Nee hoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:10 schreef Prospos het volgende:
Die dingen gaan toch uit op een bepaalde hoogte. Raar verhaal.
Het is een ballon, geen vliegtuig.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:10 schreef Prospos het volgende:
Die dingen gaan toch uit op een bepaalde hoogte. Raar verhaal.
Tot ie op je fucking boerderij landtquote:Op maandag 5 januari 2015 16:15 schreef Apekoek het volgende:
Ze zijn wel tof! Maar idd ze kunnen zo ergens achter blijven hangen en een brand veroorzaken. Ben ook altijd opgelucht als het ding goed gestegen is, de adrenaline kick daar doe je het voor godverdomme
Adrenaline kick van een wensballon.. Jij hebt een spannend leven zeg.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:15 schreef Apekoek het volgende:
Ze zijn wel tof! Maar idd ze kunnen zo ergens achter blijven hangen en een brand veroorzaken. Ben ook altijd opgelucht als het ding goed gestegen is, de adrenaline kick daar doe je het voor godverdomme
Nou en of! Spanning en sensatiequote:Op maandag 5 januari 2015 16:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Adrenaline kick van een wensballon.. Jij hebt een spannend leven zeg.
Als ze een nieuwe hadden willen kopen hadden ze hem vast wel tijdens de kerst opgegeten.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Konijn koop je gewoon weer een nieuwe voor dat kind.
Boerenstruggles.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:28 schreef Chai het volgende:
Terechte klacht, ken iemand waarbij er 24 in het weiland zijn geland omdat de wind hun kant op stond.Kun je lekker veel afval van andere mensen op gaan ruimen, want zo klein zijn ze niet.
Ja in een bos is beter inderdaad.quote:
Die vader zo van: ik heb m toch gekocht hehehehehequote:Op maandag 5 januari 2015 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met O&N trouwens zo'n VineX-gezin gezien dat er één op wilde laten. Lukte niet, hebben ze 'm maar uitgestampt op de stoep (jongste dochter keek echt zo: "Mijn wensballon, wat doe je?! ).
Die vader was het boost van het hele stel, rode kop, kloppende ader, ditdat. Werd nog mooier toen de wensballon van iemand anders er vlak naast wél perfect omhoog ging, hehe.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:36 schreef Holy_Goat het volgende:
Die vader zo van: ik heb m toch gekocht hehehehehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |