Ik begrijp het filmpje wel, maar ik vind het verschrikkelijk...quote:Op zondag 15 februari 2015 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,ik moest aan mijn Pa denken, sorry
vind ik ook hoor Deesquote:
Nou ja, misschien moet je een demente vader of moeder hebben of hebben gehad om dit tequote:Op zondag 15 februari 2015 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp het filmpje wel, maar ik vind het verschrikkelijk...
Wij moeten overmorgen weer samen op jacht. TVP.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:48 schreef drakin het volgende:
Moet ik nu ook al onthouden wie TVP is?
Ik ben 40, naast ADHD heb ik ook Asperger, ik zie de psychiater alleen op afspraak voor aanpassingen van de medicatie of voor nieuwe therapieën.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:24 schreef chufi het volgende:
ToT . Hoe oud ben je ? Hoe vaak zie je je dokter? Welke medicatitie heb je of wat gebruik je?
Misschien werkt dexamfetamine wel?quote:Op maandag 23 februari 2015 03:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 40, naast ADHD heb ik ook Asperger, ik zie de psychiater alleen op afspraak voor aanpassingen van de medicatie of voor nieuwe therapieën.
Ik slik Wellbutrin 300mg tegen m'n depressie en het schijnt ook lichtelijk tegen ADHD te werken, maar toen ik er aan begon, was nog niet vastgesteld dat ik dat had.
Verder heb ik methylfenidaat, maar ik ben daar niet echt tevreden mee; in lagere doseringen merk ik er te weinig van en als ik er meer van neem, kan ik niet meer slapen.
Verder heb ik melatonine. Feitelijk een voorschrift van 5 mg, maar ik merk dat ik eigenlijk 10mg nodig heb om kans te hebben op een goede nachtrust.
Ben je ook al gestopt met roken? Daar wordt Wellbutrin ook wel eens voor voorgeschreven, was tenminste aantal jaar terug zo. Moet je wel weer zelf betalen dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 03:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 40, naast ADHD heb ik ook Asperger, ik zie de psychiater alleen op afspraak voor aanpassingen van de medicatie of voor nieuwe therapieën.
Ik slik Wellbutrin 300mg tegen m'n depressie en het schijnt ook lichtelijk tegen ADHD te werken, maar toen ik er aan begon, was nog niet vastgesteld dat ik dat had.
Verder heb ik methylfenidaat, maar ik ben daar niet echt tevreden mee; in lagere doseringen merk ik er te weinig van en als ik er meer van neem, kan ik niet meer slapen.
Verder heb ik melatonine. Feitelijk een voorschrift van 5 mg, maar ik merk dat ik eigenlijk 10mg nodig heb om kans te hebben op een goede nachtrust.
Nooit aan begonnen, en klopt idd dat het ook daarvoor voorgeschreven wordt. Ik moest zelfs een papier ondertekenen waarin stond dat dat niet de reden was waarom ik het ging slikken!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je ook al gestopt met roken? Daar wordt Wellbutrin ook wel eens voor voorgeschreven, was tenminste aantal jaar terug zo. Moet je wel weer zelf betalen dan.
Dat weet ik niet, ik ben geen psychquote:Op maandag 23 februari 2015 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik die dat dat ook tegen nacroleptie werkt....verergert dat mijn slaapproblemen dan niet?
Wie zou die meet ook alweer regelen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef drakin het volgende:
Pak je agenda maar vast voor die meet over 2 jaar.
Welke meet?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie zou die meet ook alweer regelen?
Straks weet ik nog minder denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik wel Juup. Vertel het je straks wel even.
Het is nog vroeg voor mijquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het posten tot laat gaat je niet onaardig af.
Dat weet hij niet meer denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat 'even' is nu wel voorbij. Waarom moet je in die bol kijken eigenlijk?
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom moet je in die bol kijken eigenlijk?
Nee hoor, daar staat een bericht van mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef vaduz het volgende:
Jongen, ik het hierboven al een antwoord gepost.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef vaduz het volgende:
Jongen, ik het hierboven al een antwoord gepost.
bedankt, ik moet die van mij nog innemen denk ik...quote:
Normaliter prik ik er een werkgeheugen-module bij of doe ik een upgrade, maar voor een overjarig model is dat niet meer te verkregenquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:00 schreef bork het volgende:
Nou, bedankt Chufi.
Ik heb wel een tip je kan korte termijn geheugen vergroten door het te trainen, o.a.met:
http://www.cogmed.nl/ wordt geadviseerd voor kinderen met ADHD maar het vergroot (gewoon) je bruikbare werkgeheugen zeg maar.
precies, dus dan moet je hetgene wat je hebt een beetje tweakenquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Normaliter prik ik er een werkgeheugen-module bij of doe ik een upgrade, maar voor een overjarig model is dat niet meer te verkregen
quote:Op donderdag 12 maart 2015 02:17 schreef Bluezz het volgende:
met haar bodyscanprogrammagoeroepsycholoogvanhetonthoudentest
wat is dat?quote:
Ken alleen frietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een aardappelsoort toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |