Morgequote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen
Waar is die hemel van jou? Ik zie grijs![]()
Mooi hoor. En dan te bedenken dat het nooit zo mooi op foto's komt.quote:
Ah, je hebt een verstoord ritme nu.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Viel na het eten in slaap gisteravond.
Je ritme komt langzaam terugquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Viel na het eten in slaap gisteravond.
Mijn ritme is al 15 jaar verstoord.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, je hebt een verstoord ritme nu.
Dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn ritme is al 15 jaar verstoord.
Ja tuurlijk, langzaam kom je weer terug naar de real Brain. Alcohol en cafeïne zijn ritme verstoorders In iedereen zit een biologische klok die kloptquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen wodka-Bullit op en werd eindelijk een keer normaal wakker. Zou er een verband zijn?
[ afbeelding ]
In maart moet ik maar eens gaan proberen om dingen te veranderen. Eerst die kutwinter overleven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, langzaam kom je weer terug naar de real Brain. Alcohol en cafeïne zijn ritme verstoorders In iedereen zit een biologische klok die klopt
.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In maart moet ik maar eens gaan proberen om dingen te veranderen. Eerst die kutwinter overleven.
winter, dit is toch geen winter man, halve kont slappe zooiquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
.
winter is mooi om te beginnen langzaam, als de lente komt ben je weer herboren soort van.
true truequote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
winter, dit is toch geen winter man, halve kont slappe zooi
Vakantie ?quote:
vrij ja, net 4 dagen aan een geklustquote:
Lekker blijven liggen danquote:
ja maar echt hard tekeer gegaan en ik ben wat stijf en pijnlijk dus even wat bewegen ne een hete douche zouden slim zijnquote:
iig een man dit jaar denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:24 schreef isax het volgende:
[..]
wie denk jij dat de mol is?
ik word gek van dat spel
pieter is leukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:30 schreef Pavement het volgende:
ipv deze b merken had ik liever onbekende mensen gezien, is veel leuker. Wordt een beetje bn'r moe
lijkt geacteerdquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
lijkt geacteerd
zo niet wat een lul die vent
geile zusquote:
kleur haar boeit me nietquote:
weet je hoelang je dan bij de kapper zit?quote:
heb ik bij deze groep geen last van, ik ken er twee: Chris Z. en die cabaretier die er een half uur over doet om zijn eigen ziekenhuisbal in te koppen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:30 schreef Pavement het volgende:
ipv deze b merken had ik liever onbekende mensen gezien, is veel leuker. Wordt een beetje bn'r moe
gewoon doen.quote:
bedankt he.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:45 schreef Gert het volgende:
[..]
gewoon doen.
wij werken wel voor de kost.
ik zal aan je denken als ik me zo nog eens omdraai onder de warme dekensquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:45 schreef Gert het volgende:
[..]
gewoon doen.
wij werken wel voor de kost.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal aan je denken als ik me zo nog eens omdraai onder de warme dekens
we zullen je maar geloven dat daar inderdaad "prettig kerstfeest" staat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:35 schreef ZOA het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje laat ... maar zo is het hier nu eenmaal
Prettig Kerstfeest!
dat doet me echt niks hoorquote:
seen worse, done worse, nope not gonna workquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kun je wel willen, maar je slaat het wel op en het komt straks langs.![]()
[ afbeelding ]
Groot gelijk, lekker luchtig. Onder zo'n grauwe, zware, eenzame deken slaapt het ook niet lekker.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
seen worse, done worse, nope not gonna work
ik ga zo wel een horor ofzo kijken om on slaap te vallen, i spit on your grave kijken of zo,lekker licht en luchtig
ik moet zo eerts ene paar arbeiders vermoorden, ze zijn met een slijptol stenen ana het slijpen, ik kan dus de slaap niet vattenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Groot gelijk, lekker luchtig. Onder zo'n grauwe, zware, eenzame deken slaapt het ook niet lekker.
[ afbeelding ]
Tja... daar kan ik niet tegenop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet zo eerts ene paar arbeiders vermoorden, ze zijn met een slijptol stenen ana het slijpen, ik kan dus de slaap niet vatten
je hebt je goddelijk zin hoorquote:
zekerquote:
Vier vacatures ook nog eensquote:
BAM! score!quote:
Morgen hoor ik meer.quote:
spannendquote:
watquote:
Dus je zoekt eckte horror om in slaap te komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Word jij weer vader?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:51 schreef Gert het volgende:
Maar je hebt daar tegenwoordig toch eenvoudige testjes voor bij de drogist?
Ik hoop niet dat jij dezelfde hebt gekregen, ik slaap nu niet meer vannachtquote:
dan denk ik dat we het zelfde hebben gekregenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij dezelfde hebt gekregen, ik slaap nu niet meer vannacht
gert in pantyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij dezelfde hebt gekregen, ik slaap nu niet meer vannacht
nee die hangt al jaren boven mn bedquote:
1000 tinten grijs ?quote:
olivia houdt er wel vanquote:
ik heb er een paar gelezen toen ik opgenomen was.quote:
ik lees de donald duck als ik ga schijtenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb er een paar gelezen toen ik opgenomen was.
zat ik danop de bank.
echt ik zeg je dat het mild is wat in 50 tinten gebeurt.
waarom lees ik alles wat voor me neus beland
Op het plafond toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee die hangt al jaren boven mn bed
dan is er iets niet goed met jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik lees de donald duck als ik ga schijten
ik staar dan altijd naar 2girls1cup op de deur.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik lees de donald duck als ik ga schijten
wat is een goatse?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het plafond toch?
Ik heb daar een goatse hangen, gewoon de klassieker dus niet zo'n 'artistieke' intrpretatie.
je zult ze de kost moeten geven die rustig een half uur lang met een lekker ontspannen kringspier in hun eigen meur gaan zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:08 schreef isax het volgende:
[..]
dan is er iets niet goed met jou.
schijten duurt geen half uur ofzo joh
weet JIJ dat niet?quote:
dan is er iets niet geod met jou, een doald duckje lezen duurt geen half uurquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:08 schreef isax het volgende:
[..]
dan is er iets niet goed met jou.
schijten duurt geen half uur ofzo joh
kut ik wilde dat je hem ging postenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
weet JIJ dat niet?
dat is een plaatje dat op FOK! heel erg verboden is. Google en je weet waarom.
de porseleinen troon is voor sommige hun fotress of solitude, even tot rust komenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
je zult ze de kost moeten geven die rustig een half uur lang met een lekker ontspannen kringspier in hun eigen meur gaan zitten.
ga je nou zeggen dat er iets niet goed met mij is OMDAT ik fucking DYSLEXIE heb?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is er iets niet geod met jou, een doald duckje lezen duurt geen half uur
oei, was er bijna ingetrapt, gehaaide tante!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |