Aaah schrok alquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee.
Het is alleen in die Frankrijkreeks verwijderd omdat anders het hele topic vol staat met die opmerking.
Om even terug te komen op het topic dat ik had geopend in NWS over het burgeriniatief om geldcreatie op de politieke agenda te zetten. Hier word het besproken in De Wereld Draait Door:quote:Op zondag 11 januari 2015 18:22 schreef Specularium het volgende:
Goeie link. De originele bron werkt nu al helemaal niet meer.
Power to the people is meer BNW dan NWS.
We kunnen er best nog een uurtje over doorgaan.
Volgens mij heb je omdat 1 iemand hier klaagde over mijn topic met als reden dat ik veel over complotten post, mijn topic verplaatst. En ik ben van mening dat het op NWS thuis hoort ook omdat ik er helemaal achter sta en het belangrijk is dat er zo breed mogelijk over gediscusieerd wordt omdat het een erg onbelicht onderwerp is waar erg veel misvattingen over bestaan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:12 schreef Specularium het volgende:
Ik had je hier al verwacht toen ik het gisteren zag.
En ik heb nooit gezegd dat het om een of ander complot gaat.
Ik heb het er even met Lavenderr over gehad en ze gaat het zo terugzetten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus zou je het alsjeblieft weer terug kunnen zetten in NWS? Zou je mij een groot plezier mee doen.![]()
Fantastisch! Goed modwerk dat je dingen ook durft terug te draaien.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het er even met Lavenderr over gehad en ze gaat het zo terugzetten.
Deze is nu ook weg... die was schijnbaar vergetenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:47 schreef nikk het volgende:
Ik begrijp dat m'n reactie verwijderd is. Maar verwijder dan ook de post waar ik op reageer:
NWS / Verbod Charlie Hebdo Poster op school Heemskerk
Het is een uiting van intense domheid en daar mag iets van gezegd worden vond ik.
Zoiets?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
Mag misschien de titel van het Verviers topic worden gewijzigd, NWS / Twee doden bij anti-terreuracties in België #5 , het gaat tenslotte om meerdere politieinvallen in heel België die onderdeel uitmaken van een internationale actie.
quote:
Hij is gewoon blij met zijn nieuwe UIquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:15 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die specularium toch weer en goeie vent he
Is helemaal niet nodig. BNW is niet eng. Bovendien gebeurt het in de context van een onderwerp.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:09 schreef Awsom het volgende:
Kunnen de modjes hier niet wat strakker modden zodat al die BNW-praat uit NWS weg blijft?
Waarna jij je weer geroepen voelde om het topic te derailen met je irrelevante complot theorietjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is helemaal niet nodig. BNW is niet eng. Bovendien gebeurt het in de context van een onderwerp.
"De Parijse 9/11" werd er nota bene gewauweld.
Ik derail helemaal niet. En relevante BNW-onderwerpen gaan ook jou aan, Mani.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarna jij je weer geroepen voelde om het topic te derailen met je irrelevante complot theorietjes.
Ik wens daar niet mee geconfronteerd te worden in een serieus nieuwstopic, houdt dat gewoon binnen je gekkieforum.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik derail helemaal niet. En relevante BNW-onderwerpen gaan ook jou aan, Mani.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |