reageert wel heftig nu. Hebben ze je boos gemaakt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:14 schreef Drinky het volgende:
Als mensen in de gym met mij gaan praten hoek ik ze gewoon neer. Het is toch geen Viva club, gewoon je bek houden en trainen.
Hij is vast aan de anabolenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wow Drinky, je reageert wel heftig nu. Hebben ze je boos gemaakt?
Je bent normaal altijd zo'n rustige jongen.
Date 10 toch maar vandaag gedaanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Hier niet. Mss volgende week wel.
Stel je voor dat je direct moet zijn naar iemand. Dat is echt not done.... nee, ga maar lekker chatten via de app. Het is sowieso leuker om over een paar weken erachter te komen dat ze alleen maar wilde chatten.quote:Op maandag 12 januari 2015 04:34 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz, ik had even contact met een hele mooie vrouw ietsje ouder dan mij.
Zij werkt ook altijd onregelmatig net als ik, in dit geval ook met de feestdagen dus.
Dus ik apte?? Zullen we naar de feestdagen een bakje doen of zo in die trend.
Kreeg niet een al te enthousiast antwoord terug, dus ik dacht oke... duidelijk.
Krijg ik verhip paar dagen terug toch nog een berichtje. ik wil nou niet als een jonge hond er meteen op af duiken wanneer gaan we afspreken, wanneer kun je ? Wanneer heb je vrij etc
Ben benieuwd wel spannend,
Uiteraard wel aan het appen. och ook al mocht er 1 koffie uitkomen weer een ervaring erbij.
Wat een koekenbakker.quote:VIANEN (UT) - UTRECHT - De politie heeft foto’s gepubliceerd van een man die een man uit Vianen voor 4000 euro oplichtte nadat ze elkaar via internet leerden kennen.
Het slachtoffer uit Vianen leert in oktober 2014 via een datingsite een andere man kennen. Het klikt en er ontstaat een relatie. Maar de liefde komt maar van één kant, de andere man blijkt namelijk een oplichter en maakt de Vianees ruim 4000 euro armer. De politie zoekt de nog onbekende verdachte.
De twee leren elkaar op 6 oktober kennen en al snel volgt er een ontmoeting bij de man thuis in Vianen. De nieuwe 'vriend' zegt dan dat hij problemen heeft met zijn pinpas. In een paar dagen tijd leent het slachtoffer hem een aantal keer een paar honderd euro. Ook leent de man zijn laptop uit, die de 'vriend' later zegt te zijn vergeten in de trein. Op vrijdagavond 10 oktober vraagt de 'vriend' of de man hem naar de Wittevrouwensingel in Utrecht wil brengen om iets op te halen. Hij zou een half uurtje wegblijven, maar het slachtoffer wacht tevergeefs 2½ uur. Hij krijgt argwaan en ontdekt dat zijn bankpas is verdwenen. Als hij vervolgens de bankpas wil blokkeren, blijkt er 2000 euro mee te zijn opgenomen. Samen met de verdwenen laptop en het geleende geld brengt dat de financiële schade op ongeveer 4000 euro.
De oplichter staat op bewakingsbeelden als hij samen met het slachtoffer in het wimnkelcentrum langs de A2 bij Utrecht loopt én als hij pint met de gestolen pas.
De politie komt graag in contact met mensen die weten wie de oplichter is.
Echt hequote:
Wel een goede ja!quote:Op maandag 12 januari 2015 11:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Stel je voor dat je direct moet zijn naar iemand. Dat is echt not done.... nee, ga maar lekker chatten via de app. Het is sowieso leuker om over een paar weken erachter te komen dat ze alleen maar wilde chatten.
Gewoon paar mannen benaderen en zeggen: "Zie je dat meisje daar? Dat is mijn vriendin en ze is vrijgezel. Lijkt ze jou wat? 1 probleem, ze is altijd geil, dus als je dat niet aan kan laat maar!"quote:
Ja dat zal echt de juiste mannen aantrekken en goede eerste gesprekken opleveren.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon paar mannen benaderen en zeggen: "Zie je dat meisje daar? Dat is mijn vriendin en ze is vrijgezel. Lijkt ze jou wat? 1 probleem, ze is altijd geil, dus als je dat niet aan kan laat maar!"
Beetje plat, maar de uitdaging is gezet en ze heeft ze maar te kiezen
Ze vroeg voor tips voor een wingman. Niet voor een slechte pimp.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon paar mannen benaderen en zeggen: "Zie je dat meisje daar? Dat is mijn vriendin en ze is vrijgezel. Lijkt ze jou wat? 1 probleem, ze is altijd geil, dus als je dat niet aan kan laat maar!"
Kap eens met jouw 'goede' adviezen en doe eens serieus...quote:Op maandag 12 januari 2015 20:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dudequote:Op maandag 12 januari 2015 20:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |