Is iets aan haar ogen niet ernstig?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar gelukkig niks aan haar ogen of iets ernstigs?
Geld is geen issue, G. Ik heb money.quote:
Ik heb eigenlijk niet zoveel met katten.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jij bent Yokikater. Jij houdt dus van katten.
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geld is geen issue, G. Ik heb money.
Net ook even een nieuwe jas besteld, zelfde als die gasten uit de Boondock Saints
Geef mij maar wat dan ik heb ook een nieuwe winterjas nodig.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geld is geen issue, G. Ik heb money.
Net ook even een nieuwe jas besteld, zelfde als die gasten uit de Boondock Saints
Moet je je gewoon even een paar dagen niet scheren.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef mij maar wat dan ik heb ook een nieuwe winterjas nodig.
Paar dagen red ik het niet mee hoor. Weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je je gewoon even een paar dagen niet scheren.
Ik zie dat je zelfs geen abo meer hebt.. hoeveel heb je nodig pussycat?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef mij maar wat dan ik heb ook een nieuwe winterjas nodig.
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie dat je zelfs geen abo meer hebt.. hoeveel heb je nodig pussycat?
Geen idee wat een winterjas kostquote:Op maandag 5 januari 2015 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie dat je zelfs geen abo meer hebt.. hoeveel heb je nodig pussycat?
Dat bedoel ik toch helemaal niet joh, droge taart.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nou, ik houd niet van shoppen en nu heb ik geen geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |