Deezertje blijft gewoon stug zijn reet afvegen met alle adviezen die hij ooit gekregen heeft, gaat eeuwig door met het doen van de meest fucked-up aannames en schudt per comment meer excuses uit zijn mouw om maar niet naar zichzelf te hoeven kijken dan een normaal mens per dag gaat pissen. En als je al dan niet herhaaldelijk onbedoelt de lachspieren bij de lezer weet te beroeren ben je gewoon een baas. Punt.quote:Ze is nog single, maar dat laatste zegt ze natuurlijk niet voor niks
Vrienden groep lijkt mij nuttiger, om die eens op te gaan bouwenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:29 schreef Deezertje het volgende:
Nee maar meer omdat online een date regelen dus niet echt lekker gaat dacht ik, je kan altijd nog je ex proberen... Kan morgen wel weer gaan sporten, maar daar regel je ook niet ff een date volgens jullie omdat iedereen er komt om te sporten. OV ook niet, tuurt iedereen op zijn schermpje. Kroeg komen groepen vrienden dus werkt ook niet lekker. School werken de meeste mensen gewoon aan opdrachten. Teamsport klinkt leuk, maar is niet mijn ding en bovendien is de kans daar ook niet erg groot dat ze nog single zijn. En ja zo kan ik voor iedere plek wel een smoes verzinnenmaar komt er meer op: ik wil dus graag contact leggen met mensen, dat is het probleem niet...
Nah, ik heb het voorstel nu zelf maar afgekapt nu omdat zij gewoon duidelijk aangaf dat het vriendschappelijk is en ze niet op een relatie zit te wachten, hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
Je wil graag contact leggen maar gaf zelf ook laatst aan dat je een stoornis hebt waardoor dat niet lukt? Lijkt me dat het dan juist daar aan ligt!
En het ging uit omdat zij geen klik voelde? Wat er dan überhaupt ooit een relatie of gewoon wat dates uitgesmeerd over 4 maanden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, ik heb het voorstel nu zelf maar afgekapt nu omdat zij gewoon duidelijk aangaf dat het vriendschappelijk is en ze niet op een relatie zit te wachten, hoe duidelijk wil je het hebben?Die speelt natuurlijk gewoon hard to get. Ze zegt immers niet voor niks dat ze single is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Niet alles beantwoorden, maar aangeven dat sommige vragen beter zijn om onder 4 ogen te besprekenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:10 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zo ik dacht dat ik veel vragen kon stellen maar een dame waar ik sinds kort contact mee heb spant toch wel de kroon. In één mail stonden 14 vragen. Nou ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat er een gebrek aan interesse is.
Gadver wat afgezaagdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet alles beantwoorden, maar aangeven dat sommige vragen beter zijn om onder 4 ogen te bespreken
Dit idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 05:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die speelt natuurlijk gewoon hard to get. Ze zegt immers niet voor niks dat ze single is.
Maakt niet uit, als het maar effectief isquote:
ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Typisch, ik ben er altijd snel klaar mee, wanneer iemand dat antwoord geeft
Samen chocolade-hartjes jatten en wegrennen @ de lokale snoep-boer?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:41 schreef Acradavos het volgende:
Afgelopen dinsdag op date geweest. Heerlijk gekletst, tijd ging wel supersnel. Vervolgdate is aanstaande zondag. Ze wilt alleen iets actiefs doen.. iemand tips?
M'n huis is nog niet af.quote:
Goed idee!quote:
Ik hou niet zo van snoep.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Samen chocolade-hartjes jatten en wegrennen @ de lokale snoep-boer?
Deze keer laat ik haar maar een keer een date voorstellen denk ik. Via datingsites is het me nog nooit gelukt om in het echt een date te regelen dus mijn instelling is nu zoveel mogelijk mailen en als ik er niks mee bereik is het jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet alles beantwoorden, maar aangeven dat sommige vragen beter zijn om onder 4 ogen te bespreken
Ik mis het stuk waar jij de ballen toont haar aan te spreken?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:17 schreef Deezertje het volgende:
Had vandaag eindelijk de ballen gevonden om een dame aan te spreken die ik al wekenlang tegenkom bij de fitness.. deze keer had ze geen koptelefoon in. Ze zat al ruim een half uur te azen op de machine langs mij en wierp daar dus veel blikken op, maar ook steeds ff naar mij glimlachen. Tja, ik had hem misschien zelf wel kunnen afstaan aan haar, maar dan ben ik ook mijn plek kwijt. Goed, machine kwam vrij, zij kwam inderdaad meteen de plaats innemen, staat er 3 minuten op en.... ze ziet een bekende de zaal binnenwandelen, springt ala minute van de machine af en gaat met hem verder kletsen en sporten. Vandaag dus keihard bevestigd dat iedereen er voor zijn eigen hacchie komt of samen met een vriend/vriendin. Misschien is fitnessinstructeur worden nog de beste optie, die flirten werkgelijkwaar met iedereen zonder rare blikken van de ander, en het zijn echt niet de knapste hier op de sportschool die uitleg geven
Te laat, TN.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:19 schreef Silenus het volgende:
Dus je hebt haar helemaal niet aangesproken?
Nou, dat wou ik dus doen toen ze langs me stond maar na amper 3 minuten was ze dus al vertrokken om met een ander te gaan sportenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:19 schreef Silenus het volgende:
Dus je hebt haar helemaal niet aangesproken?
Hoezo? Het bewijst toch juist het tegendeel? Ze wilde wel met die ander kletsen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:17 schreef Deezertje het volgende:
Had vandaag eindelijk de ballen gevonden om een dame aan te spreken die ik al wekenlang tegenkom bij de fitness.. deze keer had ze geen koptelefoon in. Ze zat al ruim een half uur te azen op de machine langs mij en wierp daar dus veel blikken op, maar ook steeds ff naar mij glimlachen. Tja, ik had hem misschien zelf wel kunnen afstaan aan haar, maar dan ben ik ook mijn plek kwijt. Goed, machine kwam vrij, zij kwam inderdaad meteen de plaats innemen, staat er 3 minuten op en.... ze ziet een bekende de zaal binnenwandelen, springt ala minute van de machine af en gaat met hem verder kletsen en sporten. Vandaag dus keihard bevestigd dat iedereen er voor zijn eigen hacchie komt of samen met een vriend/vriendin. Misschien is fitnessinstructeur worden nog de beste optie, die flirten werkgelijkwaar met iedereen zonder rare blikken van de ander, en het zijn echt niet de knapste hier op de sportschool die uitleg geven
Die ander kende ze dus, want ze schreeuwde onderhand door de hele zaal: eeeeej!! jij ook hier?! Hoe is het met je????quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoezo? Het bewijst toch juist het tegendeel? Ze wilde wel met die ander kletsen?
Ik gok dat jij gewoon vaak glimlachjes etc ziet die er niet zijn?
Wow Drinky, je reageert wel heftig nu. Hebben ze je boos gemaakt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:14 schreef Drinky het volgende:
Als mensen in de gym met mij gaan praten hoek ik ze gewoon neer. Het is toch geen Viva club, gewoon je bek houden en trainen.
Hij is vast aan de anabolenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wow Drinky, je reageert wel heftig nu. Hebben ze je boos gemaakt?
Je bent normaal altijd zo'n rustige jongen.
Date 10 toch maar vandaag gedaanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Hier niet. Mss volgende week wel.
Stel je voor dat je direct moet zijn naar iemand. Dat is echt not done.... nee, ga maar lekker chatten via de app. Het is sowieso leuker om over een paar weken erachter te komen dat ze alleen maar wilde chatten.quote:Op maandag 12 januari 2015 04:34 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz, ik had even contact met een hele mooie vrouw ietsje ouder dan mij.
Zij werkt ook altijd onregelmatig net als ik, in dit geval ook met de feestdagen dus.
Dus ik apte?? Zullen we naar de feestdagen een bakje doen of zo in die trend.
Kreeg niet een al te enthousiast antwoord terug, dus ik dacht oke... duidelijk.
Krijg ik verhip paar dagen terug toch nog een berichtje. ik wil nou niet als een jonge hond er meteen op af duiken wanneer gaan we afspreken, wanneer kun je ? Wanneer heb je vrij etc
Ben benieuwd wel spannend,
Uiteraard wel aan het appen. och ook al mocht er 1 koffie uitkomen weer een ervaring erbij.
Wat een koekenbakker.quote:VIANEN (UT) - UTRECHT - De politie heeft foto’s gepubliceerd van een man die een man uit Vianen voor 4000 euro oplichtte nadat ze elkaar via internet leerden kennen.
Het slachtoffer uit Vianen leert in oktober 2014 via een datingsite een andere man kennen. Het klikt en er ontstaat een relatie. Maar de liefde komt maar van één kant, de andere man blijkt namelijk een oplichter en maakt de Vianees ruim 4000 euro armer. De politie zoekt de nog onbekende verdachte.
De twee leren elkaar op 6 oktober kennen en al snel volgt er een ontmoeting bij de man thuis in Vianen. De nieuwe 'vriend' zegt dan dat hij problemen heeft met zijn pinpas. In een paar dagen tijd leent het slachtoffer hem een aantal keer een paar honderd euro. Ook leent de man zijn laptop uit, die de 'vriend' later zegt te zijn vergeten in de trein. Op vrijdagavond 10 oktober vraagt de 'vriend' of de man hem naar de Wittevrouwensingel in Utrecht wil brengen om iets op te halen. Hij zou een half uurtje wegblijven, maar het slachtoffer wacht tevergeefs 2½ uur. Hij krijgt argwaan en ontdekt dat zijn bankpas is verdwenen. Als hij vervolgens de bankpas wil blokkeren, blijkt er 2000 euro mee te zijn opgenomen. Samen met de verdwenen laptop en het geleende geld brengt dat de financiële schade op ongeveer 4000 euro.
De oplichter staat op bewakingsbeelden als hij samen met het slachtoffer in het wimnkelcentrum langs de A2 bij Utrecht loopt én als hij pint met de gestolen pas.
De politie komt graag in contact met mensen die weten wie de oplichter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |