dat blijkt volgens mij uit het woord 'wereldvreemd'. Wel eens in het weekend s nachts op Rembrandplein of Leidseplein geweest?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:21 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik woon niet in Limburg of de Betuwe, je zit er een paar duizend kilometer naast. Helaas! Snap ook niet waarom dat relevant is, maar goed.
Nogmaals, waarom is mijn woonlocatie en mijn uitgaansgedrag voor jou zo relevant? Lijkt mij namelijk helemaal niet relevant; zoals ik al meldde - ik vind dat als je aan zoiets begint, je het ook af zou moeten maken. Of begin er niet aan. Dat heeft niets met mijn woon- werk- of uitgaanslocatie te maken, maar met verantwoording en fatsoen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat blijkt volgens mij uit het woord 'wereldvreemd'. Wel eens in het weekend s nachts op Rembrandplein of Leidseplein geweest?
Nee joh, das veelste ver lopen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
staan er ook hekjes langs de havens daar te r'dam? Of piesen daar geen dronken kerels
Dat is nou net het probleem Piet, ze hebben hem niet naar het hotel gebracht ze hebben hem voor de deur gedropt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Breng je als Ambulance een zatte natte noor naar zijn hotel, gaan er mensen roepen dat je niet goed genoeg je werk hebt gedaan. Fuck dat zou ik denken
Ze hebben vast hun werk prima gedaan, maar dit lijkt me een inschattingsfoutje... met zware gevolgen. Als je dat ook al niet meer mag benoemen...? Uiteraard is de situatie an sich niet hun schuld, niemand's schuld zelfs, tragische samenloop van omstandigheden. Maar mijns inziens zeker een inschattingsfout.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Breng je als Ambulance een zatte natte noor naar zijn hotel, gaan er mensen roepen dat je niet goed genoeg je werk hebt gedaan. Fuck dat zou ik denken
Heb je wel eens naar 112 weekend gekeken? Dan snap je wel waarom het niet te doen is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom is mijn woonlocatie en mijn uitgaansgedrag voor jou zo relevant? Lijkt mij namelijk helemaal niet relevant; zoals ik al meldde - ik vind dat als je aan zoiets begint, je het ook af zou moeten maken. Of begin er niet aan. Dat heeft niets met mijn woon- werk- of uitgaanslocatie te maken, maar met verantwoording en fatsoen.
En de verantwoording en fatsoen van de Noor, die pleit jij nogal vrij daarvan..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom is mijn woonlocatie en mijn uitgaansgedrag voor jou zo relevant? Lijkt mij namelijk helemaal niet relevant; zoals ik al meldde - ik vind dat als je aan zoiets begint, je het ook af zou moeten maken. Of begin er niet aan. Dat heeft niets met mijn woon- werk- of uitgaanslocatie te maken, maar met verantwoording en fatsoen.
Ze waren al voor de deur. Waarom is het niet te doen? Was de deur open geweest, waar ze vanuit gingen, dan kostte dat misschien een paar seconden extra.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar 112 weekend gekeken? Dan snap je wel waarom het niet te doen is.
Waar pleit ik die vrij dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En de verantwoording en fatsoen van de Noor, die pleit jij nogal vrij daarvan..
Vind dat, zover ik het in de media heb gelezen de broeders meer dan keurig hebben gehandeld, en hun in de nek zeiken dat ze hem in zijn bed hadden moeten stoppen tamelijk respectloos tegenover hun.
het was al extra.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:04 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ze waren al voor de deur. Waarom is het niet te doen? Was de deur open geweest, waar ze vanuit gingen, dan kostte dat misschien een paar seconden extra.
Zoals ik eerder zeiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem Piet, ze hebben hem niet naar het hotel gebracht ze hebben hem voor de deur gedropt.
Half dus of op ongeveer!
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Begin een vrijwilligersorganisatie die iedere zuip/drugs toerist die naar Amsterdam komt aan het handje neemt en zorgt dat ie niet een gracht in loopt, met condooms hoeren neukt en hem veilig in zijn bedje brengt, verhaaltje voorleest en naast zijn bed blijft zitten om te zorgen dat ie niet uit het raam springt of in eigen kots stikt.
Ambulances hebben belangrijker zaken te doen.
Je hebt het de hele tijd over de broeders, niet over de Noor zijn eigen verantwoording.quote:
En ik bedoel het niet respectloos tegen hun persoonlijk, hoor. Ik val ze nergens aan. Het gaat gewoon niet op met wat ik normaal zou vinden in de situatie zoals we die nu kennen / schetsen (gedeeltelijk speculatie natuurlijk aangezien we niet alle feiten kennen), dat mag ik gewoon normaal benoemen in een discussie toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En de verantwoording en fatsoen van de Noor, die pleit jij nogal vrij daarvan..
Vind dat, zover ik het in de media heb gelezen de broeders meer dan keurig hebben gehandeld, en hun in de nek zeiken dat ze hem in zijn bed hadden moeten stoppen tamelijk respectloos tegenover hun.
Dat betekend toch niet dat ik hem 'vrijpleit'? Sowieso is er niks vrij te pleiten, dit is natuurlijk niemand zijn 'schuld' en gun je niemand, kom op zeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt het de hele tijd over de broeders, niet over de Noor zijn eigen verantwoording.
je beantwoord mijn vraag niet, blijkbaar is het antwoord neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Precies. Kunnen we deze discussie verder niet gewoon sluiten? Blondetrien vindt het onjuist, de rest niet, let's agree tot disagree.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was al extra.
iets met 'vinger' en 'hand'. Wie weet werden ze weer opgeroepen voor een wél dringende situatie.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Precies. Kunnen we deze discussie verder niet gewoon sluiten? Blondetrien vindt het onjuist, de rest niet, let's agree tot disagree.
Ha daar ben ik waar ik wezen moet denk ik, stel ik lig met een hartinfarct en er komt een melding van een arorta die geknapt is, laten ze mij dan maar onverichte zaken liggen om die met die aorta die geknapt is maar snel te gaan helpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was al extra.
iets met 'vinger' en 'hand'. Wie weet werden ze weer opgeroepen voor een wél dringende situatie.
Toch hoop ik dat ze een berisping krijgen is het niet voor het juist afleveren dan wel voor het meenemen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
Jij bent niet zo goed met vergelijkingen, John, en ook niet met nadenken, zo te zien.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat ze een berisping krijgen is het niet voor het juist afleveren dan wel voor het meenemen!
Ik heb je vraag zelfs heel duidelijk beantwoord, het is alleen niet het antwoord waar jij op hoopte. Maar prima, als jij op die manier conclusies wilt trekken moet je dat doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
je beantwoord mijn vraag niet, blijkbaar is het antwoord nee
laat ik mijn probleem met jouw logica proberen uit te leggen.
Stel: ik zie een oude dame die slecht ter been is. Ik help haar door haar boodschappen te tillen. op moment dat ze de drempel overstapt struikelt ze over haar eigen benen en ze overlijdt aan de gevolgen van deze valpartij. In jouw logica ben ik verwijtbaar voor haar dood omdat ik haar maar beter niet had moeten helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |