Ik heb een kopje groene thee kokos. Ik denk, ik zeg het gewoon evenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk de slimste mens. Ik denk, ik zeg het gewoon even
Op een bank zou ik toch eerder gaan zitten dan staan, maar ieder zijn dingquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet straks ook naar mijn bedje omdat ze morgen al vroeg met een bank voor de deur kunnen staan.
HiHaHo, ik ben er helemaal niet blij mee want ik krijg pas veel te laat te horen wat het tijdsvenster van bezorging is.. dat kan ik pas om 01:30 uur checken en ze kunnen al heel vroeg aan de deur staan.. dus mijn wekker gaat om 07:00 uur of zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een bank zou ik toch eerder gaan zitten dan staan, maar ieder zijn ding
Gewoon de nacht doorhalen danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
HiHaHo, ik ben er helemaal niet blij mee want ik krijg pas veel te laat te horen wat het tijdsvenster van bezorging is.. dat kan ik pas om 01:30 uur checken en ze kunnen al heel vroeg aan de deur staan.. dus mijn wekker gaat om 07:00 uur of zo.
Als ik een nacht doorhaal dan ben ik meteen weer uit mijn ritme en ga ik ruzie krijgen met diverse mensen. Al vind ik het wel vervelend om te moeten gaan pitten zonder dat ik precies weet waar ik aan toe ben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de nacht doorhalen dan
Vind zulk soort dingen wel altijd vreselijk irritant, zeker als ze zo'n bezorgvenster hebben van "tussen 08.00 en 18.00". Kom je op tijd je bed uit komen ze om 17.55, denk je nog even te blijven liggen staan ze stipt 08.00 voor de deur
Als ze er morgen niet voor 09.00 zijn gewoon geen koffie geven, dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik een nacht doorhaal dan ben ik meteen weer uit mijn ritme en ga ik ruzie krijgen met diverse mensen. Al vind ik het wel vervelend om te moeten gaan pitten zonder dat ik precies weet waar ik aan toe ben.
Koffie krijgen ze toch niet, daar heb ik geen tijd voor. Druk zat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze er morgen niet voor 09.00 zijn gewoon geen koffie geven, dat zal ze leren
Je hebt al geluk dat ze het komen brengenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Koffie krijgen ze toch niet, daar heb ik geen tijd voor. Druk zat.
Ik bestel bijna alles online.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt al geluk dat ze het komen brengenIk had vorig jaar meubels gekocht die niet werden thuisbezorgd. Ja, je kreeg een busje mee en 1,5 uur de tijd om ze thuis te brengen. Van die 1,5 uur was ongeveer al 1 uur reistijd, dan is een half uur uitladen best kort
Ik ook, maar van een bank is het wel fijn om te weten hoe die zit lijkt me?quote:
Mjah, deze heeft goede reviews en anders kan hij altijd retour. Ik heb geen zin om 20.000 banken te testen en half het land door te moeten om tot een keuze te komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, maar van een bank is het wel fijn om te weten hoe die zit lijkt me?
Ik had mijn meubels destijds ook binnen een uurtje gekocht, waren ze daar ook een beetje verbaasd omquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, deze heeft goede reviews en anders kan hij altijd retour. Ik heb geen zin om 20.000 banken te testen en half het land door te moeten om tot een keuze te komen.
Ik ga, zeker in deze prijsklasse, niet al te moeilijk doen. Ik heb gewoon ff een bank nodig.. als het niets is gaat ie retour.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had mijn meubels destijds ook binnen een uurtje gekocht, waren ze daar ook een beetje verbaasd om
Maar wel lekker op tijd je bed ervoor uitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga, zeker in deze prijsklasse, niet al te moeilijk doen. Ik heb gewoon ff een bank nodig.. als het niets is gaat ie retour.
Ik kan nu zien hoelaat; tussen 08:45 - 10:45 uur..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wel lekker op tijd je bed ervoor uit.
Trustenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan nu zien hoelaat; tussen 08:45 - 10:45 uur..
Dus ik ga pitten
Da's minder.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, krijg ik een SMS dat ze tussen 13:00 en 15:00 uur komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |