Morgequote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen
Waar is die hemel van jou? Ik zie grijs![]()
Mooi hoor. En dan te bedenken dat het nooit zo mooi op foto's komt.quote:
Ah, je hebt een verstoord ritme nu.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Viel na het eten in slaap gisteravond.
Je ritme komt langzaam terugquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Viel na het eten in slaap gisteravond.
Mijn ritme is al 15 jaar verstoord.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, je hebt een verstoord ritme nu.
Dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn ritme is al 15 jaar verstoord.
Ja tuurlijk, langzaam kom je weer terug naar de real Brain. Alcohol en cafeïne zijn ritme verstoorders In iedereen zit een biologische klok die kloptquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen wodka-Bullit op en werd eindelijk een keer normaal wakker. Zou er een verband zijn?
[ afbeelding ]
In maart moet ik maar eens gaan proberen om dingen te veranderen. Eerst die kutwinter overleven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, langzaam kom je weer terug naar de real Brain. Alcohol en cafeïne zijn ritme verstoorders In iedereen zit een biologische klok die klopt
.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In maart moet ik maar eens gaan proberen om dingen te veranderen. Eerst die kutwinter overleven.
winter, dit is toch geen winter man, halve kont slappe zooiquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
.
winter is mooi om te beginnen langzaam, als de lente komt ben je weer herboren soort van.
true truequote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
winter, dit is toch geen winter man, halve kont slappe zooi
Vakantie ?quote:
vrij ja, net 4 dagen aan een geklustquote:
Lekker blijven liggen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |