Nee hoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:10 schreef Prospos het volgende:
Die dingen gaan toch uit op een bepaalde hoogte. Raar verhaal.
Het is een ballon, geen vliegtuig.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:10 schreef Prospos het volgende:
Die dingen gaan toch uit op een bepaalde hoogte. Raar verhaal.
Tot ie op je fucking boerderij landtquote:Op maandag 5 januari 2015 16:15 schreef Apekoek het volgende:
Ze zijn wel tof! Maar idd ze kunnen zo ergens achter blijven hangen en een brand veroorzaken. Ben ook altijd opgelucht als het ding goed gestegen is, de adrenaline kick daar doe je het voor godverdomme
Adrenaline kick van een wensballon.. Jij hebt een spannend leven zeg.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:15 schreef Apekoek het volgende:
Ze zijn wel tof! Maar idd ze kunnen zo ergens achter blijven hangen en een brand veroorzaken. Ben ook altijd opgelucht als het ding goed gestegen is, de adrenaline kick daar doe je het voor godverdomme
Nou en of! Spanning en sensatiequote:Op maandag 5 januari 2015 16:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Adrenaline kick van een wensballon.. Jij hebt een spannend leven zeg.
Als ze een nieuwe hadden willen kopen hadden ze hem vast wel tijdens de kerst opgegeten.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Konijn koop je gewoon weer een nieuwe voor dat kind.
Boerenstruggles.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:28 schreef Chai het volgende:
Terechte klacht, ken iemand waarbij er 24 in het weiland zijn geland omdat de wind hun kant op stond.Kun je lekker veel afval van andere mensen op gaan ruimen, want zo klein zijn ze niet.
Ja in een bos is beter inderdaad.quote:
Die vader zo van: ik heb m toch gekocht hehehehehequote:Op maandag 5 januari 2015 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met O&N trouwens zo'n VineX-gezin gezien dat er één op wilde laten. Lukte niet, hebben ze 'm maar uitgestampt op de stoep (jongste dochter keek echt zo: "Mijn wensballon, wat doe je?! ).
Die vader was het boost van het hele stel, rode kop, kloppende ader, ditdat. Werd nog mooier toen de wensballon van iemand anders er vlak naast wél perfect omhoog ging, hehe.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:36 schreef Holy_Goat het volgende:
Die vader zo van: ik heb m toch gekocht hehehehehe
Je spangen over een wensballonquote:Op maandag 5 januari 2015 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die vader was het boost van het hele stel, rode kop, kloppende ader, ditdat. Werd nog mooier toen de wensballon van iemand anders er vlak naast wél perfect omhoog ging, hehe.
Nee, het was bij de Erasmusbrug, niet in Spangen.quote:
Damn niggyquote:Op maandag 5 januari 2015 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, het was bij de Erasmusbrug, niet in Spangen.
[/padaboem, tschj]
Hoe weten ze dan dat zo'n ballon de oorzaak was?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:08 schreef Prowl het volgende:
Het vuur is blijkbaar vanzelf weer uitgegaan die nacht want pas om 10 uur in de ochtend zagen ze een halve zwarte garage staan met een half kippenhok
En terecht dunkt me.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:54 schreef Aberella het volgende:
en liet Marie-Linde zich uitwonen door het mannendispuut.
Die mooie ringen die er in zitten en dat metalen kaars houdertje wat erin zat hing nog tegen het kippenhok aanquote:Op maandag 5 januari 2015 16:52 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Hoe weten ze dan dat zo'n ballon de oorzaak was?
Wat klote zegquote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef Prowl het volgende:
[..]
Die mooie ringen die er in zitten en dat metalen kaars houdertje wat erin zat hing nog tegen het kippenhok aan
T kippenhok zelf had nog niet eens zo heel veel schade maar de garage heeft toch ff goed gefikt en van de isolatie kwam giftige rook af
Dat is wat ik gehoord heb + een foto op feestboek gezien
Jij meteen die mooie ringen snatchen en om je eigen vingers doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef Prowl het volgende:
[..]
Die mooie ringen die er in zitten en dat metalen kaars houdertje wat erin zat hing nog tegen het kippenhok aan
T kippenhok zelf had nog niet eens zo heel veel schade maar de garage heeft toch ff goed gefikt en van de isolatie kwam giftige rook af
Klopt, ik begon er in 2013 met werken en al in de zomer verkochten ze die dingenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:51 schreef thats_meh het volgende:
Bij de Action kun je ze ook kopen, niet gedaan want gevaarlijk, vooral voor anderen/dieren.
Zeker ironisch als blijkt dat de verzender van deze wensballon deze uitkomst gewenst blijkt te hebbenquote:
Misschien was de brand wel op andere manier ontstaan en was de wensballon toevallig net daar geland toen de brand aan de gang was.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef Prowl het volgende:
[..]
Wat zou er dan ironisch aan zijn in zo'n geval?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:08 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Zeker ironisch als blijkt dat de verzender van deze wensballon deze uitkomst gewenst blijkt te hebben
Geef die boer een stoel.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:05 schreef DieselTank het volgende:
kut wensballonen landen allemaal in weilanden en komen in onze machines terecht....
Akkerbouwer bedoel jequote:
Kunnen ze alsnog doen, hij is al gerookt.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:21 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als ze een nieuwe hadden willen kopen hadden ze hem vast wel tijdens de kerst opgegeten.
Helemaal niksquote:Op maandag 5 januari 2015 19:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat zou er dan ironisch aan zijn in zo'n geval?
ik snap dat niet, is het nou zo moeilijk om je kroost een beetje fatsoenlijk op te voeden tegenwoordig?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:47 schreef Puntenjager het volgende:
Uil gezien. Ja, hardstikke zielig, maar beesten stikken niet alleen in wensballonnen. Ik denk dat een factor 1000 keer zoveel beesten een pijnlijke dood sterven door rotzooi wat in bos en berm wordt geflikkerd.
Het liefst boterhammen nog in het plastic zakje van mamma zodat je zeker weet dat het met plastic en al wordt opgegeten en het beest zal sterven aan constipatie![]()
![]()
Ja, maar nog niet gaarquote:Op maandag 5 januari 2015 23:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Kunnen ze alsnog doen, hij is al gerookt.
Rietendak ik mooi maar sowieso al gevaarlijk. Desalniettemin moet het inderdaad van 2 kanten komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:15 schreef peug306 het volgende:
wensbalonnen zouden verboden moeten worden. als je ziet hoeveel huizen met rieten daken.
buren tegenover bijna afgebrand door een flare. die zakte te snel lag in de goot onder dakleer. dat vatte vlam. en toen de isolatie platen tussen in ook.
verbieden die rotdingen. het beroerde is ook nog bij de action koop je er een voor een scheet en 3 knikkers.
Ik ken er wel zo één..quote:Op maandag 5 januari 2015 17:03 schreef sr.Chief het volgende:
Ook echt alleen de meest zielloze amoebes snappen oorzaak-gevolg relatie niet als je zo'n kutballon op een bosrand afstuurt.
quote:
Die foto van de uil en de wensballon komt niet uit Nederland, maakt het niet minder erg natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:09 schreef Apekoek het volgende:
Wel zielig van die uil, achja mooie dingen maar een verbod kan ik mij ook wel voorstellen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |