Wat is deze. Wordt er tijdens de ultrachouffe_180 niet meer gekampeerd en geBBQd ????quote:Op maandag 5 januari 2015 15:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit hoop ik dus niet. Ik heb net een chalet besproken in houffalize voor eind meiMaar idd heel langzaam slepend er in gekomen. Nooit echt brandende of stekende pijn, beetje zeurend gevoel als een blauwe plek, of een beetje trekkend.
Ik denk dat ik deze thuis maar even ga kijken ipv op 't werkquote:Op maandag 5 januari 2015 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
je kan zelf ook masseren muzas als the incredible naga baba
Er willen vriendjes mee en dat zijn van die diva's die gezamenlijk een veto uitspraken mbt tot kamperen. BBQ komt er sowieso wel. Alleen nog even een nieuwe kok zoekenquote:Op maandag 5 januari 2015 15:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat is deze. Wordt er tijdens de ultrachouffe_180 niet meer gekampeerd en geBBQd ????
Mijn. God.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
je kan zelf ook masseren muzas als the incredible naga baba
Oh jee "vriendjes" . Over die gasten heb ik je wel vaker gehoord. Wat ze ook voorstellen, die diva's: jij gaat sowieso de 180 rijden he, ook als zij wel de korte afstand willen. Screw them.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Er willen vriendjes mee en dat zijn van die diva's die gezamenlijk een veto uitspraken mbt tot kamperen. BBQ komt er sowieso wel. Alleen nog even een nieuwe kok zoeken
Ja heb ze al verteld dat ieder lekker zn eigen afstand moet gaan doen. Degene met wie ik dit jaar de heuvelrug deed gaat ook mee, die rijdt (de eerste 2 uur) beetje op mijn niveau, omhoog zelfs harder... maar mist duur, na 100k rijdt mn opoe hem nog naar huis. Maar mss dat ik hem nog zo ver krijg de langste te doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh jee "vriendjes" . Over die gasten heb ik je wel vaker gehoord. Wat ze ook voorstellen, die diva's: jij gaat sowieso de 180 rijden he, ook als zij wel de korte afstand willen. Screw them.
En ik heb vertrouwen in je braaikunsten hoor
Ik las braakkunstenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
En ik heb vertrouwen in je braaikunsten hoor
Kano is toch ook een beetje een beeldscherm held? Pijn tussen de schouderbladen is dan waarschijnlijk veroorzaakt door verkeerde houding/buro op verkeerde hoogte achter de computer. Je trekt dan de hele dag een beetje je schouders omhoog, waardoor je monnikskapspier eenzijdig belast wordt. Heb ik chronisch, maar als ik minstens om de dag rekefeningen doe die ik van een Mensendieck therapeut heb gehad vorig jaar, gaat het weer over, en blijft het weg.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat je niet goed staat heb ik gezien, dat je niet goed zit hoort daarbij
Nopequote:Op maandag 5 januari 2015 16:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Kano is toch ook een beetje een beeldscherm held? Pijn tussen de schouderbladen is dan waarschijnlijk veroorzaakt door verkeerde houding/buro op verkeerde hoogte achter de computer. Je trekt dan de hele dag een beetje je schouders omhoog, waardoor je monnikskapspier eenzijdig belast wordt. Heb ik chronisch, maar als ik minstens om de dag rekefeningen doe die ik van een Mensendieck therapeut heb gehad vorig jaar, gaat het weer over, en blijft het weg.
Kano, straalt het uit naar je nek? De stijfheid e.d. bedoel ik?
Das die trapezius toch? Onderkant daarvan, langs m'n schouderblad, is vrij geirriteerd doordat ik achter m'n bureau makkelijk een verkeerde houding aanneem. Dan leg ik mijn rechterbeen onder m'n kont en ga daar op zitten, waardoor ik meer op m'n linker elleboog leun en dat trekt dus door. Niets gewend, die ICTers.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Kano is toch ook een beetje een beeldscherm held? Pijn tussen de schouderbladen is dan waarschijnlijk veroorzaakt door verkeerde houding/buro op verkeerde hoogte achter de computer. Je trekt dan de hele dag een beetje je schouders omhoog, waardoor je monnikskapspier eenzijdig belast wordt. Heb ik chronisch, maar als ik minstens om de dag rekefeningen doe die ik van een Mensendieck therapeut heb gehad vorig jaar, gaat het weer over, en blijft het weg.
Kano, straalt het uit naar je nek? De stijfheid e.d. bedoel ik?
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Je bedoelt niet in je nek? Zit het echt in de wervels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |