Onderhand is het onderwerp o.a. varkenspenissen, voor de liefhebbers vast heel geweldig maar met het onderwerp heeft het weinig meer van doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Topicreeks over aanslagen Parijs verzandt weer in discussie Islam/geloof/moslims, en er wordt helemaal niet meer op de nieuwsfeiten ingegaan. Jammer.
Ik zie vooral een discussie over het wel of niet preventief opsluiten van idioten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Onderhand is het onderwerp o.a. varkenspenissen, voor de liefhebbers vast heel geweldig maar met het onderwerp heeft het weinig meer van doen.
Ja, die kwam ook langs. Maar alsnog wellicht niet erg relevant voor het betreffende nieuwsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie vooral een discussie over het wel of niet preventief opsluiten van idioten.
Ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef Fir3fly het volgende:
BNW / Het burgerinitiatief over Geldschepping
BNW topic, hoort niet in NWS. Zie posthistory van de TS.
Snelle service, bedanktquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:35 schreef Japie77 het volgende:
Bij deze wil ik graag een klacht indienen aangaande mijn topic over het burgerinitiatief over geldschepping. Waarom is dit verplaatst naar BNW? Alleen omdat 1 user genaamd Firefly hier een request voor heeft gedaan?
Volgens mij hoort dit topic gewoon in NWS thuis. Het is een burgerinitiatief om een bepaald onderwerp te bespreken in de tweede kamer. En heeft absoluut niets met complottheorieen te maken.
Wat is hier precies nieuws aan?quote:Deze oproep vraagt het Nederlandse parlement om het financieel-monetaire systeem zo in te richten dat geld een stabiele waarde vertegenwoordigt en bijdraagt aan bestaanszekerheid van de bevolking en spreiding van de welvaart.
En dat kan jij als mod van FOK beter weten dan een groep met experts en economen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier precies nieuws aan?
Het is een onhaalbaar plan.
Ik verplaats alleen je topic maar naar een plek waar het iets beter past dan hier.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:54 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En dat kan jij als mod van FOK beter weten dan een groep met experts en economen?
Knap van je.
Is goed.quote:Als de 40000 handtekeningen zijn gehaald praten we weer.
Ja zonder geldige reden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik verplaats alleen je topic maar naar een plek waar het iets beter past dan hier.
Het is niet dicht ofzo.
[..]
Is goed.
Ga je me dan nog een geldige reden geven dat het naar BNW is gegaan of blijft het bij "onhaalbaar plan"?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Firefly anders niet gezien op mijn verjaardag,.
Viel mij wel tegen.
Het is geen nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ga je me dan nog een geldige reden geven dat het naar BNW is gegaan of blijft het bij "onhaalbaar plan"?
Hier staat het gewoon op een nieuwssite en ik kan je verzekeren dat het op meer gaat komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is geen nieuwsbericht.
Een betere reden kan ik je niet geven.
Ja dat mag wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:35 schreef Jigzoz het volgende:
Hoi, mag deze een normale titel? Thanks.
NWS / Saudische activist krijgt eerste van 1000 zweepslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |