http://www.nu.nl/buitenla(...)rant-in-hamburg.htmlquote:Bij een gebouw van de Hamburger Morgenpost is in de nacht van zaterdag op zondag brand gesticht.
De krant drukte donderdag na de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo in Parijs een beruchte cartoon van dat blad af. Of er een verband is tussen de brand en die herdruk, is niet duidelijk.
Twee mannen zijn opgepakt, zo meldde de politie. Vanaf de achterkant van het gebouw hadden verdachten stenen en een brandbom naar binnen gegooid.
Er vlogen wat papieren in brand, maar de schade viel mee en niemand raakte gewond. Waarschijnlijk kan de redactie van de krant gewoon aan het werk zondag.
quote:Indeed, the worst of living creatures in the sight of Allah are those who have disbelieved, and they will not [ever] believe -
Die waren in ieder geval niet zo snugger als hun voorgangers dan.quote:Op zondag 11 januari 2015 09:39 schreef Glazenmaker het volgende:
Twee mannen zijn opgepakt, zo meldde de politie.
Het waren volgens de politie twee jongens die een false flag uitvoerden op deze krant. Het moet dus stemmingmakers zijn. Ik weet dat het een false flag geweest moet zijn, want dat was ook zo in Parijs waar ze een paar broeders genakt hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 09:44 schreef etuiedelapiel het volgende:
He een geertdienstelijke stemmingmaker.
quote:8:73 And those who disbelieve are protectors one of another - If ye do not so, there will be confusion in the land, and great corruption.
Nou het is vrij simpel.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:47 schreef Desperaat het volgende:
Ha TS wat leuk dat je allemaal citaten plaatst hier, maar heb je ook enig idee wat ze betekenen of interpreteer je ze gewoon zoals je leest?
Dus jij vindt dat mensen die een cartoon afdrukken een vijand van god en die anderen zijn?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou het is vrij simpel.
2:98 Who is an enemy to Allah, and His angels and His messengers, and Gabriel and Michael! Then, lo! Allah (Himself) is an enemy to the disbelievers.
Ik kan niet in je hart kijken, maar de meeste fokkers zijn de vijand van Allah (vrede zij met hem).
Allah is daar redelijk duidelijk in.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat mensen die een cartoon afdrukken een vijand van god en die anderen zijn?
En de wetten van ongelovigen gelden niet voor mij.quote:76:24 So submit patiently to thy Lord's command, and obey not of them any guilty one or disbeliever.
Ik neem aan dat jij die citaten plaatst omdat jij ze vindt passen dus moet jij kunnen uitleggen waarom jij dat vindt. Voorlopig begrijp ik niets van die citaten in relatie tot deze brandstichting.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Allah is daar redelijk duidelijk in.
[..]
En de wetten van ongelovigen gelden niet voor mij.
Nou zoals Allah voorspeld heeft zijn de ongelovigen bezig met verwarring en corruptie te verspreiden. Aan de ene kant door alle false flags en aan de andere kant door middel van cartoons.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij die citaten plaatst omdat jij ze vindt passen dus moet jij kunnen uitleggen waarom jij dat vindt. Voorlopig begrijp ik niets van die citaten in relatie tot deze brandstichting.
Dat is weer een bewering maar ik mis gewoon alles waaruit dat blijkt. Je moet toch een reden hebben om te zeggen kijk deze citaten passen precies bij dit verhaal van de brandstichting. Wat je plaatst zijn wat teksten waarin allah iets zegt over wie zijn vijanden zijn maar ik mis het verband tussen het plaatsen van cartoons en het vijand worden en de noodzaak om dan brand te stichten?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou zoals Allah voorspeld heeft zijn de ongelovigen bezig met verwarring en corruptie te verspreiden. Aan de ene kant door alle false flags en aan de andere kant door middel van cartoons.
Lijkt me logisch toch in elk religie? Volgens elke religie gaan de ongelovigen naar de hel.quote:Op zondag 11 januari 2015 09:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)rant-in-hamburg.html
Incidentje jongens. Heeft niks met religie te maken, want alle mensen zijn gevaarlijk. Heeft al helemaal niks met islam te maken, want islam is vrede.
Sura 8:55
[..]
http://skepticsannotatedbible.com/Quran/index.htmquote:Op zondag 11 januari 2015 11:33 schreef Jigzoz het volgende:
Waarom moeten die Koran-citaten altijd per se in het Engels? Kijk, hier heb je een Nederlandse.
quote:Op zondag 11 januari 2015 11:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is weer een bewering maar ik mis gewoon alles waaruit dat blijkt. Je moet toch een reden hebben om te zeggen kijk deze citaten passen precies bij dit verhaal van de brandstichting. Wat je plaatst zijn wat teksten waarin allah iets zegt over wie zijn vijanden zijn maar ik mis het verband tussen het plaatsen van cartoons en het vijand worden en de noodzaak om dan brand te stichten?
En brand is natuurlijk wat de ongelovigen toch al staat te wachten. Dus waarom niet al in deze wereld?quote:4:89 They long that ye should disbelieve even as they disbelieve, that ye may be upon a level (with them). So choose not friends from them till they forsake their homes in the way of Allah; if they turn back (to enmity) then take them and kill them wherever ye find them, and choose no friend nor helper from among them,
quote:98:6 Lo! those who disbelieve, among the People of the Scripture and the idolaters, will abide in fire of hell. They are the worst of created beings.
Nu moet je het niet aan mij gaan vragen, jij plaatst die teksten ik niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:49 schreef Glazenmaker het volgende:
En brand is natuurlijk wat de ongelovigen toch al staat te wachten. Dus waarom niet al in deze wereld?
quote:Op zondag 11 januari 2015 10:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het waren volgens de politie twee jongens die een false flag uitvoerden op deze krant. Het moet dus stemmingmakers zijn. Ik weet dat het een false flag geweest moet zijn, want dat was ook zo in Parijs waar ze een paar broeders genakt hebben.
[..]
Ik denk niet dat er gehapt gaat worden. Je kunt het beter wat subtieler aanpakken. Met 'ik keur het niet goed, maar' heb je waarschijnlijk meer succes.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:51 schreef NickGrouwen het volgende:
Die mensen vroegen er zelf om. Charlie Hebdo ook, moet je maar niet provoceren. Je moet wel flink dom zijn om zulke beledigende troep te gaan publiceren in deze tijden, dan vraag je er gewoon om![]()
Ja ik troll want ik wil moslims niet boos maken en geen aanslagen hebben in een tijd van razend moslim fundamentalismequote:Op zondag 11 januari 2015 11:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er gehapt gaat worden. Je kunt het beter wat subtieler aanpakken. Met 'ik keur het niet goed, maar' heb je waarschijnlijk meer succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |