Zeker ironisch als blijkt dat de verzender van deze wensballon deze uitkomst gewenst blijkt te hebbenquote:
Misschien was de brand wel op andere manier ontstaan en was de wensballon toevallig net daar geland toen de brand aan de gang was.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef Prowl het volgende:
[..]
Die mooie ringen die er in zitten en dat metalen kaars houdertje wat erin zat hing nog tegen het kippenhok aan
T kippenhok zelf had nog niet eens zo heel veel schade maar de garage heeft toch ff goed gefikt en van de isolatie kwam giftige rook af
Dat is wat ik gehoord heb + een foto op feestboek gezien
Wat zou er dan ironisch aan zijn in zo'n geval?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:08 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Zeker ironisch als blijkt dat de verzender van deze wensballon deze uitkomst gewenst blijkt te hebben
Geef die boer een stoel.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:05 schreef DieselTank het volgende:
kut wensballonen landen allemaal in weilanden en komen in onze machines terecht....
Akkerbouwer bedoel jequote:
Kunnen ze alsnog doen, hij is al gerookt.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:21 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als ze een nieuwe hadden willen kopen hadden ze hem vast wel tijdens de kerst opgegeten.
Helemaal niksquote:Op maandag 5 januari 2015 19:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat zou er dan ironisch aan zijn in zo'n geval?
ik snap dat niet, is het nou zo moeilijk om je kroost een beetje fatsoenlijk op te voeden tegenwoordig?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:47 schreef Puntenjager het volgende:
Uil gezien. Ja, hardstikke zielig, maar beesten stikken niet alleen in wensballonnen. Ik denk dat een factor 1000 keer zoveel beesten een pijnlijke dood sterven door rotzooi wat in bos en berm wordt geflikkerd.
Het liefst boterhammen nog in het plastic zakje van mamma zodat je zeker weet dat het met plastic en al wordt opgegeten en het beest zal sterven aan constipatie![]()
![]()
Ja, maar nog niet gaarquote:Op maandag 5 januari 2015 23:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Kunnen ze alsnog doen, hij is al gerookt.
Rietendak ik mooi maar sowieso al gevaarlijk. Desalniettemin moet het inderdaad van 2 kanten komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:15 schreef peug306 het volgende:
wensbalonnen zouden verboden moeten worden. als je ziet hoeveel huizen met rieten daken.
buren tegenover bijna afgebrand door een flare. die zakte te snel lag in de goot onder dakleer. dat vatte vlam. en toen de isolatie platen tussen in ook.
verbieden die rotdingen. het beroerde is ook nog bij de action koop je er een voor een scheet en 3 knikkers.
Ik ken er wel zo één..quote:Op maandag 5 januari 2015 17:03 schreef sr.Chief het volgende:
Ook echt alleen de meest zielloze amoebes snappen oorzaak-gevolg relatie niet als je zo'n kutballon op een bosrand afstuurt.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |