Hey, kantoorpeopletjequote:
Hallo, geenideewatjijtegenwoordigallemaaldoet-meisje.quote:
Laten we dat vooral zo houdenquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hallo, geenideewatjijtegenwoordigallemaaldoet-meisje.
Het is gewoon niet boeiend, that's allquote:
Q heeft gelijk: Vroeger was Fok! beterquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:16 schreef MissMSX het volgende:
Wat een leuk topic: FB / Laatste jaar van FOK!? #3
Ik weet het probleem wel: een epidemie van pukkelige puistpubers die overmatig humorloze bagger posten. Die ben je beter kwijt dan rijk. Less is more![]()
Dat bepaal ik wel jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is gewoon niet boeiend, that's all
De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:16 schreef MissMSX het volgende:
Wat een leuk topic: FB / Laatste jaar van FOK!? #3
Ik weet het probleem wel: een epidemie van pukkelige puistpubers die overmatig humorloze bagger posten. Die ben je beter kwijt dan rijk. Less is more![]()
Oprotten motten ze. Allemaalquote:
1 ding is in ieder geval hetzelfde geblevenquote:
Ja, doodverwensingen mogen weer?quote:
Uiteraard, zo hoort het ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
1 ding is in ieder geval hetzelfde gebleven![]()
Nee, maar de rapgroep mag eigenlijk ook wel kapotquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aan de jeugd van tegenwoordig toch wel? Is geen specifieke user
De wat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar de rapgroep mag eigenlijk ook wel kapot.
Een groep rappers, een rapgroep..... gaat het wel goed met je?quote:
Iedereen die ik irritant vind moet gewoon kapotquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar de rapgroep mag eigenlijk ook wel kapot.
Opzich een redelijk punt, maar ik probeer me milder op te stellen tegenwoordigquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedereen die ik irritant vind moet gewoon kapot
Hoe was je date dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Opzich een redelijk punt, maar ik probeer me milder op te stellen tegenwoordig.
Hier op Fok!?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een groep rappers, een rapgroep..... gaat het wel goed met je?
Ow, sja, het waren 4 gewoon gezellige uurtjes, beetje zitten praten, wel gelachen etc, maar niets gebeurd verder. Nog wel whatsappcontact gehouden elke dag, nog geen sprake van vervolgdate.quote:
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier op Fok!?
Vraag je dat nu omdat ik niet weet wat een rapgroep is?
Rustig aan het opbouwen dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ow, sja, het waren 4 gewoon gezellige uurtjes, beetje zitten praten, wel gelachen etc, maar niets gebeurd verder. Nog wel whatsappcontact gehouden elke dag, nog geen sprake van vervolgdate.
Dawaset.
Verder? Ik ben beyond...quote:
Kanquote:
Doe daar dan iets aan nu het nog kanquote:
Perfect tochquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan.
We zullen het zien. Ondanks dat het gezellig was zijn we niet echt dezelfde types, ze is nogal rustig en beschaafd en braaf enzo.
Vind je?quote:
Ik heb geen idee wat jij 'nodig' hebtquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Vind je?.
Ach, we zien het wel, al met al toch gewoon gezellig, niets mis mee.
Zou goed voor je zijn, wordt toch eens tijd dat je je gaat settelen hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan.
We zullen het zien. Ondanks dat het gezellig was zijn we niet echt dezelfde types, ze is nogal rustig en beschaafd en braaf enzo.
Bug.quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat jij 'nodig' hebt
Vraag het over een tijdje wel weer
Mwah, ik ben nog niet overtuigd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Zou goed voor je zijn, wordt toch eens tijd dat je je gaat settelen hoor.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh is dat die docu achtige film? Die had ik laatst bij de voorstukjes en lijkt me echt super!
Zo ver beyond dat je alw eer gaat scheiden, zoals 1 op de 3?quote:
HEb je dat niet besproken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Opzich zou ik het niet zo erg vinden hoor, een iets rustiger persoon, ik hoef ook echt niet per se elk weekend los en laveloos. Maar ik wil het nog wel kunnen en geen idee of ze dat zou waarderen.
Nou ja, tuurlijk wel een beetje, en daar kwam dus naar boven dat ze niet (meer) zo'n stapper is tegenwoordig etc. En met O&N was ze de bob, en ook Zaterdag hield ze het op 3 wijntjesquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HEb je dat niet besproken?Niet over je eigen weekenden gepraat en haar reactie gezien?
Maar het mág dus welquote:
Ik vind dat het ook gewoon moet, zo af en toe zeker....quote:
Hmm.. dat is idd aan de voorzichtige kant wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, tuurlijk wel een beetje, en daar kwam dus naar boven dat ze niet (meer) zo'n stapper is tegenwoordig etc. En met O&N was ze de bob, en ook Zaterdag hield ze het op 3 wijntjes.
Dus eigenlijk had ik niet eens meer verwacht iets van dr te horen, mede omdat ik (het is toch zaterdag) lekker aan de Guinness zat (in totaal ook maar 4 hoor). Maar ze whatsappte onderweg naar huis en toen ze thuis was nog en dus de afgelopen dagen af en toe wat.
Ja, daarom, en ook omdat de vonken er nou ook niet afspatten kijk ik het wel even aan gewoon. Tis een mooi en slim meisje verder, maar we moeten wel iets gemeen hebben lijkt mequote:Op woensdag 7 januari 2015 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.. dat is idd aan de voorzichtige kant wel.
De seksquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daarom, en ook omdat de vonken er nou ook niet afspatten kijk ik het wel even aan gewoon. Tis een mooi en slim meisje verder, maar we moeten wel iets gemeen hebben lijkt me.
Niet meer zo'n stapper kan gerust betekenen "niet meer iedere week zoals voorheen, maar nog wel geregeld".quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, tuurlijk wel een beetje, en daar kwam dus naar boven dat ze niet (meer) zo'n stapper is tegenwoordig etc. En met O&N was ze de bob, en ook Zaterdag hield ze het op 3 wijntjes.
Dus eigenlijk had ik niet eens meer verwacht iets van dr te horen, mede omdat ik (het is toch zaterdag) lekker aan de Guinness zat (in totaal ook maar 4 hoor). Maar ze whatsappte onderweg naar huis en toen ze thuis was nog en dus de afgelopen dagen af en toe wat.
HEY!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:45 schreef HeatWave het volgende:
NWS / Vergeten open grens met Japan
Ik ben naar Japan, laterzzzzzzzzzzz.
We hebben nog niet eens gezoendquote:
En aan wie ligt datquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens gezoend.
En dat "gemeen hebben" is dan vooral op stap-gebied?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, en ook omdat de vonken er nou ook niet afspatten kijk ik het wel even aan gewoon. Tis een mooi en slim meisje verder, maar we moeten wel iets gemeen hebben lijkt me.
Was je erbij?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet meer zo'n stapper kan gerust betekenen "niet meer iedere week zoals voorheen, maar nog wel geregeld".
De bob zijn op O&N kunnen omstandigheden zijn.
En 3 wijntjes op stap is toch prima?
Je zeurt.
En dan zeggen ze dat IK kieskeurig ben
Meestal aan beide he? Afscheid was wel duidelijk zeg maarquote:
nee, maar als ik wel een keer lekker door wil zakken, en ze wil niet mee, dan mag dat geen issue worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat "gemeen hebben" is dan vooral op stap-gebied?![]()
Vraag 't d'rquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Opzich zou ik het niet zo erg vinden hoor, een iets rustiger persoon, ik hoef ook echt niet per se elk weekend los en laveloos. Maar ik wil het nog wel kunnen en geen idee of ze dat zou waarderen.
Oh, poeh! bedankt voor deze motiverende woorden. Ik ben nog gewoon 'verder'quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo ver beyond dat je alw eer gaat scheiden, zoals 1 op de 3?
Wellicht bij een volgende datequote:
Holy crap! Ik ga mee!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:45 schreef HeatWave het volgende:
NWS / Vergeten open grens met Japan
Ik ben naar Japan, laterzzzzzzzzzzz.
Juust. En misschien is ze zelf wel geen stapper, maar vindt ze het geen probleem als jij (=HWquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet meer zo'n stapper kan gerust betekenen "niet meer iedere week zoals voorheen, maar nog wel geregeld".
De bob zijn op O&N kunnen omstandigheden zijn.
En 3 wijntjes op stap is toch prima?
Je zeurt.
En dan zeggen ze dat IK kieskeurig ben
Ik zeg toch ook, ik maak er geen dealbreaker van, maar is wel een bespreekpuntquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juust. En misschien is ze zelf wel geen stapper, maar vindt ze het geen probleem als jij (=HW) wel regelmatig gaat
Dit had je al eerder kunnen verzinnen natuurlijk. Japanquote:
Ja, duh, ik ben niet meer zo snel als vroeger. Was nog 50 posts achterquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, ik maak er geen dealbreaker van, maar is wel een bespreekpunt.
Ze spreekt me echt nu net weer aan trouwens.
Ja, maar dit verdrag was niet bekend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit had je al eerder kunnen verzinnen natuurlijk. Japan
Japan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit had je al eerder kunnen verzinnen natuurlijk. Japan
Dergelijke invloed hebben wijquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Ze spreekt me echt nu net weer aan trouwens.
Blijkbaar, was idd de vorige keer ook al zoquote:
Waar ga je dit jaar naartoe?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Japan.![]()
Ben er in september geweest, wat een land.
Nou en? Een vakantie had altijd gekundquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dit verdrag was niet bekend.
Wanneer gaan we?.
Ik vroeg me al af wat die groene gloed wasquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Japan.![]()
Ben er in september geweest, wat een land.
Je zit hier de hele fucking dag niet anders te doen. Toeval me reetquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar, was idd de vorige keer ook al zo.
En jij?quote:
Ja, want je reageert altijd zo positief op mijn uitnodigingenquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou en? Een vakantie had altijd gekund
Nu?
Nee, het was de vorige keer ook dat ik hier aan het vertellen was dat ik dr mee uit gevraagd had en dat ze opeens op radiostilte ging, toen ik daar over aan het miepen was sprak ze me aan en zei jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zit hier de hele fucking dag niet anders te doen. Toeval me reet
Welke uitnodigingen? Om te gaan zuipen in een keet? Daar doe ik het niet voorquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want je reageert altijd zo positief op mijn uitnodigingen.
Ok, we gaan via Schiphol, dus ik zie je zo wel verschijnen dan.
Verrassendquote:
Rondje Nederlandquote:
Tsk, vaak genoeg veel betere aanbiedingen gedaanquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welke uitnodigingen? Om te gaan zuipen in een keet? Daar doe ik het niet voor![]()
Tot zo
Ja, dat zeg ik. Je doet niet andersquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het was de vorige keer ook dat ik hier aan het vertellen was dat ik dr mee uit gevraagd had en dat ze opeens op radiostilte ging, toen ik daar over aan het miepen was sprak ze me aan en zei ja.
Ook weer zoquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Je doet niet anders
Sorry, de Korsakov zegt: Ik weet van niets...quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, vaak genoeg veel betere aanbiedingen gedaan.
.
Betekent dit dat we niet naar Japan gaan?quote:
Ja, maar dan moet je niet zo doen naar mij, ik heb echt al jaren mijn uiterste best gedaanquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, de Korsakov zegt: Ik weet van niets...
O ja, volgens mij had ik dat al gevraagdquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Myanmar staat hoog op het verlanglijstje.
En andere dingen doenquote:
Nee, natuurlijk niet muppetquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Betekent dit dat we niet naar Japan gaan?
De kracht van herhaling.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, volgens mij had ik dat al gevraagd
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je niet zo doen naar mij, ik heb echt al jaren mijn uiterste best gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |