Rustig aan het opbouwen dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Ow, sja, het waren 4 gewoon gezellige uurtjes, beetje zitten praten, wel gelachen etc, maar niets gebeurd verder. Nog wel whatsappcontact gehouden elke dag, nog geen sprake van vervolgdate.
Dawaset.
Verder? Ik ben beyond...quote:
Kanquote:
Doe daar dan iets aan nu het nog kanquote:
Perfect tochquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan.
We zullen het zien. Ondanks dat het gezellig was zijn we niet echt dezelfde types, ze is nogal rustig en beschaafd en braaf enzo.
Vind je?quote:
Ik heb geen idee wat jij 'nodig' hebtquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Vind je?.
Ach, we zien het wel, al met al toch gewoon gezellig, niets mis mee.
Zou goed voor je zijn, wordt toch eens tijd dat je je gaat settelen hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan.
We zullen het zien. Ondanks dat het gezellig was zijn we niet echt dezelfde types, ze is nogal rustig en beschaafd en braaf enzo.
Bug.quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat jij 'nodig' hebt
Vraag het over een tijdje wel weer
Mwah, ik ben nog niet overtuigd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Zou goed voor je zijn, wordt toch eens tijd dat je je gaat settelen hoor.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh is dat die docu achtige film? Die had ik laatst bij de voorstukjes en lijkt me echt super!
Zo ver beyond dat je alw eer gaat scheiden, zoals 1 op de 3?quote:
HEb je dat niet besproken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Opzich zou ik het niet zo erg vinden hoor, een iets rustiger persoon, ik hoef ook echt niet per se elk weekend los en laveloos. Maar ik wil het nog wel kunnen en geen idee of ze dat zou waarderen.
Nou ja, tuurlijk wel een beetje, en daar kwam dus naar boven dat ze niet (meer) zo'n stapper is tegenwoordig etc. En met O&N was ze de bob, en ook Zaterdag hield ze het op 3 wijntjesquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
HEb je dat niet besproken?Niet over je eigen weekenden gepraat en haar reactie gezien?
Maar het mág dus welquote:
Ik vind dat het ook gewoon moet, zo af en toe zeker....quote:
Hmm.. dat is idd aan de voorzichtige kant wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, tuurlijk wel een beetje, en daar kwam dus naar boven dat ze niet (meer) zo'n stapper is tegenwoordig etc. En met O&N was ze de bob, en ook Zaterdag hield ze het op 3 wijntjes.
Dus eigenlijk had ik niet eens meer verwacht iets van dr te horen, mede omdat ik (het is toch zaterdag) lekker aan de Guinness zat (in totaal ook maar 4 hoor). Maar ze whatsappte onderweg naar huis en toen ze thuis was nog en dus de afgelopen dagen af en toe wat.
Ja, daarom, en ook omdat de vonken er nou ook niet afspatten kijk ik het wel even aan gewoon. Tis een mooi en slim meisje verder, maar we moeten wel iets gemeen hebben lijkt mequote:Op woensdag 7 januari 2015 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.. dat is idd aan de voorzichtige kant wel.
De seksquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daarom, en ook omdat de vonken er nou ook niet afspatten kijk ik het wel even aan gewoon. Tis een mooi en slim meisje verder, maar we moeten wel iets gemeen hebben lijkt me.
Niet meer zo'n stapper kan gerust betekenen "niet meer iedere week zoals voorheen, maar nog wel geregeld".quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, tuurlijk wel een beetje, en daar kwam dus naar boven dat ze niet (meer) zo'n stapper is tegenwoordig etc. En met O&N was ze de bob, en ook Zaterdag hield ze het op 3 wijntjes.
Dus eigenlijk had ik niet eens meer verwacht iets van dr te horen, mede omdat ik (het is toch zaterdag) lekker aan de Guinness zat (in totaal ook maar 4 hoor). Maar ze whatsappte onderweg naar huis en toen ze thuis was nog en dus de afgelopen dagen af en toe wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |