Oh, maar je moet jezelf nooit vergelijken met anderen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:23 schreef faptist het volgende:
[..]
Ik vind het een prima post, maar eet dit toch echt en niet meer.
Incidenteel een koek of 4 stukjes milka erbij, maar thats it.
De reden waarom ik goed weet wat er binnen komt is omdat ik alles van te voren klaar maak en dit in m'n tas stop. Ik ben elke dag pas tegen avondeten thuis en daarna eet ik niets meer.
Vergat alleen m'n toetje nog. Roeryoghurt (ofzo) met diepvriesfruit.
Ik ben jaren veeeeeeel dikker geweest. Heb 122 kg gewogen. Die tijd wil ik niet meer terug.
En sinds m'n zwangerschap leef ik inderdaad een stuk saaier. Beweeg minder, maar snoep niet. Heb er echt 0.0 behoefte aan.
Avondeten is groot. Ik eet het liefst 3 tot 4 ons groenten, paar aardappelen en een goed stuk vlees of vis.
Nu m'n man kookt eten we ook vaker iets uit een pakje. Niet al te gezond misschien, maar ach... Ik ben er savonds echt te moe voor.
Maarre.. Ik krijg graag tips hoor!
En gezien jullie dit weinig vinden hoor ik ook graag wat jullie dan eten op een dag.
En of dit veel verschilt met voor de zwangerschap.
En m'n Vk en m'n diëtiste uit t ziekenhuis vinden m'n dagmenu zo prima. Ze vonden het zelfs super, omdat m'n lichaam geen signalen geeft dat ik meer stoffen nodig heb. Heb geen tekorten of abnormale waarden ofzo...
Omdat het bestaat of omdat het zo lekker zit?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:11 schreef Krisvc het volgende:
Ik ontdekte net de zwangerschapstailleslips bij de Hema en moet een beetje huilen ervan.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap nooit zwangerschapsslips gekocht hoor, de normale pasten ook nog prima onder mijn buik door. En zo niet, dan koop ik wel een paar stuks een maat groter bij de H&M ofzo...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:11 schreef Krisvc het volgende:
Ik ontdekte net de zwangerschapstailleslips bij de Hema en moet een beetje huilen ervan.
Nee, dat mag je inderdaad nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:10 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ik mag nu zeker geen opmerking maken over niet zo moeilijk doen. Gewoon je gluten wat aanlengen met water?
+1! Ik loop volgens mij echt de hele dag zo rond -->quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:09 schreef Selvaria het volgende:
Mellie, ik beschouw alle opmerkingen over mijn postuur als een compliment, ik ben erg trots op mijn buikje!![]()
Jeuj! Een piemel!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:11 schreef -ik86- het volgende:
2 drukke dagen gehad dus even geen tijd gehad om te reageren. Gister dus de SEO gehad, alles zag er goed uitOok heeft hij even goed laten zien dat het een hij is, we krijgen dus een zoon
![]()
Verder zag ik nog meer goede echo's, cactus die voor haarzelf op is gekomen en Nikoos die zijn dochter heeft gevoeld![]()
![]()
NTS, begrijpelijk dat je je hier niet meer helemaal thuis voelt, je bent ook wel erg eenzaam zo bovenaan als enige deze maand, iig heel veel succes met je laatste loodjes en hoop dat de kleine zich snel laat zien!
En nog veel meer.. Wat een hoop berichten vandaag.
Hier moest ik om lachen.quote:
Daar kun je maar op 1 manier achterkomen, bloedtest of je antistoffen hebt en of je het gen hebt. Als je het gen niet hebt kun je geen coeliakie hebben...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:10 schreef -Spring het volgende:
Iemand een idee of zwangerschap een glutenintolerantie kan triggeren?
Ik had de laatste maanden onwijs vaak diarree. Met enorme buikkrampen. Het skippen van zuivel leek niet te helpen, maar van gluten wel. Ik heb nu twee keer een week glutenvrij gegeten en twee keer bewust wel gluten gegeten. In de glutenvrije week had ik nergens last van, maar na een bord gewone pasta zat ik mezelf weer een hele avond binnenste buiten te keren op de wc.
Geen idee, maar ik heb tijdens elke zwangerschap enorme buikkrampen en diarree als ik pasta eet. Nooit bedacht dat het door de gluten zou komen tbh.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:10 schreef -Spring het volgende:
Ik had de laatste maanden onwijs vaak diarree. Met enorme buikkrampen. Het skippen van zuivel leek niet te helpen, maar van gluten wel. Ik heb nu twee keer een week glutenvrij gegeten en twee keer bewust wel gluten gegeten. In de glutenvrije week had ik nergens last van, maar na een bord gewone pasta zat ik mezelf weer een hele avond binnenste buiten te keren op de wc.
Ja dat kan. Net als infecties of andere (lichamelijke) stressvolle gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:10 schreef -Spring het volgende:
Kan inderdaad Spring. Komt regelmatig voor dat fluctuaties in hormoonspiegels de trigger zijn, dus wat dat betreft zou het ook bij een zwangerschap goed kunnen (komt bij jongeren bijv. ook vaak voor als ze in de puberteit komen). Andersom komt ook voor: vrouwen met aangetoonde coeliakie die tijdens hun zwangerschap juist minder klachten hebben als ze gluten eten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:10 schreef -Spring het volgende:
Voordat je echt helemaal klachtenvrij bent (en je darmen volledig hersteld) kan er soms zelfs wel 2 jaar overheen gaan bij volwassenen. Maar na één of enkele weken verschil merken kan op zich wel hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:25 schreef Mariposas het volgende:
Wat betreft gluten, is het ook niet zo dat het een paar weken duurt voor je klachten weg zijn, als je eenmaal glutenvrij gaat eten?
Heel veel beterschap voor je vader NTS!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:56 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Okee okee, ik lees hier momenteel over liters afscheiding...
Ik ben een heuse slak momenteel, fijn joh die loslatende slijmprop![]()
!
Wasmachine is ook gemaakt. Of ja, het was blijkbaar m'n eigen fout alleen was dat al 5 jaar goed gegaan.
En mijn vader mag nog ff in het zkh blijven. Hij krijgt vandaag nog een hartecho en de uitslag daarvan en daarop gaan ze weer verder kijken. En dat ook nog op z'n verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |