Morgequote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen
Waar is die hemel van jou? Ik zie grijs![]()
Mooi hoor. En dan te bedenken dat het nooit zo mooi op foto's komt.quote:
Ah, je hebt een verstoord ritme nu.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Viel na het eten in slaap gisteravond.
Je ritme komt langzaam terugquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Viel na het eten in slaap gisteravond.
Mijn ritme is al 15 jaar verstoord.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, je hebt een verstoord ritme nu.
Dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn ritme is al 15 jaar verstoord.
Ja tuurlijk, langzaam kom je weer terug naar de real Brain. Alcohol en cafeïne zijn ritme verstoorders In iedereen zit een biologische klok die kloptquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen wodka-Bullit op en werd eindelijk een keer normaal wakker. Zou er een verband zijn?
[ afbeelding ]
In maart moet ik maar eens gaan proberen om dingen te veranderen. Eerst die kutwinter overleven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, langzaam kom je weer terug naar de real Brain. Alcohol en cafeïne zijn ritme verstoorders In iedereen zit een biologische klok die klopt
.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In maart moet ik maar eens gaan proberen om dingen te veranderen. Eerst die kutwinter overleven.
winter, dit is toch geen winter man, halve kont slappe zooiquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
.
winter is mooi om te beginnen langzaam, als de lente komt ben je weer herboren soort van.
true truequote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
winter, dit is toch geen winter man, halve kont slappe zooi
Vakantie ?quote:
vrij ja, net 4 dagen aan een geklustquote:
Lekker blijven liggen danquote:
ja maar echt hard tekeer gegaan en ik ben wat stijf en pijnlijk dus even wat bewegen ne een hete douche zouden slim zijnquote:
iig een man dit jaar denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:24 schreef isax het volgende:
[..]
wie denk jij dat de mol is?
ik word gek van dat spel
pieter is leukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:30 schreef Pavement het volgende:
ipv deze b merken had ik liever onbekende mensen gezien, is veel leuker. Wordt een beetje bn'r moe
lijkt geacteerdquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
lijkt geacteerd
zo niet wat een lul die vent
geile zusquote:
kleur haar boeit me nietquote:
weet je hoelang je dan bij de kapper zit?quote:
heb ik bij deze groep geen last van, ik ken er twee: Chris Z. en die cabaretier die er een half uur over doet om zijn eigen ziekenhuisbal in te koppen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:30 schreef Pavement het volgende:
ipv deze b merken had ik liever onbekende mensen gezien, is veel leuker. Wordt een beetje bn'r moe
gewoon doen.quote:
bedankt he.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:45 schreef Gert het volgende:
[..]
gewoon doen.
wij werken wel voor de kost.
ik zal aan je denken als ik me zo nog eens omdraai onder de warme dekensquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:45 schreef Gert het volgende:
[..]
gewoon doen.
wij werken wel voor de kost.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal aan je denken als ik me zo nog eens omdraai onder de warme dekens
we zullen je maar geloven dat daar inderdaad "prettig kerstfeest" staat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:35 schreef ZOA het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje laat ... maar zo is het hier nu eenmaal
Prettig Kerstfeest!
dat doet me echt niks hoorquote:
seen worse, done worse, nope not gonna workquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kun je wel willen, maar je slaat het wel op en het komt straks langs.![]()
[ afbeelding ]
Groot gelijk, lekker luchtig. Onder zo'n grauwe, zware, eenzame deken slaapt het ook niet lekker.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
seen worse, done worse, nope not gonna work
ik ga zo wel een horor ofzo kijken om on slaap te vallen, i spit on your grave kijken of zo,lekker licht en luchtig
ik moet zo eerts ene paar arbeiders vermoorden, ze zijn met een slijptol stenen ana het slijpen, ik kan dus de slaap niet vattenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Groot gelijk, lekker luchtig. Onder zo'n grauwe, zware, eenzame deken slaapt het ook niet lekker.
[ afbeelding ]
Tja... daar kan ik niet tegenop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet zo eerts ene paar arbeiders vermoorden, ze zijn met een slijptol stenen ana het slijpen, ik kan dus de slaap niet vatten
je hebt je goddelijk zin hoorquote:
zekerquote:
Vier vacatures ook nog eensquote:
BAM! score!quote:
Morgen hoor ik meer.quote:
spannendquote:
watquote:
Dus je zoekt eckte horror om in slaap te komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Word jij weer vader?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:51 schreef Gert het volgende:
Maar je hebt daar tegenwoordig toch eenvoudige testjes voor bij de drogist?
Ik hoop niet dat jij dezelfde hebt gekregen, ik slaap nu niet meer vannachtquote:
dan denk ik dat we het zelfde hebben gekregenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij dezelfde hebt gekregen, ik slaap nu niet meer vannacht
gert in pantyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij dezelfde hebt gekregen, ik slaap nu niet meer vannacht
nee die hangt al jaren boven mn bedquote:
1000 tinten grijs ?quote:
olivia houdt er wel vanquote:
ik heb er een paar gelezen toen ik opgenomen was.quote:
ik lees de donald duck als ik ga schijtenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb er een paar gelezen toen ik opgenomen was.
zat ik danop de bank.
echt ik zeg je dat het mild is wat in 50 tinten gebeurt.
waarom lees ik alles wat voor me neus beland
Op het plafond toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee die hangt al jaren boven mn bed
dan is er iets niet goed met jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik lees de donald duck als ik ga schijten
ik staar dan altijd naar 2girls1cup op de deur.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik lees de donald duck als ik ga schijten
wat is een goatse?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het plafond toch?
Ik heb daar een goatse hangen, gewoon de klassieker dus niet zo'n 'artistieke' intrpretatie.
je zult ze de kost moeten geven die rustig een half uur lang met een lekker ontspannen kringspier in hun eigen meur gaan zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:08 schreef isax het volgende:
[..]
dan is er iets niet goed met jou.
schijten duurt geen half uur ofzo joh
weet JIJ dat niet?quote:
dan is er iets niet geod met jou, een doald duckje lezen duurt geen half uurquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:08 schreef isax het volgende:
[..]
dan is er iets niet goed met jou.
schijten duurt geen half uur ofzo joh
kut ik wilde dat je hem ging postenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
weet JIJ dat niet?
dat is een plaatje dat op FOK! heel erg verboden is. Google en je weet waarom.
de porseleinen troon is voor sommige hun fotress of solitude, even tot rust komenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
je zult ze de kost moeten geven die rustig een half uur lang met een lekker ontspannen kringspier in hun eigen meur gaan zitten.
ga je nou zeggen dat er iets niet goed met mij is OMDAT ik fucking DYSLEXIE heb?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is er iets niet geod met jou, een doald duckje lezen duurt geen half uur
oei, was er bijna ingetrapt, gehaaide tante!quote:
feitelijk gezien is er ook iets niet goed met je dan ,niet dat dat heel erg is of dat dat jou minder maaktquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:12 schreef isax het volgende:
[..]
ga je nou zeggen dat er iets niet goed met mij is OMDAT ik fucking DYSLEXIE heb?![]()
wat ben jij koud.
neppersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
oei, was er bijna ingetrapt, gehaaide tante!![]()
in de andere SC heb ik goatse wel gepost trouwens, samen met joezi en pave:
RLS / [RLS SC #1600] .....heb ik weer
Jups, werd gebeld door een recruiter vanochtend en hij heeft 4 banen waar hij mij voor wil bemiddelenquote:
Oeh nice! Spannend! En alle 4 de banen lijken je ook wat? Klinkt alsof het bijna niet mis kan gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jups, werd gebeld door een recruiter vanochtend en hij heeft 4 banen waar hij mij voor wil bemiddelen
Jazeker! Het zijn wel tijdelijke/langdurige vervangingen (onderwijs). Maar altijd goed weer voor loopbaan/cv. Meer kans om volgend jaar een vaste (jaarcontract) aanstelling te krijgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh nice! Spannend! En alle 4 de banen lijken je ook wat? Klinkt alsof het bijna niet mis kan gaan.
Heb je je net beschikbaar gesteld voor de arbeidsmarkt of was je al een tijd op zoek?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jazeker! Het zijn wel tijdelijke/langdurige vervangingen (onderwijs). Maar altijd goed weer voor loopbaan/cv. Meer kans om volgend jaar een vaste (jaarcontract) aanstelling te krijgen.
Ik ben blij.
Beide. Er even uit geweest en nu weer op zoek. Dit was de eerste serieuze poging dit jaar (december dan) en gelijk beet dusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je je net beschikbaar gesteld voor de arbeidsmarkt of was je al een tijd op zoek?
Jij bent gewoon supervaag. Niet Fok de schuld geven!quote:
Oh wat fijn joh! Dan ben ik blij voor jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jazeker! Het zijn wel tijdelijke/langdurige vervangingen (onderwijs). Maar altijd goed weer voor loopbaan/cv. Meer kans om volgend jaar een vaste (jaarcontract) aanstelling te krijgen.
Ik ben blij.
Dank jequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wat fijn joh! Dan ben ik blij voor jou.
Ben je een vakantie aan het plannen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
Sale bij Transavia. De site vindt dat niet zo leuk.
Het klinkt heel hoopvol, fijn dat jouw aanbod na een tijdje afwezigheid nog zo goed matcht met de vraag.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beide. Er even uit geweest en nu weer op zoek. Dit was de eerste serieuze poging dit jaar (december dan) en gelijk beet dus
danny loopt je te fucken omdat je hebt een pop up blocker.quote:
leuken grapjen alleen ik heb geen pop up blockerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:33 schreef isax het volgende:
[..]
danny loopt je te fucken omdat je hebt een pop up blocker.
Jazeker. Geef mij een klas met opdonders en ik sleep er alles uitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het klinkt heel hoopvol, fijn dat jouw aanbod na een tijdje afwezigheid nog zo goed matcht met de vraag.
ik zie geen reclame hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuken grapjen alleen ik heb geen pop up blocker
Maar ik zie even niet wat het probleem is?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
leuken grapjen alleen ik heb geen pop up blocker
als ik doors croll en terugscroll welquote:
Dromen is fijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Altijd aan het dromen. Maar ik geloof dat ik binnenkort maar weer eens wat boek.
kijk eens hoe gecentreerd de teksten zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar ik zie even niet wat het probleem is?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
Sale bij Transavia. De site vindt dat niet zo leuk.
ow! Dat had ik laatst ook. Chrome? Even opnieuw opstarten hielp. Het gekke was dat het heel selectief was. SC wel, Cos niet etc.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk eens hoe gecentreerd de teksten zijn
soort chrome, iron, maar dat al gedaan, 2x helpt nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow! Dat had ik laatst ook. Chrome? Even opnieuw opstarten hielp. Het gekke was dat het heel selectief was. SC wel, Cos niet etc.
In een goede bui vandaag, dus wint mijn vriendelijke- en behulpzame kant het.quote:
crapper de crap, ik ben niet wakker, ik doe een edit jij ook svp?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Openbaar maken van DM's is verboden. BAN!
That's the spirit!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jazeker. Geef mij een klas met opdonders en ik sleep er alles uit
Ja. Dus wellicht heb ik zelfs keuze.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
That's the spirit!![]()
En je hebt in alle vier interesse getoond en morgen hoor je of die interesse wederzijds is?
Ik heb wel wat gespaard maar weet niet of het genoeg is. Ik ben ook bang dat mijn laptop het niet zo lang meer doet dus twijfel twijfel twijfel....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]ik zit net ook al te kijken!
![]()
Alleen ik heb al tickets voor Parijs en Rome in de la liggen en ook al een huis in Nice geboekt voor de zomer. En afgelopen jaar ook al dure verre stedentrips gemaakt.. Ik denk niet dat er enorm enthousiast gereageerd wordt als ik wéér...... hmmz. Nee, gewoon maar niet.![]()
Heb jij al weer genoeg gespaard om de hort op te kunnen Lies?
Ja wie niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
Maar voorlopig doet de site het niet en Split zal wel weer van 7 uur s ochtends van rotterdam zijn en en en.,,,
Ja? Voel je dat ik zin heb?Vanavond eerst maar eens rustig kijken, nu douchen.
Jij hebt alweer veel leuke dingen in het vooruitzicht, daar houd je van he?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. Dus wellicht heb ik zelfs keuze.
Wat een luxe.
Hahaquote:
4 kansen al maak je bij elk een kwart kans is het toch nog 100% :pquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
Lang geleden dat ik hier gepost heb, maar de TT is onweerstaanbaar
Ja logisch. Gert in een panty is niet te overtreffen. Zonder ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:02 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
jij ook
AL vond ik gert in een panty een betere
Done. Ik word soft.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:39 schreef PeZu het volgende:
crapper de crap, ik ben niet wakker, ik doe een edit jij ook svp?
Nee dat gaat erbij mij niet in, alleen met.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja logisch. Gert in een panty is niet te overtreffen. Zonder ook niet trouwens.
Klopt!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee dat gaat erbij mij niet in, alleen met.
Patat eet je ook niet zonder mayo
danke schönquote:
jawel man, gewoon alleen met curry suprieur van hela, damn lekker danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee dat gaat erbij mij niet in, alleen met.
Patat eet je ook niet zonder mayo
Dank jequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes voxs, spannend allemaal hoor.
nee nee nee neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel man, gewoon alleen met curry suprieur van hela, damn lekker dan
Niet teveel curry dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee nee nee nee
Mayo en curry ja ja ja
en ui
nee nee neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee nee nee nee
Mayo en curry ja ja ja
en ui
Die uit de tube. Zaanse kerriemayo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nee nee
gene mayo en curry mixxen, en al helemaal geen ui![]()
wat wel super is, is patat met kerrie kruiden of kerrie mayo
ow ow owquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nee nee
gene mayo en curry mixxen, en al helemaal geen ui![]()
wat wel super is, is patat met kerrie kruiden of kerrie mayo
ja die is ook goed ja, iig niet zo zoete mayo als die van calve etc etcquote:
jij snapt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee nee nee nee
Mayo en curry ja ja ja
en ui
Helmans is lekker in een sandwich ook. Zelf maken heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Het ziet er niet moeilijk uit nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die is ook goed ja, iig niet zo zoete mayo als die van calve etc etc
helmans mayo is ook minder zoet
zelf mayo maken kan ook natuurlijk is helemaal niet zo moeilijk
mwah beetje laat om daar nu nog aan te beginnenquote:
gaan we de nwe gotham kijken?quote:
Als ie er is wil ik best een poging wagen. Was wel een beetje teleurgesteld over de laatste paar afleveringen. Ik bedoel c'mon guys, de Pinguin kan niet die hele show dragen. En die moeder van Jaden Smith maakt het nou ook niet bepaald deup.quote:
toch draagt hij de serie wel, gordon is ook wel goed maar het leunt wel veel op oswald jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ie er is wil ik best een poging wagen. Was wel een beetje teleurgesteld over de laatste paar afleveringen. Ik bedoel c'mon guys, de Pinguin kan niet die hele show dragen. En die moeder van Jaden Smith maakt het nou ook niet bepaald deup.
Ja fuck die makers dan hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
toch draagt hij de serie wel, gordon is ook wel goed maar het leunt wel veel op oswald ja
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja fuck die makers dan hoor.Kreeg al vrij lang het idee dat ze niet eens wisten welke kant ze op wilden. Die sidestory van Pinguin is tof, dat zeker, maar noem het dan geen Gotham, maar Rise of the Pinguin ofzo. Gezien het Gotham dat ze nu laten zien vind ik dat wrs nog leuker ook.
Chicks weten van gekheid niet meer wat ze moeten doen.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Chicks weten van gekheid niet meer wat ze moeten doen.
Wat ze wel weten is dat wie ze nu zijn niet goed genoeg is.
lilyhammer gezien?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ben ik zelf ook aan het uitzoeken op het moment.
die vielen me al gelijk niet meer opquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:52 schreef Voxs het volgende:
Dat is ernstigEn ze heeft nog wel zulke mooie ogen. Zonde.
Neem mijn telefoon, die loopt binnen een half uur leeg. Beregoedkoop. Altijd lage rekeningen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:55 schreef isax het volgende:
ik word niet goed van mijn telefoon rekening steeds.
abo afgesloten toen ik nog niet op mezelf woonde en serieus is niet meer normaal.
mootie, zulks ene baas, denkt altidj in praktische oplossingenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem mijn telefoon, die loopt binnen een half uur leeg. Beregoedkoop. Altijd lage rekeningen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem mijn telefoon, die loopt binnen een half uur leeg. Beregoedkoop. Altijd lage rekeningen.
kappen met internet op je mobiel bebequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:55 schreef isax het volgende:
ik word niet goed van mijn telefoon rekening steeds.
abo afgesloten toen ik nog niet op mezelf woonde en serieus is niet meer normaal.
Dat heb ik met mijn vaste lijn. Binnen tien minuten leeg. Heel handig ivm familie die te lang willen pratenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
zeker, lekkere zwart humor, het vis uit water element werkt goed, dat mobster gedoen en het zachtaardige noorwegen mixt leuk, vooral verder in het seizoen wanneer er minder geleund wordt op stereotypisch spaghetti mobster en de rest vd karakters verder uitgediept worden neme de kwaliteit toe en met het hoger ebudget bij seizoen 2 al helemaalquote:
For ribsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:09 schreef Baconbus het volgende:
Will u let it burn for hate or compassion.
ik dnek dat ik weet waar het over gaat en ja dat is de heel dag al zo :pquote:
Send the dawgs on em'.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dnek dat ik weet waar het over gaat en ja dat is de heel dag al zo :p
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
dat is dus niet mijn probleem!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
kappen met internet op je mobiel bebe
rustig kind.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:41 schreef Fylax het volgende:
WIE IS JAPIE1971 DIE ER VOOR GEZORGD HEEFT DAT IK NIET OP PLEK 1 IN DE DAGCIJFERS STOND?
Een andere baggeraar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:41 schreef Fylax het volgende:
WIE IS JAPIE1971 DIE ER VOOR GEZORGD HEEFT DAT IK NIET OP PLEK 1 IN DE DAGCIJFERS STOND?
het jaar begint goed ....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:44 schreef mootie het volgende:
Oh ja, nu zijn zowel de vaatwasser als de wasmachine kaduuk. Struggles.
ben je lekker lang zoet meequote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bedankt
Het lezen is een ander verhaal
school?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb nog andere dingen waar ik lang zoet mee ben....
Morgen maar weer beginnen
ik mag ook weer gaan lerenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leren en een Plan van Aanpak maken
Morgen vrij, dus dan ga ik wel aan de slag
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:41 schreef Fylax het volgende:
Haha Nicequote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik mag ook weer gaan leren
ga staatsexamen vwo doen aantal vakken.
ik heb dus nog nooit geleerd dus word een uitdaging
Heb je plannen om naar de uni te gaan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik mag ook weer gaan leren
ga staatsexamen vwo doen aantal vakken.
ik heb dus nog nooit geleerd dus word een uitdaging
ehhh... je lokt nu wel een posting uit hequote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hallo. Wil jij a.u.b niet meer zoveel posten? Je beschadigt mijn imago.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:58 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ehhh... je lokt nu wel een posting uit he
ik was dat eigenlijk al van plan toen ik 16 was.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je plannen om naar de uni te gaan?
Als je jezelf goed voelt gewoon doenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik was dat eigenlijk al van plan toen ik 16 was.
heb daarom ook 3 diploma's thuis liggen. maar toen werd ik dus echt ziek toen ik 18 was en is dat beetje verwaterd.
en nu gaat het eigenlijk zo verdomd goed dat ik denk dat ik het wel aankan
dus ja.
enige probleem word nederlands maar goed.
tekstverklaring ben ik wel okay in maar spelling is een dilemma.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je jezelf goed voelt gewoon doen![]()
Nederlands is sowieso een wat lastig vak. Ik denk dat je zorgen maakt om tekstverklaring? Of ook de spelling en grammatica? Dat laatste is toch echt een kwestie van regeltjes stampen en veel oefenen.
De vaatwasser is al sind juni kaput. Staat half in de keuken geschoven.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:05 schreef mootie het volgende:
[..]
De vaatwasser is al sind juni kaput. Staat half in de keuken geschoven.
Iemand vroegpas nog of de vaatwasser het nog steeds niet deed.
: Nee, ik heb er eigenlijk geen last van.
Gek he! Als je in al die maanden nog nooit de afwas hebt gedaan!
Spelling is een kwestie van stampen en oefenen. Er is tegenwoordig ook veel online oefenmateriaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:05 schreef isax het volgende:
[..]
tekstverklaring ben ik wel okay in maar spelling is een dilemma.
ik zie het gewoon niet vaak. maar vind ik wel weer iets op![]()
vwo kan niet zoveel moeilijker als havo.
en je moet wat als je geen zin hebt om je hele leven in de wajong de zitten.
past ook niet bij mij.
Maar... waarom doe jij altijd de afwasquote:
Khan Academy.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Spelling is een kwestie van stampen en oefenen. Er is tegenwoordig ook veel online oefenmateriaal.
Succes ermee , goed voornemen van je hoor
zo gaat het bij mijn ouders ook.quote:
Die kende ik nog niet. Ben het nu aan het bekijken.quote:
Omdat de afwas anders tot aan het plafond staat opgestapeld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar... waarom doe jij altijd de afwas
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat de afwas anders tot aan het plafond staat opgestapeld.
Meneer is erg goed in smoesjes en excuses, en ik heb geen zin in geneuzel over zoiets triviaals als de afwas.
Met een beetje mazzel komt er nu eindelijk schot in de zaak.
Je niet al te druk maken over stomme, kleine dingen. Zo eens in de paar maanden de opgekropte frustratie spuien en doorgaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:11 schreef isax het volgende:
[..]
zo gaat het bij mijn ouders ook.
misschien wel het geheim van een goede relatie.
die 2 zijn al 40+ jaar getrouwd
Jij bent te liefquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat de afwas anders tot aan het plafond staat opgestapeld.
Meneer is erg goed in smoesjes en excuses, en ik heb geen zin in geneuzel over zoiets triviaals als de afwas.
Met een beetje mazzel komt er nu eindelijk schot in de zaak.
Als meneer mootie nou een account aanmaakt, dan kan hij zelf hierop antwoorden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef mootie het volgende:
Je niet al te druk maken over stomme, kleine dingen. Zo eens in de paar maanden de opgekropte frustratie spuien en doorgaan.
Ik zal vast ook een boel dingen hebben die hij irritant vindt.
Wereldwijd één van de grootste en meest gebruikte gratis kennis sites.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. Ben het nu aan het bekijken.
Als ik kijk naar de NL versie YT dan vind ik het nogal teleurstellend. De filmpjes zijn nogal karig en weinig uitdagend/boeiend voor jongeren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wereldwijd één van de grootste en meest gebruikte gratis kennis sites.
Meestal zijn Nederlandse versies van zulke sites nogal karig. Denk ook dat het meeste materiaal in het Engels is, maar het blijft gratis kennis. Wachtend op een brein.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de NL versie YT dan vind ik het nogal teleurstellend. De filmpjes zijn nogal karig en weinig uitdagend/boeiend voor jongeren.
dat designquote:
Beetje ouderwets nog. De oefeningen ook. Maar: oefenmateriaalquote:
ik dacht ik lekker tripte, damn, ach ja einde van de wereld is ook goedquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:37 schreef Baconbus het volgende:
Is de lucht/licht bij jullie ook zo vreemd? Ik verwacht ieder moment de apocalypse of independence day.
dood aan breukenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:42 schreef Voxs het volgende:
En deze: http://www.math4all.nl/we(...)erzichten/havovwo-12
Nu niet te enthousiast worden. ( ik)
Breukenquote:
getallen werken gewoon niet in mijn hersenen. 0% gevoel voor.quote:
Ik draaide getallen ook om. Had halve dyscalculie op de lagere school. Of een te korte aandacht voor alle stappen in het hoofd, kan ook. Toch ook weer een kwestie van blijven oefenenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:53 schreef isax het volgende:
[..]
getallen werken gewoon niet in mijn hersenen. 0% gevoel voor.
ik spreek getallen ook heel maf uit want ik draai die dingen om.
ook met schrijven 69 schrijf ik eerder als 96 dan 69.
maar gelukkig ben ik weer heel goed in andere vakken
zijn deelcertificaten want heb niet alles nodig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik draaide getallen ook om. Had halve dyscalculie op de lagere school. Of een te korte aandacht voor alle stappen in het hoofd, kan ook. Toch ook weer een kwestie van blijven oefenen![]()
Zo'n Staatsexamen zit hetzelfde in elkaar als gewone examens? Kan je compenseren met cijfers van andere vakken? Of zijn het deelcertificaten?
Mooi, dat scheelt alweerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:05 schreef isax het volgende:
[..]
zijn deelcertificaten want heb niet alles nodig.
gelukkig maar
havo wiskunde was een helwel met 5.6 afgesloten dus ik blij.
Ik kan je heel goed bijbrengen wat 69 is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:53 schreef isax het volgende:
ik spreek getallen ook heel maf uit want ik draai die dingen om.
ook met schrijven 69 schrijf ik eerder als 96 dan 69.
ik zweer je dat dat een random nummer wat het eerste in mijn hoofd opkwam.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan je heel goed bijbrengen wat 69 is.
Mag je je nog omdraaien ook. Maakt niets uit.
Ik geloof er niets van, deed je expresquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:14 schreef isax het volgende:
[..]
ik zweer je dat dat een random nummer wat het eerste in mijn hoofd opkwam.
ik heet geen chocoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, deed je expres
mind = blownquote:
wat is mindfuck?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb mindfuck gekeken
toen was wel mind blown
ok klinkt boeiend maar spike...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:36 schreef isax het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/mindf-ck/05-01-2015/AT_2027122
hmhm dat geloof ik graag. Ik heb al eerder over dit onderwerp gelezen en andere docs bekeken dus weet er wel wat van eens zien of dit nog wat nieuws leertquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:41 schreef isax het volgende:
[..]
negeer zijn kop maar gewoon. is echt wel goed. gast is dokter enzo.
wiskundequote:
pfft weet niet eens meer van al mijn diploma's.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
wiskunde![]()
met een 9 geslaagd
nederlands een 6
geschiedenis was mn lievelingsvak nog steeds spijt dat ik daar niet in verder ben gegaanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:20 schreef isax het volgende:
[..]
pfft weet niet eens meer van al mijn diploma's.
Derren Brown?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmhm dat geloof ik graag. Ik heb al eerder over dit onderwerp gelezen en andere docs bekeken dus weet er wel wat van eens zien of dit nog wat nieuws leert
mijne kunstgeschiedenis. was ik vet goed in.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
geschiedenis was mn lievelingsvak nog steeds spijt dat ik daar niet in verder ben gegaan
Een goede leraar is de helftquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:22 schreef isax het volgende:
[..]
mijne kunstgeschiedenis. was ik vet goed in.
en geschiedenis van een leraar was echt epic
ribsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:26 schreef isax het volgende:
ik ga zo pizza halen.
gewoon omdat het kan.
Haquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:24 schreef Gert het volgende:
Ja hier zit zo te lezen wel volk bij elkaar dat op hun sloffen het VWO even haalt.
ik wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:24 schreef Gert het volgende:
Ja hier zit zo te lezen wel volk bij elkaar dat op hun sloffen het VWO even haalt.
Deze zin kan ik geen kaas van etenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:24 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |